Jump to content

Passat CC - The black pearl


bubu182

Postare recomandată

Momentan ar fi bani dati cam degeaba pe resoftarea DSG, si alte planuri pentru mai multa putere nu am deloc, e in limita de cuplu pe softul DSG stock momentan :D .

Plecari cu kickdown de pe loc nu mai fac aproape deloc, vreau sa menajez cutia / motorul pe cat posibil, deci aderenta in treapta 1 nu mai ma intereseaza asa mult.

Mersi :)

Link către comentariu

Frumoasa foc masina si trage de rupe :)). Ai un video cu evacuarea veche ?

Link către comentariu

Video cu evacuarea veche (fara finale) .. de tinut minte ca sunt inregistrate cu telefonul si microfonul anuleaza vibratiile si sunetul ce nu-i convine..

In realitate se auzea MULT MULT mai tare si mai bine .. :))

https://vid.me/rbDz - accelerare treapta 1,2 (0-80km/h ~ )

https://vid.me/AiLV - parcare 

Reamintesc, din pacate avea o vibratie / rezonanta foarte deranjanta dupa 120 + km/h si nu puteam merge la drum lung fara finale.. 

Probabil se putea si alt setup de intermediara  fara finale sau finale fara intermediara pentru un sunet mai bun .. dar toate astea sunt experimente pe bani.. si nu vreau sa arunc aiurea cu ei :)

Link către comentariu

Depinde si de la om la om. Eu preferam sa fie deranjant. Ce aveai tu acolo, simfonie curata pentru un diesel :D

Link către comentariu

Da stiu, se aude ca un motor in V in anumite turatii, crede-ma ca si mie imi pare rau de sunet, dar la drum lung era extrem de obositor, o rezonanta / vibratie .. trimisa in caroserie.. nu mai zic de pasagerii din spate care erau chiauni dupa 300km .. :)

O sa reconsider la un anumit moment.. un setup cu intermediara de TFSI poate, fara finale :)

Link către comentariu

Small update: am montat un modul nou de bluetooth, care suporta iPhone 6S (cel vechi nu era compatibil), am agenda din telefon atat pe RNS510 cat si pe BC, am audio stream (care e f misto) :D

Inca astept sistemul dynaudio sa ajunga, numai bine a picat modulul bluetooth ca sa am muzica mai "la indemana" :))

 

13549120_10209979325459231_1609053091_o.jpg

13509856_10209979325499232_818599341_o.jpg

13570191_10209979325419230_885487524_o.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Salut , esti multumit de softul facut la dio performance, consumul a crescut? Care a fost pretul pt soft si dyno la pachet, intreb pt ca si eu vreau sa resoftez masina mea tot un passat cc si nu prea stiu unde... Despre tcm turbo am auzit lucruri si bune si rele si nu mai stiu ce sa cred...

Link către comentariu

@branevl 300 euro daca nu ma insel cu tot cu dyno. Daca vrei soft, fugi la ei, nu mai ezita. 

Link către comentariu

Am raspuns pe PM.

 

Am facut o curatare + hidratare si protectie la tapiterie .

In alta ordine de idei .. vine revizia si alte cateva piese.

Suport motor din dreapta (langa vas expansiune)  OEM VW (550 lei ... ), am un balans usor pe fata la accelerare in ture mici si viteze mici (apoi dispare cand intru in mers constant) + un "clanc" in spatele torpedoului atunci cand iau denivelari, din ce m-am documentat se pare ca suportul asta e cauza problemelor ... sper.

Filtru ulei OEM VW (am auzit ca e cel mai bun filtru ptr ulei)

Filtru motorina MANN

Filtru polen MANN (carbune activ, anti fungicid, anti bacterian anti.. de toate :D

Filtru aer MANN

Bielete spate Lemforder

Ulei Liqui Moly 5W 30 Longlife III GOLD

Stergatoare BOSCH Aerotwin 

Uleiul si stergatoarele le-am comandat din Germania, de notat faptul ca am luat de la cineva de pe forum acelasi set de stergatoare, aceiasi bani ca in Germania, dar nu au nici o treaba cu cele comandate ... lipsesc total inscriptiile Bosch pe capat si pe prindere, cauciucul este unul destul de ciudat , dupa 2 saptamani imi lasau urme pe parbriz... 

Uleiul a venit cu manusi, carticele + catalog, servetele, stickere, palnie .. ceea ce ma face sa cred ca miroase a original, made in Germany, nu ce gasesti pe la noi .. :)

Toata revizia o fac la 10 000 km , nu 15 000 .. nu 30 000 .. fiindca am grija si incerc sa menajez masina pe cat posibil :) 

Cateva poze de la o intalnire  + celelalte produse etc.

 

IMG_1501.jpg IMG_1503.jpg IMG_1511.jpg IMG_1895.jpg

IMG_1896.jpg IMG_1897.jpg IMG_1898.jpg IMG_1899.jpg

IMG_1900.jpg IMG_1940.jpg IMG_1945.jpg IMG_1947.jpg

IMG_2009.jpg IMG_2010.jpg IMG_2011.jpg IMG_2012.jpg

IMG_2013.jpg IMG_2014.jpg IMG_2016.jpg IMG_2017.jpg

IMG_2018.jpg 

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Vad in poze mai multe masinii, au loc intalniri undeva anume?

