Jump to content

Aerisire instalatie racire motor


dan2007
 Share

Postare recomandată

Verifica schimbatorul de caldura pe interior, furtune,  si in cel mai rau caz chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu mai dai bani degeaba pe buson si sa lasi radiatorul in pace.Nici de pompa de apa sa nu te atingi.Una din doua:sau ai fisurat racitorul de gaze de la EGR sau chiulasa.Pana acum la foarte multi care au avut simptomele tale au schimbat si trei chiulase si tot nu au rezolvat nimic pana nu au schimbat racitorul de gaze.Speedo daca esti pe fir spune-ne cum ai rezolvato tu.

Nu am rezolvat nimic.

Astept un donator de chiulasa.Intre timp mi s-a spus ca s-a fisurat si radiatorul de la parbriz ca miroase a antigel (eu nici nu mai simteam dar mi-au zis 2 persoane) si se abureste parbrizul.

Nu va mai amagiti cu termostatul,egr,racitor de gaze si alte chestii mai ales cei care si aveti presiune in vas ca nu tine...la mine daca desfac busonul de la vas fumega mai tare ca pe esapament.

Daca as avea bani de alta i-as da foc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu trec prin starile tale Speedo dar ii dam inainte totusi are si foarte multe parti bune masina asta :icon_thumleft:  din cauza asta scapa nemtii de ele cand incep sa faca probleme,norocul masinilor astea cu niste nebuni ca noi care isi pun mintea cu ele :RO flag: .


Eu am cumparat radiatorul de caldura trebuie sa-mi fac curaj sa dau bordul jos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai de ce sa iti fie frica,2 oameni in jumate de zi termini toata treaba si le pui inapoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo zi-mi te rog cat ai dat pe el si de unde ai luat caloriferul ca e prea mare diversitatea de producatori si preturile la fel difera mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de 200 lei a fost si l-am cumparat de la autonet,nu am studiat ce scrie pe el dar presupun ca nu e OEM la banii astia... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune și tu niște pentru poze cum se da bordul jos . Trebuie sa schimb motorașul de recirculare și nu știu cum se da bordul jos. Sunt sigur ca ar fi de MULT ajutor multora . Multumim

Modificat de crocodill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ați rezolvat cumva problema?  Și a mea are același  simptome și nu știu de unde sa încep. Pierde antigel pe la bușonul vasului de expansiune și îmi aburește parbrizul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se inlocuieste busonul.Nu costa mai mult de 5o ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca abureste geamu pe interior verifica furtunele colierele radiatorului de caldura dar cred ca,trebuie schimba caloriferu de caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu ca trebuie schimbat caloriferul. Este rezultatul faptului ca îmi baga presiune în instalație dar nu știu ce. Mi-e greu sa cred ca e garnitura de chiulasa deoarece masina trage foarte bine și pierderea de antigel e cumva aleatorie ( fac săptămânal București -Brașov  și uneori arunca alteori nu) Era interesat sa văd dacă colegii care au schimbat caloriferele au scăpat de probleme. Eu am schimbat bușonul,  termostatul, niște furtun de cauciuc și ceva garnituri la pompa tandem  (sau așa ceva) . Am verificat și racitorul de gaze și e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De abureala am scapat...acum Sharanul are alta treaba cu mine ma tine mereu ocupat:banghead:,schimba caloriferul de caldura si scapi de geamuri aburite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toader,scoate si supapa din furtunu subtire ce intra in vasu de expansiune si vezi daca mai face presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos supapa (am înlocuit furtunul) dar tot face presiune. Se poate face (exista ) un test pentru garnitura de chiulasa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am observat ca  dacă pornesc clima (pe cald sau rece ) fără sa apăs 'ECON' nu îmi mai arunca antigel. Se poate sa fie o legătură între ele ? Menționez ca am făcut un drum București -Brașov și unul București -Pitești și nu a mai scăzut nivelul la antigel. Mâine merg iar la Brașov și revin cu impresii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare,

Am un VW Sharan TDI 1.9 din 2001 si de ceva vreme am o problema asemanatoare cu cele postate aici : pierd antigel pe la buson - refuleaza. De ex, dupa un drum de cca 250 km pe autostrada, viteza 110 - 130 km/h, opresc in parcare verific nivelul .. nu mai este nimic, cu toate ca la plecare am completat pana aproape de max. Acul de temperatura uneori urca ( 120,150,180 ) dar imediat coboara si se stabilizeaza la 90*, nu imi apar martori pe bord. Mai mult nu baga constant caldura in masina ci mai degraba ..dupa ureche : baga aer cald ... apoi rece ...dupa ceva vreme iar cald.. cu portia. Oricum mare parte a calatoriei a fost doar aer rece.

