Jump to content

Nu porneste la cald


botzoc1
 Share

Postare recomandată

A mea se chinuia mai rau sa porneasca

 

 

Am schimbat bateria si s-a rezolvat. A mai fost si ipoteza ca electromotorul nu invarte destul de mult ca motorul sa porneasca dar s-a rezolvat cu schimbarea bateriei

Modificat de razvann87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    64

  • EEXCALADE

    26

  • oriceon

    24

  • Turbocip

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

@minion ai volant-ul dubla masa cu unul monomasa ?

Modificat de d4rkm4nx99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de care este! cert e ca am schimbat de curand tot kittul! Volant+ ambreiaj! Inainte tot asa facea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut imi poate spune si mie cineva unde se afla "senzorul pozitie axa cu came" la passat 1.9 TDI 2008 si ce rol are acesta si ce ar influenta defectarea acestuia Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se afla sub rola mare de la distributie - de la axa cu came. Rol in calcularea injectiei, etc. Cand se defecteaza, masina porneste mai greu - lung, folosind informatia de la G28

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am si eu o problema de curand cu pornirea la vw 2.0 tdi an 2008 aproape 2009.. Precizez doar la prima pornire face fente apoi daca o opresc si o pornesc, porneste perfect merge motorul perfect.. bateria este noua, alternatoru lam verificat, bujiile la fel.. pe tester nu iasa absolut nimic.. pompa se aude.. mi sa spus nu ar fi de acolo .. Ce problema poate sa aibe ? Vreun senzor dus ceva ?.. De exemplu intr-o seara fiind foarte frig am apasat pe cheie dadea sa porneasca a pornit foarte greu dupa ce porneste merge asa bine motorul nici nu se aude.. merge foarte bine..Am facut revizia acum 3-4 luni se poate sa nu imi fi schimbat filtru de motorina ceva ? Ce parere aveti ? Aveti vreo idee de la ce poate fi ? Tin sa precizez sub capacul de la motor am descoperit o mica crapatura langa un surub esea un abur am fost la service mi-a pus ceva acolo .. Poate sa aiba pierdere acolo ?

Modificat de Ovidiu C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greu de diagnosticat dupa descriere, din pacate.

 

verificati senzorul de temperatura a lichidului de racire. Parcheaza masina cu spatele mai sus decat fata si vezi cum porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare oameni buni ! :)

 

am luat la purificat acest topic de la un capat la altul, am sesizat cateva postari care se refereau la aceeasi problema pe care o am si eu, dar nici o rezolvare propriuzisa . Masina este cea din semnatura  , iar problema se refera la pornirea la cald , si-anume : La prima cheie din zi, cand masina este "odihnita" porneste normal, insa dupa un  drum de 10-20 de min prin oras, dupa oprire, la repornire motorul se zdruncina anormal . Teoretic am eliminat bateria care se afla in norme (dupa masurare) , electromotorul care daca ar fi fost buba, probabil s-ar fi sesizat la fiecare pornire( mentionez ca pornirea nu se face greu , ci violent ( prin aparitia trepidatiei puternice a motorului), bujiile incandescente sunt excluse din start avand in vedere ca motorul este cald cand se intampla problema, alimentarea cu combustibil pare sa fie in regula.... imi poate da cineva o idee ? inafara de resoftare .... Multumesc anticipat! 

Modificat de ovione
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica starea clapetei de cut off. Sa nu ramana intr-o pozitie intermediara si sa influenteze oprirea / respectiv pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o idee... merci...  s-a mai lovit insa cineva de problema , a depistat buba si a si scapat de ea? punct ochit, punct lovit !?

Modificat de ovione
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am avut acea problema si s-a rezolvat. am schimbat senzorul de turatie de pe volant si la demontare am observat cablul de masa al masinii care este legat pe electromotor ca era sectionat chiar langa papuc cam pe trei sferturi. avea curent suficient pt functionare dar nu suficient pt pornire la electromotor. era sectionat chiar sub protectia de plastic si nu se vedea. incearca sa schimbi papucul si dupa aia treci la senzor. au dat jos cutia si volant sa il schimbe... bafta si zi- ne ce ai rezolvat.

Modificat de cnita1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare oameni buni ! :)

 

am luat la purificat acest topic de la un capat la altul, am sesizat cateva postari care se refereau la aceeasi problema pe care o am si eu, dar nici o rezolvare propriuzisa . Masina este cea din semnatura  , iar problema se refera la pornirea la cald , si-anume : La prima cheie din zi, cand masina este "odihnita" porneste normal, insa dupa un  drum de 10-20 de min prin oras, dupa oprire, la repornire motorul se zdruncina anormal . Teoretic am eliminat bateria care se afla in norme (dupa masurare) , electromotorul care daca ar fi fost buba, probabil s-ar fi sesizat la fiecare pornire( mentionez ca pornirea nu se face greu , ci violent ( prin aparitia trepidatiei puternice a motorului), bujiile incandescente sunt excluse din start avand in vedere ca motorul este cald cand se intampla problema, alimentarea cu combustibil pare sa fie in regula.... imi poate da cineva o idee ? inafara de resoftare .... Multumesc anticipat! 

 

in afara de resoftare.... care poate sa fie o solutie, in cazul tau...

