Jump to content
Sign in to follow this  
ManiacuV6

Probleme indicator benzina........

Recommended Posts

ManiacuV6

Am o problema la indicatorul de benzina......

Ma interseaza daca stabilizatorul ala de pe partea din spate a ceasului poate contribui la asta.........

Stiu ca poate sa fie spart plutitorul din rezervor si poate sa fie defect si din ceas......... Am vazut ca are un fel de potentiomentru de reglaj......

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabibotosani

salut,

trebuie sa fie din potentiometrul din bord,dar ca sa-l reglezi ,trebuie sa demontezi bordul

Share this post


Link to post
Share on other sites
ManiacuV6

Merci de raspuns...... Am vazut ca esti din Botosani(cred ca din oras) Daca te intereseaza poate ne intalnim sa schimbam cateva vorbe.......

Merci de raspuns..... Am observat ca esti din Botosani... deci poate ne intalnim sa mai schimbam o vorba, doua

Share this post


Link to post
Share on other sites
ManiacuV6

Am incercat sa fac Indicatorul sa indice bine............

Am scos plutitorul si sonda din rezervor dar sunt bune cred.... Intr-o pozitie da o rezistenta de 30Ohmi iar in alta 500ohmi.. E BINE?

Am dat ceasurile jos casa vad ce e de facut . Am masurat regulatorul ala de tensiune si scoate 10,08V(deci e bun).

Am observat ca ceasul se poate regla cu ceasurile montate in bord. Se scoate un fel de capacel de la potentiometrul din dreptul indicatorului de benzina si se baga un inbus si se regleaaza...

Insa am vazut ca singurul lucru care il face potentiometrul e sa miste acul. ATAT..........

Deci cer parerea unui cunoscator............... :)

Multumesc anticipat...........

Share this post


Link to post
Share on other sites
vioelectric

salut

da asa trebuie sa faci scoti acel capacel si pui limba fata de actual cam cu 10 litri in fata si el stie ce are de facut in continuare dupa ce ai calibrat bordul. la tipurile noi poti adapta direct cu vag-com pui sau iei cativa ohm :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
ManiacuV6

la masina mea nu am interfata vag-com( e Audi 80) si nici macar nu are injectie.

Vioelectric : problema e ca nu prea inteleg ce ai scris , dar din cate vad te cam pricepi:D

Daca i-mi mai spui odata ce e de facut as fi recunoscator....

Share this post


Link to post
Share on other sites
vioelectric

in partea dreapta a instrumentelor sunt 2 butoane, ei cel mai din dreapta care nu poti sa il prinzi cu degetele incearca sa il scoti in afara cu o surubelnita mica si sub acel buton este un ax,pui contactul lasi sa se opreasca indicatorul la pozitia reala si apoi rasucesti de acel ax cat doresti in plus sau in minus dupa care pui capacelul la loc si gata :offtopic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ManiacuV6

Multumesc frumos :offtopic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
georgem

La mine problema e in felul urmator:

- cand am in rezervor aproximativ 35l (adica jumatate din rezervor), indicatorul sta la 3/4

- cand am in rezervor circa 17l, indicatorul sta la jumatate

- cand am in rezervor 7-8l, indicatorul sta la sfert

- cand acul ajunge la *** rosie din mijloc (adica cea din mijloc dintre cele 3), benzina se termina si motorul incepe sa se opreasca in mers.

Acum 2 saptamani am scos plutitorul din rezervor si am curatat rezistenta vriabila sau ce e aceea si nu s-a intamplat nimic, deci nu e de acolo.

O sa incerc maine sa scot acel capacel si sa reglez indicatorul. Eu stiam ca de acolo teoretic se regleaza indicatorul de benzina, dar nu stiam ca e un capacel, eu rotisem (cu greu, abia in poti misca) de el si nu se intampla nimic :offtopic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
georgem

Cu rezervorul aproape gol (adica 1-2 litri ramasi), am alimentat 17 litri si am reglat indicatorul de benzina de la acel potentiometru sa arate putin de tot peste un sfert de rezervor (asa cum ar trebui la cantitatea asta de benzina). Sunt curios daca va arata bine la jumatate de rezervor si la alte cantitati de benzina, avand in vedere ca eroarea pe care o aveam nu era liniara.

Am scos capacelul cu ajutorul unui ac si am rotit cu o surubelnita fina. Nu ma asteptam sa se poata regla asa de mult pozitia acului de la indicator, probabil un fost proprietar s-a jucat cu acest potentiometru...

@vioelectric: ai idee daca indicatorul de temperatura a lichidului de racire se poate defecta astfel incat sa indice gresit temperatura? E vreun defect intalnit frecvent la Audi 80?

