Jump to content

Intra greu viteza 1


antonie
 Share

Postare recomandată

Sper ca nu a mai fost deschis asa un topic.

Posed o Octavia Tour 1.6MPI. De cand am luat-o si pana acum (10 luni 26.000km) intra greu in treapta 1.

Am vazut mai multi cu aceasta problema. A fost careva la service cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fost pana in prezent cu ea la service? La dealer-ul de la care ai achizitionat-o? Pt ca in garantie au obligatia, si tu sa-ti ceri dreptul, sa-ti faca orice inlocuire datorata unui defect de fabricatie aparut la masina ta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu a mai fost deschis asa un topic.

Posed o Octavia Tour 1.6MPI. De cand am luat-o si pana acum (10 luni 26.000km) intra greu in treapta 1.

Am vazut mai multi cu aceasta problema. A fost careva la service cu ea?

Si mie imi intra greu in treapta I, cateodata, mai bine zis cam 50 % din cazuri. Inca nu am fost la service, astept revizia de un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fost pana in prezent cu ea la service? La dealer-ul de la care ai achizitionat-o? Pt ca in garantie au obligatia, si tu sa-ti ceri dreptul, sa-ti faca orice inlocuire datorata unui defect de fabricatie aparut la masina ta...

am fost pe la revizii, dar de fiecare data am uitat sa le zic. in plus, am o ezitare sa le zic sa umble p-acolo (ambreiaj - cutie). as fi curios daca a intrebat cineva inaintea mea. nu ma deranjeaza foarte tare, dar daca dau de o experienta pozitiva ma duc. mai am 1 an de garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte posibil sa fie numai partea de ghidaje si sa nu umble in cutie respectiv ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu a mai fost deschis asa un topic.

Posed o Octavia Tour 1.6MPI. De cand am luat-o si pana acum (10 luni 26.000km) intra greu in treapta 1.

Am vazut mai multi cu aceasta problema. A fost careva la service cu ea?

Din fericire eu nu am nici o problema cu cutia. Intra bine in viteze si chiar intra in viteza 1 cand masina e in miscare si deci e in a 2-a.

Am mai facut eu cateva prostii si am ridicat piciorul prea repede de pe ambreiaj si am fortat cutia. S-au auzit niste caraituri :) Sper sa nu fie afectata pe termen lung.

Referitor la problema ta, am observat-o si eu la o Oct tour 1.6MPI, a unui coleg. Eu cred insa ca e o coincidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu a mai fost deschis asa un topic.

Posed o Octavia Tour 1.6MPI. De cand am luat-o si pana acum (10 luni 26.000km) intra greu in treapta 1.

Am vazut mai multi cu aceasta problema. A fost careva la service cu ea?

De la cineva din service PB, am inteles ca posesorii unui anumit lot de Octavii au fost chemati sa li se inlocuiasca ambreiajul. Nu ar strica sa le faci o vizita. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu ambreiajul este pentru Octavia II 2.0 TDI.

Comportamentul cutiei de viteze (selectarea "mai dificila") a treptei 1 este unul normal. Legatura dintre schimbator si cutie se face prin tije metalice, nu prin cabluri. Va recomand sa incercati o reglare a timoneriei. Daca fenomenul persista, lasati cutia in pace, ca nu o sa pice.

Verificati urmatorul lucru: Inainte de a selecta treapta 1, introduceti in treapta a doua si apoi in treapta 1. Cum se face selectarea treptei 1 in aceste conditii?

Modificat de Kristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La altii s-a rezolvat 'intratul greu in treapta I' la service la Metrotehnica prin demontarea cutiei si inlocuirea unei piese (inel sincron parca, nu sint sigur ca am retinut bine). E vorba de cutia de pe un Leon 1.6, care cred ca e la fel cu cutia ta (dar Metrotehnica nu e dealer/service Skoda din cate stiu eu). Ar putea fi aceeasi problema si la tine, dar nu cred ca vreunul din dealer-ii Skoda iti va demonta cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Verificati urmatorul lucru: Inainte de a selecta treapta 1, introduceti in treapta a doua si apoi in treapta 1. Cum se face selectarea treptei 1 in aceste conditii?"

Daca se introduce in treapta a 2-a prima data, intr-antaia intra fara probleme. Daca tu zici ca nu sunt probleme, nu e chiar deranjanta treaba ca nu se intampla la fiecare selectare a treptei I, eu ma cam luasem de ganduri negre ca ar putea fi ambreiajul, care nu e tocmai ieftin si plus ca msina are numai 9000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate efectua o verificare a cablurilor ce leaga levierul de schimbatorul de viteze propriuzis.

Procedura este foarte apropiata de urmatoarea:

5speed: http://www.dieselgeek.com/sigmafiveinstall.htm

6speed: http://www.dieselgeek.com/sigmasixinstall.htm

La fabia capetele cablurilor difera fata de cele din poza, insa la octi ar trebui sa fie identice.

Modificat de Akebono
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru selectarea treptelor 1 si 2 se foloseste acelasi corp sincron. Daca se intampla ce ai spus, este posibil ca sa existe o mica problema la inelul sincron pentru treapta 1.

Fenomenul s-a accentuat in timp?

Recomand o vizita la Compexit Trading unde sa ceri verificarea modului de selectare a treptei 1. Se va deschide o comanda si vei primi un raspuns "oficial" la problema reclamata.

Este bine sa faci asa, pentru ca daca fenomenul se accentueaza, poti dovedi oricand ca ai sesizat problema si ai adus-o la cunostinta dealerului.

