Jump to content

Instalare Xenon Aftermarket


Passat 3BG
 Share

Postare recomandată

L-am mutat si acum nu mai este lipit de modulul ABS ci tot pe acolo dar cam la 10 cm. distanta.Mai are vreo influenta asupra modulului acum sau sa il ecranez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L@u, depinde si de balast. Nu toate au influente negative si nu la toate masinile.

Mi-am montat xenon si pe faza lunga, dar becul fiind comun cu proiectorul (la B5 proiectorul e IN far), a trebuit sa pun H4 bixenon.

Intrebare pentru cunoscatori (ca eu nu mai stiu ce se intampla) - ce trebuie sa modific?

deoarece:

- atunci cand am faza scurta pornita, bixenonul nu mai comuta de pe proiector pe faza lunga.

- atunci cand am faza scurta pornita, faza lunga porneste doar pe "faza scurta" a bixenonului - adica doar proiectorul.

- daca sunt pornite DOAR proiectoarele, faza lunga merge normal prin simpla comutare a manetei de faruri. Insa eu am nevoie in special de faza lunga, nu proiectoare.

- am verificat in mufa becului H4 din far si nu am nici acolo tensiunile necesare, decat la proiector daca e faza scurta pornita si DOAR la faza lunga daca e DOAR proiectorul pornit.

- daca bag becurile H4 cu halogen, totul se comporta normal.

Inca studiez schema dar nu-mi dau seama ce se intampla acolo.

Eu banuiesc ca problema ar fi eventualul releu ce comuta alimentarea de pe proiector pe faza lunga.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune si tu o poza cu modulul de abs,sa fiu si eu sigur care e ala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ COSMIN, tensiunea de comanda a releului J5 care aprinde proiectoarele se inchide la masa prin filamentul becului de faza lunga, M30 de pe stanga, avand inlocuit si becul de pe lunga si acolo fiind balast, releul nu mai cupleaza deoarece nu se inchide curentul necesar bobinei, desfa firul de pe pinul 6 al releului, de culoare alb/negru si conecteaza pinul 6 la masa. Acekl releu avea rolul de a nu cupla proiectoarele cand ai faza lunga aprinsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am ajuns exact la aceeasi concluzie, urmarind schema. Acela e rolul releului J5.

N-am mai intervenit pe instalatie si am suntat bornele 86 si 87 ale releului. Acum totul e ok. Oricum pe-acolo acum circula curenti minori, instalatia originala asigura doar comanda xenoanelor.

Mersi de ajutor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pana de craciun as vrea sa pun masinii din semnatura o instalatie xenon.Ce mi-ati remonda?Avand in vedere ca odata ce plec la drum lung imi place sa circul mai mult noaptea...as dori o vizibilitate cat mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la marca, toate sunt la fel. Chinezarii. Depinde de noroc.

Poate doar cele vandute sub brand-ul Philips sunt ceva mai rezistente.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am cumparat de la un coleg de pe forum, nu au fost din cele mai ieftine dar fac toti banii.

Pentru temperatura de culoare am optat pentru 4300k, in opinia mea se vad cel mai bine. Am avut inainte un kit mai ieftin de 6000k, cu care mare lucru nu vedeam noaptea, nu mai spun daca era ploaie sau ceata, lumina era prea albastra pentru o buna vizibilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Max Cady Acum esti multumit de 4300 noaptea?Da-mi un pm cu numele userului la care as putea apela si eu

pe ce faza ti-aipus?scurta/lunga?

de 35 sau 55 w?

astept recomandari...

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta intre 35 si 55W e doar marketing. Vorbesc din proprie experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin,ce-mi recomanzi?sa pun xenon pe faza lunga sau scurta?pentru pozitii sa schimba doar becurile sau e vb de o alta instalatie?

marca THUNDER iti zice ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De marca nu stiu nimic. Eu am si pe scurta si pe lunga. E foarte bun si pe lunga, insa are dezavantajul ca se incarca greu si nu poti da flash-uri. In rest e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pun doar pe scurta , nopatea e ok vizibilitatea?asta facand o comparatie cu halogen pe faza lunga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tasfoind topicul, vei gasi si imagini comparative intre xenon si halogen la mine pe masina.

Vizibilitatea e foarte buna.

