Jump to content

Passat CC - The black pearl


bubu182

Postare recomandată

@msclemike Da stiu... dar daca nu se poate momentan... merge si asa, sunt multi oameni multumiti de dio si cred ca nu baga valori de la el daca nu stie sigur ca le poate atinge.

@ionutMK4     O sa vad cand am timp de un photoshop, poate are cineva poze cu un CC deja facut asa :D

@Flaghy   Mersi frumos.

Link către comentariu

Revin dupa o zi de la resoftare :D

Intr-o saptamana voi reveni pentru dyno ca sa stiu o valoare cat mai exacta, estimarea actuala este intre 200-210cp.

Masina trage in cu totul alt fel, din cauza cuplului pe o plaja mai mare de turatie, dsg-ul parca leaga mult mai bine vitezele, mai silentios si mai energic in acelasi timp.

Treapta 1 momentan nu pot sa o tin sa nu derapeze total aiurea, trebuie sa am un asfalt fierbinte ptr aderenta... probabil spre vara voi vedea ce poate 100% .

La kickdown la 100km/h acum ma baga putin in scaun, fata de inainte de resoftare cand nu era nimic impresionant.

La kickdown la 40-50 km/h zici ca intrii in alt film, doua maini pe volan, incercand sa calmezi bestia :))

Pacat ca avem niste drumuri de tot r#%atul.. si nu poti sa faci cine stie ce pana sa iei o groapa / denivelare / piatra.

O tentativa de 0-100 pe un asfalt nu tocmai uscat (esp on, aderenta tot n-a tinut treapta 1.. ), am reusit sa scot aprox 7s. (stock era undeva la ~8,5), ceea ce mi se pare iar, foarte ok.

Overall ma declar foarte multumit, mi se pare foarte ok puterea considerand faptul ca nu am nimic hardware modificat, totul este stock, DPF este on (activ), evacuarea este stock.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am realizat si schimbul de ulei, undeva la 13.000 km facuti cu ultimul schimb, el e garantat 30 000, cei de la Porsche mi-au zis sa il tin 15.000, eu l-am schimbat la 13.000 fiindca vreau sa protejez motorul pe cat se poate, mai ales ca a trecut prin iarna uleiul vechi, am zis ca a indurat destul.

Castrol Edge 5W30 comandat din Germania (am eu piticul asta pe creier, sa fiu cat mai sigur ca nu e contrafacut).

Filtre ulei, aer, motorina, polen Bosch.

 

S-a facut si o corectare la soft dupa dyno, acum este ceva mai liniara puterea, trage si mai bine pe turatii mici cat si mari.

Considerand ca filtrul DPF este inca activ:

Puterea minima (cand temperatura, umiditatea si presiunea atmosferica sunt total neadecvate iar filtrul este incarcat) este de aprox 195cp

Puterea maxima (cand filtrul nu este incarcat (infundat) iar temperatura, umiditatea si presiunea atmosferica sunt ok) este de aprox 215 cp

O medie intre cele doua limite fiind pe la 205-210cp, ceea ce pentru mine este foarte ok, considerand ca nu e nimic hardware schimbat la masina, iar softul nu este unul brutal, masina fiind in zona safe 100%.

 

Urmatoarele lucruri de upgradat probabil vor fi franele, carora le simt nevoia momentan, 330mm minim pe fata cu etrieri mai mari cu 6 pistonase probabil.

Cele actuale (312) deja nu mai fac fata la greutatea mare a masinii, mai ales la un mers sportiv :D .

Link către comentariu

Cred ca la filtre Bosch-ul sunt cam slabuti. Eu merg la filtru de motorina pe OEM (apropo, e facut de Ufi) iar celelalte filtre Mann sau Knecht. Toate schimburile le fac la 10000 km.

Link către comentariu

Hmm, am zis ca daca nemtii recomanda bosch in pachetele lor de inspectie (revizie) ... sa merg si eu pe aceleasi.

Probabil la urmatoarele voi merge pe OEM. :D

Cat despre ulei, ma gandeam si eu de la urmatorul schimb sa le fac tot la 10.000 km, mai ales la un mers sportiv, temperaturi ridicate mereu, uleiul isi pierde din proprietati, cred ca e mai bine :)

Mersi de sfat.

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Superba masina, dotata si puternica.

Jantele sunt ce trebuie, dar parca i-ar mai trebui distantieri de 1.5mm, sa fie la linie cu caroseria.

Unde aia facut DYNO si cat a costat?

Link către comentariu

Mersi, ma gandeam la distantieri dar mi-e frica sa nu ating pe undeva, trebuie verificat, cu siguranta ar da bine (sa para mai masiva si asezata masina).

Dyno l-am facut tot la Dio Performance unde am facut si softul, dyno costa 50e, (sau cel putin atat a fost la pachet cu resoftarea).

Parerea mea este ca merita, este dyno 4x4, posibil sa fie cel mai performant din tara (nu sunt sigur), camera este special facuta pentru dyno test, cu evacuare si ventilatoare puternice.

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Ai supensie sport, nu mamaliga.

Nu va atinge daca jantele vor fi cel mult la linie cu aripile.

Eu spre exemplu, am niste aripioare iesite lipite sub aripile fata, care ies cam 1.5cm in afara aripii.

Acei 1.5 cm sunt toleranta, si in DE spre exemplu, jantele nu pot fi mai iesite in afara fata de acea mica aripioara.

 

20150912_153707.jpg

Link către comentariu

O poza facuta rapid in parcare :D 

Momentan nimic nou, astept vreme mai frumoasa si timp liber ca sa o duc la un detailing exterior cu tot ce trebuie, decontaminare, corectura, polish, protectie etc.

