Jump to content

Nu porneste la cald


botzoc1
 Share

Postare recomandată

Nu stiu ce sa zic, a mea a pornit si la minus 25 grade cu bujiile prajite, la a doua cheie dar a pornit. Ma rog la mine instalatia este mult mai simpla, dar nu cred sa nu invarta electromotorul din cauza bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    64

  • EEXCALADE

    26

  • oriceon

    24

  • Turbocip

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

toate 4 in acelasi timp la aceeasi ora si data

poate sa fie si o bujie sau doua poate chiar trei prajite ideea este ca mi-a facut lafel acum 4-5 zile cu motorul cald dupa o oprire de cateva min. am apasat de trei ori cheia si nu a pornit am scos cheia de tot din contact am bagat-o iar si a pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta arata alta problema, de conectica sau altceva (posibil sa fie ceva la modulul care le comanda), este cam greu sa se prajeasca toate odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca erau bujiile asa cum zice scanarea nu ma anunta pe bord ca am defect de bujie sau defectiune electrica prin martor aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred ca arata ceva pe bord.

Intr-adevar sistemul de preincalzire poate provoca nepornirea motorului, dar daca nu invarte electromotorul se pune altfel problema (in afara situatiei in care releul de pornire al electromotorului ar in interzice pornirea din cauza arderii bujiilor, dar nu am mai auzit de asa ceva pana acum).

Eu zic sa verifici intai sigurantele si vezi si cu releul ala ce este. Inlocuieste neaparat si bujiile pt ca vine iarna si o sa ai mare nevoie de ele ca sa nu omori si bateria. Astfel elimini cel putin o cauza posibila.

Oricum trebuie sa determini electromotorul ala sa se invarta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu problema mea sa ma indrume catre o persoana mecanic,electrician care sa se deplaseze in zona titan blv.1decembrie 1918?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu daca as fi in locul tau as chema platforma si as duce masina intr-un service autorizat VW, reprezentanta. Daca masina ba merge ba nu merge, atunci este foarte clar ca oricand te poate lasa chiar daca maine dimineata porneste. Problemele de cablaje, conectica sunt pacatoase si daca mai adaugam posibilitatea ca sa ai probleme cu imobilizatorul / cheia, nu arata deloc bine. Reprezentantele cam te usuca de bani, incearca pe la serviceurile astea autorizate VW (Brady, Auto1 etc).

Majoritatea celor care pot sa te ajute cu informatii au nevoie insa macar de o scanare cu VCDS-ul pentru ca altfel nu facem decat sa dam cu parerea ca e una sau alta. Dupa ce masina ajunge intr-un service care sa faca o verificare serioasa in urma careia afli care este defectul, vei putea sa faci un calcul ca sa iesi cat mai ieftin cu reparatia.

La unii (la mine asa este) cand se arde o bujie incandescenta imi apare martorul Engine pe bord. Altii spun ca nu le apare eroare in bord. Naiba stie de ce este asa, dar cel putin am vazut ca la acelasi tip de motor difera bujiile functie de anul de fabricatie: eu pe BKP am NGK D-Power 55, altii au NGK D-Power 48, cu tensiuni diferite de alimentare.

Daca spui ca ai schimbat bateria recent, verifica cu un voltmetru tensiunea pe baterie.

LE: incearca sa pornesti masina si cu cheia de rezerva.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu personal aveam 3 bujii moarte complet si in bord nu aparea nimic iar masina pornea perfect vara.. ..asa am luat-o in mai. aparea defectul doar la diagnoza.daca il sterbeam la urmatoarea cheie in contact iar aparea pe laptop. dupa inlocuirea setului de bujii pe laptop nu a mai aparut nici o eroare.oricum la temperaturile de peste 15..20 g eu zic ca porneste motorul si fara sa ai bujiile bune si fara sa apara in bord ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verific maine, am inteles ca exista si un releu stiti pe unde se afla cum il gasesc?

