Jump to content

Nu porneste la cald


botzoc1
 Share

Postare recomandată

Am un b6 din 2006, 200.000 km. când masina este rece porneste la sfert, dupa ceva timp de mers cu ea, in momentul in care Am oprit o, si incerc sa o pornesc din nou, nu o mai ia. Învârte, da sa o ia, dar se oprește în 2 secunde. A mai intampinat cineva problema aceasta? Sau stie cineva pe ce piesa sa ma duc? La diagnoza i.mi arata decat o avarie pe injector despre care stiam, dar altă eroare nu arată.

Modificat de eichmann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    64

  • EEXCALADE

    26

  • oriceon

    24

  • Turbocip

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai incercat cu cheia de rezerva sa faci treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este motorul de 2.0 tdi este normal sa nu o ia daca nu functioneaza un injector ca asa este proiectata ,daca este motorul de 1.9 sau 2.0 tdi si are calculator edc16 aia se poate rezolva din softul masini.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Am un b6 din 2006, 200.000 km. când masina este rece porneste la sfert, dupa ceva timp de mers cu ea, in momentul in care Am oprit o, si incerc sa o pornesc din nou, nu o mai ia. Învârte, da sa o ia, dar se oprește în 2 secunde. A mai intampinat cineva problema aceasta? Sau stie cineva pe ce piesa sa ma duc? La diagnoza i.mi arata decat o avarie pe injector despre care stiam, dar altă eroare nu arată.

 

posteaza eroarea exact asa cum apare la diagnoza

 

trebuie verificat in blocurile de masura ce apare, nu doar scanare - zice prea putine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si G62.Cind aveam acul de la apa intre 50-80 grade pornea foarte greu,daca era sub 50 pornea la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am intampinat azi o problema la pornire, mai exact dupa vreo 300 km parcursi fara oprire am oprit sa alimentez si cand sa plec nu am mai vrut sa porneasca. Am sesizat de ceva vreme ca atunci cand motorul este încins porneste ciudat, nu o mai ia la sfert de cheie ca atunci cand motorul este rece, porneste dar se balbaie putin. Azi a pornit la a saptea cheie, electromotorul invartea dar efectiv nu pornea. Am ridicat capota , am stat un pic sa se racoreasca si apoi a luat-o. Cineva mi-a zis ca nu ar avea compresie. Este vorba de un b6 1.9 pd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vlad.

Inarmeaza te cu rabdare/timp si citeste prin topicul asta, pt.ca o sa gasesti raspuns/rezolvare la problema ta cu siguranta(nu e rautate).

Scuze de off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ma indoiesc sa fie de la compresie - pompa carburant, electromotor, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac o diagnoza, nu ma prea pricep de unul singur, o sa merg la un service, acum sunt pe la mare si sunt din craiova. De dimineata a pornit la sfert de cheie, electromotorul nu are nimic, poate pompa..dar in mers nu are nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut ,am si eu o problema la un passat 2006 tdi 2.0 ,motorul trepideaza la pornire la rece m-ai putin la cald ceva m-ai tare si cateodata doar la a doua incercare porneste,stie cineva care poate fi cauza,va multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am si eu o problema cu passat-ul meu: la cald cateodata porneste greu , sa fiu mai explicit:uneori trepideaza foarte tare, alteori se invarte greu electromotorul.Ce sa fie oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut.

Am si o problema la pornire cu Passat-ul B6 2010 2.0 TDI 110CP cod motor CBD, si anume: cand este motorul rece porneste fara nici o problema, dar dupa ce merg 2-3km si opresc pentru 5-10 min, cand incerc sa pornesc se opreste dupa 1 sec (nu ajunge decat pana pe la 500-600 de turatii).

Porneste daca incerc de 2-3 ori si merge fara nici o problema.

De curand am schimbat galeria de admisie aer, EGR-ul si distributia, dar problema o facea si inainte de a le schimba.

Mi-a spus mecanicul ca pe viitor o sa trebuiasca sa schimb si volant, iar de cateva zile a inceput sa se auda un zgomot ca un ciocanit in compartimentul motor pe partea soferului cand pornesc motorul si se simte o usoara trepidatie, dar dispare dupa vreo 30 sec - 1 min de functionare.

Am facut si un filmulet pentru a vedea cum se intampla.

 

Modificat de Nick Adi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza.Posibil motorina proasta sau regulator presiune rampa decalibrat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut acum vreo 2-3 saptamani si nu avea nici o eroare legata de ceva care sa aiba legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi dupa ce mi-a facut problema descrisa anterior mi-a aparut pe bord semnul de Start/Stop si mesajul sa scot cheia.

Sa aiba legatura cu modulul Start/Stop ?

Cand se opreste la semafor si apas ambreiajul porneste fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un electrician si a pus diagnoza pe ea, iar cand dadea sa porneasca citea turatia motorului, dar motorul se invartea prea putin si nu apucau sa se deschida injectoarele.

Mi-a zis ca trebuie sa schimb platoul de carbuni si starterul la electromotor.

Ar putea sa fie din astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cat era turatia motorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se vede în clipul de mai sus, ajunge pana pe la vreo 600rpm cred și moare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Nick Adi a scris:

Am fost la un electrician si a pus diagnoza pe ea, iar cand dadea sa porneasca citea turatia motorului, dar motorul se invartea prea putin si nu apucau sa se deschida injectoarele.

Mi-a zis ca trebuie sa schimb platoul de carbuni si starterul la electromotor.

Ar putea sa fie din astea?

Da,daca km sunt reali. An general dupa 160k se reconditioneaza electromotorul, mai ales ca ai start stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
30 minutes ago, Nick Adi said:

Cum se vede în clipul de mai sus, ajunge pana pe la vreo 600rpm cred și moare

era importanta turatia masurata/afisata in blocurile de masura, cand dai la cheie ...  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!