Jump to content

Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT


grp

Postare recomandată

LA casco, daca aduci modificari ale masinii si ii anunti ti le ia in considerare.

 

Link către comentariu

Doar cu facturi pt originea pieselor si facturi pentru montajul intrun service autorizat RAR. Si evident ca prima se modifica in consecinta.

Link către comentariu

@Al Bundysi @cristi511 aveți dreptate amândoi, de aceea am precizat că trecând de 10 ani, nu se mai face casco. Când am vorbit de casco, mi-a fost comunicat că, ce nu este pe serie se trece separat, dar cu condiția menționată și de voi, dar așa cum știți si voi din istoricul mașinii, că piesele au fost luate din dezmembrări sau ebay.de, iar montajul acestora a fost făcut in garaj sau de către mine/alte persoane, nu intr-un service autorizat RAR. 

Link către comentariu

se face casco si la masina de peste 10 ani, doar daca in anii anteriori ai avut casco la aceeasi firma si fara daune. doar ca dupa 12-13 ani prima ceruta e mare si nu merita

Link către comentariu

Am casco pe masina de 17 ani

avand in vedere ca prima e 880 de lei pe an, si din cand in cand ii fac o vopsire de 7000 de lei(zgarieturi si bunghiuri adunate de un batran care o conduce), merita

Link către comentariu

@skodamenai dreptate, doar ca eu m-am trezit după 10 ani că as fi vrut să-i fac. 

 

În altă ordine de idei 😁

Resize_20241126_202806_6351.thumb.jpg.2bd140af0d241357c1427aa08baaf2d1.jpg

 

Resize_20241126_202805_5856.thumb.jpg.fc881351c4f3ce7e6e84a4b836d15c1a.jpg

Modificat de grp
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Azi le-am spălat pe amândouă, profitând de cele 13°C de afară. Cu Broski nu am apucat să fac poze, ca a venit fiică-mea și a plecat cu ea imediat după ce am sters-o, ca să o citez "Ce frumoasă e Broski spălată!" 

Resize_20241218_191818_8407.thumb.jpg.97aa20fae5295c4988b9e73c991b1220.jpg

 

După ce am spălat și Tiguanul, am schimbat capacele de la oglinzi. Mi-am comandat alt set, întrucât mi se părea  că nu stăteau foarte bine și ieșeau destul de ușor, in special cel din dreapta. 

Resize_20241218_191818_8697.thumb.jpg.a64c51d4586936f172186522ba114744.jpg

 

Acum s-a mai liniștit putin "păsărica". 😁

Link către comentariu

Acum vreun an, am încercat să scap de becul halogen de cornering din far. Led-ul respectiv deși avea anulator de eroare, a dat eroare și l-am înlocuit cu Osram CBI halogen.

 

Ieri după ce mi-am terminat treburile prin casă, mi-am adus aminte că îmi veniseră led-urile noi. Pentru că păsăricile continuasera ciripeala... :) 

 

Așa că, am luat cutia, am ridicat capota și am scos becurile Osram.

Resize_20241220_075342_2274.thumb.jpg.321347330037df81f2541d195c96e1b8.jpg

 

La o primă vedere, ledurile aratau foarte bine, iar față de Osram, erau poziționate la aceeași distanță. După ce le-am montat, am pornit motorul și au dat eroare și nici nu se aprindeau, ceea ce m-a dus cu gândul că au sens de montare, așa că le-am inversat. După repornire totul a fost în regulă, fără erori în bord.

Resize_20241220_075342_2013.thumb.jpg.717e748822a30f05dc55bfa1f439c154.jpg

 

comparativ cu halogenul

Resize_20241220_080914_4986.thumb.jpg.7eb2e9b2f50091c62921e9415c60a0e2.jpg

 

Și cum se vede după schimbare

Resize_20241220_075340_0956.thumb.jpg.55a3c38aa7a8767f8529182c72e4236a.jpg

 

20230821_210121_copy_1024x768.jpg.06374b7e8db1301a5158d56f3ca92043.thumb.jpg.e1d1cd35ac796c1c0f446a6333ca949e.jpg

 

Aici aveti un clip cu ledurile și cum se văd in funcțiune. Și cu această ocazie s-a mai liniștit o păsărica! :cheers: Acum pot spune că mașina are toate becurile pe led.

 

Weekend fain tuturor!

