Jump to content

Nu porneste la cald


botzoc1
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,am si eu o problema cu un vw passat model b6.

Am sa povestesc pe scurt tot ce s-a intamplat.

1.Am plecat de la Sibiu cu gandul sa ajung la Slobozia.(pe o temperatura intre -10 si -15 grade).Am plecat si am ajuns fara nici o problema.Noaptea a fost ger de -17 ,-18 grade.

2.Peste 2 zile am vrut sa plec cu masina.Am bagat cheia in contact pe bord nu aparea nici o avertizare,iar cand am vrut sa pornesc se auzea doar un "clant" de sub capota. Initial am crezut ca este bateria,am luat curent de la alta masina dar tot degeaba acelasi "clant" se aude.(mentionez ca radioul,claxonul etc.mergeau)

3.Cineva mi-a spus ca este electromotorul.Insa este prima oara cand patesc asa si plus de asta a pornit si la temperaturi mai scazute.

Mi se pare ciudat ca am mers in jur de 600km fara probleme.Am facut si opriri si a pornit fara nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    64

  • EEXCALADE

    26

  • oriceon

    24

  • Turbocip

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

sal ,o fi bendixul sau vreun fir slabit ,incearca sa misti de fire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu periile (carbunii) de la electromotor. Daca era bendixul se auzea cum se invarte rotorul fara sa cupleze. Daca periile sunt in regula mai poate fi intrerupt bobinajul de la rotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o scanare cu vag comul sa vezi de unde vine problema. Sfatul meu este sa nu umbli pe la niciun fir. Este posibil ca eroarea sa iti vina din calculatorul de coloana. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce fel de cabluri ai dat curent? daca is d-alea de 2 lei nu te astepta sa porneasca. Poti sa ai claxon si sa faca asa cum iti face si tie, mi s-a intamplat mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablurile sunt bune,le-am folosit acum 1 an tot la un Vw la un prieten si au functionat perfect...

Modificat de botzoc1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si asa:

scoate borna de la beterie pentru 10 minute si incearca inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e foarte descarcata bateria si cablurile sunt slabe, nu faci treaba cu ele. Si eu am niste cabluri d-astea de 2 lei si nu am reusit sa pornesc bmw-u unui prieten...

Sa ne anunti care a fost problema, m-ai facut curios :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FLorin,am facut ceea ce ai spus,tot la fel...Dany am sa te tin la curent,dar astept sa treaca viscolul si dupa aceea am sa vad ce o sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit la fel acum cateva zile, din pacate trebuie sa inlocuiesti calculatorul ELV, de la coloana de volan, pune un test pe ea, daca ai de unde!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa nasol poate fi? sa il fi apucat asa deodata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa s-a intamplat si la mine, numai ca am avut un noroc chior deoarece s-a intamplat in curtea service-ului unde plecasem cu o problema la injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inclin sa cred ca este electromotorul. Inainte de a face alte operatiuni complicate, curata contactele acestuia si ciocaneste-l usor cu manerul din plastic al unei surubelnite (cad depunerile de carbune).

Pe urma curata cu putin smirghel contactele bateriei si inainte de a le monta la loc, dai pe bornele bateriei cu putina vaselina sau chiar miere de albine. Evident incarca si bateria.

Daca aceste operatiuni nu dau rezultat atunci te poti gandi la injectoare, calculator etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,volanul nu se deblocheaza.

Daca asa sta treaba, cum iti spuneam si mai sus, nu te apuca de nimic altceva ci mai intai fa o diagnoza completa.

Nu trebuie sa te dezamagesti ... nu intotdeauna problema ta este comparabila cu a altora ... tocmai de acceea o diagnoza completa poate sa iti dea solutia completa.

Repet NU trage de fire, NU desfa nimic inainte de o scananre. Calculatorul a generat o eroare pe care daca misti fire etc o poti sterge si atunci evident scanarea nu o sa iti mai genereze eroarea corecta.

Bafta.

Inclin sa cred ca este electromotorul. Inainte de a face alte operatiuni complicate, curata contactele acestuia si ciocaneste-l usor cu manerul din plastic al unei surubelnite (cad depunerile de carbune).

Pe urma curata cu putin smirghel contactele bateriei si inainte de a le monta la loc, dai pe bornele bateriei cu putina vaselina sau chiar miere de albine. Evident incarca si bateria.

Daca aceste operatiuni nu dau rezultat atunci te poti gandi la injectoare, calculator etc.

Daca nu te superi ... spune-mi si mie ce legatura are electromotoru cu volanul care nu se mai deblocheaza (asa cum a raspuns colegul mai sus)? Toate aceste functii sunt corelate si coordonate de calculatorul de coloana si deci de ce sa te apuci sa dai cu ciocanu in electromotor cand foarte simplu poti sa faci o scanare cu vag comu si sa vezi ce si cum. Masinile astea (din pacate sau din fericire) au o gramada de electronica pe ele motiv pentru care ciocanitul in electromotor este ultima solutie (in cazul unei dacii 1310 intr-adevar aceasta este prima solutie dar aiai vorbim de un vw passat).

