Jump to content

Instalare Xenon Aftermarket


Passat 3BG
 Share

Postare recomandată

Eu m-am hotarat H7 55W 6000K,acuma ramane de vazut de la cine,cel mai bine vazut vanzator de xenon de pe aici?

Recomandari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt interesat..tot H7 55W 6000k

oferte ?

Modificat de adyi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Oferte care se vor lasa cu suspend?

Pai ce, suntem cumva pe aria comerciala si nu stiu eu?

Next OFF TOPIC, warning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare la dvs.

pe unde ati introdus cablajul de la bec in interiorul farului

nu as vrea sa tai capacul acela de cauciuc

passat b 5,5 bineinteles

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce are daca le tai? Oricand te razgandesti si vrei sa renunti la xenoane, gasesti la reprezentanta alte capace cu ~ 10 lei bucata. ;)

Doar prin ele poti sa tragi firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin vezi ca acelasi topic din aria passat b6 este extrem de poluat cu tot felul de reclame, link-uri, teorii si teoreme despre diverse becuri si cantitatea de "pulbere" din ele exprimata in procente care sunt de-a dreptul ridicole.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin daca tai capacul de cauciuc nu se aburesc

farurile pe interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur va condensa daca intra aer rece in farul cald....eu am umblat pe acolo si am atins mansonul ala si se aburea farul.dupa repozitionare nu mai face condens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile xenon au cate un manson de cauciuc ce au tocmai acest rol, de a etansa locul pe unde intra firele. Masori cu atentie si nu vei avea probleme.

Cand o sa ai in mana becurile, vei sti exact despre ce vorbesc. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am taiat cauciucul ala si nu se aburesc farurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si eu 4300K. Nu mi se par mai bune pe ploaie decat cele de 6000K. Poate doar mi se pare.

In plus, lumina celor de 6000K mi se pare mai odihnitoare la ochi. Mai studiez problema...

Privite din fata, par halogene obisnuite. Asta iar nu-mi place. Dar te pot scapa de probleme cu politia.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers prin ceata foarte densa cu xenon 6000k si mi s-au parut la fel ca si halogenul, in schimb noaptea pe sosea umeda in zona Brasov mi-a fost foarte greu, vizibilitatea era redusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau de 35W sau de 55W?

Am vorbit astazi cu unul care vinde de mult timp xenoane,si mi-a spus ca cele de 35W sunt mult mai cautate decat cele de 55W(la 300 de bucati de 35W vandute,a dat o bucata de 55W) si nu este diferenta intre ele pe timp de noapte!Sa fie oare adevarat?M-a pus pe ganduri cand mi-a mai spus ca cele de 55W tremura lumina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intelegi tu prin 35W si 55W?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare ce? In WATTI se masoara PUTEREA.

Ghici ciuperca ce-i, P=UxI; W=VxA :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puterea la xenoane e doar MARKETING. ;)

Becurile sunt aceleasi. Drosserele au doar un consum mai mare de curent, in special pentru masinile care dau eroare de bec ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cocluzia... oricine o poate trage, nu?

35W = 50W (cand e vorba de xenon). Lumina e aceeasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, concluzia ta e un pic gresita. Sunt totusi balasturi care dau mai multa lumina. Cine a fost vreodata curios sa invete meserie pe niste balasturi poate confirma este un semireglabil din care se modifica luminozitatea sau un grup de rezistente smd de putere care fac acelasi lucru.

Am eu balasturi cipuite care la pornire iau 23-27 de amperi iar in functionare normala 7-8A. De lumina data nu mai zic nimic, nu vreau sa creada unii ca ma laud. Ar putea confirma cei cu care ma intalnesc noaptea dar in mare parte sunt oameni simpli si pe o parte din ei chiar ii compatimesc, dar na...asta e.

Sunt foarte multe chestii si secrete la xenoanele astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit si eu de ceva balasturi de generatie mai noua, cu puterea reglabila in trepte.

Dar balasturi normale, chinezesti de 50W am avut eu. Cand s-a ars un bec, iar apoi un balast, am montat de 35W. Celalalt bun, de 50W a ramas neschimbat. Comparatia? ABSOLUT IDENTICE.

