Jump to content

Skoda Superb - my first project


EmilianPop

Postare recomandată

25 minutes ago, Andrei_Tdi said:

O intrebare pentru voi. Cand erati/sunteti in treapta 3, la 1500 si dati WOT(test de log gen), la cat va arunca in scaun? La ce turatie? 

Undeva la 2200 - 2400 ?! Sincer nu m-am uitat niciodata exact dar pe acolo. O sa o trec si pe asta pe carnetel sa verific :)) 

26 minutes ago, cristi511 said:

La mine la 4000-4200rpm se termina distractia dar in zona 3000-4000 era wow wow. :D 

Auzi, noi radem si glumim pe aici dar tu ti-ai pus frane? Nu de alta dar nu concep o crestere de putere fara upgrade la sistemul de franare, pentru o masina de strada.

E in joc siguranta ta in primul rand si a celorlalti in al doilea. :) 

La mine e limitata la 4800. Si distractia se termina undeva la 4300-4500. nu am verificat nici asta exact. Pana acum, pot sa zic ca m-am bucurat mai mult de masina, nu m-am uitat la detaliile de genu desi mi-am propus.  Legat de frane, vor urma si ele. Sunt total de acord cu tine. Dar pentru oras sunt destul de bune si cele ce le am acum. O opreste destul de bine. La viteze mai mari am incercat niste franari mai 'agresive' si s-au comportat destul de ok. Cand voi schimba discurile, voi lua pe 312, zimmerman ventilate (am ce am cu ele) si niste port-etrieri (banuiesc ca cei de pe 2.5 sunt buni). 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Mai, eu am franele originale (312 cu 288), discuri Ate noi si placute Ate premium noi. Si pentru greutatea ei eu zic ca franeaza destul de bine. Acum tine si de pretentiile fiecaruia. Daca erai in Bucuresti, iti dadeam sa faci un test. 

 

Deci, si 1756-urile astea "care incarca ca unele stock" tot acelasi randament dau ca si batranelele de 2.5 aparent.. :) Ma batea gandul de upgrade, dar m-am potolit. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
31 minutes ago, Andrei_Tdi said:

Mai, eu am franele originale (312 cu 288), discuri Ate noi si placute Ate premium noi. Si pentru greutatea ei eu zic ca franeaza destul de bine. Acum tine si de pretentiile fiecaruia. Daca erai in Bucuresti, iti dadeam sa faci un test. 

 

Deci, si 1756-urile astea "care incarca ca unele stock" tot acelasi randament dau ca si batranelele de 2.5 aparent.. :) Ma batea gandul de upgrade, dar m-am potolit. 

O sa ma uit azi si o sa revin cu feedback legat de turatiile exacte la care incepe sa 'te bage in scaun'. Baiatul ce mi-a facut softul, mi-a zis ca pot sa mai strang o idee tija de la turbo (nush de care vorbeste exact) ca sa imi intre si mai de jos. Nu am umblat la ea deocamdata

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Andrei, turbina asta este un model de generatia a 3 a care cu ajutorul unui soft bine facut incarca de jos (undeva la 1900rot), mult peste ce ai tu in configuratia cu 2,5. Asta tine 240cp pe cand a ta bubuie la 220.

Link către comentariu

Man, fara suparare, dar vorbesti in necunostinta de cauza. :) :beerchug:

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Nu ne contrazicem aici :D

Dupa atâtea upgrade-uri,  a venit vremea sa fac și un downgrade :))

52e5d797ab.jpg

 

Link către comentariu
2 hours ago, stefz said:

Ti-a intrat roata la vopsit :D ?

Momentan e in portbagaj. Maine o duc la baietii de la dyno si au zis ca se ocupa ei de ea. Sper sa fie gata cat mai repede. Nu imi place sa stiu masina cu o roata pe 205 si restul pe 225..

Link către comentariu

Astăzi am făcut un drum Timișoara-Arad.  60 km/h localități,  120 km/h în afara constant.  Media a fost 5.2.  Pe drum inapoi am făcut și un clip 80-120 în treapta 3. Nu foarte reușit ca de obicei. :)  Nu este punctul meu forte sa conduc și sa filmez.  O sa fac mai multe clipuri pe diferite intervale și diferite viteze când prind timp.  Azi am fost și puțin grăbit.  

http://sendvid.com/um7s8ihu

Rămâne sa fac saptamana asta media în oraș. Sunt curios cat iese. O sa incerc sa folosesc masina cum o foloseam și pana acum. Mers normal cu puține reprize de 'nebunie' :D

 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Aparent, si la tine lagul e simtitor. La 3000 bagasi talpa-n podea, abia la 3300 a inceput sa fuga bine. :) Mama lor de turbine "custom". :rolleyes:

Link către comentariu
34 minutes ago, Andrei_Tdi said:

Aparent, si la tine lagul e simtitor. La 3000 bagasi talpa-n podea, abia la 3300 a inceput sa fuga bine. :) Mama lor de turbine "custom". :rolleyes:

Nu chiar,  nu i-am dat chiar talpa de la 3000.. Eram atent și la filmare și na.. De aia ziceam ca nu a ieșit ce trebuie.  Next time,  imi iau prietena și o pun pe ea sa filmeze.  50-60 de kg în plus nu se simt.  :)) Asa în ture,  de obicei,  răspunde destul de bine.  M-am obișnuit sa merg cu ea mai turata

Am încercat și faza cu călcatul din turații joase.  Se simte ca intra turbina de la 1800-1900 dar senzația aia de care ziceai cu 'băgatul în scaun' o simt la 2100-2200.