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa ne prezinte toate problemele masinii si apoi sa ne dem cu parerea. Daca nu se deblocheaza volanul nu poti da la automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai o problema legata de pornirea masinii (indiferent de marca, electronica etc.) in primul rand verifici alimentarea cu curent, bornele bateriei si electromotorul. Nu are fiecare dintre noi cu ce sa faca o diagnoza/scanare. Omul a cerut sfaturi, ca sa incerce sa remedieze singur problema pentru ca altfel nici nu mai intreba - suna la service, chema platforma si scotea un pumn de bani din buzunar, poate pentru o defectiune minora.

Cred ca nu-l ajuta cu nimic sa ne dam experti si sa fim ironici cu alti "colegi".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor te rog sa ma crezi ca nu imi sta in fire sa fiu ironic.

Ceea ce vreau eu sa spun este ca in cazul unei astfel de masini, in conditiile date, este cel mai indicat sa procedezi asa.

Eu unul consider ca fiecare dintre noi isi bazeaza raspunsurile pe cunostiinte valabile nu pe pareri auzite la unul si la altul.

Nu as vrea sa tin acum un curs de mecanica insa o problema la pornirea masinii mai ales daca volanul nu se deblocheaza este una destul de serioasa; faptul ca volanul nu se debloczeaza inseamna ca in calculatorul de coloana a aparut o eroare si trebuie investigata. Si astfel cred ca degeaba te duci cu ciocanelul la electromotor ca oricum nu ai ce rezolva. Daca vrei atat timp cat calculatorul de coloana prezinta o eroare acesta nu ii va permite modorului sa porneasca. Ori pentru a verifica de ce nu se deblocheaza volanul (deci ce s-a intamplat la calculatorul de coloana) crede-ma ca alta solutie decat vag-com-ul nu este.

Stiu ca o scanare nu este chiar atat de simplu de facut dar de multe ori o astfel de scanare te scuteste de alte cheltuieli inutile (si o gramada de timp pierdut).

Imi cer scuze daca te-am jignit in vre-un fel ... nu aceasta a fost intentia mea.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi de dimineata am coborat sa mai incerc sa vad daca este vreo schimbare.Din fericire a pornit din prima,fara nici o problema.Am facut si o tura prin apropiere fara probleme.Am oprit-o si am incercat iar peste cateva minute,fara probleme din nou.Nu stiu care a fost problema insa am sa merg la un specialist sa imi spuna ce a fost.Multumesc pentru ajutorul acordat :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor! Aceeasi problema am avut o si eu, dar am rezolvat o batraneste...am incercat sa iau curent prin ajutorul unor cabluri si in zadar, nu a vrut sa porneasca facea fix doar un click si nimic in plus. Apoi a venit solutia, am luat bateria de pe o alta masina si am montat o pe a mea avand un amperaj de 72 si constat cu fericire de data aceasta ca a pornit fara probleme, desi gandul meu fugise in cele mai sumbre consecinte...Sigur poate a fost alta problema colegului botzoc1, dar trebuie verificat amperajul bateriei inainte de toate si chiar de avem claxon, far sau functioneaza cd ul etc. Drum bun tuturor si o diminuare sau eliminare a problemelor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar pentru perioada de iarna, un sfat ar fi anularea functiilor "leaving home" si celelalte...pentru a nu solicita bateria mai mult decat e necesar. Eu le-am anulat de fapt de tot... :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa s-a intamplat si la mine, numai ca am avut un noroc chior deoarece s-a intamplat in curtea service-ului unde plecasem cu o problema la injector

Cu riscul de a fi considerat off-topic, ceea ce unii colegi numesc "noroc chior" eu as numi mai degraba "manareala", tzeapa sau gasiti voi alte sinonime. La fel si alte piese cazute la 10 km dupa iesirea din service, cum am mai citit prin alte topic-uri de pe aceasta arie. Totusi, domnilor, traim in Romania :ceuameni: masinile astea nemtesti nu ar trebui sa sufere atatea probleme dupa ce au fost proaspat servisate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut!! In iarna asta mi s a intamplat si mie la masina din semnatura ca masina sa porneasca greu, dar cand spun greu, ma refer ca o tineam la atomat fff mult. si la mine stiu sigur ca bateria nu e si nici electromotorul pentru ca invartea. si ce e ciudat e ca imi facea figurile astea nu cand era motorul rece, ci la cald, apa era chiar si la 90 de grade.. aveti idee de la ce???

sper ca imi puteti da si mie niste solutii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!