Repet, la cele simple care se vand peste tot, nu profesionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea confirma cei cu care ma intalnesc noaptea dar in mare parte sunt oameni simpli si pe o parte din ei chiar ii compatimesc, dar na...asta e.

Adica esti constient ca farurile tale cu xenon orbesc, dar nu te deranjeaza in mod special... orbesc putin... na... asta e. Noi sa nu te orbim pe tine, tu ne poti orbi cate un pic. Ce-ti pasa tie de noi. Tu sa vezi bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare ce? In WATTI se masoara PUTEREA.

Ghici ciuperca ce-i, P=UxI; W=VxA :)

Ti-a raspuns Cosmin la ce faceam eu referire, intreband cu suptilitate; ca ce intelege el prin 35w ... . Stiu si eu in ce se masoara puterea.

Pavy, eu stiu ca becul da lumina nu balastul. Tu zici ca balastul de 55W degaja lumina mai multa fata de cel de 35W? La un kit de-al meu de 50W mi s-a ars un bec si l-am inlocuit cu unul de la alt kit de 35W, si nu s-a ars becul inlocuit si nici lumina mai multa nu aveam, dar cum zicea si Cosmin vb de kit-urile AM clasice.

Poti sa ne zici/arati si noua ceva kit-uri de care vb tu? Sa stim si noi cum sunt, la ce bani se dau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea confirma cei cu care ma intalnesc noaptea dar in mare parte sunt oameni simpli si pe o parte din ei chiar ii compatimesc, dar na...asta e.
Adica esti constient ca farurile tale cu xenon orbesc, dar nu te deranjeaza in mod special... orbesc putin... na... asta e. Noi sa nu te orbim pe tine, tu ne poti orbi cate un pic. Ce-ti pasa tie de noi. Tu sa vezi bine.

SHARANEL am uitat sa specific ca acest lucru se intampla doar daca am farurile prea ridicate. Totusi vb de un passat nu de fiat albeea sau alte masini care nu au nici macar palaria aia pe bec. Daca ai tu faruri cu autoleveling asta e, esti un norocos dar asta nu inseamna ca nu mi-as dori si eu si nici nu iti da dreptul sa arunci cu pietre. Pe mine nu ma deranjeaza asa de tare ca ma orbesc altii, eventual contraatac cu faza lunga.

Dar sa revenim on topic, Borisake tu ai bec pe tavan, ca toata lumea pe care scrie 220V, 100W, 50Hz conditii care se respecta in mare parte. Daca la un moment dat vor fi doar 100V sau 10Hz cum crezi ca va face becul?

Acum sa nu spui ca tu ai bec economic...

O sa pun si un film cu o prezentare mai edificatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pavy, se pare ca te inseli intr-o multime de lucruri :

>> exemplul cu becurile , pentru Borisake , e in defavoarea ta : becurile cu incandescenta au sa lumineze pe jumatate in exemplul tau, dar singur atragi atentia ca nu e vorba de becurile economice = de ce ?! fiindca alea nu au sa lumineze deloc fiind becuri cu descarcare in gaz, adica din familia xenoanelor.

>> spui ce droserele tale ca au semireglabile cu care reglezi luminozitatea . Hai sa facem putina teorie : la pornire trebuie o tensiune mare sa aprinda gazul ( il aduce in starea de plasma), dupa care o tensiune redusa care sa-i mentina starea . Daca umbli la tensiunea de aprindere micsorezi timpul pina se aprind si ai siguranta ca se aprind chiar daca ai ceva probleme electrice la masina. Daca umbli la tensiunea de mentinere, afirmi ca becul va lumina mai mult, lucru de care eu tare ma indoiesc. Lumina in faza asta depinde in exclusivitate de gazul din bec si din cite stiu eu luminozitatea nu poate fi modificata. Fiecare tip de gaz are o anumita luminozitate. Aici te astept cu argumente solide!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionam si eu mai sus ca "am auzit" de ceva instalatii xenon cu reglaj al intensitatii luminoase. Nu am vazut inca fizic cum e.

Insa din experienta mea, daca tensiunea furnizata becului de catre drosser difera de cea nominala, se schimba vizibil temperatura de culoare a luminii.

Asadar ar fi chiar interesant cum s-ar putea modifica intensitatea luminii prin ajustari ale drosserului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!