Mult noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Akebono multumesc mult pt. informatii

@Kristian: fenomenul nu s-a accentuat in timp in cazul meu, pot chiar spune ca apare mai rar. Oricum a inceput in jurul a 3000 km nu e de la inceput. O sa le spun celor de la Compexit la revizie, nu cred ca o sa treaca mai mult de 3-4 luni pana atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 6000 km. Inca nu sunt sigur daca e bine sa las mecanicii sa umble pe unde trebuie ca sa nu mai agate a I-a. Oricum, cand voi merge la prima revizie am sa arunc o vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In garaj masina sta bagata in viteza. Azi dimineata nu am putut sa o scot din viteza (o las in a 2-a de obicei, dar aseara am lasat-o in a 1-a). Dupa ce am "tras" de cateva ori de schimbator, cu calcari de ambreiaj, a iesit. Acum cateva luni s-a intamplat la fel.

A mai patit cineva chestia asta?

Modificat de alecsmed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si mie imi intra greu uneori in viteza 1 (sau nu intra deloc-nici nu fortam tare), bagam in viteza 2 si apoi intra fara probleme in viteza 1. S-a rezolvat la Avia-pe factura scria reglaj timonierie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema cu intratul in treapta 1-a se manifesta pana cand se incalzea masina (aproximativ 10-15 minute in mers). Pt. mine nu era o problema asa de mare, mai greu era sotziei care nu are aceeasi putere. Dupa ce reushea plecarea din parcare, de acasa, la primul semafor cand trebuia sa plece de pe loc iar era nevoie de "eforturi" pt a baga a-ntaia.

Astazi am fost la revizia de 1 an (prima, coincide cu primii 10 mii km) la Avia Pantelimon. Amabili baietzii, posibil sa fii remediat problema, dar urmeaza sa ma edific mai tarziu, cand o sa plec din nou dupa ce va fi apucat sa se raceasca.

In devizul de manopera scrie "Gresat timonerie" - 0 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Si la mine au scris ca au gresat ceva parghii pe acolo si sa mai urmaresc - la mine problema a reaparut, la voi nu a revenit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi intra greu in treapta I, cateodata, mai bine zis cam 50 % din cazuri. Inca nu am fost la service, astept revizia de un an.

:D fii atent aici eu am umblat din greseala la golful meu.. la tijele alea care duc la cutie.. si cand am tras de o clema s'a dus dracu' :D am crezut k mor... nu mai intra decat in a 4 si a 5... am zis k am belit'o :D am tras de clema si am inceput sa o reglez la mana... k aia e mobila pe axu ala daca vrei iti trimit poza dar te anunt ca motoru e transversal... nuj la octavia cum e... si am reglato mai bine k in fabrica :angry: intra misto cu draci.. :angry: daca stia tata ma omora :angry: noroc k am facuto.. incerca de acolo... e simplu nu complicat... de prima tija ca sunt 2 sau 3.. bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ataseaza te rog o poza sa vedem mai clar despre ce e vorba, mai ales ca daca trebuie facuta operatia asta o sa-l rog pe un coleg care se pricepe la mecanica, eu din pacate nu ma prea pricep si n-as vrea sa stirc mai tare. Oricum cat mai e in garantie o sa-i mai bat la cap la service, sunt multumit ca nu e ceva mai grav. Ca in afara de problema asta nu am sesizat nimic in 10 luni si aproape 20 mii km si ma cam speriasem sa nu fie amreiajul cum au mai patit alti posesori de Tour.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa'ti atasez o poza sa vezi exact... dar spune'mi te rog cum e motorul, transversal sau longitudinal ? nu este foarte greu... ar mai fi o chestie dar nu cred.. un prieten a ramas fara lichid de frana, la golf, ambreajul foloseste acelasi lichid si trecuse doar cu un pic peste minim.. si nu mai merge ambreajul.. a crezut k se bulise cutia.. s'a dus la un service s'a uitat ala si i'a completat cu lichid.. dar faza e k la tine presupun k nu este asa, daca ai umblat si pe la service.. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E transversal asezat. Lichidul de frana e OK, l-am verificat si eu si cei de la service. Multumesc de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha... deci mai ramane sa iti trimit poza... ti'o trimit pe la 5-6 cand imi vin parintii de la servici ca masina e la ei :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ataseaza te rog o poza sa vedem mai clar despre ce e vorba, mai ales ca daca trebuie facuta operatia asta o sa-l rog pe un coleg care se pricepe la mecanica, eu din pacate nu ma prea pricep si n-as vrea sa stirc mai tare. Oricum cat mai e in garantie o sa-i mai bat la cap la service, sunt multumit ca nu e ceva mai grav. Ca in afara de problema asta nu am sesizat nimic in 10 luni si aproape 20 mii km si ma cam speriasem sa nu fie amreiajul cum au mai patit alti posesori de Tour.

pozele is facute cu camera video asa ca calitaea lor e c'am proasta... sorry :( dar cred ca intelegi

Modificat de SorinB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ce ai tu acolo este timonerie pe cabluri, ai grija la cabluri ca poti sa o dereglezi foarte usor. Nu umla la amandoua ca numai unul este vinovat, are o patina care se uzeaza destul de repede(material prost) si mai trebuie slabit putin cablul din reglaj. Normal, reglajul este ceva mai complicat si implica o operatiune mai complexa, ai un blocant pe cutie si unul pe schimbatorul de viteze, daca semnezi condica la intalniri, pot sa arunc un ochi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!