Jump to content

Nu porneste la cald


botzoc1
 Share

Postare recomandată

Va multumesc pentru răspunsuri. Cred ca ne apropiem de soluție. Cu câteva luni in urma mai primeau o eroare: steering column lock defective. Insa atunci nu pornea deloc iar de o perioada nu mai primesc deloc eroarea. Sa aibe vreo legătura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    64

  • EEXCALADE

    26

  • oriceon

    24

  • Turbocip

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da. Are. De acolo este mai mult ca sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu prea înțeleg eu este ce legătura are opritul mașinii cu coloana de directie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu este vb de coloana ci de blocatorul de coloana, ala care se aude cand scoti cheia si care blocheaza volanul!

Urmareste daca atunci cand pui contactul si se opreste motorul imediat daca s-a auzit cum deblocheaza/blocheaza! Este un zgomot specific!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , ieri am vorbit din nou cu prietenu meu si a comfirmat din nou ,(el e cam afon la mecanica) deci : pornea masina si dupa cateva secunde se oprea , a dus masina pe platforma la un service si a stat masina acolo 3 saptamani si nu ia dat de cap.

Dupa 3 saptamani de nervi a luat-o si a dus-o la porsche vest pe centura la chitila si a lasat-o acolo , dupa numeroase teste l-au sunat cei de acolo si i-au zis ca e coloana de volan si ca il costa 5300 ron .

L-am intrebat ce anume sa sachimbat la masina si a zis ca toata coloana de volan ,altceva nu a stiut sa-mi spuna , asta sa intamplat acum 2 ani poate acum preturile sau mai micsorat nu or mai fi asa mari , sau pe el l-au vazut mai nestiutor si i-au umflat nota,nu stiu ce sa zic.

Bafta in continuare .

O seara buna.

Modificat de vag_nou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, au schimbat probabil tot - contactul, calculatorul de coloana si blocatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am probleme cu pornirea cand motorul este  passat 2005 2.0 tdi  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica atunci electromotorul.... posteaza intr-un singur loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica atunci electromotorul.... posteaza intr-un singur loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, am sa-l  schimb saptamana cealalta , doar ce l-am comandat, iar in legatura cu postatul in mai multe topic-uri  e greseala mea , prima data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e posibil sa ai problema de soft , pornire grea la cald - am gasit si pe passat B6 cu motorizare ca si a ta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am updatat softul si tot asa face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facut soft pentru pornire la cald ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am updatat softul si tot asa face

Salut. Și la mine pornea greu, la prima cheie, indiferent dacă era cald sau frig. Problema: distributia avea un avans prea mare. Aveam și consumul cam cu 1% mai mare ca acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut florin.am si eu o rugaminte daca poti afla codul la electromotor , WVWZZZ3CZ6E035430

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am o problema cu passatul meu 2006 b6 2.0 TDI BKP.

Am pornit astazi masina si am plecat la drum. Brusc, mergand cu tempomatul tras spre mine doar(nu activat) , motorul s-a intrerupt si am reactionat brusc actionand ambreiajul  si am oprit sa vad despre ce e vorba. Nici o eroare la bord, doar ca langa ceasul acela care arata ca tija de la tempomat e actionata a aparut un semn al exclamarii pe display. Mentionez ca masina nu mai porneste.

Dupa o scanare cu vag-com primele rezultate au fost urmatoarele:

 

Sunday,30,June,2013,11:57:03:36838
VCDS Version: Release 10.6.2
Data version: 20101123



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 018     HW: 03G 906 018
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.1 G    9722
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 42552 146 82510
                      VCID: E2C0360C0215270C
4 Faults Found:

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault
            P0671 -- 006 -- Short to Plus - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 162
                    Mileage: 157366 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.12.27
                    Time: 22:52:32

             Freeze Frame:
                    RPM: 1120 /min
                    Text:    112    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Text:  0.0    %               
                    Voltage: 10.51 V
                    Bin. Bits: 00110000
                    Temperature: 20.0°C

17979 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Short to Plus
            P1571 -- 008 -- Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 212
                    Mileage: 166764 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.06.05
                    Time: 07:02:07

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Text:      0    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Text:  0.0    %               
                    Voltage: 12.09 V
                    Bin. Bits: 00111001
                    Bin. Bits: 00000000

17461 - Bank2; Exhaust Cam Adjustment Valve 2 (N319): Short to Ground
            P1053 -- 006 -- Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 20
                    Mileage: 168965 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.06.29
                    Time: 11:13:19

