Jump to content

Anvelope All Season


buzud
 Share

Postare recomandată

Dupa 4 ani de utilizare anvelope de iarna si vara (marca premium) un rulaj de 20 000km/an, m-am saturat de acesta varianta din urmatoarele motive:

-montat demontat primavara si toamna, in 4 ani mai cumparam doua anvelope cu acei bani.

-caram la jante cu anvelope de doua ori pe an.Le depozitam la tara.....

-anvelopele de vara au mers 60 000 de km si din cauza gropilor s-au ovalizat.

-ambele tipuri de anvelope au profil de 4 mm, deci ar mai merge dar sunt invechite (5 ani).

-la fiecare 10 000 de km roteam anvepele asa cum scrie la carte.

Rezultatele au fost urmatoarele:

-un pret mare al achizitiei.

-franare buna la anvelopele de iarna.La cele de vara calitate medie la franare.

-cele de iarna nu ma ajutau prea mult iarna, fiidca atunci cand zapade e mare nu puteam merge

Concluzia: gata trec pe all seazon.La servici un Tuareg este cu anvelope all seazon si totul e ok.Nu vorbesc de performante de formula 1, ci de faptul ca sunt ok aceste anvelope.

Dar de unde sa cumperi ca acum cand toti importatori aduc anvelope de iarna?Majoritatea incercau sa ma convinga de avanatajele anvelopelor dedicate-iarna.Pana la urma am cumparat din Autovit la suprapret.Am cumparat anvelope Debica, model similar cu cel folosit de o colega care are o skoda octavia (echipata din fabrica cu allseazon) si cu care a mers 45 000 de km .

Am folosit un mic-truc .Am bagat azot in anvelope si la vara voi merge cu azot in anvelope.Va tin la curent cu performantele acestor anvelope.

exact acelasi lucru l-am experimentat si eu...identic

iti recomand Hankook Optimo 4S all season,sunt laudate in Auto Bild ca fiind cam singurele anvelope care merg in toate sezoanele inclusiv iarna,care au rezistenta la inaintare scazuta (deci nu creste consumul vara) si sunt silentioase

Mai e Nokian AllWeather....sunt fostele WR G2(de iarna) ,cei de la Nokian au schimbat compozitia cauciucului si le-au facut all season,designul ramanand la fel.

Mai sunt variante de buget precum Kumho Solus KH21

Daca rasfoiesti putin netu,gasesti anv alls si la noi destule.

Referitor la ce zice Ice situatii limita le gasim in tot timpul anului,si vara cand nu ne gandim asa mult la anvelope,sunt foarte multi cu anvelope proaste sau foarte uzate....si aia sunt un pericol la fel de mare,si vad zilnic multe masini scumpe de la A6 in sus cu niste mizerii de anvelope extrem de uzate...aaa dar daca e vara nu reprezinta niciun pericol.

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Hudrea Si Nokian WR G2 sunt tot all-season, stiu pentru ca tocma' am vandut o pereche, cel de la care-am luat masina mi-a dat-o cu roti de iarna complete, anvelopele fiind WR G2 iar pe ele scria All-Weather. Le-am vandut si-am luat iarna full.

Cat despre eficienta anvelopelor all-season, trebuie sa nu uitam ca sunt un compromis intre iarna si vara, deci prin definitia "compromisului" nu pot fi la fel de bune nici ca cele de vara, nici ca cele de iarna. Personal, cand vine zapada (sau poate si cand vine frigul, pe asfalt uscat), as fi interesat sa ne intalnim cativa sa facem niste comparative intre diversele tipuri de anvelope :) Testam o franare, o curba, o plecare etc, tragem niste concluzii mai clare decat ce gasim prin diverse review-uri pe net...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi foarte interesant testul propus de tine...si crede-ma ca m-ar interesa in mod personal

pacat ca nu avem masini comparabile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buba la Nokian este chiar producătorul pentru că spune că sunt anvelope de iarnă ce merg și vara, nu all-season. Eu văd o contradicție în exprimare aici.

Evident că testul personal e cel mai bun. Dacă cineva se declară mulțumit, e perfect pentru el. Până la urmă nu toți au aceleași așteptări.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat ce inseamna de fapt marcarea unei anvelope cu M&S si ce inseamna marcarea cu fulgul si muntele. Site-ul urmator este edificator: http://www.snowtyres...-service-emblem

Ca si concluzie M&S se refera numai la design-ul suprafetei de rulare a anvelopei si la faptul ca 25% din suprafata trebuie sa fie gol. Inseamna extrem de putin. Nu are legatura nici cu compozitia cauciucului, nici cu temperatura.