Probabil in vara se va face si evacuarea cap coada cu downpipe etc...  Am niste planuri mari, ramane de vazut cu bugetele.. :)) 

Drumuri bune tuturor !

 

11205565_10209045041302711_2185494390593114114_n.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

@DENISS25 Mersi.

Masinuta sta cuminte, asteapta urmatoarea modificare, si anume, evacuarea :wub: 

Downpipe DPF OFF facut ca la carte cu tot ce trebuie, teava inox 63mm, toba (Sa nu sune a tractor), fusta dubla si niste tips-uri surpriza.

Un re-run pe dyno cu alte corectari de soft apoi, avand evacuare noua... astept 210-215cp curati :) 

Sper ca intr-o luna sa reusesc sa o fac :D

 

cc1.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi mi-am facut timp si am montat una alta pe la masina.

1. Lampi numar cu LED, mi se arsese o lampa de ceva vreme si am prins o oferta buna la ele, era pacat sa nu le montez.

2. Lampi sub oglinda puddle lights LED, mi-a luat ceva sa le inlocuiesc, (trebuie toata oglinda dezmembrata practic) dar cu ocazia asta am spalat toate elementele oglinzii care dupa cativa ani avea ceva pamant in ea.. :D 

3. A doua ancora de bagaje in portbagaj, foarte utile aceste ancore.

4. Stergatoare Bosch Aerotwin. 

 

In alta ordine de idei, am achizitionat fusta spate cu doua iesiri si tips-urile :D , probabil spre sfarsitul lunii sau inceputul lunii viitoare se face si evacuarea .

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Fosrte frumoasa masina ta !!! Imi place de mor !!! Ca si aspect, vechiul cc este cel mai reusit !!!

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Vineri am reusit sa fac evacuarea, inca nu e final ceea ce vreau insa.

Trebuie sa mai montez finale, ca sa ia din vibratia / rezonanta / sunet  etc., momentan in unele turatii huruie foarte rau, si cred ca se transmite in toata caroseria vibratia care devine deranjanta la drum lung :(

DPF off , EGR off , evacuare cap coada inox 63mm , intermediara Borla, tips Akrapovic.

Corectari soft, dyno din nou .

Rezultat final curat : 220cp si 460nm :soare:

Toate realizate la DIO Performance.

Masina e altceva acum, chiar daca la softul anterior aveam 200-210cp si ~420nm .. acum cu DPF off si evacuarea noua e alta viata... motorul trage in draci, si in 4500 ture am cuplu 300nm inca, se duce in turatii mari zici ca e benzina :cheers:

Va incant cu 2 poze, din pacate nu am apucat sa fac prea multe fiind sarbatorile si ... multa ploaie :| 

O sa revin cand e gata proiectul cu tobe finale, tipsurile bagate putin mai inauntru.. vreme frumoasa si ceva poze dragute.

 

cc1.jpg

cc2.jpg

Link către comentariu

Felicitari !

Imi poti spune te rog, ai pastrat difuzorul spate si l-ai decupat in dreapta? sau ai cumparat difuzor nou pt evacuare stanga/dreapta? 

Multumesc. 

Link către comentariu

Mersi frumos, am cumparat fusta spate cu doua iesiri de 4motion.

Tipsurile vin .. "perfect fit" pe fusta, o sa fac poze cand termin, e exact ce trebuie :)

Link către comentariu

Am inteles. 

Multumesc frumos, si spor in continuare la modificari!! 

Link către comentariu
  • 1 month later...

A trecut ceva timp .. 

Am montat finale pe masina, acum e mult mai okay la drum lung, evident din pacate i-a taiat din sunetul sportiv si loud .. dar.. nu le poti avea pe toate... am aliniat tevile si tipsurile ceva mai inauntru, avand un aspect foarte placut acum.

Pe fata incepusera sa se auda greieri.. ceva pocnituri in viraj la planetare, duritate mare la denivelari (bucse fisurate si cauciuc intarit, bielete duse etc).

S-au schimbat (piese noi) :

Placute fata

Planetare

Bucse punte fata (am mers tot pe cele de CC , "pentru ca confort" .. cele pline sunt prea rigide)

Bielete antiruliu

Flanse amortizoare fata + rulmenti

Suport cu bucsa (tampon) intre cutie si punte

 

Masina e alta acum.. e mai stabila, "inchegata" , nu se mai aude nimic ciudat :D

 

Astept sa imi ajunga un sistem Dynaudio de pe un CC 2015, sunt foarte nerabdator :))

Voi reveni cu poze curand.

Modificat de bubu182
Link către comentariu

@iobau998 mersi de sfat, nu am soft la DSG, am grija de ea si o menajez cat pot, fara plecari in forta de pe loc etc.. nu as vrea soft la DSG fiindca asta ar insemna sa permita un cuplu mai mare, lucru care nu il vreau, nu ar face decat sa ii grabeasca uzura .

Cateva poze :)

IMG_0806.jpg IMG_0809.jpg IMG_0823.jpg IMG_0824.jpg

IMG_0845.jpg IMG_0846.jpg IMG_0848.jpg IMG_9515.jpg

IMG_9519.jpg IMG_9672.jpg IMG_9677.jpg IMG_9688.jpg
 

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Din acest motiv pierde aderenta la treapta 1. Cutia nu stie sa lucreze cu motorul pentru a imparti noua putere.

Eu asta ziceam. Din ce am vazut la cei care au dus peste 200cp au facut si soft DSG. Adica in Ger pe langa soft motor stiu sa faca mai mult ca totul sa fie ok.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!