Link către comentariu

Din păcate epopeea continuă, led-urile astea îmi dau o eroare și nu merg. Am ajuns înapoi pe becuri halogen Osram... :blink:

 

 

Mafia VW va dorește un Crăciun fericit și liniștit împreună cu familia și cei dragi! 🎄️ :cheers:

Resize_20241225_132332_2019.thumb.jpg.068adade8c7f9bfed0e77f2417b71512.jpg

Modificat de grp
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Amu' vin polististii de pe vwforum sa iti zica ca ai postat ilegalitati si iti vor cenzura postul . :))

cum mi-au cenzurat mie cand am zis ca am mers cu 140 -150 pe Autostrada in BG, unde limita e de 140 + marja de eroare de 10 km :))) 

lool. :))

Link către comentariu

@Emy Deste un clip generat de AI :cheers:, se vede că nu era nici circulație pe drumul respectiv! 😁

Link către comentariu

Să reluăm topicul fără să încălcăm regulamentul.

 

Cu ajutorul lui @andrei.toledo, căruia îi mulțumesc pe această cale și prin colaborarea lui cu Pro car tuning Botoșani, am făcut și ultima chestie pe care o mai voiam și anume o resoftare de la cei 110cp spre 175cp. Nu a fost urmat de dynotest, ca să știu exact, e doar o aproximare între cele două teste, primul la putere standar și al doilea după resoftare, când de la 1500rpm la 4000rpm in treapta a 4-a am ajuns cu aproape 58% mai repede.

Resize_20250106_195846_6220.thumb.jpg.77852a093f16eef31ab81305c52bead2.jpg

 

Resize_20250106_195846_6579.thumb.jpg.08015eadd0aaf7dd24d489a01089ce2f.jpg

 

Cum se comporta mașinuța după: păi în primul rând nu mi-am schimbat stilul de condus și datorită puterii suplimentare nu m-ai simt nevoia să schimb la fel de des; în al doilea rând, în cele două ocazii când am călcat-o, cel puțin după 2000rpm, mașina "te bagă în scaun"! Cu siguranță voi putea să utilizez surplusul de putere în depășiri mai sigure, când Tiguan-ul va fi încărcat. 

 

Ce a mai rămas de făcut? Grila de colanții în negru, tavanul de vopsit/colantat în negru și înlocuirea difuzoarelor standard cu ceva mai performant. Cam asta ar mai fi din lista de modificări cu care am pornit acest proiect. 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Mai spală cineva mașinile înainte de ninsoare oe principiul lasă că nu au cum să fie mai murdare? :))

20250202_172235.thumb.jpg.435ffa4756f3653dc58846558a17e4d2.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Dacă tot a plouat înainte weekend și se anunță temperaturi în creștere și soare m-am apucat să dau sarea și mizeria de pe mașini. Când ai trei și treaba asta e o organizare logistică! 😁

 

După ce le-am făcut exteriorul Balenei și lui Broski, le-am băgat sub acoperiș urmând să mă ocup și de Alba ca zăpada. 

Resize_20250303_070319_9799.thumb.jpg.fa71ef66115cf092cafbccd7abe5693e.jpg

 

Resize_20250303_070320_0227.thumb.jpg.fb66b1f592a1e61d0c6ddab86fc45859.jpg

 

Resize_20250303_070320_0858.thumb.jpg.db90fd8214dea185e54819084f033180.jpg

 

Cu această ocazam observat mai multe puncte de rugină, care vor trebui remediate, cred anul acesta, mă gândisem deja la o revopsire... vedem când sunt fonduri și perioadă disponibilă. 

 

Flota spălată 😁

Resize_20250303_070321_1175.thumb.jpg.e0404386cc4722c5662adfd7dc5112f5.jpg

 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
Publicat (modificat)

Dacă tot nu se hotărăște primăvara să își intre în drepturi, am zis să schimb anvelopele de iarnă cu cele de vară, poate se încălzește mai repede. 😁

 

Ieri a plouat mai toată ziua, așa că azi în jurul prânzului m-am apucat de treabă, întâi cu Golful apoi si la Tiguan. 

 

Primul lucru am scos pietricele din toate anvelopele,

Resize_20250330_190808_8388.thumb.jpg.f957bbfdbb180eb5f89b683f92d87c1a.jpg

 

apoi le-am dat cu dressing de anvelope

Resize_20250330_190808_8992.thumb.jpg.0912929c7db497859fecc2aefdf7b36d.jpg

 

după care am scos rotile de iarnă si am dat distanțierele cu vaselina de cupru cu ajutorul unei pensule.