orice se poate mai ales ca a mai facut o data dupa care a pornit...la baterie contactele sunt curate si bine stranse si bateria este noua fab.1.10.2012 orice electric porneste numai motoru nu...

n-are legatura cu releul sau cu bujiile incandescente.... vedem pe seara, de la ce este.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multe multumiri Domnului F l o r i n

a reusit sa o porneasca, este un adevarat magician.

recomand cu toata increderea :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care a fost cauza? poate mai pateste cineva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotoru mort,scuze ca am uitat sa precizez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost periile schimbate sau tot electromotorul? intreb de curiozitate cam cit ar tine un set de perii la electromotor.la fosta octavie 1 m-a tinut cam 6 ani si am facut 240.000 km in tara. in germania bineinteles e posibil sa nu ai atitea porniri a motorului de dese si nici o uzura asa mare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata nu l-a dat jos de pe masina.... acum merge - azi o sa-l duca la desfacut.

Alex, dupa aia sa remediem si problema bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul era ok in interior,am schimbat doar bobina cu una noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am si eu o problema similara oarecum cu un B6 motor BMP. Daca o las oprita mai mult de 10-12 ore trebuie sa dau la automat 30-4- de secunde pana sa porneasca apoi toata ziua nu mai are nici o problema. Am fost la cateva serviceuri si au cam ridicat din umeri. La scanarea cu vag com nu a dat nici o eroare pe motor (doar ceva legat de un releu pentru spalatoarele de faruri si ceva cu inchiderea unei usi), mi-au zis ca injectoarele functioneaza bine, nu se vede nici o pierdere de motorina pe nicaieri. Dupa ce porneste merge bine nu tremura nu are nici cea mai mica problema, nu scoate fum la pornire, nimic.Mi-au zis tot felu de variante si nu mai stiu cu ce sa incep, ( oringuri de la injectoare, pompa tandem, buji nefunctionale, reglat avans la pornire). Va rog ajutati-ma si pe mine cu o idee nu stiu de unde sa incep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problemele pot sa fie de la

- electromotor

- pompa tandem

- oringuri injectoare

- alti senzori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotorul invarte bine (cel putin dupa ureche), alti senzori nu par a avea nici o problema au fost verificati cu vag-comul. Ce ma sfatuiti cu ce sa incep cu oringurile de la injectoare sau cu pompa tandem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca electromotorul invarte bine, ce turatie ai vazut ca are ?

incearca sa o parchezi cu fundul mai sus ca botul - cu rotile spate pe o bordura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea de am parcat-o si cu botu in sus si cu botul in jos si mi-a pornit din prima la sfert. Cred ca ii e frica de service. Cam ce turatie ar trebui sa vad in timp ce invarte electromotorul si nu porneste? Desi a pornit bine mi se pare ca nu invarte la turatie normala, sau poate doar mi se pare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la pompa tandem, se dezamorseaza si dureaza pana ajunge iar motorina. Cand e spatele mai sus nu se mai dezamorseaza deaorece nu mai e diferenta de altitudine intre pompa si rezervor.

Incearca sa-i pui o supapa de sens daca si asa se dezamorseaza fie dai pompa jos o cureti si in cel mai rau caz cumperi alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri seara am lasat-o cu botu in jos si a pornit bine aseara am lasat-o cu botu in sus si dimineata a pornit lafel. Cred ca vrea doar sa ma enerveze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut! de dimineata (-2C) pornire impecabila,mers aprox.2km,stationare.dupa 15' am vrut sa o pornesc ,a pornit si dupa 1 sec  s-a oprit,a 2 si a 3 oara la fel,de abia la 4 cheie a pornit fara sa se mai opreasca.

Imi poate spune cineva care sa fie problema ,si ce prevestesc aceste simptome?

masina era parcata intr-o usoara panta si avea  aprox 1/2 rezervor.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scaneaza si vezi daca ai vreo eroare, pe Engine. Altfel, poate sa fie pompa de motorina, de vina.

 

vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!