Jump to content

Nu porneste la cald


botzoc1
 Share

Postare recomandată

Am facut un drum pana la Bucuresti la Avia Motors (in Pantelimon) in urma recomandarii facute de Viorel @viorel_mnk pe un alt forum si tin sa-i multumesc pentru recomandare. Baietii de acolo au dat dovada de profesionalism si au depistat problema. E de rasu` plansu` ... Dupa ce-au testat-o de mai multe ori si negasind probleme, au facut update la soft si tot felul de incercari, au gasit ca defapt aveam pe masina o baterie normala ci nu una speciala pentru motorul start & stop (opritul automat la semafor). Prin urmare am cumparat o baterie AGM si vreau sa zic ca de atunci nu am mai intampinat problema cu opritul.

Ca o concluzie, problema s-a datorat si de la "Steering Column Lock Deffective - blocatorul de coloana" dar si de la faptul ca bateria nu era una speciala, AGM. Binenteles ca si un update de soft a ajutat dar si codarea corecta a calculatorului bateriei.. (acela aparand necodat .. semn de intrebare si pentru cei de la Avia Motors).

Recomand sa mergeti acolo ori de cate ori aveti probleme, sunt profesionisti si isi dau tot interesul pentru a rezolva problema, nu precum am fost tratat in Constanta la Cardinal Motors gen "asteptati sa se strice si atunci vedem exact ce are"...

Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    64

  • EEXCALADE

    26

  • oriceon

    24

  • Turbocip

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alarma falsa :) ... Iar face! Continuam verificările :(...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca ai baterie de normala, de ce sa-ti opreasca motorul..... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi da.... invers e problema - daca nu o codezi si ai start/stop - nu-ti functioneaza sistemul....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarma falsa :) ... Iar face! Continuam verificările :(...

Steering Column Lock Deffective e o problema des intalnita la B6.Nu are legatura cu bateria,ci cu modulul (immobilizer) de blocare al volanului.

Ai una sau ambele ERORI: 02811 – Defective - Intermittent ;02818 - Open or Short to Ground - Intermittent ; 02861 - Implausible Signal - Intermittent;

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, dar eroarea ar trebui sa se manifeste doar la pornirea masinii, dupa pornire, poti scoate immo afar si masina merge in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bag cheia, pornesc, se opreste instant. Repet procedura, la fel, pica imediat. .. apoi merge ok. Nu se opreste in mers nu nimic. Pur si simplu porneste si se opreste din cand in cand atunci cand pun contactul sa pornesc.

 

Dupa simptome, pare sa fie de la immobilizator. Erori trebuie sa fie, nu are voie fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca am schimbat imobilizatorul, dupa cum am mai spus. Cred totusi ca ar putea fi si senzorul G8, care se afla in zona volantei. Am schimbat si ambreiajul recent cu tot cu volant. Si cine stie cum au atins acel senzor... Ideea este ca de cand am schimbat bateria face foarte foarte rar.

 

Iar despre erori, nu apare niciuna. Niciun fel de eroare, altfel am fi mers direct la sursa..

Modificat de oriceon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand "dai la cheie" porneste direct sau cu o intrerupere? Porneste mai bine la rece si cu intreruperi la cald?


G 28 Impulse sender crankshaft (Engine speed sender). Se afla dupa radiatorul de sub filtru de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poti verifica si G 40 hall sender sa nu fie ruginit sau murdar.

post-74110-0-18275000-1378741581_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand "dai la cheie" porneste direct sau cu o intrerupere? Porneste mai bine la rece si cu intreruperi la cald?

Porneste direct si se opreste instant. Face asa si de 2-3 ori la rand. Insa, de cand am schimbat bateria.. face foarte rar. Problema se intampla si la rece si la cald..

O mai urmaresc cateva zile si va zic.

Va spun de problema cu bateria ca.. atunci cand au pus redresorul pe baterie cei din service, au observat ca nu se mai oprea. Au incercat de zeci de ori sa reproduca oprirea si nu s-a mai oprit. Dupa ce au scos redresorul, au dat o cheie si s-a oprit. Si tot asa..

Totusi tind sa cred ca este ceva pe alimentare....

Modificat de oriceon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raman la parerea ca e de la immobilizer.Nu stiu ce ai schimbat la reprezentanta si cum s-a facut adaptrea,dar e clar ca trebuie sa te duci sa tragi de ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca nu da nicio eroare pe calculator iar verificarea a fost facuta intr-un alt service reprezentanta, respectiv in Avia Motors Bucuresti. Mi-au spus ca nu are cum sa nu fie codat corect sau alte prostii de genu`...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste bordul. Vezi semnul volanului daca se face galben/rosu. Vezi si incarcarea DPF-ului la grup 68. Nu stiu ce altceva ar mai putea sa-ti taie pornirea.


Masina trage bine dupa ce porneste?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De facut, se face galben, rosu.

Cum iti explici ca dupa schimbarea bateriei cu una AGM, sa faca foarte rar spre deloc?

Da, trage bine, nu observ nicio alta problema fata de cea cu pornirea. Nu se opreste in mers. Dupa ce porneste in urma unei opriri a sistemului start & stop.. nu se opreste..

Cateodata, dupa ce se opreste, apare "(A) remove key".

Modificat de oriceon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand bagi cheia,si pui contactul se face galben/rosu.Iei contactul, fara sa scoti cheia ,dupa care cand pui contactul se face doar rosu. E asa?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca se face galben, rosu insa nu stiu daca se face rosu atunci cand pun contactul.

Cobor pana la masina sa incerc sa inregistrez cum si ce face.

Modificat de oriceon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai start/stop. Il poti anula din BC?


Anuleaza functia start/stop si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din calculatorul masinii nu il pot anula. Poate cu un vag com insa nu cred ca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornesti cu ambreiajul apasat? Cred ca are si acolo un senzor care poate isi face de cap.


Suna ciudat,dar am vazut A4 care nu pornea decat cu pozitiile sau faza scurta aprinsa. Incearca si asta.  :D

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pornesc cu ambreiajul apasat. Din ce-mi aduc eu aminte, insa nu foarte sigur, problema asta a aparut dupa ce am schimbat ambreiajul si volant (nu in reprezentanta). Insa am fost la ei, s-au uitat la ambreiaj si nu au gasit cum ca ar fi ceva de acolo.

Acum am fost la masina, am incercat de 15 ori sa o pornesc si nu a cedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce culoare se  face indicatorul volanului din bord ?


La al 2lea contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Galben cand pun cheia, apoi rosu cand pun contactul iar la al II`lea contact se face direct rosu.

Modificat de oriceon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!