Resize_20250330_190807_7115.thumb.jpg.e3831a014a24ba58e8cd0d0c79b1d37e.jpg

 

După montarea celor de vară 

Resize_20250330_190806_6798.thumb.jpg.6ab9921b26db334c6ca2b58fdef593fa.jpg

 

am plecat si la un scurt test de drum. Masinile nu le-am spălat întrucât si săptămâna viitoare se anunță ploi, deci voi mai aștepta pentru exterior. 

 

Urmează să curăț si rotile de iarnă si să le bag la păstrat până când se va răci din nou.

Resize_20250330_190807_7654.jpg

Modificat de grp
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

10 ani împreună!

 

Si când mă gândesc că-l luasem soției, eu având A4 ăla dolphin grey, quattro si S-line! Uite că în acești 10 ani s-a dovedit o mașină pe care te poți baza, o mașină care tine cu portofelul si care a devenit exact mașină din imaginația mea. E adevărat după multă muncă și cheltuială, dar acum arată exact cum mi-o imaginal când am vazut-o acum 10 ani! 🫠❤️

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Mentenanță si întreținere 

 

Azi am luat mașina din service după ce o lăsasem pentru mai multe chestii:

- schimbarea distribuției 

- revizia periodică 

- investigare zgomote punte față 

- investigare zgomote frunte spate

 

Să o luăm pe rând. De cand am schimbat distribuția au trecut 5 ani fără 17 zile și 55.556 km 😁

Screenshot_20250426_172117_Chrome.thumb.jpg.94eae39c21cf07f796892bbc87ae9bdb.jpg

 

Acum mai am puțin până la 200k, și  îl ajung pe @Doomy:Driver:

Resize_20250426_165241_1440.thumb.jpg.adafd13242d204dee017ac14cef2cf96.jpg

 

Am mers pe aceeași rețetă ca si la Golf și Superb

IMG-20250425-WA0018.thumb.jpg.00e987048bf5cee9530eb11b964e2f45.jpg

 

IMG-20250425-WA0017.thumb.jpg.da25ef73bf3ada91f4e92b707e067cc6.jpg

 

IMG-20250425-WA0023.thumb.jpg.a2d014cac40389ea473c2667628d1158.jpg

 

IMG-20250425-WA0022.thumb.jpg.bf85c85bbc95f761b409bddc11ea8f4b.jpg

 

IMG-20250425-WA0021.thumb.jpg.db6ade587b3eea70680ec15b51c904df.jpg

 

IMG-20250425-WA0020.thumb.jpg.adb744918c594cfead3b0ab496fe05b7.jpg

 

IMG-20250425-WA0019.thumb.jpg.00a185cb6f689c196cca57e9c6c4e3b3.jpg

 

IMG-20250425-WA0024.thumb.jpg.521b1ebdfbd18c645376ee5e5fcb61c2.jpg

 

Pompa de apă era în stare bună, la fel și rolele, iar cureaua începuse să aibă câteva crăpături, dar fără a pune în pericol. Cum ar spune românul "ar mai fi mers".

 

La revizie tot cu Mobil 1, m-am obișnuit cu acest ulei, nu am avut surprize neplăcute. La partea din spate am avut două surprize:

etrierul stânga spate parțial blocat, așa că l-am schimbat 

IMG-20250425-WA0025.thumb.jpg.b93f2a012c6f8a67d69d44a5913a1ccf.jpg

 

IMG-20250425-WA0031.thumb.jpg.de63bdefdfe843d4b8cc7401f622c453.jpg

 

IMG-20250425-WA0030.thumb.jpg.414d36c186640630e67ebd158a277ac5.jpg

 

Acum va trebui sa-l si vopsesc ca să fie la fel toti patru. 😁

 

A doua problema discul si plăcuțele pe stânga mult mai uzate decât pe dreapta. Mai mergeau 5000km, dar am preferat să facem operațiunea tot acum, mergând tot pe ATE, așa că am discuri și plăcuțe noi pe spate.

