Jump to content

Nu porneste la cald


botzoc1
 Share

Postare recomandată

Salutare dragi colegi, dupa ceva vreme revin si eu pe forum cu urmatoarea problema. Passatul meu s-a oprit ieri in mers afisandu-mi un semnal afs sau aft not operative sau ceva de genul asta, am fost cu ea la reprezentanta si nu au gasit motivul acestei manifestari iar acum cand am luat-o de la ei porneste foarte greu la prima cheie si la relanti imi fluctueaza turatia si dardaie. Cine sa mai confruntat cu asemenea problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    64

  • EEXCALADE

    26

  • oriceon

    24

  • Turbocip

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posteaza codul de eroare. Fa-i o scanare sa vedem ce apare. Cum sunt val la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea care ti-a aparut pe BC, e de la faruri...

 

faptul ca porneste mai greu si se opreste precum si lipsa erorilor pe motor (daca zici ca nu au gasit nimic mecanicii....), ma duce cu gandul catre sistemul de alimentare cu carburant - cand se mai opreste, verifica daca ai motorina in filtru - verifica daca auzi pompa cum baga carburant, cand pui contactul.

 

Nu stiu ce cod motor ai, dar daca nu ai sticate erori pe motor, atunci de la injectoare nu este.

 

ai alimentat de curand cu carburant ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am si eu problema la pornire si cred ca e pompa din rezervor pentru ca nu o aud cand pun contactul iar cand se aude, masina porneste fara nici o problema, a, se mai aprinde si spirala care palpaie, scot si reintroduc cheia pana aud zgomotul pompei se stinge spirala si motorul pornestd. Daca sunteti de aceasi parere cu mine as dori sa imi recomandati o pompa de carburant (marca si cod daca sepoate) motor 140CP, 2006, BKP, vin:wvwzzz3cz6p166000 (4motion). Multumesc, drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand nu porneste sau se opreste, verifica daca ai motorina in filtrul de carburant - daca nu, e de la pompa - daca da, e din alta parte.

 

fa o scanare - eu banuiesc ca sunt probleme in alta parte - si vedem ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateodata nu porneste la 5-10min dupa ce o opresc, dimineata nu am avut probleme sa nu porneasca, iar dupa ce porneste nu sa oprit niciodata. Ex. introduc cheia, se aude deblocarea volanului, se stinge martorul bujiei si pe urma apas cheia pt a porni si se aprinde spirala (martorul bujie) care clipoceste motorul se invarte dar nici un semn sa pofneasca parerea mea ii lipseste motorina. Scot/introduc cheia de mai multe ori (10/20ori) pana spirala se stinge si atunci porneste masina. Momentan sunt in franta si un test ma costa cat sa schimb pompa de motorina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Aceeasi problema o am si eu,nu porneste dimineata la prima cheie,citeodata clipeste martorul si nu porneste la prima cheie,la a 2a cheie pleaca la sfert si numai am probleme pina a a2a zi.Asa cred si eu ca ar fi din pompa de motorina care nu se aude ca ar alimenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul de bujii,am facut un tester si a zis ca ar fi senzorul de turatie de arbore si l-am schimbat si tot asa face,acum a inceput sa faca in fiecare dimineata.Eu mai ma gindesc la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are de ce sa va clipeasca martorul bujii, de la baterie. Acel martor, in afara bujiilor, este si martor OBD2 - deci, cand ai o problema la motor, el semnalizeaza asta.

 

vezi iar ce erori ai stocate.

 

mihai - si la tine scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am un passat 3c 2006 2.0 TDi Cod motor BWV. imi porneste foarte greu la cald. am schimbat injectoare 2 seturi, chiulasa, pompa combustibil, turbina etc... am verificat pompa de tandem am reglat avansul 0.0... imi poate spune si mie cineva care ar fi cauzele. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greu de zis, dupa cat s-a umblat in motorul tau.....si mai ales, de la distanta. Trebuie verificat valorile injectoarelor la cald, avansul axei cu came, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul e la 0.0 la carte injectoarele sunt ok. injectorul trei are valenta +1.20. am schimbat 2 seturi de ijectoare tot asa porneste la cald... la rece porneste impecabil uscoate pic de fum... nu ii   da nimeni de capat m fost la skoda, vw, seat, adria cu problema asta si nimic...  Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul 0.0, nu cred ca e cel mai potrivit la tine.... injectorul are valoare cam mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la cat sa-l dau?


Nu pot sa imi dau seama de pe porneste atat de urat la cald... asta ma intereseaa pe mine... ca injectoarele sunt noi... daca au 30 40 de mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost la -2.5 si tot asa porneste asta a fost cauza care m-a determinat sa incerc sa-l mut la 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar la motorul tau nu are de ce sa fie 0.0..... la prima generatie de motoare pumpe dusse, da, se pleaca de la 0,0. La tine, nu.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar la motorul tau nu are de ce sa fie 0.0..... la prima generatie de motoare pumpe dusse, da, se pleaca de la 0,0. La tine, nu.

Florin, am pus la -2.5 si a pornit mai greu... am pus la -0.35 

 

http://www.youtube.com/watch?v=6ev2M0EH27Q&feature=youtu.be      asa porneste la 90%

 

http://www.youtube.com/watch?v=yGDwVAfMZ28&feature=youtu.be  asa porneste la 70%

 

Daca observi la a doua cheie porneste mai bine...

Modificat de aikon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul in ce stare se prezinta ? pune VCDS-ul pe ea si cand dai la cheie, zi-mi ce iti apare in campul unde vezi turatia motorului, pana sa porneasca - ce valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, dar te-am rugat sa-mi zici valoarea care o ai in blocurile de masura - la senzorul de viteza motor - cand dai la cheie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca am vazut eu bine, dar atata timp cat electromotorul tau invarte sub 100 rpm la pornire, nu o sa pornesca repede si bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!