Jump to content

Anvelope All Season


buzud
 Share

Postare recomandată

nu inteleg ce e cu "scandalul" asta.cred ca fiecare ar trebui sa-si ia cea vrea si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:jag

ps-ul tau nu are nicio logica, crede-ma.

Ce sa cred ??? Ca nu vezi rostul cauciucurilor de iarna si esti un super sofer si te descurci cu cele de vara si ceilalti strica tastatura de pomana cand altii nu inteleg nimic. De aia trebuie o lege clara, sa ne oblige sa echipam masinile cu cauciucuri de iarna de la - pana la, indiferent de conditiile meteo si astfel poate nu ai mai circula iarna cu cele de vara.

Nu astept raspuns din partea Ta la posturile mele fara logica. STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vad sensul in cazul meu, mergand in orasul meu si rareori avand drum in afara orasului. (de craciun sigur voi face cateva sute de km ca-n fiecare an)

nu vad sensul nici cand sar unii pe cei care vor sa-si ia all season, ca sunt inconstienti zgarciti si alte povesti; asta doar pt ca nu au bani sa dea pe 2 seturi plus schimburile, sau poate nici nu au nevoie asa cum nici eu nu am nevoie de unele speciale de iarna.

decat 2 seturi de sh cine stie in ce stare(la noroc) sau resapate(si mai trist), mai bine niste all season noi si de firma.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In numarul 18 al revistei Auto Bild Romania este prezentat un test efectuat de redactorii germani de la acesta revista cu 10 pneuri allseason.

... Recomand cumpararea acestei reviste pentru a putea vedea in amanunt rezultatele testelor si mai ales verdictul dat de acesti testeri ( mai ales ca revista are un cost de doar 4,99 lei ).

V-as arata aici rezultatele acestor teste - 13 la numar - efectuate in toate cele 3 conditii : carosabil uscat, umed si acoperit cu zapada, dar i-as supara probabil pe cei de la Auto-Bild. Mentionez ca la fiecare din cele 13 teste sunt prezentate pentru comparatie si rezultatele obtinute de pneurile dedicate ( vara si iarna ). Sunt sigur ca cei care sunt aparatorii acestor pneuri dedicate anotimpului vor avea mari surprize ... nu neaparat placute :icon_cheesygrin: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa fim seriosi. Pana si hudrea recunoaste ca nu poti obtine cu o guma allseason aceleasi performante ca si cu una dedicata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca au comparat anvelope all-season de top cu anvelope de iarna de rahat, e normal sa iasa mai bine cele all-season. E ca si cum ai compara un motor 1,2 benzina cu un 1,9 tdi si zici ca testul asta dovedeste ca dieselul e mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici testele nu sunt infailibile. Iar situatiile care pun intr-o lumina buna anvelopele allseason se refera mai ales la conditii mai degraba de vara decat de iarna.

Sa vedem ce am citit eu in acea revista(concluziile testului):

a) zapada(slalom, manevrabilitate, tractiune, franare)- cu aceste anvelope de iarna nu trebuie sa-ti fie teama de pantele acoperite cu zapada batatorita.Anvelopa all-season(GY 4 Seasons) isi face treaba convingator, depasind chiar si pneurile de iarna(Zetum, Nexen).

Anvelopa all-season se claseaza la toate probele pe ultimele 2-3 locuri.

b) carosabil umed(acvaplanare in linie dreapta si curbe, manevrabilitate, circuit)-in opinia mea aceste conditii de rulare nu sunt specifice anotimpului rece.

Anvelopele de vara pot prelua mai bine apa decat pneurile de iarna.Cum era de asteptat, anvelopele all-season ofera pe carosabil umed cele mai scazute rezerve de siguranta. Anvelopa all-season se claseaza pe ultimul loc la proba acvaplanarii, respectiv la mijlocul clasamentului la proba de circuit si franare.

c)carosabil uscat(nu se specifica temperatura +/- 7 grd C)- franare, manevrabilitate- anvelopa all-season se claseaza pe locul 3 cu 45,2m, ultimul in test avand o distanta de 48,4 m si anvelopa de vara 44,8m. La capitolul manevrabilitate anvelopa all-season are viteza medie 86,8, pneul de vara 88,1 si ultimul clasat(pneu de iarna Zetum) are 85,5 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara dar ... din ce numar al resvistei citezi cele de mai sus ? In numarul 18 ( 6 - 19 octombrie 2011 ) nici macar nu sunt testate marcile Nexus si Zetum.