The M+S standard calls for a tyre with grooves at the outside of the tread that extend into the centre. It also means that 25% of the tyre tread contact surface be open, i.e., a more open tread pattern.

Fulgul si muntele e o specificatie ulterioara (din 1999) care inseamna ca iarna cauciucul marcat astfel trebuie sa aiba tractiune cu 10% mai buna decat o anvelopa de referinta. Acest simbol specifica de fapt ca o anvelopa este de iarna (desi si cerinta asta mi se pare destul de 'relaxata', 10% mi se pare putin).

Din punct de vedere legal M&S este o cerinta minima pentru ca o anvelopa sa fie folosita iarna. Dar asta nu inseamna ca pentru mine ar trebui sa fie suficient (asta pentru cine tine la lucrurile astea).

Modificat de DanRe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....

cele de iarna nu ma ajutau prea mult iarna, fiidca atunci cand zapade e mare nu puteam merge

Concluzia: gata trec pe all seazon.....

Ce ai facut tu se numeste downgrade.

Adica anvelopele de iarna nu sunt la fel de bune iarna ca si cele all-season? :icon_thumleft:

Anvelopele cu profilul de 4mm sunt cam la sfarsitul vietii, si se vor ovaliza la fel din cauza gropilor indiferent daca sunt de vara, iarna sau all-season.

Chiar sunt curios cat dureaza pana anvelopele all-season ajung sa aibe profilul de 4mm...

Q: Ce te face sa crezi ca anvelopele all-season te vor ajuta mai mult pe timp de iarna decat cele dedicate anotimpului?

Edit: Referitor la ce spune DanRe... decupat din link-ul postat de dumnealui...

" on icy snow and on ice, the open tread grooves have zero effect on performance. Control of the vehicle comes strictly from equal parts of the tyre rubber compound that provides adhesion and the effects from the tread sipes."

"The safety of any AWD vehicle in snow and icy conditions is determined by the tyres. First and foremost, the single most important aspect of a winter tire is the tread compound that remains soft at lower temperatures. Always remember that no matter how many safety features an AWD vehicle has it is the tyres that determines how it drives and handles on snow and ice."

Modificat de P o p i c a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice_2k eu am testat si pe fosta masina diferenta dintre vara/allseasons/iarna si pe actuala all/iarna/vara...

Si nu neaparat in conditii de zapada sau gheata...

Diferenta majora este si pe asfalt uscat la temperaturi joase...

Ca poti merge relativ in siguranta in conditii normale dar mult mai "grijuliu" fara accelerari/frinari bruste, viteza redusa etc... e alta poveste...

Eu unul consider ca nu merita diferenta de cheltuiala vs riscurile la care te expui...incepind de la a intra intr-un gard/masina pina la un accident gen Huidu (ca acolo poate a fost altceva e alta poveste) ...stai sa te intrebi oare merita economia facuta??

Asta iarna am facut o intoarcere la 360 grade pe E85, soldata numai cu o sperietura...iarna noi pe fata si GY V5 allseasons pe spate...

In primavara am mai luat 2 de iarna...norocul nu bate la usa de 2 ori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU cand am cumparat masina in septembrie 2009 din germania a venit echipata cu dunlop all season la 4-5 mm am cumparato in septembrie si am zis ca la primavara imi cumpar anvelope de vara+jante si iarna asta merg cu anvelopele acestea,toate bune si frumoase pana in momentul in care a inceput sa ninga,eu la sat avand curtea asfaltata insa cu o usoara diferenta de nivel intre curte si sosea de aproximativ 1,5 m,deci ca sa ies din curte trebuie sa urc o panta frumoasa,va rog sa ma credeti ca la prima zapada venita am incercat sa ies din curte si nu am reusit cu kkt-urile de anvelope,atat am incercat pana cand pe pod era gheata am bagat masina inapoi in curte si am dat cu sare pe pod sa se topeasca zapada si am luato la picior la destinatia stabilita initial.... :))Cu chiu cu vai am supravietuit iarna desi de fiecare data cand a trebuit sa merg undeva am mers mult sub limita de viteza si pastrat distanta intre mine si celalalt....etc am mers cu os infipt in cur adica deloc relax....