 

Resize_20250426_165241_1935.thumb.jpg.7a15191bd87c0a550f0a3a7115ddfc1a.jpg

 

IMG-20250425-WA0026.thumb.jpg.34c59b42f629ba124fa3aae18efd2ac7.jpg

 

IMG-20250425-WA0027.thumb.jpg.8b99b18d140d2d4fb61f5577b0eaf7a3.jpg

 

Resize_20250426_165242_2390.thumb.jpg.c36e124485c184d2c3c353212d928c4e.jpg

 

Tot la partea din spate unul din suruburi de strângere a bucsei de la bara stabilizatoare, nu era strâns/s-a desfăcut si bara atingea si făcea zgomot.

IMG-20250425-WA0008.thumb.jpg.c57f186c63b865f1ed05ee48b962f25c.jpg

 

Pe partea din față aveam uneori zgomote când viram de pe loc sau la trecerea peste denivelări, uneori si pe autostradă la viteza mare, total aleator. Am presupus tot flanșa de la amortizor așa că i-am spus ce bănuiam. 

IMG-20250425-WA0006.thumb.jpg.a677ea1183f597924a73ed947f82ea01.jpg

 

IMG-20250425-WA0005.thumb.jpg.a20dc2125f55e3236863f68d63a19fa9.jpg

 

IMG-20250425-WA0004.thumb.jpg.5f1b3b3b1e05211c4ab0cc3c8d9c14a7.jpg

 

IMG-20250425-WA0007.thumb.jpg.7063a0753afed4b9618db930997f3b02.jpg

 

Am schimbat cele două flanse cu tot cu rulment si protectiile, dar in plus, mecanicul a observat acele semne pe arc care se regăsesc si pe oala amortizorului. Se pare că, la partea de sus arcurile Kayaba nu sunt la acelasi diametru, fiind puțin mai late și probabil si de la puțină uzură, uneori atingeau în oala, auzind acel zgomot metalic. O să le țin sub observație și dacă nu pică sau nu se rup până cedează amortizoarele față, o să le schimb în momentul respectiv, probabil cu Sachs. Cu această ocazie nu mai vreau să aud de Kayaba/Kyb sau de Bilstein, cred că voi rămâne o perioadă pe Sachs...

 

Urmează o aspirare la interior și o spălare la exterior și cât de curând un detailing la interior pentru scaune și banchetă si bineînțeles lumini ambientale RGB. 

 

Weekend fain tuturor! :salut:

Modificat de grp
Link către comentariu

Am terminat cu zgomotele pe față... not :grrrrrr:

 

Când viram dreapta cu spatele pe un drum cu diferență de nivel, pe fața se auzeau niste zgomote de ziceai că iese amortizorul de pe stânga prin caroserie. Cand viram pe drum drept nimic, când veneam cu fața nimic, când viram stânga cu spatele nimic... :grrrrrr:

 

Schimbasem flanșele si rulmenții de la amortizoarele față pentru că, am crezut că în urmă montării greșite de acum un an și ceva s-a strâmbat ceva și am zis să le elimin din ecuație. Oala amortizorului fusese puțin tăiată unde lovea arcul, deci eliminase si acest aspect.

IMG-20250425-WA0007.thumb.jpg.df14a28c0a44f38fa75dbf6f2811fb3d.jpg

 

Singurul suspect care mai rămăsese era chiar arcul în sine... Pff, asta e, schimbam și arcurile dacă atinge o spira în caroserie. Plecăm la test, să găsim ceva care să simuleze ce pățeam acasă. După câțiva km și câteva încercări nereușite de a auzi zgomotul, găsesc ceva care semăna cât de cât cu drumul unde auzeam zgomotul. Dăm cu spatele cu volanul virat dreapta, scârț!! :banghead:

 

Se dă jos mecanicul din mașină, bagă o lampă lângă roată și reîncep manevra. Nu se mai auzea nimic. Mă intorc pe drum, dau din nou și scârț... iar se aude. Are loc următorul dialog:

 

- Gata, știu de la ce e!

- De la ce?

- De la carenaj. Atinge când dai cu spatele, doar intr-o anumită poziție și se agață în rizurile cauciucului vârful protecției de la carenaj.

 

Plecăm înapoi, pe drum râdeam cu jumătate de gură, ajungem, urcăm pe elevator și când învârte roată, se vede "zgomotul"...

 

 

Șurubul de pe bara față, care ținea carenajul căzuse cândva și carenajul se mutase 5-6 mm mai spre roată. Când am pus roțile de vară, fiind mai mari anvelopele (235×55 în loc de 235x50) spațiul s-a micșorat. Cumva se curbase vârful protecției și atingea.

