Jump to content

Nu porneste la cald


botzoc1
 Share

Postare recomandată

daca motorina ai in filtru - verifica asta cand nu porneste - atunci e posibil sa fie de la pompa tandem.

 

daca nu ai motorina - de la pompa electrica din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 413
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    64

  • EEXCALADE

    26

  • oriceon

    24

  • Turbocip

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multam de info. Momentan am lasat-o sa stea ridicata un pic de fund, sa vedem daca mai face fitze.

 

Filtrul ala se scoate greu? Ca as vrea sa il verific in fata blocului, insa nu posed scule & stuff :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, se scoate imediat... dar iti trebuie torx, ca sa ii desfaci cele 6 suruburi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu acum, a murit in mers, acul la combustibil este putin peste rosu dar fara martor aprins. Nu mi-a mai facut asa pana acum , decat cand au crapat injectoarele. Sa fie de la pompa motorina? Nu imi dau seama daca se aude cand pun contactu! Are rost sa pun testsru pe ea? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin: am pus 5 l de motorina si a pornot dupa 3-4 chei! Intrebare : motorul a murit in mers fara sa tremure si acul la combustibil era intre ultima linie alba si prima linie rosie fara martor aprins ! Din ce motiv s-a oprit? E posibil sa nu mai indice corect nivelul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea pe anul 2014, de cateva zile am o probleme, dupa ce se incalzeste masina daca vreau sa o pornesc, porneste o secunda doua  si se opreste . Incerc din nou si porneste . Stie cineva de la ce este, la tester nu a inregistrat nicio eroare, Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

brugner, raspunsul este valabil si pentru tine

 

daca ai scanat cu VAS, VCDS, KTS, etc... (care sa prezinte cat de cat o garantie a scanarii....) si nu ai nicio eroare, atunci cel mai probabil este de la sistemul de alimentare cu carburant.

 

poate sa fie pompa din rezervor (verifica, cand nu porneste) daca ai motorina in filtru - daca nu are, de acolo este.

 

daca ai motorina, trebuie vazut mai departe - pompa tandem, oringuri injectoare.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin sambata daca ajung in buc ai timp pt o scanare? Nr tale sunt aceleasi? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dupa prima "nepornire" pui si iei contactul de 3-4 ori, nu ar tb sa se amorseze? Mie nici asa nu mi-a pornit cand a facut figura. Ba chiar a pornit a 5a oara, s-a invartit de cateva ori motorul, apoi iar s-a sufocat (probabil a ramas fara suc...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar daca pompa incepe sa bage carburant....

 

brugner - da, ne auzim la tel.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut !

la prima pornire dimineata la - ( minus ) se bilbaie, se scutura, bate, 2-3 secunde dupa care merge rotund. de unde sa incep?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i si tu o scanare prima data.

Pana acum a mai facut asa ? Sau de cand a venit frigul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

la prima pornire dimineata la - ( minus ) se bilbaie, se scutura, bate, 2-3 secunde dupa care merge rotund. de unde sa incep?

multumesc

 

la -10/15° nici a mea nu porneste perfect, dar nu mi se pare ceva de preocupat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul de vedere al bujiilor incandescente, ajută/e indicat la temperaturi scăzute să pui contactul de mai ori înainte de pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am nici o eroare, a facut la fel si inainte de schimbarea injectoarelor si dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o cunostinta care si-a luat un Passat din 2006, motor BKP si porneste foarte greu. Am scanat si pe motor are urmatoarea eroare:

 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 03G 906 018 CD    HW: 03G 906 018 CD
   Component: R4 2.0l PPD1.5 G    9627  
   Revision: --H05---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 00384 264 89179
   VCID: 69D2BFFA7F23F454

1 Fault Found
17671 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Implausible Signal
            P1263 - 006 - Short to Plus

 

Motorul merge foarte urat, in 3, si tremura toata............ sa fi murit injectorul ? ....sau e alta problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa inteleg eu.

Ce nu inteleg e cod bkp?

Bkp nu e cr? E pd?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codurile de motor in 3 litere sunt PD, iar cele in 4 litere sunt CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi - intai verifica conectori si cablajul injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

   Exact asa se comporta si a mea la prima cheie, facea ca tractoru 2 secunde. Cauza a fost....nivelul de ulei. In scurt timp dupa ce a inceput sa faca asa la prima cheie, mi s-a aprins si becul de ulei. L-am completat, si de atunci nu mai am probleme., porneste lin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina asa si merge, in 3, nu numai la pornire....va incerca in prima faza si schimbe injectoarele intre ele, sa vedem daca se muta eroarea de pe cilindrul 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a inversat injectoarele 2 cu 1 si s-a mutat eroarea......iar eroarea este:

 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 03G 906 018 CD    HW: 03G 906 018 CD
   Component: R4 2.0l PPD1.5 G    9627 
   Revision: --H05---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 00384 264 89179
   VCID: 69D2BFFA7F23F454

1 Fault Found
17671 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Implausible Signal
            P1263 - 006 - Short to Plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad eu nu s-a mutat eroarea. verifica contactele cablajului de la injectorul 2. Cu toate ca asta trebuia facuta inainte de a schimba injectoarele intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea este de pe colindrul 2, doar ca nu am mai postat si eroatea de pe 1, dupa inversare, fiind aceeasi. cablajul a fost verificat inainte, doar ca am zis sa vedem dacaa se muta eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!