A venit vara mi-am cumparat cauciucuri de vara+jante si am inceput sa strang bani de anvelope de iarna,din pacate din cauza bugetului am reusit sa cumpar doar 2 anvelope noi conti winter contact ts 830 si 2 second la 6 mm conti winter contact ts810!

Dupa aceea iarna din nou la sat m-am confruntat cu aceeasi situatie insa din fericire am iesit din prima....

Si mai am un exemplu eu impreuna cu un prieten cu golf 4 iarna trecuta mergeam cu 50-60 pe bulevard cand cel din fata lui a franat brusc,amandoi aveam aceasi viteza,amandoi aveam tehnologii similare de abs insa el cu cauciucuri de vara si eu cu cauciucuri de iarna,din pacate el a intrat in cel din fata lui insa eu nu am intrat in el,ca sa vedeti ce diferenta este si la franare!

Oricum momentan utilizez aceleasi cauciucuri de iarna insa sper ca la anul sa schimb conti winter contact ts810 doar datorita faptului ca sunt din 2004 si ca aproximez ca dupa iarna aceasta vor fii cam gata!

Cristianionut vad ca tu ai golf 4 FWD insa vorbesti de tuareg ca sa descurcat cu all season care este 4WD si sa stii ca este diferenta uriasa intre una si cealalta!

Modificat de Yasmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu și alții ne-am spus punctul de vedere. Mai mult nu se poate face. Nu poți obliga omul la ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare exista cineva care sa nu fii postat acest film? :lol:

cred ca l-am vazut de cel putin 5 ori....

Credeam ca e la mintea cocosului ca un comerciant de anvelope va fi mereu in castig daca vinde 2 seturi de anvelope decat unul singur.

E ca si cum ar face Audi reclama la A4 quattro spunad ca e un model reusit si ca modelul Q3 nu merita cumparat ,avand putine calitati pt pretul lui,si ca amandoua sunt considerabil egale pt majoritatea clientilor la spatiul interior,calitati offroad usor,confort.

Vi s-ar parea normal asta?

Un exemplu bun e Avon,care a avut geniala idee sa faca produse cosmetice pt barbati....care sa fi fost motivul?Ardea Avonul ca nu erau barbatii frumosi sau cumva sa isi extinda gama de clienti in randul barbatilor

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as posta emisiunea lui badea de acum cateva zile cand si-a spus experientele cum ca mergea si cu 200 km/h pe autostrada din germania de revelion, cu anvelope de vara. si in multe orase din europa, iarna.

si se considera amendat fiind fortat sa-si ia acum din cauza legii, de iarna.

altceva nu inteleg, daca producatorii scriu 10% mai bune, de ce le faceti sa para 60%?

apropo de azot, cine are cu aer si n-a mai verificat din septembrie (de cand era cald), o sa constate ca a scazut presiunea in toate rotile.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marmota invelea ciocolata, Badea cauciucurile...

Care producator scrie de 10%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mountain/snowflake symbol branded on the tire's sidewall identifies tires that perform a minimum of 110% better than a standard tire in a mandated snow traction test. Many winter tires achieve levels of 130-150% better, which provides drivers with significantly shorter stopping distance and better handling.

deci cele cu fulg asigura cel putin 10%, cele fara pot si mai putin. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JAG, nu ai inteles...

Sunt cu minim 10% mai bune decat cele fara simbolul "creasta de munte" pe timp de iarna (zapada, gheata, temperaturi scazute, ...).

Dar majoritatea anvelopelor de iarna sunt intre 30 si 50% mai bune decat cele de vara.

Anvelopele all-season fara creasta de munte au aceeasi compozitie a cauciucului ca si cele de vara. singura diferenta fiind forma si marimea santuletelor; ele ocupand minim 25% din suprafata cauciucului pe cauciucurile inscriptionate cu M+S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as posta emisiunea lui badea de acum cateva zile cand si-a spus experientele cum ca mergea si cu 200 km/h pe autostrada din germania de revelion, cu anvelope de vara. si in multe orase din europa, iarna.

si se considera amendat fiind fortat sa-si ia acum din cauza legii, de iarna.

altceva nu inteleg, daca producatorii scriu 10% mai bune, de ce le faceti sa para 60%?

apropo de azot, cine are cu aer si n-a mai verificat din septembrie (de cand era cald), o sa constate ca a scazut presiunea in toate rotile.

