Jump to content

Nu porneste la cald


botzoc1
 Share

Postare recomandată

Deci s-a mutat ?atunci e injectorul cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    64

  • EEXCALADE

    26

  • oriceon

    24

  • Turbocip

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare. am si eu o problema la al meu b6, cand  pornesc masina mi se pare ca  porneste cam urat, adica trepideaza,  trosneste, scutura, nici nu stiu ce cuvant sa folosesc, atunci cand  cand  invarte.secunda aia ce  ii da viata la motor. porneste rapid fara sa invarta mult  dar mi se pare cam violenta pornirea. am  masina de 3 ani dar parca nu facea chiar asa pana acum. ati mai intampinat careva problema asta? aveti idee ce poate fi? ale voastre cum pornesc?

Modificat de andreyul24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai întâi verifică bujiile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

destul de cald afara, ca sa scuture deranjant si cauza sa fie bujiile incandescente

salutare. am si eu o problema la al meu b6, cand  pornesc masina mi se pare ca  porneste cam urat, adica trepideaza,  trosneste, scutura, nici nu stiu ce cuvant sa folosesc, atunci cand  cand  invarte.secunda aia ce  ii da viata la motor. porneste rapid fara sa invarta mult  dar mi se pare cam violenta pornirea. am  masina de 3 ani dar parca nu facea chiar asa pana acum. ati mai intampinat careva problema asta? aveti idee ce poate fi? ale voastre cum pornesc?

 

ce motorizare ai, ce an ? ai schimbat de curand distributia, etc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica turatia electomotorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este 1,9 tdi 105 cai din  2007. distributia am schimbat-o  cand am luat-o. are doar 35.000 km cu distributia asta. mi-a dat pe tester ca bujia de la cilindru 1 ar  fi dusa. posibil aia sa fie problema? imi puteti explica de ce ar scutura daca o bujie e arsa? luni o sa schimb bujia aia ca is programat la servicve sa vedem daca mai face.


cum se verifica turatia electromotorului? o sa ii pun p mecanici sa verifice si asta. multumesc

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cilindrul cu bujia defectă, la pornire, primele aprinderi se fac mai greu sau deloc, astfel aceasta acționează ca o "frana" până când se ajunge la turația care îi permite să funcționeze normal fără ajutorul bujiei, lucru care se petrece într-un timp relativ scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna, prima problema

B6 2008 170 cai BMR 2.0

Probleme la prima pornire din zi:

Nu porneste niciodata din prima, a II sau a III, chiar daca e cald sau frig.

Am masina din martie si chiar acum in iubie am aceeasi prb...

Ce pot verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand, mergi si fa o diagnoza cum trebuie..... este primul punct de plecare. Acolo s-ar putea sa se evidentieze problema.

 

problema poate sa fie pe linia alimentarii cu carburant - oringuri injectoare, pompa tandem, senzori.... deci, primul pas - diagnoza, la cineva care se pricepe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auto: passat 2005, 140 CP, bkp. Problema cu pornirea la cald, după ce fac peste 30 KM. Dacă încerc sa repornesc înainte sa se răcească motorul pornirea e greoaie, cu zgomot si tremurat si in câteva secunde (3-6). Daca las motoul sa se raceasca un porneste la sfert. Menționez ca a aparul aceasta problema după ce am schimbat in service kitul ambreiaj complet (placa, disc, rulment, etc) si baietii au desfacut cam multe sa poata lucra ( inclusiv baterie). Posibil sa fi deranjat vreun cablu, fir, ceva sau e doar coincidenta? Pana sa ies din oras am facut vreo 200 km local si nu am depistat problema..

La scanare cu vag am urmatoarele erori:

 

17054 - Glow Plug Module 1; Glow Plug Circuit 
            P0670 - 007 - Electrical Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000010
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 23
                    Reset counter: 174
                    Mileage: 524625 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.05.08
                    Time: 00:04:23
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Text:      0    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Text:  0.0    %               
                    Voltage: 12.20 V
                    Bin. Bits: 00110000
                    Temperature: 17.0°C
 
17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10) 
            P0671 - 006 - Electrical Fault - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 23
                    Reset counter: 174
                    Mileage: 524625 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.05.08
                    Time: 00:04:23
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Text:      0    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Text:  0.0    %               
                    Voltage: 12.20 V
                    Bin. Bits: 00110000
                    Temperature: 17.0°C
 
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) 
            P0672 - 006 - Electrical Fault - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 23
                    Reset counter: 174
                    Mileage: 524625 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.05.08
                    Time: 00:04:23
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Text:      0    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Text:  0.0    %               
                    Voltage: 12.20 V
                    Bin. Bits: 00110000
                    Temperature: 17.0°C
 
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) 
            P0673 - 006 - Electrical Fault - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 23
                    Reset counter: 174
                    Mileage: 524625 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.05.08
                    Time: 00:04:23
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Text:      0    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Text:  0.0    %               
                    Voltage: 12.20 V
                    Bin. Bits: 00110000
                    Temperature: 17.0°C
 
17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) 
            P0674 - 006 - Electrical Fault - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 23
                    Reset counter: 174
                    Mileage: 524625 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.05.08
                    Time: 00:04:23
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Text:      0    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Text:  0.0    %               
                    Voltage: 12.20 V
                    Bin. Bits: 00110000
                    Temperature: 17.0°C
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, verificati conexiunile. Ai eroare pe toate 4 bujiile!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Sunt posesorul unu VW passat de 1.9 TDI/105 HP fabricat in 2007

Intru pentru prima data pe forum cu o problema cu care m-am confruntat de ceva vreme (aproximativ de o saptamana): imediat dupa ce motorului la "prima cheie" se aude un suerat in descrestere, 3-4 secunde.

Am fost cu masina la servis, au spus ca trebuie sa demonteze electromotorul sa-l curete. L-au demontat si surpriza au spus ca trebuie inlocuit ca are un rulment "cu role cilindirice" spart. Trebuie sa mentionez ca el functiona totusi - se auzea doar sueratul acela dupa pornire.

Am o mare doza de suspiciune asupra cele constatate, mai ales ca, au spus ca ma costa 140 lei manoera si 990 lei un eletromotor nou Boch. Am dat cautare pe internet si am fost surprins sa vad ca un electromotor Boch poate varia intre 360 si 850 lei.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Se poate repara electromotorul care are ca are un rulment "cu role cilindirice" spart la un pret rezonabil?

Multumesc

Modificat de mihai2014
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o pornire/ oprire mult mai lina de cand am schimbat clapeta de admisie (imi daduse eroare). Cel putin la oprire uneori ma zguduia de suspectam volant (fara sa fiu vreun priceput).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, e normal acum sa opreasca mai frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema asta cu opritu` masinii se poate datora si filtrului de motorina ce nu este unul "original" ? Desi a fost desfacut si are motorina in el...

Din ce am inteles, cand se schimba filtrul de motorina se face si o aerisire a instalatiei sau ceva de genul.. si poate cei de la acel service nu au facut acea aerisire... :|

 

Ideea e ca de 1 an nu ii pot da de cap cu rezolvarea acestei probleme.

Am fost la 2 service reprezentanta, si in Constanta, si in Bucuresti, plus alte n service ok din CT.. si nimic. Nicio eroare, nicio pista nimic!

 

Va ziceam de baterie pentru ca cei de la AVIA din Bucuresti, au pus redresoru pe ea, si nu se mai oprea. Au dat 30 chei si nimic. Apoi, dupa ce l-au scos, au dat 2-3 chei si s-a oprit imediat. Am luat o baterie speciala pt START / STOP cu calculator nu stiu cum, si nu a mai facut o luna..

 

Am zis ca de`, o chiar o fi fost de la baterie. dar alarma falsa.

 

Sa o tot duc la verificari, nu se mai renteaza, costa o groaza de bani si nimeni nu stie ce are.... :)

Sa o las in service la ei, la fel.. Nu stiu sa`mi dea un pret.. Pot dura verificarile o zi, 2, 9...

 

Acum zic sa merg totusi pe pista asta cu filtrul si sa merg si sa pun unul "original" (160 RON) apoi om mai vedea.

 

Ce altceva mai pot incerca?

 

Ce am incercat: schimbat baterie, resoftat computer, inlocuit pt test contactul, schimbat blocatorul de coloana si recodat cheile.

PS: Masina face la fel si la cald, si la rece. Si in panta si dreapta. Si la frig si la cald :)

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa inlocuirea filtrului, trebuie facuta amorsarea sistemului de alimentare, cu ajutorul VCDS-ul, VAS-ului sau ODIS-ului - adica, un tester compatibil.

 

Nu cred sa fie de la filtru AM asa ceva.... nu am auzit astfel de cazuri.

 

verifica erorile stocate, nu cumva sa ai probleme la cablajul masinii, cablaj ECU, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am un passat bxe 1,9 105 din 2007 si trepideaza la pornire! Au curatat electomotorul cei de la service si tot asa face! Ei zic ca are turatia de 250 si ar trebui sa aiba minim 270, deci trebuie inlocuit! Postez un clip cu ''tremuratul'' si va intreb daca trebuie neaparat sa-l inlocuiesc sau se repara! Nu am avut alt electromotor sa-l inlocuiesc de proba! Am schimbat si pompa din rezervor, nu e de acolo!

http://youtu.be/bSerLMuKo-0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea vad in clip cum se comporta.... de pornit pare ca porneste bine... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a intamplat sa porneasca un pic mai bine cand am filmat, dar uneori trepideaza mult mai tare! Incerc sa-l prnd la filmare cand face asa urat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit! am lipit mai multe incercari! Cateodata porneste mai bine alteori trepideaza toata masina! Am incercat si un alt electromotor, nicio schimbare!Nu stiu ce sa-i mai fac! Nici cei de la service nu stiu! Au tot tinut-o ca e de la electromotor, acum ca le-am dus, nu mai stiu!   http://youtu.be/OoCTfgID5qQ   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu (simplu utilizator) nu vad nici o problema in toate pornirile din videoclip.

Acum ca parere personala e ca dai cheie mult prea repede. Asteapta sa se stinga toate ledurile, asteapta ca acele sa se opreasca, poate fi un deficit de curent care il mananca electronica din curentul de rupere la pornire.

Tot din cateva secvente aud si pompa de motorina din rezervor, aia ar fi cel mai important de supravegheat.

Modificat de gaborvad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu - din clip - am aceeasi senzatie - ca porneste ok. Poate cand esti la masina, senzatia este alta... dar din video, totul pare ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tot trepideaza tare la pornire! In special cand e cald! Vreun meserias pe zona Galati- Braila cunoasteti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!