Jump to content

Skoda Superb - my first project


EmilianPop

Postare recomandată

15 hours ago, bzzat said:

Am vazut masina live la Oradea,arata intru-n mare fel.:)

Mersi! :D 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am revenit la grila :) Nu e rau deloc. Imi place faptul ca din anumite unghiuri, intercoolerul nu se observa deloc. Doar din fata. 

img5_6.jpgimg5_1.jpgimg5_4.jpg

 

Si o poza de pe care vroiam sa o fac demult doar ca nu gaseam un Superb stock gri :))

img5_8.jpgimg5_9.jpg

 

Ieri am dat comanda de un alt balast oem. Al meu s-a dus si nu mai poate fi reparat. Cu ocazia asta, am trecut si pe xenon de 6000k. Momentan merg cu ea chioara pana ajunge balastul (azi sau luni). Am facut ieri noapte un drum pe afara si sunt foarte multumit de cum bate xenonul. Mult peste ce aveam. 

 

post_27.jpg

post_27_1.jpg

post_27_2.jpg

post_27_3.jpg

post_27_4.jpg

Link către comentariu

Cristi lucru asta i-am zis si eu :)

Muuult mai bine cu grila :icon_thumright:

Nu prea ai sa mai vezi cu xenon de 6000k pe ploaie/ceata, cel mai bun e de 4300k cum am si eu acum, iti spun ca m-am lovit de lucru asta cand am avut de 6000/8000k

Link către comentariu
2 hours ago, cristi511 said:

Auzi, da-ti place tie asa mult sa stea in nas? Bmw style? :D 

Iute găsiți ceva de ce sa va legați :))Din ceva motiv,  imi place ideea cu fața o idee mai lăsată (cum ziceam și lui Laur).  Se poate duce la același nivel dar o las asa momentan :D Ma mănâncă sa o las maxim dar la drumurile din Timișoara,  ar fi o chestiune de timp pana sa donez Baia de ulei unei gropi.. :))

1 hour ago, ~LauR~ said:

Cristi lucru asta i-am zis si eu :)

Muuult mai bine cu grila :icon_thumright:

Nu prea ai sa mai vezi cu xenon de 6000k pe ploaie/ceata, cel mai bun e de 4300k cum am si eu acum, iti spun ca m-am lovit de lucru asta cand am avut de 6000/8000k

Am auzit și eu ca cele pe 6000k sunt naspa pe ploaie.  Om trai' și om proba când vine o vreme de genu :D Lumina este un alb pur,  imi da senzația de 5000k..  Oricum se vede super noaptea, Mult peste xenoanele ce le aveam. O sa fac și o poza diseară când montez balastul.  Cu ocazia asta,  schimb și garniturile de la spălătoarele de far care erau cam uzate.. :)  

 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Mai fac și eu un refresh la topic cu niște poze și un launch :) .  Masina nu a mai primit vreun upgrade în ultima vreme. În schimb am primit o macheta cu un Superb 1,  model 1938. In teorie, am Superb 2 :))  Multumesc și colegului @Vise01 pentru filmare. 

 

 post_28.jpg.d755540ce1e20a32cc015a60b655684f.jpg

https://www.youtube.com/shared?ci=2wEC_w3NpY8

 

Link către comentariu

Dar totusi... climatronicul ramane verde? La fel si restul pictogramelor...

Link către comentariu
3 hours ago, C o s m i n said:

Dar totusi... climatronicul ramane verde? La fel si restul pictogramelor...

M-am dus pe filmul de OEM. De aia l-am lasat verde :D Exact la fel e si iluminatul la Superb facelift, ceasuri albe, BC rosu si butoanele + climatronic verzi. 

Link către comentariu

Frumoasa masina. Acum ti-am descoperit si eu topicul. Trebuie neaparat sa investesc in motor....221cp....of of

Link către comentariu
14 minutes ago, ursachicatalin said:

Frumoasa masina. Acum ti-am descoperit si eu topicul. Trebuie neaparat sa investesc in motor....221cp....of of

Mersi! Merita din plin! :D 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

BBS-urile le-am scos la vanzare (am pus anunt si in aria de vanzari), Am gasit in Bucuresti un set de jante  Team Dynamics Pro Race 1.2 pe 17 si mi s-a pus pata pe ele. Ma tenteaza tare pentru iarna. Au 7.8 kg!! Din pacate, omul nu vrea schimb, asa ca incerc sa le dau pe ale mele si dupa sa le iau pe alea. Planul ar fi sa le iau pe astea pentru iarna, iar la primavara sa trec la 19". :D Daca nu, raman cu bbs-urile si pentru sezonul urmator si iau ceva pe 16 sau 17 de iarna :D 

Pro Race 1_2 graphite.jpg

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Dupa mult timp, a venit vremea sa ma despart de BBS-uri. Intr-un fel imi pare rau, dar vreau 19" neaparat pentru sezonul urmator. 90% voi face schimb pe un set pe 17" de Audi. Sunt OEM. Voi posta poze cu ele pe masina dupa ce intru in posesia lor, daca finalizam schimbul.  