Acelasi Badea se bate cu pumnii in piept zilnic de vreo saptamana (si la TV si la radio) cum ca ESP-ul nu face altceva decat sa taie puterea motorului, restul cu franarea independenta a rotilor in functie de derapaj sunt doar "mituri", asa ca sa-l lasam pe Badea uinde-i e locul.... are o emisiune la care ma uit cu placere pentru ca ma amuza dar cam atat, nu stau acum sa iau sfaturi de la el. Apropo, acelasi Badea zicea ca daca doua masini se lovesc frontal fiecare avand 60km/h, e ca si cum ar da in zid cu 120km/h :))

Anyway, revenind, acei 10% nu se refera la diferenta dintre all-season si iarna. Cat despre azot, asta e alt mit despre care s-a discutat destul de mult pe forum... pe scurt, e fix frectie la picior de lemn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact acelasi lucru l-am experimentat si eu...identic

iti recomand Hankook Optimo 4S all season,sunt laudate in Auto Bild ca fiind cam singurele anvelope care merg in toate sezoanele inclusiv iarna,care au rezistenta la inaintare scazuta (deci nu creste consumul vara) si sunt silentioase

Mai e Nokian AllWeather....sunt fostele WR G2(de iarna) ,cei de la Nokian au schimbat compozitia cauciucului si le-au facut all season,designul ramanand la fel.

Mai sunt variante de buget precum Kumho Solus KH21

Daca rasfoiesti putin netu,gasesti anv alls si la noi destule.

Si vredestein are feed-backuri bun.Ramane de vazut ce fac aceste Debica care le am fata de bani dati.Nu am pretenti si sunt constient de performante, dar am renuntat la a fi pilot de formula 1 in Romania.Pentru asta ma duc la modena si ma dau cu Ferrari, la anul in mai.

....

cele de iarna nu ma ajutau prea mult iarna, fiidca atunci cand zapade e mare nu puteam merge

Concluzia: gata trec pe all seazon.....

Ce ai facut tu se numeste downgrade.

Anvelopele cu profilul de 4mm sunt cam la sfarsitul vietii, si se vor ovaliza la fel din cauza gropilor indiferent daca sunt de vara, iarna sau all-season.

Chiar sunt curios cat dureaza pana anvelopele all-season ajung sa aibe profilul de 4mm...

Rulez acum cam 30000 de km pe an si iti voi spune cati kilometri au rulat anvelopele cand au ajun la 4 mm .Recunosc ca am facut downgrade, dar m-am saturat sa ma plimb cu roaba cu anvelope(sa la car de la masina pina la magazie), primava si toamna, ca sa le montez pe cele dedicate.

Ce te face sa crezi ca anvelopele all-season te vor ajuta mai mult pe timp de iarna decat cele dedicate anotimpului?Adica anvelopele de iarna nu sunt la fel de bune iarna ca si cele all-season? :icon_thumleft:

Cand zapada este pe carosabil peste 5 centimetri poti sa ai si cu ghimpi, pentru ca masina nu poate inainta, se suspenda pe zapada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate pana la badea! :D despre esp a spus ca el nu a simtit decat ca-i taia puterea motorului. cu insumarea vitezelor la accidente nu mai stiu, posibil sa fi zis si asta desi nu stiu cat de convins a zis-o(ar trebui sa revad emisiunea :) ).

cat despre cauciucuri nu cred ca poate contesta cineva ca a mintit ca a mers numai cu cele de vara, prin toata europa iarna si cu 200 km/h prin germania. deci, o singura concluzie rezulta din asta. pe care am simtit-o si eu ca sofer si anume ca n-am nevoie de altceva.

acum, sa spui ca nici cu all season nu te poti descurca, e prea mult. eu cred ca doar lanurile te mai scot din zapada daca nu te poti descurca nici cu all season. iar ca poti merge cu 5-10 km/h mai repede nu mi se pare important.