 

 

Link către comentariu

Motorul ca motorul, dar sterge si tu praful ala de la ceasuri... nu ma baga in seama, sunt doar invidios :))

Link către comentariu
7 hours ago, stefz said:

Motorul ca motorul, dar sterge si tu praful ala de la ceasuri... nu ma baga in seama, sunt doar invidios :))

Nu si tu! :)) mi s-a mai spus..  De când m-am mutat nu am prea avut timp de ea :( trebuie neapărat o vizita la spălătorie saptamana asta :D

Link către comentariu
On 7/12/2016 at 8:59 PM, xEdyx said:

Frumoasa rau masina , dar am gasit si eu ceva foarte fain :) 

13649492_1129528377093890_2144671356_n.j 

Din ceva motiv, doar acum mi-a aparut commentul tau.. e frumos tare :D am vazut si eu cateva exemplare frumos facute. Cand o sa imi iau a 2-a masina, daca totul merge bine, o sa trec si eu la jante pe 19/20 si o sa o cobor maxim. Momentan mai merge lasata 1.5-2 cm din reglaj dar nu prea imi permit sa fac asta.. Fiind masina de zi cu zi, inevitabil ajung sa merg si pe drumuri mai rele.. acum nu-ti imagina drumuri forestiere sau chestii de genu :)) dar na, traim in romania.. si desi e Timisoara, are si ea drumurile ei pacatoase :(.. 

Vesti bune si vesti rele, ca de obicei. Cele rele: M-am interesat de preturi pentru piesele ce trebuie schimbate. Ventilator clima, ventilator racire, curea accesorii, Intinzator curea transmisie (alternator), + inca cateva = 1400 ron. Fericire! Mai vine si manopera care probabil nu e nici aia ieftina, avand in vedere ca trebuie data fata jos.. 

Vestea buna e ca janta e gata. Azi sper sa o montez.   

Legat de consum, pe un drum home-work, imi ia 9.5. Trafic destul de mare. Consumul de ieri + azi imi arata 11.3 dar am si 'forjat-o' destul de mult ieri.. Eu zic ca e decent

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Estas bien amigo! Eu ieri, de la service pana acasa, bara la bara most of the time, 21 %. :))Pai ce senilele mele..

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Și media de oraș în ultima săptămână. Avand in vedere ca e Timisoara.. eu zic ca e destul de bine :D

358b727a4f.jpg

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Cateva poze de la auto show-ul din Oradea

6ca039cc84.jpg6ca0306ef2.jpg6ca044ef61.jpg6ca04ee205.jpg6ca059ef74.jpg6ca09b6273.jpeg6ca09e76b9.jpeg6ca0b7b468.jpeg6ca132c772.jpg6ca0c678ce.jpeg

 

Zilele astea am găsit și o poza cu fostul Superb după accident. Din ce am înțeles,  tinichigiul ce a cumpărat masina de la mine a făcut-o și vândut-o. Ea circula și în zi de azi pe drumurile patriei.. :)  

6cbec210d6.jpg

post_26.jpg

post_26_1.jpg

post_26_2.jpg

post_26_3.jpg

post_26_4.jpg

post_26_5.jpg

Link către comentariu
2 minutes ago, octavia 4ever said:

Cum ai reusit sa te rastorni?? 

poveste lunga.. din cauza unui domn care a accelerat cand am intrat in depasire pe scurt.. :) Important e ca nu am patit nimic. Avand in vedere impactul si viteza, pot sa zic ca masina arata 'bine'.. A dat dovada de siguranta. 

Link către comentariu

Nu sunt carcotas dar crezi ca poti sa faci ceva cu ic-ul ala? Nu se aseaza tocmai ok si nu da bine in poze :D

Ps: nice ride!

Link către comentariu
11 minutes ago, cristi511 said:

Nu sunt carcotas dar crezi ca poti sa faci ceva cu ic-ul ala? Nu se aseaza tocmai ok si nu da bine in poze :D

Ps: nice ride!

Mersi! :D 

Legat de IC, nu stiu ce sa zic. Cam greu cu prinderile alea. E o idee stramb, stiu. In curand, o sa dau tot botul jos ca sa imi schimb ventilatorul de clima, viscocuplaj si inca cateva maruntisuri si vad atunci ce pot sa fac, daca pot sa fac ceva. Daca nu, las asa sau pun ornamentul la loc. Am facut rost si de cel de facelift (l-am gasit acasa, printre ramasitele de la primul Superb). Mai am nevoie doar de rama cromata de la el. 

Am uitat sa mentionez, am luat si o antena scurta :D E cea mai ok solutie. Cu cea normala, arata ca naiba si fara nu mergea radio. 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

"Zilele astea am găsit și o poza cu fostul Superb după accident. Din ce am înțeles,  tinichigiul ce a cumpărat masina de la mine a făcut-o și vândut-o. Ea circula și în zi de azi pe drumurile patriei.."

si a fost vanduta probabil ca "fara accident" :D

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!