Iar daca conditiile de carosabil umed nu sunt specifice anotimpului de iarna ... eu nu mai am nimic de spus.

@PTDA - de acord sa fim seriosi. Te rog sa citesti testele. Daca cei de la Auto-Bild-ul german mint ... mint si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se numeste Auto Bild, nr. 19, 20 oct-2 nov., varianta scrisa in limba romana, ca sa o pot deslusi.

LE: umed e ceva, iar carosabilul plin de apa(in spiritul testului din revista) este cu totul altceva. Nu cred ca acvaplanarea apare pe umed ci pe carosabil cu ceva mai multa apa...

Testul din nr. 19 al revistei este valabil pentru anvelope cu dimensiunea 225/45/17.

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca le-am postat eu la #191 . :)

Anvelopele all season sunt o alternativa excelenta pentru Romania..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelopele all season sunt o alternativa excelenta pentru Romania..

pe care putin importatori le aduc in tara.

Ce imi trebuie mie la golf 2 care merge 5 000 de km pe an, prin oras 80%, cauciucuri dedicate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de aceiasi parere ... si nu numai eu.

Redactorii Auto-Bild concluzionau la finalul testelor efectuate cu anvelopele allseason ca cel putin cele 3 modele de anvelope Vredestein Quatrac 3, Goodyear Vector 4Seasons si Hankook Optimo 4S All Season care au obtinut calificativul maxim la acest test „isi fac foarte bine treaba”. „Sunt convingatoare si ruleaza foarte sigure in orice anotimp si pe orice suprafata”. „Cu aceste plusuri, ele sunt chiar superioare anvelopelor de vara sau de iarna in conditii climatice de trecere de la un anotimp la altul.” - am incheiat citarile. Si daca mai tinem cont de faptul ca anotimpuri de trecere sunt totusi doua - primavara si toamna ...

Iar dupa ce am analizat amanuntit si comparativ rezultatele testelor ( le-am comparat cu rezultatele de la testele cu anvelope de iarna din acest an ( Auto-Bild nr.19 ) si cu rezultatele de la unele din testele efectuate in anii anteriori de Auto-Bild, auto motor und sport sau ADAC ) am ajuns personal la concluzia ca sunt foarte bune si modelele care au obtinut doar calificativul mediu - „bun” - in acest an. Toate testele efectuate de specialisti se raporteaza la rezultatetele obtinute de anvelopele care participa la acelasi test ( sau cel mult la un test efectuat cu foarte putin timp inainte ) si nicidecum la testele efectuate in anii anteriori. Si pe undeva e logic asa deoarece design-ul si tehnologia producerii anvelopelor progreseaza in fiecare an - ar fi si hilar sa nu fie asa daca ne gandim la ce sume se invart in industria aceasta :lol: . Dar ... daca analizam comparativ rezultatele testelor din ultimii ani vom avea „surpriza” sa observam ca ceea ce astazi este mediu sau rezervat in urma cu doi sau trei ani era excelent. Asa ca concluzia mea este ca si celelalte anvelope noi allseason care au obtinut doar calificativul „bun” ( Dunlop SP Sport 01 A/S, Bridgestone A001 All Weather sau Toyo Vario-V2+ sunt de incredere si le-as pune pe masina personala fara nici o ezitare. :icon_thumleft:

Modificat de D a n i
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentium 3 era clasificat excelent acum 10 ani, banuiesc ca nu ai acelasi calculator nu?!

Pentru ca si acela isi face bine treaba daca ai de scris 2 texte si 3 tabele.

Nu cred ca cineva a contestat capabilitatea anvelopelor minune de a se descurca in toate anotimpurile, lumea doar subliniaza ca sunt situate sub anvelopele dedicate fiecarui anotimp.

Fiecare cu criteriile si asteptarile lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt inca la Pentium 2 :lol:

Nici macar n-ai citit concluziile testerilor pe care i-am citat mai sus „ele sunt chiar superioare anvelopelor de vara sau de iarna in conditii climatice de trecere de la un anotimp la altul.