Pana atunci, merg cu niste jante de Audi pe 18 imprumutate de la un prieten. Anvelopele sunt 205/40. Arata foarte bine asa trase. Cu ocazia asta m-am uitat si la reglaje, o mai pot lasa undeva la 4 cm :D. Sa vina un alt daily si o voi face si pe asta :D 

 

post_29.jpg

post_29_1.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

O bag și eu pe aia cu 'hai sa mai ștergem praful pe aici' :))

Masina mea cred ca a fost încălțata în ultima luna cu mai multe jante decât a fost în toată viata ei :D

Filmul a început cam asa,  am dat Bbs-urile la schimb cu jantele astea (Audi OEM pe 17) plus o diferență frumușică.

be9464374c.jpg

Toată treaba am făcut-o prin curier. Omu nu mi-a trimis capacelele de la ele pe motiv ca le-a uitat sa le pună și ca mi le trimite a doua zi. La telefon părea destul de încredere asa ca am zis ok.  Nici în zi de azi nu le-am mai văzut.  Anvelopele trebuiau sa fie de iarna,  au fost de vara.Sunt destul de bune dar nu ma ajuta cu absolut nimic... Am sunat pe domnu respectiv,  nu mi-a mai răspuns decât pe olx unde ma acuza ca una din jantele mele e crapata și ca din cauza aia nu mi-a trimis capacelele. Lucru total fals.   În fine,  m-am învățat minte.  Nu mai fac schimb cat trăiesc prin curier. Jantele astea le-am scos la vanzare si am cumpărat din timisoara un set de jante de jante de Audi OEM pe 16 (BBS RD 365) cu anvelope de iarna Dunlop foarte bune.

$_72~2.JPG

 

 Jantele se prezintă în stare destul de buna,  puține urme de uzura și anvelopele sunt Dunlop 205/60.  După trecerea de la 18 la 16, masina pot sa zic ca e alta când vine vorba de comfort. Mult mult mai confortabila. Jantele sunt foarte ușoare comparativ cu cele pe 17. Asta o simt și la consum. Momentan doar poza asta o am. imageproxy.php?img=&key=a2487f2dcead61f9

bee0ccba30.jpg

Recent am primit și un cadou frumos de la prietena mea

bf20d055ca.jpg

Urmează saptamana asta sa îl și montez sper. Încă nu sunt hotărât unde. 

post_30.jpg

post_30_1.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am reusit sa montez ceasul. Mai trebuie doar sa schimb becul cu un led alb si aia e.  La inceput, ideea de ceas in grila mi s-a parut aiurea dar dupa finalizarea lucrarii nu mi-a parut deloc rau de locul ales. Arata destul de bine, plasticul folosit pentru a umple golurile l-am vopsit ca sa arate identic cu cel de pe bord. Grila a ramas iluminata iar intensitatea luminii functioneaza si la ceas. Initial acul imi vibra in turatii joase. Colegul @Vise01 a venit cu ideea sa montam un filtru de benzina universal iar cu asta am rezolvat problema. 

 

 

In urmatoarea saptamana, urmeaza sa ma ocup mai mult de balena. II voi face o revizie (schimbat ulei, filtre si vedem daca mai trebuie altceva). Voi schimba ventilatoarele din fata, viscocupla, cureaua de accesorii, rola intinzatoare. Si sper ca in curand voi face si mult doritul upgrade la volant masa simpla + intarirea ambreiajului. Momentan cuplu mult mai mare si-a spus cuvantul. Ambreiajul da semne de oboseala in treapta 4 cand il 'solicit la maxim'. :( Momentan sunt in cautare si de niste jante pe 19 pentru la vara. Ma bate gandul sa iau niste Lorinsen Turbine pe 19. Am gasit o oferta tentanta. Jantele sunt exact astea din poze. Sunt in doua latimi, et35. Nu sunt sigur inca. 

 

 

 

 

post_31.jpg

post_31_1.jpg

Link către comentariu

Pt boost,nu ai gasit rama ceva in genul:

Spoiler

218-2.jpg

null_zps5331b1a7.jpg

Cat despre ceas ar fi mers pe model electronic

Spoiler

s-l225.jpg

Asa ca si idee,dar arata bine,jantele la fel,sunt curios cum o sa dea pe masina,bafta!

Link către comentariu

@cxr2test, mersi! Rama nu...nici nu am cautat.  oricum imi place mult cum arata asa. O sa fac niste poze si ziua. Legat de ceas electronic, nu imi place.. Vroiam cat mai simplu, pe negru si analogic. Pare mai 'profi' asa :) fara briz briz-uri. 

Link către comentariu

Astăzi am fost la reprezentanta, am comandat un capac din spate de la far (al meu era rupt)  și capacele din carenaje ce nu le-am avut niciodată. Maine le ridic.  

Am reușit sa pun și led alb la ceas. Alta viata. :D

3087d6620a.jpg

 

Link către comentariu

Azi am reușit sa iau jantele. Modelul este Lorinser Turbine LM6. Estetic,  sunt impecabile. N-am ce sa reproșez.  Anvelopele de pe cele mai late (9.5j) sunt de iarna și sunt destul de bune.  Cele de pe fata probabil ca le voi schimba,  sunt cam vechi ca Dot. Sunt de vara. Deși nu par sa aibe probleme la prima vedere, le voi duce probabil sa verific dacă nu sunt strâmbe.  Ca greutate,  sunt destul de ușoare.  Ma asteptam sa fie mai grele..  

post_32.thumb.jpg.c594f8e2bb0616c396fb5653ccd61308.jpgpost_32_1.thumb.jpg.df15025b07644297e07e7335044c849e.jpgpost_32_2.thumb.jpg.e901839a1ef7b1cf9ed3dd3664257126.jpg

Luni masina intra in service pentru revizie (ulei,  filtre) și ce mai trebuie (ventilator de răcire, ventilator clima,  visco). Am renunțat la Castrol pentru Valvoline. Sper sa nu regret. 

Link către comentariu

Bun, deci in urma reviziei am schimbat urmatoarele: Ulei Valvoline 5w-40, toate filtrele, ventilator racire, viscocupla, ventilator clima, curea accesorii, rola intinzatoare, suporti motor (toti), bucse bara stabilizatoare. Sunt foarte incantat de cum merge masina! Inainte, aveam niste vibratii la plecarea de pe loc si cand schimbam vitezele. La fel si niste zgomote la denivelari. De cand am schimbat suportii, au disparut complet. In rest, totul pare sa fie ok. 

Urmeaza sa caut un kit SH de volant masa simpla + kit ambreiaj pentru AWX. Deocamdata nu am gasit, ce-i drept nici nu m-am omorat cu cautatul. Dupa ce il iau, voi trimite ambreiajul la intarit si il voi pune sus pe masina. Iar apoi franele si pot sa zic ca am terminat cu upgrade-urile pe planul performanta (sper) :D 

Am vorbit cu niste oameni cu masini de drag-uri 'serioase' ce au vizitat dyno-ul unde am fost si eu, si toti mi-au zis ca dyno-ul respectiv nu e configurat chiar cum trebuie. La modul ca arata mai putin. Asta tindeam sa cred si eu dupa ce si un prieten cu G4 1.6 s-a dat tot acolo si i-a iesit 85 de cp, masina lui fiind impecabila. Si ei si-au facut tot in aceeasi perioada cand mi-am facut si eu run-ul. Deci..... Posibil ca in realitate si balena sa aibe mai mult :D 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Foarte ok tot...pasiune mare ! In sinea mea cred ca mai bine te-ar aranja un TT cu de toate.De mai putin bine ar fi sensul pe partea dreapta a masinii al spirelor din jante.Nu ai ce face asa sunt.Ce urmeaza ?

Link către comentariu

@Marius-Dan, asa e.. mersi!  TT nu.. Imi plac sedanurile prea mult :D eventual un A6 3.0 TFSI, sau Superb 3 varianta de 280 cp :rolleyes: dar pana acolo mai este mult si bine. Este un model de jante similar pe Superb 3, doar ca fara buza, si am observat aceeasi chestie legata de sens si la alea. 

Ar urma ambreiajul. Ala e cel mai prioritar. Vreau sa ma bucur pe deplin de puterea asta iar cu ambreiajul actual, am acea frica ca ma lasa oricand.. desi nu da semne mari, dar na. Stiu ca e stock si asta ma roade. :)) Apoi frane pe 312 Zimmerman ventilate fata, iar pe spate pastrez diametrul actual, doar ca tot zimmerman. Apoi revopsita.. Nu sunt investitiii mici si momentan nu mi le permit dupa toata cheltuiala cu ultima si jantele, dar in timp le voi face si pe astea :D 

Link către comentariu

Nu te supara pe mine dar faptul ca lasi franele ultimele!!! mi se pare cel putin prostesc. 

Pune mana, adu-ti la zi sistemul de franare si abia apoi bate-ti capu cu volante smf si ambreiaje intarite. Crede-ma cand spun ca tot ce ai facut pana acum este degeaba daca nu pui siguranta pe primul plan...a ta si a altora, colegi de trafic sau pietoni. 

ANVELOPE>FRANE>PUTERE...asta e ordinea corecta a lucrurilor. 

Ps: vorbeste unu' care a fost in "sosonii" tai...

Link către comentariu

Subscriu treaba cu franele. 

Si eu am inceput ca si tine: putere (dubla) apoi cauciucuri de top si abia dupa ce am patit-o (usor din fericire) am trecut la frane mai mari. 

Iti recomand ca urmatoarea investitie sa fie in frane.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!