in general, ma pot tine de cei cu anvelope de iarna desi simt ca eu risc mai mult decat ei la aceeasi viteza.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la impact din sensuri contrare vitezele se aduna, forta cinetica dubleaza impactul, deci este ca si cum te-ai loci de un zid 120 km la ora daca mergi cu 60 km/h si intalnesti o masina care circula tot asa din sens opus. lovitura in acelasi sens de deplasare este echivalenta cu diferenta vitezelor, deci daca unul merge cu 100 si altul cu 80 este ca si cum te-ai lovi de un zid cu 20 km/h. asta cu vitezele insumate au simtit-o astazi intre Timisoara si Lugoj 5 persoane, 2 au decedat si 3 sunt grav ranite la spital. una din masini era pe camp, contorsionata intr-un mare fel, si nu era ceva foarte nou, arata ca o conserva. din pacate din cauza unor viteji fara minte mor multi oameni, indiferent ce anvelope aveau. cele all seson sunt bune teoretic insa in practica sunt niste catastrofe. petarde de marketing, iar cine merge la limita cu masina echipata cu asa ceva va simti foarte repede acest lucru. drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:ondin: dca ar fi asa atunci la un inpact de 50km/h dintre 2 masini cu aceeasi masa,nu ar supravetui nimeni din ambele masini, alta treaba este daca au mase diferite,sanse mai mari de supravietuire au cei din masina cu masa mai mare.

Deci nu se aduna vitezele, am vazut accident la care acul vitezometrului a ramas blocat la 120 km/h ,soferul era aproape in portbagaj, a intrat in zid,daca ar fi sa se adune vitezele la doua masini 60+60 ,atunci sigur nu ar supravetui nimeni, la 120km/h in zid si in jeep ai foarte putine sanse. STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ondin

1. Suntem offtopic aici

2. Daca te pasioneaza subiectul, il putem discuta in privat sau sa facem un topic dedicat, insa crede-ma pe cuvant, vitezele nu se aduna, exista atat explicatii fizice foarte simple (energia cinetica ce trebuie disipata este dubla, insa ea trebuie sa deformeze 2 masini, deci intr-un final ajungi la acelasi lucru, nicidecum la viteza dubla), cat si experimente filmate si documentate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

topicul asta e o gluga de coceni,multumita si moderatorilor care au permis asta.

Hai sa va postez niste review-uri de la posesori de anvelope all seson,nu bagatori in seama

Am luat modelul Vredstein Quatrac 3 pt ca se gaseste cel mai frecvent in romania

Vredestein Quatrac 3 Reviews

Given 96% (breakdown) while driving a Mitsubishi lancer (195-60-15-H)

Driving on a combination of roads for 20,000 easy going miles

Had Quatrac 3's fitted to the front of my car just before the snow hit 2010, I do around 20,000 miles a year and they are still on the car with 4 - 5 mm tread remaining and expect them to see me through this winter too.

Most of my driving is mainly steady dual carriage and national speed limit roads, I do not thrash my cars but it gets the occasional blip !

Superb in the wet, muddy fields - no problem, amazing grip in the snow - just pull away almost like normal !

Not as hard wearing as some tyres but I would rather wear out the tread of a tyre rather than it last until the sidewalls start cracking up.

Overall an excellent tyre and would buy them again without hesitation.

tyre reviewed on October 9, 2011

Given 83% (breakdown) while driving a Fiat Punto 1.2 8v (185-55-15-H)

Driving on a combination of roads for 1,000 average miles

Bought these for my son who has just got his first car (2nd hand Punto) I put these onto the front as previous tyres were shocking - what a difference! Went out last night in the rain and went round a roundabout at pace and not a deviation - total confidence in these....looking forward to the winter now!! Trust me buy these, I travel 25,000 miles a year and I know good tyres. If your son or daughter has a car put these on!

tyre reviewed on October 1, 2011

Looking to buy the Vredestein Quatrac 3? Click here to search for the best price for the Vredestein Quatrac 3 or any other tyre.

Given 81% (breakdown) while driving a Audi Coupe 2.0E (195-60-15-)

Driving on mostly town for 5,000 spirited miles

I bought these last year as the winter snow was setting in and apparently Aberdeen no longer gets gritted. I decided to go for the Quatrac as although it's an all season tyre, 3 out of 4 of Scotland's seasons are normally winter!

Throughout the months of snow my old Audi never once got stuck and as the summer rain has come, the tyres have performed just as well as they did in January.

Plus points:

- Very good snowy, wet and dry grip

- Progessive. You know exactly where you are with these and how close they are to letting go.

- Little road noise, but I do have a high profile size.

Negatives -

- Quite pricey, which is probably the only reason I'd investigate other tyre brands/models

- My car has started to torque steer since fitting, but I have went from a 205 to a 195 size due to lack of availability when I was buying.