„Fiecare cu criteriile si asteptarile lui.” - si cu judecatile lui de valoare as complecta eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As comple©ta ca concluzia ta este:all-season sunt peste anvelopele dedicate anotimpului , dar numai toamna si primavara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma astept sa vad in continuare ca vei sustine inlocuirea anvelopelor de 4 ori pe an :lol: . Pentru fiecare anotimp anvelopa dedicata acestuia. Daca cele „de primavara” ar fi verzi si cele „de toamna” maro acestea s-ar integra mai bine in cromatica anotimpului :biggrin: ... si de ce nu ? ... in criteriile si asteptarile snobilor de pe forumuri :screwy: . Cred ca s-ar gasi destui sustinatori ai unei astfel de idei. Hai ! Care e primul la inscriere ? :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma astept sa vad in continuare ca vei sustine inlocuirea anvelopelor de 4 ori pe an :lol: . Pentru fiecare anotimp anvelopa dedicata acestuia. Daca cele „de primavara” ar fi verzi si cele „de toamna” maro acestea s-ar integra mai bine in cromatica anotimpului :biggrin: ... si de ce nu ? ... in criteriile si asteptarile snobilor de pe forumuri :screwy: . Cred ca s-ar gasi destui sustinatori ai unei astfel de idei. Hai ! Care e primul la inscriere ? :icon_cheesygrin:

Incalci limitele bunului simt si nu-i frumos. Urmatoarea iesire se lasa cu warning si suspendare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze. M-am cam infierbantat. Nu vrea sa jignesc pe nimeni. Dar nici sa contestam asa ... de dragul contestatiei ... „Parerea userilor conteaza cat o ceapa degerata” ... sau concluziile testerilor de la reviste de prestigiu in domeniu sunt cel putin ignorate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie mare te rog, ca s-a plimbat ceapa aia degerata pe care-am scris-o eu initial pe la toata lumea. Propozitia completa era ca exista oamenii care merg cu anvelope de vara iarna, nu au folosit niciodata alte anvelope decat de vara si ei sustin sus si tare ca anvelopele de vara sunt foarte bune iarna, caz in care parerea lor face cat o ceapa degerata. Asta a fost afirmatia mea completa si o sustin in continuare. De la asta pana la a o modifica in "Parerea userilor conteaza cat o ceapa degerata" (si a mai pune textul asta si in ghilimele, parand ca exact asta am zis eu), este cale lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeva persoane cauta numai alb si negru...

Eu de exemplu am zis ca varianta allseasons de calitate gen Vredestein, Goodyear etc sint mult mai bune decit sa mergi cu cele de vara.

Cine merge 5-6000km pe an poate apela la varianta asta.

Dar optim si cu diferente destul de mari e sa ai vara-iarna de calitate...

Si asta o spun din prisma unuia care a avut GoodYear allseasons si a renuntat la ele in favoarea cauciucurilor dedicate...

Nu am zis ca cele allseasons ar fi de cacao...cum incearca unii sa insinueze...

Sau ca unii care au mers super bine cu cauciucuri de vara pe timp de iarna...

Am destui colegi care asta iarna veneau fara masina la servici dupa prima zapada mai serioasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fi folosit doar anvelope de vara e ca si cum as zice ca am fost la gratar si nu mi-a trebuit jeep.

de ce nu face mai mult de o ceapa degerata aceasta afirmatie?

daca te descurci si nu ai nicio plangere de ce sa cauti altceva, de ce sa schimbi ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu-ti poti da cu parerea (si sa se mai si uite altii in gura ta cu incredere), cand tu nici macar nu stii cum e cu anvelope de iarna, considerand ca e normal sa aluneci in toate partile ca doar "iarna nu-i ca vara".

P.S. Comparatia cu jeep-ul la gratar e absurda si stii asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar poti merge la gratar si fara jeep, dar daca dupa x ture la padure ti-ai spart baia intr-o piatra ti-ai fi dorit daca nu jeep macar o masina cu garda mai inalta sau cu scut metalic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept sa vina cineva sa zica ca a fost la padure 20 de ani cu masina joasa si fara scut metalic si nu a spart baia. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii drumul care urca la Scarisoara, cum era acum 2 ani ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!