Problema la mine e ca uneori indica temperatura, alteori nu, si atunci cand o indica nu este de 90 grade, ci aproximativ 80 de grade la drum intins si putin peste 80 la drumurile in Bucuresti cand sunt blocaje in trafic. E drept ca uneori am vazut si aproape 90 de grade pe indicator, dar asta de vreo 2 ori in ultimul an de zile si doar pentru cateva minute. Nu stiu daca problema e la indicator sau la termostat (suspectez termostat defect, blocat pe pozitia deschis, si il voi schimba curand, mai ales ca si pierd lichid de racire pe langa el).

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ManiacuV6

Daca stii sigur ca e de indicator s-ar putea sa fie regulatorul de tensiune defect. Adica sa nu scoata 10V. Eu l-am masurat si era bun. Reglaj nu ai la temperatura.

In legatura cu sonda de apa aceasta are in ea si un averizor pentru becul de apa care se cam defecteaza.Asa e la mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
georgem

Becul de apa e ok, din cand in cand se aprinde daca nivelul e scazut sau la gropi luate mai tare.

Sonda de apa pare a fi ok, am masurat tensiunea acum cateva saptamani si era peste 9 Volti.

Motivul pentru care uneori indica temperatura, alteori nu indica temperatura nu il inteleg.

Pentru faptul ca atunci cand functioneaza imi arata 80 de grade suspectez ori ca sonda nu indica corect, sau ca ea indica corect, dar nu creste temperatura suficient din cauza termostatului defect. Inclin sa cred ca termostatul e de vina, mi l-am comandat si o sa-l schimb. Sper ca asta sa fie cauza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vioelectric

se poate verifica daca este indicatorul sau sonda si anume atunci cand nu merge indicatorul se pune contactul si cineva va trebui sa faca scurt ci. intre cei doi papuci de pe sonda si acul se va ridica rapid spre maxim ,daca nu se ridica e clar e dus ceasul de apa(poate fi si fire intrerupte sau contacte imperfecte prin mufe dar asta e foarte rar),daca se ridica inseamna ca e sonda defecta(intermitent ) dar aceasta se poate deduce clar doar atunci cand face acea figura(de a nu indica)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ManiacuV6

Am vazut mai nou ca indicatorul de temperatura nu urca mai sus de a trei-a linuta (70 grade cred). Insa am observat ca motorul merge normal pe partea de racire . PE la a trei-a *** cupleaza si electroventilatorul. (ala normal la 95 grade cupleaza). Ce e de facut?

De schimbat stabilizatorul? Sau ce??? Multumesc :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vioelectric

se poate inlocui cu echivalent(max 2 lei) ,sunt 2 care merg bine LM7809 SAU LM7810

Dar eu as pune in sc.ci firele de pe sonda la masa si as vedea daca acul face cursa pana la rosu capat asa se poate vedea daca ceasul agata in interior sau nu si totusi temperatura pe care o arata acuma poate fi reala si asta spun din cauza ca sunt termocontacte pe radiator care cupleaza la 82 sau 95 sau 105 dar ultimul este la opeluri.

te rog verifica ce scrie pe acel termocontact de pe radiator eu cred ca e de ala intre 82 si 85 C sau poate fi de dacia iar astea sunt chiar naspa de pe la 60 -70 C cupleaza electroventilatorul ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ManiacuV6

Termocontactul sigur nu e sub nici o forma de Dacia ( am o oroare la inlocuiri de piese de genu'). Asta care e montat are temperatura de 95 de grade din cate i-mi amintesc . Deci urmatorul lucru ramane de scurcircuitat pinii de la sonda la masa., sa vedem ce se intampla. Am facut cam acum 4 saptamani lucrul acesta la sonda de nivel al combustibilului si acul a trecut de *** de 70 litri. E normal sa se intample asa???

Share this post


Link to post
Share on other sites
vioelectric

da dar sunt unele masini la care daca tii mai mult de 3 secunde se da acul ala peste cap (la alea cu bimetal gen passat 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ManiacuV6

:P :P ;) Mai nou nici acul de la temnperatura nu urca mai sus de 75 grade. la 75 grade are real cam 90. Deci e stabilizatoul de tensiune defect???

maine il verific insa daca nu e asta ce poate sa mai fie? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
piticu666

Salut baieti am si eu o problema cu Passatul B5 Motor 1.8 Benzina : in mers mi-a cazut ceasurile de benzina si apa si se aprindea martorul de la apa . Cine imi poate spune si mie de unde sa incep cu verificatul ,am puso pe tester nici o eroare :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri