Jump to content

Nu porneste la cald


botzoc1
 Share

Postare recomandată

Revin si eu cu o problema ca ma macina ....

azi s-a intamplat iar. la cald as zice eu adica mai exact motorul oprit la 07.40 cu temperatura 90 de grade, la incercarea de a reporni la ora 10.40..... nimic. spun incercare deoarece foarte greu am reusit sa o pornesc. motorul chiar daca arata ca e rece, era nepornit de 4 ore si afara 15 grade celsius,

de invartit invarte (are baterie ca nu da nici un semn sa nu invarta eletromotorul), nu e nici un martor aprins in bord, nu are NICI o eroare, imediat am scanat si nu am gasit absolut nimic pe log. mi se pare tare dubios. am mai patit asa in toamna si inca o data anul trecut cred. se intampla rar dar ma macina. in plus ma doare inima ca trebuie sa dau la demaror lung si aud cum zvacneste fara sa porneasca. bujiile incandescente sunt noi, puse iarna asta. toate elementele electronice se pare ca functionaza.

 

Va, rog ajutati-ma cu o idee, cei cu mai multa experienta, din punct de vedere mecanic, ce sa iau la verificat/remediat <dupa caz>?

EGR? sa ma astept la ambreiaj (am facut testul cu dat la cheie cu pedala neapasata si da mesaj press....), e cazul sa verific traseul de la motorina pentru ca mie simtomele imi zic ca nu se alimenteaza? exista furtune de motorina de inalta presiune si posibil sa fie fisurat sa traga aer fals in anumite situatii (la cald, dialatare etc)??? intreb ca acest lucru am patit la alta masina si era un simplu furtun de presiune de pe retur la motorina fisurat de la trepidatii, atingea si s-a frecat de motor pana a luat fisura si aer fals.

 

Multumesc!

 

LE: este vorba despre motor 1,9 tdi cod BXE (fara DPF)

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    64

  • EEXCALADE

    26

  • oriceon

    24

  • Turbocip

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incearca sa parchezi cu botul in panta. Ia vezi, mai porneste greu?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a intamplat in noiembrie-decembrie penultima data si ultima data azi. Niste decalaje de timp considerabile si aleatoriu. Masina o opresc in 99% din cazuri cat mai drept/plan. Nu am obicei sa o las in rampa/panta. De test voi incerca o oprire cu tot cu motor oprit dar nu stiu cata relevanta sa aiba daca va porni.

La ce anume te-ai gandi a fi problematic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, are cineva vreo idee de ce trepideaza asa rau la pornire??? Nu e o regula dar se intampla odata la 20 porniri sa zicem si doar atunci cand motorul este cald din cate am observat

 

 

P.S. Uneori porneste chiar mai greu!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut probleme cu injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut probleme cu injectoarele?

le-am schimbat acu 3000km si inainte tot asa facea, uneori trepideaza si 5-10 secunde pana sa porneasca :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic atunci,mie asa mi-a facut pina sa schimb injectoarele,dateam la automat si 10 sec apoi pornea,poate se mai rodeaza daca nu fa un tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ai avut probleme cu injectoarele?

le-am schimbat acu 3000km si inainte tot asa facea, uneori trepideaza si 5-10 secunde pana sa porneasca :(

 

care este turatia electromotorului cand incerci sa pornesti ? este posibil sa fie necesara o reconditionare a lui. Daca nu iti invarte cat trebuie de repede, se chinuie la pornire, tremura toata pana sa porneasca, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa se intampla se chinuie sa porneasca! cum vad ce turatie are electromotorul la pornire? apare in vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, primul meu post aici, prima problema :)

 

Am un passat din 2010, 110 CP, TDI Common Rail si de cateva saptamani intampin o problema cu pornirea.

 

Bag cheia, pornesc, se opreste instant. Repet procedura, la fel, pica imediat. .. apoi merge ok. Nu se opreste in mers nu nimic. Pur si simplu porneste si se opreste din cand in cand atunci cand pun contactul sa pornesc.

 

Nu primesc nicio eroare in bord.. Am fost la 3 service diferite, nimeni nu stie ce are.

Nu apar erori pe tester, valorile si parametrii sunt ok. Nu da eroare pe tester in momentul in care se opreste..


Au scos si mufa de la contact, au bagat alt contact si la fel face.


A mai avut cineva aceasta problema, aveti idee ce as mai putea incerca?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un scan al masini dupa ce face aceasta problema poti pune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca nu au gasit nimic in neregula chiar si dupa ce a facut acea problema. Din pacate nu prea am cum sa pun pentru ca nu am un tool de diagnoza..

 

Poate sa fie pompa din rezervor? Un tip de la un service asa mi-a zis.. insa a spus ca nu este sigur ....

Modificat de oriceon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze pot fi mai multe insa pe rand poti sa faci un plin de motorina, daca masina se opreste si cu plinul facut atunci poti exclude linistit pompa de motorina din rezervor!

Schimba cheia uzuala cu cea de rezerva, poate nu recunoaste cheia, motiv pentru care masina se opreste!

Posibil sa ai probleme cu blocatorul de coloana insa ala lasa erori in ecu!

Posibil sa fie pompa de injectie, verifica daca exista pilitura de fier demontand senzorul de presiune de pe pompa de inalta sau in cartusul filtrului de motorina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina am, jumatate de rezervor. Cheia am schimbat-o cu cea de rezerva si tot asa. S-au uitat si la nu stiu ce clapeta daca ramane blocata, da nu e de acolo. S-au uitat si la filtru acolo, si la masa... si nimic.

 

Problema asta o am de cand am dus ultima data masina in service, unde au schimbat toate filtrele, ulei, si ambreiaj-ul cu volant cu tot. Au scos si bornele.. 

 

Ce poate fi.. ce poate fi... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare te lamureste in mare parte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai, ca nu te lamureste deloc :)
Am sunat si la reprezentanta si nu s-au mai intalnit cu o asa problema. :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun ca, din cand in cand, cand se intampla aceasta problema.. imi apare mesajul Remove Key.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ti-ai raspund singur:

Probleme la immo. Nu iti recunoaste cheia/cheile sau le recunoaste cu intermitenta si in momentul cand nu o recunoaste iti opreste motorul. => safety mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Si cum pot exclude si aceasta tema? trebuie recodate cheile sau... ?

Modificat de oriceon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt specialist in domeniu dar din ce spui tu, ca porneste dar se opreste apoi, inteleg ca immo recunoaste cheia dupa care nu o mai recunoaste. Daca ai incercat cu ambele chei si sunt aceasi simptome, nu ar fi cheia cu probleme. Trebuie verificat la immo care ar fi probleme/cauza de reactioneaza asa.

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am un prieten care a avut aceasi problema ca si a ta , pornea si se oprea imediat,

Problema a fost coloana de la volan , sa inlocuit si nu au mai fost probleme , dar costurile au fost destul de mari,la reprezentanta .

sincer sper sa fie o problema mai mica la tine , dar din ce spui are aceleasi simtome.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculatorul de coloana sau blocatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , sincer nu stiu ce sa iti zic , o sa-l intreb ce a schimbat mai exact , costurile au fost in jur de 5000 ron daca poti sa iti dai seama dupa pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mom nici calculatorul si nici blocatorul nu mai ajung la aceste sume ... Revino cu detalii, poate ii vor fi de ajutor colegului.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!