Resize_20250501_141631_1312.thumb.jpg.c245ab91e60d35919fa242782f1f6e33.jpg

 

Soluția: am scurtat câțiva mm vârful caenajului astfel încât să nu mai atingă, am tras carenajul înspre față și am prins șurubul la loc

Resize_20250501_141631_1718.thumb.jpg.50402ac3442526a411ff29649ac3f686.jpg

 

și am plecat la test în același loc și evident zgomotele au dispărut! 🤣🤣🤣

Continuăm! 😁

Link către comentariu

Am mai trecut o graniță. Am fost atât de preocupat cu chestiunile de la serviciu încât mi-am dat seama când am oprit că, deși de 2 săptămâni urmăresc kilometrajul, mi-a scăpat exact atunci... 😁

20250506_072253.thumb.jpg.747631bbb81302b2f2dededfaecba011.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

După lupte seculare care au durat 2 săptămâni, din prostia mea, am finalizat si eu luminile ambientale și pe Tiguan. Acum au toate cele 3 mașini luminițe colorate! :cheers:Am făcut si un fel de DIY pentru cei care vor să-și suflece mânecile! 😁

 

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Un mic update, datorat schimbării etrierului spate stânga. Am zis să fac o schimbare de culoare, mai puțin spectaculoasă și am ales albastru marin. După curățarea, spălare și degresare, ăsta a fost rezultatul

Resize_20250706_065511_1828.thumb.jpg.195d41e1d15339dd7ec1b1ced30a740b.jpg

 

Resize_20250706_065511_1378.thumb.jpg.5c98a268563f2baf21dd623359b259a2.jpg

 

Resize_20250706_065511_1625.thumb.jpg.746a0045b1a37931e08a6e9f514ece92.jpg

 

Resize_20250706_065512_2047.thumb.jpg.c1ff313c34f88e6df1916fdfcc691065.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am finalizat și anul acesta concediul la greci, cu un parcurs de aproape 2.300km. 

 

În primul rând am schimbat suportul de telefon cu unul care se introduce in suportul de carduri si pe care l-am montat astfel încât să am vizibilitate cât mai bună la RNS510.

Resize_20250723_195057_7744.thumb.jpg.812c144e1727fdf920eaf91da38c4bf3.jpg

 

Am plecat in aceeași formulă ca anul trecut, doar că ne-am oprit o noapte în Bulgaria, la Veliko Tarnovo (ne-am plimbat prin oraș, am fost la cetate, catedrală si după ce am mâncat la restaurantul Shtasliveca (pe care vi-l recomand) am coborât la monumentul dinastiei Assen, aflat lângă Muzeul de artă si parcul Sveta Gora.

Resize_20250723_195058_8292.thumb.jpg.c43a0598d20ae4e579090f39b4d3e9db.jpg

 

Resize_20250723_195525_5880.thumb.jpg.8d91a255f18247137b80d164eff346d3.jpg

 

Resize_20250723_195057_7918.thumb.jpg.ff565b6dc96a12ee5dca45f888947085.jpg

 

A doua zi am plecat spre Nikiti, în Halkidiki unde am ajuns după aproximativ 7 ore si jumătate. Ne-am cazat la Olive tree vila, o cazare super ok, dotată cu absolut tot, la aproximativ 80-100m de plajă, unde am și mers in acea zi.

 

De a doua zi a urmat plimbarea obișnuită și descoperirea altor plaje pe brațul Sithonia. Dupa ce te obișnuiești cu apele limpezi din Grecia, îți vine greu să mai mergi in altă parte.

Resize_20250723_195056_6993.thumb.jpg.912f3800883ad731face7f8899993730.jpg

 

Resize_20250723_195057_7588.thumb.jpg.41ab9144712ac868c9d23978daf1e126.jpg

 

In una din zile, cu o rezervare prealabila, am închiriat o barcă și am plecat intr-o mini croazieră in jurul insulei Diaporos, de lângă Vourvourou și a fost o experiență deosebit de interesantă și pe care v-o recomandand. 