- As expected with an all season tyre, these are quite a soft compound, so I'd expect I'll see 10k out of them before I couldn't use them in the snow (have done 5k now). I'd say they'd be good for 15k before down to 2-2.5mm.

Overall they're probably the best money I've ever spent on a car, and sadly, I've spent a lot.

tyre reviewed on September 7, 2011

Given 83% (breakdown) while driving a Ford Fiesta (165-70-13-T)

Driving on a combination of roads for 3,000 average miles

Never used this type of tyre before but am so far impressed. They are only on a Fiesta but are proving to be more than up to the job. Nice comfy and quiet ride and with great grip in dodgy conditions, good price too. What more can you ask?

tyre reviewed on August 9, 2011

Given 92% (breakdown) while driving a Volkswagen Jetta 2.0 TDI (205-55-16-)

Driving on mostly motorways for 9 average miles

I had good year triple treads on previously. Due to the lack of availability, I had to try a different tire. I have not noticed any diffence in road performance. Both tires have held the road great. The Vredestein tire is priced better. Glad I did not spend the extra money.

tyre reviewed on August 8, 2011

Given 80% (breakdown) while driving a Peugeot Partner combi (195-65-15-H)

Driving on a combination of roads for 10,000 average miles

Have posted on these tyre's winter performance earlier. Now being July and having had warm/hot weather since April, I can report that these tyres are truly All-season! No, they are not as good as summer tyres but overall as a compromise, they do very well. If you push them, they under-steer more readily than a decent summer tyre. Steering is not as sharp and braking in the dry is not as confiddent. However, if you drive "normally", not attacking the road etc., they will perform very well.

Wear is also very good. around 10,000 miles exclusively on the driven front wheels and they are down to 2-3mm.

-- Highly recommended --

tyre reviewed on July 14, 2011

Given 69% (breakdown) while driving a Volvo XC70 D5 (215-55-16-)

Driving on a combination of roads for 50,000 average miles

Volvo XC70 now on my second set of quattrac 3's and getting 25000 miles per set per year with 1 mid range front/rear swap. Driving UK roads plus 4-5 weeks in the alps in winter in all conditions of thick snow, ice etc. Never been stuck and twice used the car to tow out other stranded cars on a hill from a standing start over slippery new snow. Not as secure as full winter tyres for high speed over snowy dual carriageways (overtaken by audis with full winter gear) but best not to drive fast in these conditions anyway. Snow grip dependent upon tread depth so best to fit new in late autumn. Used to change from winter to summer tyres in the spring but now keep these on all year round. Was doubtful at first because some dual purpose equipment can end up being the worst of both worlds, but these tyre seem to suit my purposes just fine. Will buy another set.

tyre reviewed on July 13, 2011

Given 93% (breakdown) while driving a Toyota Previa (215-60-16-H)

Driving on a combination of roads for 4,000 easy going miles

Good safety in Scotland in Feb 2011 including snow/ice-coverd mountain roads. Quieter than summer tyres (esp below 7 degrees). dry/Wet weather grip seems fine.

tyre reviewed on July 8, 2011

Given 100% (breakdown) while driving a Renault Scenic (205-55-16-)

Driving on a combination of roads for 19,000 average miles

I've never ever used better tyres than Quatrack3! Excellent all year round, they are on my car since winter time 2008 and still OK! Fantastic! Can't say more...

tyre reviewed on May 25, 2011

Given 94% (breakdown) while driving a BMW (205-55-16-H)

Driving on mostly motorways for 6,000 average miles

Feb 2011 - Awesome!

tyre reviewed on March 12, 2011

Given 84% (breakdown) while driving a Peugeot Partner combi (185-65-15-H)

Driving on a combination of roads for 500 average miles

Bought these tyres 1 week before the snow hit my area and I cannot praise them enough! While everyone else is slipping around, I was able to pull away, stop and go round corners with ease. They are invaluable in the snow.

Dry grip is good, tyres are a very little on the noisy side byt are comfortable. I only wish I had 4 of them on the car as opposed to just 2 n the front!

Cannot comment on their longevity or prowess in warmer, dry temps - will post in due course

tyre reviewed on December 6, 2010

Looking to buy the Vredestein Quatrac 3? Click here to search for the best price for the Vredestein Quatrac 3 or any other tyre.