Anomalia apare intre xenon pe faza scurta si halogen pe lunga, deoarece diferenta intre cele doua devine destul de greu de observat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa va marturisesc ca voi amana putin instalarea unui kir xenon pe masina si asta pentru ca nu vreau s apun kinazerii la 2 mil....as aca astazi am luat niste becuri philips E-xtreme POWER.Din acte am citit, majoritatea si el pun pe faza scurta.Avand in vedere ca in viitorul apropiat voi afce cateva drumuri in special noaptea...ma gandeam sa le instalez pe faza lunga.Rog un cunoscator sa se pronunte in acest caz...diferenta de la faza scurta la faz alunga cu aceste becuri ar fi o diferenta considerabila?

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa te gindesti la un lucru : cit mergi cu faza lunga si cit cu faza scurta ?!

Cu lunga nu prea ai cum sa mergi fiindca mai mereu vine cite o masina din fata, deci in marea majoritate a timpului mergi cu scurta , deci pe ea trebuie sa ai becurile cele mai bune si reglajele corect facute. Cu faza lunga, chiar daca ai becuri slabe, tot lumineaza suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tasfoind topicul, vei gasi si imagini comparative intre xenon si halogen la mine pe masina.

Vizibilitatea e foarte buna.

Anomalia apare intre xenon pe faza scurta si halogen pe lunga, deoarece diferenta intre cele doua devine destul de greu de observat.

exact ...de aceea ma bate gandul sa pun xenon si pe lunga ,dar mai intai vreau sa schimb proiectoarele care s-au matuit si sa le pun xenon si apoi urmeaza pe lunga !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anomalia apare intre xenon pe faza scurta si halogen pe lunga, deoarece diferenta intre cele doua devine destul de greu de observat.

Adica, xenonul de pe scurta lumineaza la fel ca halogenul de pe lunga? Asta nu iti da de gandit? Sau imi scapa mie ceva? Eu am xenon OEM cu autoleveling si spalator de faruri pe faza scurta si halogen pe faza lunga, dar cand aprind faza lunga vad mult mai departe, exact ca la orice masina! Si consider ca asa e normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, normal ca vezi mai departe, fiind alta focalizare.

Insa diferenta e foarte mica si mi se pare normal sa fie asa, fata de cazul halogen pe faza scurta si halogen pe faza lunga.

De cand am xenon si pe faza lunga, pot spune ca VAD O DIFERENTA intre faza scurta si faza lunga.

A se retine ca NU SFATUIESC pe nimeni sa-si monteze xenon pe faza lunga. Sunt doar constatarile mele.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

tot referitor la xenon,ce recomandati 4300sau 6000?eu pe mai multi am auzit ca nu se vede bine pe ploaie cu 6000.e adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune 4300, nu degeaba asa e si echiparea OEM. Mai sunt si zile cu ceata, asfalt umed si altele. Daca mergi mult noaptea si nu mai ai 20 de ani, pune-ti 4300.

De la 6000 in sus, daca mai ai si far fara lupa, e dezastru pentru ceilalti participanti la trafic, mai grav, sunt accidente din cauza lor.

Haideti sa gandim si prin prisma celuilaltn nu doar ce ne e noua bine. Sa punem siguranta pe primul plan, e viata noastra in joc, a familiei, copiilor, prietenilor, ganditi si asa.

ps. pe un far cu lupa nu e asa un dezastru, bine reglat farul e chiar ok. Doar ca ti am zis, ceata si altele merg mana n mana cu 4300 le.

pss. am experienta cu ambele variante, alegerea ti apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect si eu recomand tot 4300k si nu din cele mai ieftine kituri. Eu am avut o experienta cu 6000k, din cel mai ieftin, ulterior s-a dovedit ca am dat banii degeaba pe el, vizibilitate noaptea ioc. Acum am 4300, tot kitul la 250 de lei, cumparat de pe forum si sint foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta o sa si aleg 4300 nu am 20 de ani am 23 :blah_: ,dar 6000 e prea albastru deja,nu am far cu lupa,dar o sa il duc la reglat sa bata cat mai bine fara sa deranjeze,si o sa le tin reglate cat mai jos,cat despre politie daca te opreste,iti ia talonul din cate am auzit sau amenda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!