Jump to content

Nu porneste la cald


botzoc1
 Share

Postare recomandată

am programat pt joi.inclini spre partea mecanica sau electrica?cum se poate cu turometrul ala sa arate pe 0 mereu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    64

  • EEXCALADE

    26

  • oriceon

    24

  • Turbocip

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Senzorul de turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi si sa faca acele probleme la pornire din cauza asta?plus toti senzorii care raman in bord aprinsi?atunci cand incerc mult sa pornesc se aprinde si senzorul la ulei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal, ca invarte prea mult si nu inregistreaza presiunea care trebuie la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pornirea asta de unde s-ar putea sa fie?am verificat claxonul,becurile,merge bateria plus ca invarte nu e  moarta!iar turometru asta pe 0 ma lasa praf!chiar nu stiu ce poate avea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i diagnoza si dupa ce ai niste date clare , putem discuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil maine sau joi o sa fac.credeam ca din cele intalnite ma puteti ajuta..sper sa nu fie pompa de injectie sau un injector ceva..am auzit ca poate fi si cureaua de la alternator care are legatura cu turometru.am auzit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întreabă totuși în service de circulară.

Eu am schimbat 2 pe circulara și acum primesc același răspuns ca și tine (pe site - link2).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am uitat sa raspund..din cauza apei nu imi recunostea senzorul de la arborele cotit si de asta nu ma lasa sa pornesc masina si nu imi mergea turometru.dupa 1 zi,cand s-a uscat mufa probabil la senzor a pornit imediat masina..dar totutsi am mers la un tester sa imi sterg erorile.totul e ok..masina e un bxe 2007,1.9 tdi..as vrea sa stiu cum imi pot da seama daca are sau nu filtru de particule,pt ca eu stiam ca  nuam dar la tester mi s-a spus ca as avea..va multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul bxe nu are filtru de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos.mai bine asa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul BLS are filtru particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Enache Marius

sal si eu am o problema de tipu asta la pornire,de doua zile trebuie sa accelerez altfel nu pornest .Am facut o diagnoza si au gasit anomalie la senzoru de la axu cu came (asta am inteles eu)nu sant prea practic in mecanica.Am schimbat senzoru respectiv dar problema ramane,acum miau spus ca este un al doilea senzor undeva pe cutie sper sa fie ala maine am sa.l schimb .cineva a mai avut probleme de genu asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu iti vede turatia , e normal sa nu porneasca sau daca iti vede intermitent - sa porneasca greu ... la fel si de la senzor camshaft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Enache Marius

Pai daca nu iti vede turatia , e normal sa nu porneasca sau daca iti vede intermitent - sa porneasca greu ... la fel si de la senzor camshaft

Ms !!! Sper sa fie doar asta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca ma bag si eu in topic, insa nu pot crea un subiect nou. Eu am motor CR, deci nu am probleme cu injectoarele, insa am patit de cateva ori sa mi se opreasca motorul in treapta a 2 de viteza. De exemplu, ieri urcam o rampa destul de abrupta, iar dupa o curba stransa de 180 de grade, din cauza ca aveam ambele maini pe volan, nu am schimbat in treapta I (eram intr-a II-a). Turatia scazuse pe la 800rpm iar eu am accelerat progresiv, nu am bagat piciorul in acceleratie puternic. Problema este ca mi-a murit motorul. Dupa repornirea motorului, totul a mers normal. A mai patit cineva asa ceva ? Sa fie din cauza ca a fost subturata  iar eu aveam de urcat o rampa ?

Modificat de binisoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca subturarea a fost de vina.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut colegi,

De o luna de zile incep sa ma confrunt cu o problema la care nu ii gasesc rezolvare....si anume

Porneste si se opreste imediat  sau parca ar pornii in 3 pistoane dupa care isi revine imediat.Asta nu se intampla in fiecare zi...o data la 2-3 zile.....fie ca e dimineata  fie ca de dupa masa.Se mai intampla cand este ff cald afara....termometrul de la bord indicang temp de peste 32 grade.

La cea dea doua cheie ...care este prelunga(aprox 30 sec )porneste si merge rotund..

Masina este un passat din 2007 1.9tdi motor BLS 196500km

Mentionez ca am facut scanarile si nu apare nicaieri nicio eroare.

poate ma ajutati si pe mine cu o parere.

 

.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca dupa oprire ai motorina in filtru.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, primul meu post aici, prima problema :)

 

Am un passat din 2010, 110 CP, TDI Common Rail si de cateva saptamani intampin o problema cu pornirea.

 

Bag cheia, pornesc, se opreste instant. Repet procedura, la fel, pica imediat. .. apoi merge ok. Nu se opreste in mers nu nimic. Pur si simplu porneste si se opreste din cand in cand atunci cand pun contactul sa pornesc.

 

Nu primesc nicio eroare in bord.. Am fost la 3 service diferite, nimeni nu stie ce are.

Nu apar erori pe tester, valorile si parametrii sunt ok. Nu da eroare pe tester in momentul in care se opreste..

Au scos si mufa de la contact, au bagat alt contact si la fel face.

A mai avut cineva aceasta problema, aveti idee ce as mai putea incerca?

 

Multumesc.

 

 

Salut, revin cu un mesaj cu privire la problema mea.

Am fost direct la reprezentanta, Cardinal Constanta, si in secunda 2 le-a aparut pe tester cum ca-i de la blocatorul de coloana, "Steering column lock deffective",

Am schimbat blocatorul, (400 ron piesa, 400 montatu) insa tot asa face: bag cheia, porneste si se opreste in secunda 2. Face asa cam de 2 ori.

Cei de la service mi-au spus ca ar fi si un defect mecanic al contactului, insa mi-e greu sa cred deoarece am fost la un tip la un service, inainte sa schimb blocatorul , a scos mufa de la contactul meu si a bagat intr-un contact de-al lui si tot asa facea (cei de la service spun ca-i imposibil insa am vazut cu ochii mei).

 

Aveti idee ce pot face mai departe?

Chestia e ca am comandat si un contact nou, astept sa-l schimb luni insa sunt cam sceptic ca problema sa fie de acolo dat fiind faptul ca am incercat acu` ceva vreme cu un alt contact...

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare apare acum, dupa schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciuna. Nici inainte nu aparea cand se oprea asa. Din cand in cand (foarte foarte rar) imi aparea eroarea cu Steering Column Lock Defective.

Poate fi vorba de contact, din moment ce tipul respectiv a bagat mufa intr-un altul si tot asa facea?

Cei de la reprezentanta tot o tin pe a lor ca de acolo e, dar eu nu cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi momentan pe mana lor. Daca si duca ce schimba partea mecanica face tot asa, refuza peisa si plata. Simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, o sa iasa un tambalau mare daca merg asa... pe bâjbâite... Ca i-am intrebat de unde au tras concluzia ca-i stricat mecanic contactul si au cam raspuns gen "noi stim mai bine"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service, nu a fost nici de la contact, nu am platit nimic. I`m intrebat de la ce-ar putea fi si au spus ca poate de la clapeta, poate din alta parte, nu stiu nici ei.... Ca trebuie tinuta mai mult in service, trebuie facute investigatii mai amanuntite dar nu`mi pot da un pret pentru asta pentru ca nici ei nu stiu dupa ce sa se uite :)

 

De la clapeta nu e, le-am zis ca s-a mai uitat cineva si era ok.

 

Aveti idee ce as putea sa mai caut, sa fac.. ? Multumesc.

Modificat de oriceon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!