Given 86% (breakdown) while driving a Renault Clio 1.5 DCi 65 (175-65-14-T)

Driving on mostly motorways for 900 spirited miles

No Comments Left

tyre reviewed on November 22, 2010

Given 90% (breakdown) while driving a Ford Fiesta (195-50-15-V)

Driving on a combination of roads for 3,500 average miles

I have driven these for 5000 km. For what they are I would buy them again in a moment's thought.

tyre reviewed on November 9, 2010

Given 77% (breakdown) while driving a Audi A4 (225-45-17-W)

Driving on a combination of roads for 15,000 average miles

Very good all year round tyre. Winter performance was good, not as good as full winter tyres in the snow but the best compromise and much better than driving around on summer rubber during the winter.

tyre reviewed on November 5, 2010

Given 86% (breakdown) while driving a Dacia Logan (185-65-15-T)

Driving on mostly town for 100 average miles

Good tyres

tyre reviewed on October 20, 2010

Given 93% (breakdown) while driving a Fiat Punto 2001 1,2i (185-60-14-)

Driving on a combination of roads for 2,000 average miles

Verry good tyres

tyre reviewed on October 8, 2010

Given 77% (breakdown) while driving a Volvo xc70, 2.4t, 200bhp (225-65-16-)

Driving on a combination of roads for 30 spirited miles

a good tyre imo the xc is a big car, i toe regular and do give it some! half way down my second set in 12months (but 25.000mls), the snow was no prob, infact i pulled a new disco out of a snow covered dich,

tyre reviewed on September 12, 2010

Given 84% (breakdown) while driving a Fiat Panda (195-50-15-V)

Driving on mostly country roads for 1,500 spirited miles

Great all season tyre which proved invaluable in our uk winter at the start of 2010. I drove about 21 miles a day on rural roads which were never gritted and these tyres performed superbly.

tyre reviewed on August 24, 2010

Given 23% (breakdown) while driving a Ford Focus (205-55-16-R)

Driving on mostly town for 10 easy going miles

The car has only been driven just over 10,ooo miles since the four tyres were purchased In August 2009. Advised to purchased new front tyres as there is only about a further 1000 safe miles life left ( June 2010 ) I am retired and the useage mainly consists of town and very short motorway driving from time to time. In view of this fact would not recommend to purchase similar

tyre reviewed on July 1, 2010

Given 87% (breakdown) while driving a Volvo V40 Estate (195-55-15-R)

Driving on mostly country roads for 10 spirited miles

Put them on in September and they were good through the very wet autumn weather. Really impressed with their snow capability over the last month. Looking at the road after driving on hard packed frozen snow shows how well the tyres have gripped, then shed the snow. Also been good when there has been water on top of frozen snow.

tyre reviewed on January 17, 2010

Looking to buy the Vredestein Quatrac 3? Click here to search for the best price for the Vredestein Quatrac 3 or any other tyre.

Given 76% (<a href="http://www.tyrereviews.co.uk/ajax.php?a=sb&vid=861" id="breakdown" rel="nofollow">breakdown) while driving a Saab Automobile 9 3 linear sport 1.9TID (150) (215-55-16-V)

Driving on a combination of roads for 10,000 spirited miles

excellent compromise tyre- haven't used it in the summer so can't comment on wear rates. Mostly been used in temps between -5 to +8 and has proven very useful in recent bad snow and regular icy and wet roads. Do yourself a favour and buy decent winter/all season tyres and use them in the winter.

tyre reviewed on February 5, 2009

sursa

http://www.tyrerevie...n/Quatrac-3.htm

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Review-urile de la posesorii de 'All Season' sau 'Winter' nu inseamna prea mult daca nu sunt comparative. Plus ca sunt foarte susceptibile de http://en.wikipedia....rationalization

Cred ca cel mai util ar fi un test de anvelope de iarna care sa includa si 'All Season' dar asta nu am gasit (vad ca spre asta se indreapta topicul asta). Eu unul ma ghidez dupa testele de la adac.de cand cumpar anvelope.

Modificat de DanRe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Review-urile de la posesori mi se par inutile. Pe acelasi principiu, toti cei care au folosit intotdeauna doar cauciucuri de vara, zic ca sunt nemaipomenite si ca n-au nevoie de altceva si argumentul suprem "pan-acum n-am patit nimic". Asta nu inseamna ca parerea lor face cat o ceapa degerata.

@Hudrea Incearca s-o lasi mai moale cu agresivitatea asta in exprimare. Daca nu-ti convine ce se scrie pe topic (sau pe forum in general), nu te tine nimeni cu forta aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!