 

verifica - oringuri injectoare, injectoare, uzura scaun injector in chiulasa.....

 

           - senzor temperatura apa

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri , am sa ma pun pe verificari... incerc sa-mi achizitionez un vag com momentan. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am mai scris prin alta arie referitor la pornire. La mine are momente cand nu o ia "la sfert". Atunci apare eroare la G40 semnal intermitent. Dar are si momente cand nu porneste deloc, invarte la nesfarsit si nu vrea. Mi s-a intamplat de am si lasat-o acolo si cand m-am dus la ea a pornit "la sfert". Atunci eroare G40 no semnal - intermitent. Sa zicem ca e de la G40. Dar de ce are momente cand nu porneste? Nu ar trebui sa porneasca cu G28? Pentru ca si cu G40 deconectat porneste mai greu, dar o face. Unde il gasesc pe G28 ca as vrea sa-l curat pe la mufe, sa verific cablaj ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g 28 este la volant. Trebuia sa pornesca, mai lung, daca g40 este defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut . 2 bube. prima : porneste greu, la a 3-a cheie... care-i buba ? bateria ( verificata, pare-n regula) , electromotor sau bujii ? a doua buba, dupa pornit oprit din scurt( drumuri scurte) la repornire tremura motorul , care-i buba ? electromotor , sau baterie?... banuiesc ca la baza o fi aceeasi problema care genereaza ambele bube... de unde ma apuc de verificat si unde termin ? cineva cu aceleasi simptome ? lamuriri ? multumesc !


ps : in ultima vreme masina a cam stat, iar drumurile facute au fost pe distante scurte... inainte la rulare constanta nu aveam problema cu pornirea, in schimb tremuratul la pornire dupa un drum scurt il avea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Detin un Passat B6 din oct. sau nov.  2007, cod motor BKP, 140 cp. In urma cu cateva zile dupa cateva drumuri scurte, masina n-a mai vrut sa porneasca fara acceleratie. Motorul se tureaza pana la cca. 200 RPM si nu porneste nicicum fara acceleratie. Nu am verificat daca am motorina in filtru pentru ca n-am torx da' parca se aude pompa cand pun contactul ( parca am verificat doar la rece totusi ). Eram pe rezerva cand a murit dar am alimentat pana la 1/4 si tot asa face. Mentionez ca daca motorul e rece, porneste fara nicio problema, treaba asta se intampla doar cand motorul e cald. Injectoarele au fost schimbate, bateria e noua. Ar putea sa fie pompa din rezervor chiar daca se aude? O fi de la electromotor, ajung 200 RPM ? Dupa ce am pornit-o am mers cu ea putin mai tare si nu s-a manifestat in niciun fel, a urcat normal pana pe la 170-180, dupa care m-am oprit.

Vreun sfat? Nu stiu cine-ar putea sa ma ajute cu o diagnoza daca asta urmeaza sa spuneti. Sa fac rost de un torx sa verific filtrul de motorina?

Modificat de rophoenix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am avut acea problema si s-a rezolvat. am schimbat senzorul de turatie de pe volant si la demontare am observat cablul de masa al masinii care este legat pe electromotor ca era sectionat chiar langa papuc cam pe trei sferturi. avea curent suficient pt functionare dar nu suficient pt pornire la electromotor. era sectionat chiar sub protectia de plastic si nu se vedea. Ca sa porneasca turatia trebuie sa fie peste 270 rpm la cald si 200 la rece.. sau cam asa ceva. incearca sa schimbi papucul si dupa aia treci la senzor. au dat jos cutia si volant sa il schimbe... bafta si zi- ne ce ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat! Am sa duc masina la un service in urmatoarele zile si revin dupa. Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

help..pasatul meu dupa o stationare de 3 zile porneste la 5,,,6 incercari......mentionez ca am schimbat la reprezentanta scorpion focsani  BLOCATORUL DE COLOANA   ,acum dau cheie zilnic,dar nu-i dau de capat de 2 luni...........?


reprezentantele vw spun ca de vina este pompa de motorina(ca asta ar fi o problema la pasat)  si pe mine ma supara aceeasi problema .. dar mai studiez un pic sa fiu sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, din nou!

 

A dus cineva masina mea la service ( eu fiind in Bucuresti, masina acasa ) si aia i-au facut o diagnoza. La diagnoza, totul a iesit ok. Au incalzit oamenii masina si-au incercat s-o porneasca si-a mers fara nicio problema. cnita1 la tine pe diagnoza a fost la fel ? e posibil sa fi fost de la vreun gunoi din motorina? e posibil sa fi disparut problema asa, magic ? dupa diagnoza is mai confuz ca niciodata :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa erorilor la diagnoza nu insemna ca totul e ok,trebuie facuta o investigatie amanuntita a parametrilor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dupa inca o diagnoza, mi-a aratat ca senzorul de pe axul cu came (g40) si un senzor de pe cutia de viteze nu mai functioneaza. ma gandesc ca ar avea logica sa nu porneasca de la g40 iar in ceea ce priveste senzorul de pe cutia de viteze, imi tremura putin acul cateodata. Voi ce parere aveti?

Modificat de rophoenix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am schimbat g40 si senzorul de pe volant si problema a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

....

Modificat de cereall
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!