             Freeze Frame:
                    RPM: 1888 /min
                    Text:    192    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Battery Volts: 45.9 V
                    Battery Volts: 45.9 V
                    Battery Volts: 65.8 V
                    Battery Volts: 61.8 V

18582 - Supply Voltage for Fuel Injector Group B: Short to Ground
            P2150 -- 009 -- Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01000100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 11
                    Reset counter: 0
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Text:      0    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 11.98 V
                    Temperature: 39.0°C
                    Bin. Bits: 00000111
                    (no units): 0.0


Readiness: N/A

 

 

 

Prima cred ca e bujia care o stiam de ceva timp.

Restul nu am idee.

 

 

 

Am sters erorile si apoi a rezultat urmatoarea pe care nu reuseam sa o sterg:

 

Sunday,30,June,2013,12:01:01:36838
VCDS Version: Release 10.6.2
Data version: 20101123


                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 018     HW: 03G 906 018
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.1 G    9722
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 42552 146 82510
                      VCID: E2C0360C0215270C
1 Fault Found:

17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction
            P1517 -- 007 -- Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01010010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 20
                    Mileage: 168968 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.06.29
                    Time: 12:02:18

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Text:      0    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 12.09 V
                    Temperature: 16.5°C
                    Bin. Bits: 00000111
                    (no units): 0.0


Readiness: N/A
 

 

 

 

Am incercat sa sterg din nou si rezulta acestea acum:

 

                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 018     HW: 03G 906 018
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.1 G    9722
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 42552 146 82510
                      VCID: E2C0360C0215270C
2 Faults Found:

17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction
            P1517 -- 007 -- Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00010010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 20
                    Mileage: 168968 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.06.29
                    Time: 12:06:07

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Text:      0    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 12.09 V
                    Temperature: 16.5°C
                    Bin. Bits: 00000111
                    (no units): 0.0

18579 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Short to Ground
            P2147 -- 009 -- Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01010100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 0
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Text:      0    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 12.09 V
                    Temperature: 39.0°C
                    Bin. Bits: 00000111
                    (no units): 0.0

 

 

Imi cer scuze pentru postul poate prea lung, dar am zis sa fiu cat mai explicit. Multumesc anticipat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca a cedat un injector .

Daca masina este a ta de noua si nu ai schimbat pana acum injectoarele mergi la reprezentanta si spunele sa ti le schimbe pe circulara 23H9 .

Asta daca nu au mai fost schimbate pana acum .

Mai multe poti citi aici :

http://vwforum.ro/topic/79533-fyi-inlocuire-cu-titlu-gratuit-pentru-injectoarele-defecte/

Vezi ca in link-ul de aici :

http://www.volkswagen.de/de/servicezubehoer/VolkswagenService/rechte_marginalspalte/abfrage_rueckrufaktionen.html

poti verifica daca au fost schimbate pe circulara 23H9

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a fost luata din Germania si am schimbat deja o pereche de injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica totusi in link-ul 2 sa fii sigur .

Daca au fost schimbate o sa te coste oleaca sa-l scimbi din buzunarul tau .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preent.jpg

Adica nu le mai pot schimba, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea cu injectorul e normal sa apara pe aceasta masina, dar aia cu suportul de motor nu are cum. Asa ca mai fa o dioagnoza cu o interfata originala si vezi ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate NU .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri tuturor! Am sa merg in service si am sa schimb injectorul problema si am sa revin cu finalitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu o problema cu passatul..am un 1,9 tdi din 2007..masina are 170 000 km.ieri dupa un drum Craiova Bucuresti efectuat saptamanal un ultimul timp,am oprit masina peste noapte dupa ce am condus normal si nu am avut nici un fel de problema.astazi cand am incercat sa pornesc masina,s-au aprins toti martorii in bord,inclusiv bujii,ulei,esp etc si masina nu porneste.invarte foarte mult pana are loc pornirea,dupa ce porneste la relantii nu se aude nici un zgomot,martorii raman aprinsi in bord.turometrul ramane pe ZERO,si dupa ce turez masina.am mers circa 1 km cu masina cand o turez un pik mai mult(cam 3500 de ture)se plafoneaza.nu mi s-a mai intamplat aceasta problema cu masina si va rog daca ma puteti ajuta ar fi perfect un sfat din partea voastra.multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!