Link către comentariu

Da, vineri seara, de obicei in piata constitutiei sau la Junior ( in spatele tribunalului ) .  (bucuresti)

Cauta pe facebook grupul Passat B6 B7 CC :D 

Link către comentariu

Salut Bubu.

Iti ajunge spuma pt o singura curatare a pielii in masina? sau ai nevoie de mai multe tuburi, stiu ca sunt destul de mici cantitativ.

Link către comentariu

Salutare, da, ajunge.

Asigura-te ca ai si o perie speciala pentru piele, cu aia iese cel mai bine :)

Succes.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am terminat cu montajul Dynaudio, multumesc lui @Al Bundy care m-a ajutat cu instalarea si tot ceea ce a fost necesar.

Sunetul este extrem de clar, puternic, balansat .. calitativ :D  .. n-am cuvinte.. la melodiile bune calitativ, daca am equalizer-ul pe 0, se aude perfect si la volum 100% .

 

 

IMG_2589.JPG

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Am zis sa incerc ornamentele de padele DSG ... so far.. looking good :icon_cheesygrin:

14045144_10210384011576131_852771280_o.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

salut ! Am citit cam tot ceea ce ai povestit despre masina , este foarte frumoasa atat in exterior cat si in interior si eu vreau sa imi cumpar un CC pe viitor , personal mi se pare cea mai frumoasa masina dar si model din gama vw , nu imi place modelul nou care este prea patratos si lipsit de acel aer tineresc dar si luxos , este prea de + 40 sa spun ( sper sa nu se supere nimeni ) . 

Dezavantajul tobelor sau al evacurarii sport este zgomotul , care la drum lung este enervant si obositor mai ales daca nu esti invatat cu el . Asa prin oras suna wow , dar daca mergi 600 km cu masina si sunetul evacuarii iti acopera muzica din masina , nu mai este wow :D Legat de muzica , nu ai insonorizat usile ? 

Cum ti se pare masina per total dupa achizitie si condus , merita cumparata ? Avantaje dezavantaje ... Sunt ? 

Numai bine si spor la modificat ! 

Link către comentariu

Salutare,

Multumesc de aprecieri.

Am mai adus ceva modificari la evacuare in ultima luna si anume :

Am schimbat teava din downpipe pana in intermediara (practic 80% din dreptul habitaclului) din cea pe care o aveam cu grosime (in carne) de 1,5mm cu una de 2mm ...  iar finalele le-am inlocuit cu 2 tevi la fel.

Vreau sa spun ca treaba s-a schimbat total... prin teava aceea subtire imi treceau toate vibratiile si sunetele si intrau in habitaclu .. acum cu tevile schimbate si tobele scoase (mai am doar o intermediara) ... se aude evacuarea in masina mai incet decat setup-ul trecut cu finale.

Dupa 3000+ ture (cand dau talpa si deschide turbina geometria calumea) se transforma masina in ceva... motorsport :) , sunet de benzinar mai exact ..

Acum la drum lung cu 130 km/h .. pot sa soptesc in masina, nu mai am nici o problema :D

Deci, tineti minte, nu va faceti evacuarea cu teava mai subtire e 2mm in carne .. o sa fie putin mai grea dar merita ... trust me (am dat mai bine de 1000 eur pana acum pe evacuare si modificari aduse evacuarii.. pana am ajuns la ce trebuia sa fie de la bun inceput... nu faceti ca mine :( )

Nu am apucat sa insonorizez usile, inca n-am gasit un atelier profi si cred ca voi mai face si alte antifonari (cel putin la carenaje roti pe fata, care le-am comandat si astept sa vina.. cele de pe masina s-au crapat pe alocuri / spart.. + antifonare bancheta spate si portbagaj), fiindca exista un zgomot crescut la rulare cu viteza.. probabil de la cauciucurile late etc.

Sunt f multumit cu masina, si acum dupa mai bine de un an de cand o am, inca intorc capul dupa ea cel putin odata dupa ce o parchez... este magnifica..

Urmatoarea masina va fi ceva mult mai premium, si sincer cu un buget rezonabil, inca nu am gasit ceva care sa fie la toate capitolele peste CC .. 

Daca era mai antifonata si ceva mai solida (ex: A6), mergeam pe CC-ul nou .. cel mai probabil, motor m-as orienta pe 2.0TFSI ... cat am bagat pana acum in "tuning" pe partea de motor etc la masina asta ca sa fac 220 cp, pe 2.0TFSI faceam 300cp cel putin .. si totusi nu se compara.. sunet, sportivitate, cutie mult mai protejata decat diesel (cuplul prea mare de la diesel e o problema), lipsa DPF-ului .. etc.

Si eu consider modelul meu mult mai reusit decat facelift-ul, dar facelift-ul castiga la capitolul LED (urasc faptul ca pe DRL eu am 2 becuri penale galbene, pentru care inca nu am gasit inlocuitor cu LED... fie dau eroare, fie se incing in draci, fie nu se aprind deloc).

In incheiere.. mi-am facut un bootlogo nou pentru RNS510 (fiindca eu cand am activat Dynaudio din RNS, nu mi s-a schimbat wallpaper-ul de la deschidere.. probabil fiindca si cel vechi a fost pus tot ulterior si nu din softul original).... unora li se va parea o tiganie .. mie mi se pare "ok-ish" =)) , m-am jucat putin in photoshop si a iesit ce se vede..

 

14315716_10210583555764611_2070614532_o.jpg

14315916_10210583555684609_2088507492_o.jpg

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!