Apropo : pe buson este o usoara pelicula de ceva uleios negru dar cred ca este normal. Apoi fumul intr-adevar este alb intepator care chiar daca corespunde descrierilor de antigel ars, ar putea fi de la cel refulat ce se prelinge pe partile incinse ale motorului. Oricum am aruncat o privire sub masina totul era ud de la antigel : scut, ax planetara, scut etc

Ca si cauze din ce am citit ... garnitura, chiluasa, buson, vas expansiune, termostat , pompa apa etc.

Voi ce ma sfatuiti .. In ce ordine sa incep ?

Multumesc

Modificat de Marius_BC
mai multe detalii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In speranta ca voi da de capat problemei, am inceput "depanarea" .

Pasul 1 : am inlocuit termostatul. Nicio schimbare. Macar l-am taiat de pe lista.

Pasul 2 : Spalarea instalatiei. Am gasit o solutie ,cica, special pentru asa ceva ...vom vedea rezultatul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius ai mai rezolvat ceva cu problema de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spalat si radiatorul dar nicio îmbunătățire. Face presiune in instalație. Atat timp cat merg cu viteza de oras..50..60 km ..totul e ok ..baga căldură .. face si presiune dar nu da afara, poate si datorita faptului ca sunt deplasări scurte , dar cum forjez, ies din localitate imi arunca antigel afara pe la supapă... si pot spune ca in 50 de km pe autostradă mi-a dat afară mai bine de 1 litru. Mai nou pe interiorul vasului de expansiune si pe buson am urme de "negru".. care tinde sa fie ulei.. si care-mi spune ca am probleme fie cu garnitura sau chiar chiulasa. Merg la reparat si va tin la curent.  Termostatul... in cazul meu l-am schimbat degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am  dat si eu niste depasiri mai in forta la sharanul meu cam pe la 140-150km. Si am vazut ca si mie mia curs pe la supraplin.

Dupa ce am oprit m-am uitat si iesea ca un abur pe la supraplin din vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

IMG_20170107_154020.jpg

Salut ,

Mai sus am postat o poza ,se vede mai rau datorita afisajului defect,dar mi-a aparut aceasta atentionare .

Stiu ca se refera la verificarea lichidului de racire .

Am masurat cu densimetrul si lichidul rezista intre -32 si 40 (putin peste 32), .

Pot fi ceva defecte daca imi tot apare ?sau este o atentionare de fiecare data cand afara sunt peste -10 'C.?

Precizez ca nu am pierderi de lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu imi apare nicoidata semnul asta, deci tind sa cred ca la tine e o problema la senzor,  partea din borcan. Da-l jos si incearca sa-l cureti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 28.05.2015 at 9:16 PM, laur1 said:

salutare , azi am schimbat si busonul de la vasul de expansiune , am si renuntat la duza respectiva cum a zis razvy_gil , dar nicio schimbare , daca merg pe forja cum se zice se incalzeste , nu trece de 90 dar da cu apa afara la vasul de expansiune , luni imi ajunge si busonul pe original , il mai schimb odata , mecanicul zice ca este chiulasa dar nu merita sa o rectific , ci sa caut un alt motor , nu stiu ce sa fac , pompa se vede ca baga , ce sa fac , sa pun mecanicu sa dea jos radiatorul sa il verifice ?? 

Nu te mai chinuii. Am patit la fel, ai mers mult cu pompa de recirculare defecta, sirocoul a supraincalzit apa si s-a dus garnitura de chilasa. Am schimabat garnitura, planat chiulasa, schimbat pompa de recirculare si totul e in parametrii.

Modificat de Nick69p
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Postez aici, poate nu sunt prea mult pe langa. Am observat ca atunci cand pornesc motorul pornesc ventilatoarele si m-a mirat tare lucrul asta. Am vazut pe alt topic ca ar fi de la clima, dar eu merg de obicei cu ea inchisa (econ), cel putin la vremea asta. O sa mai verific odata sa fiu sigur ca nu e de acolo. Ce nu am inteles deloc e de ce daca am scos si mufa de pe radiator ventilatoarele continuau sa mearga. Eu ma asteptam ca acolo sa fie termocupla si daca scot mufa sa se opreasca si ventilatoarele. Mai mult cand am ajuns inapoi acasa si m-am uitat sub capota, ventilatoarele erau oprite, si totusi motorul era cald. Eu unul nu mai inteleg nimic. Poate sa imi explice cineva cum functioneaza sistemul asta de racire? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!