Resize_20250722_131430_0895.thumb.jpg.d17b08f21e70f0384e085756009dbc70.jpg

 

Resize_20250723_195057_7395.thumb.jpg.e1d2d06e577a95597f0413de13d9b9ad.jpg

 

Am mâncat in diverse locuri prin Nikiti, Sarti sau Psakoudia dar am fost si in portul Ormos Panagia, la Pavlos Fresh Fish și ne-am cumpărat caracatiță și calamari proaspeți pe care ni i-am făcut când am ajuns la vilă (este un avantaj să știi să gătești și să ai și cu ce :salut:).

Resize_20250723_195058_8106.thumb.jpg.38df06657ecb9bee4c09376207b34cb0.jpg

 

Resize_20250723_200529_9942.thumb.jpg.ea6a66cdeb1cc448ddca3e47820b7bb0.jpg

 

Resize_20250723_195057_7203.thumb.jpg.fb208b6ad1cc0946ccbb80f0c48e166d.jpg

 

Ce nu v-am spus este că in a doua zi, când ne-am întors la vilă, lamela cheii a căzut din carcasă. Uitându-mă la ea am constatat că s-a rupt o bucată din partea in care stă.

Resize_20250722_131432_2390.thumb.jpg.8eb1ccab654158fb6519a13e2d09e063.jpg

 

Cu puțin superglue am fixat lamela si am lăsat-o la "uscat" până a doua zi. Apoi nu am mai închis "briceagul" până in 5 zi, când s-a desprins din nou. De data asta nu am mai găsit partea aia rotundă așa că după ce am lipit-o, in partea opusă am pus niște scobitori pe post de contră ca să pot roti cheia fără emoții. Și a funcționat așa până in ziua de plecare când nu a mai stat nici lipită... Cumpărasem un spiț de la un magazin chinezesc, cu care mă gândeam să rotesc lamela iar carcasa să o lipesc cu scotch lângă, dar nu prea a mers idea din cauza locului strâmt. Așa că am improvizat puțin și după ce am învârtit cheia si a pornit motorul, am lipit carcasa cu scotch de hârtie de coloana și nu am mai închis motorul decât la Kulata la benzinărie! 😁

Resize_20250722_131425_5241.thumb.jpg.9ce62dad9c3ce69da2d8a87b475c542c.jpg

 

După 12 ore și 40 de minute de condus cu 4 pauze, am ajuns acasă, consumul 6.7l/100km (m-am uitat la el dar nu i-am mai făcut poză) ceea ce pentru 5 adulți și bagajele aferente zic eu că este foarte ok,mai ales in condițiile in care fiind 37-40°C AC-ul a funcționat non-stop, iar motorul a fost oprit doar o dată!

20250723_202359.thumb.jpg.e5e4c0a98d120ab74910a2f7b5713df7.jpg

 

Înainte de a pleca din Grecia am comandat încă o cheie, cu care am fost la un atelier de copiat chei si apoi la @andrei.toledo care mi-a copiat noua cheie, astfel astfel să nu mai am emoții! 😁

 

Concluzia: niciodată nu lăsați a doua cheie acasă! :banghead:

Modificat de grp
Link către comentariu

Imi aduc aminte cand am fost intr-un concediu in Grecia cu Cayenne-ul, fix in prima zi, fericit ca am ajuns cu bine dupa niste mii de km de condus, cu feribotul traversare pana pe insula, radeam ca am scapat de stresul cotidian si munca aferenta, am baut un pic "mai mult" si am intrat in mare cu cheia masinii in buzunar.

Bineinteles ca nici macar n-am mai reusit sa deschid masina, dar mai sa plec! Cheia de rezerva si cheia de service erau acasa. Gasisem un dealer Porsche pe la Atena, care putea sa faca o copie cheii, i-am sunat, dar mi-au spus ca au nevoie de cartea masinii in original pe care bineinteles ca nu o aveam cu mine, ma rog, proceduri de 2 lei, vez' Doamne sa nu cumva sa fie masina furata, desi aveam documentele pe mail, factura de achizite etc...si astia ca si ai nostri! "DOSAR CU SINA AVETI?" 🙄

 

Nu stiam ce sa fac, imi cautam bilete de avion sa ma intorc in Romania ca sa iau cheia de rezerva si sa ma reintorc in Grecia. Nevastamea avea o colega de serviciu la care fusesem o data in vizita, barba-su' era pilot si i-a povestit ce am patit, asa, "la misto"! 🤪

Care erau sansele ca a 2-a zi omu asta sa aiba cursa in Grecia? Am vorbit cu socrumiu sa mearga la noi acasa, sa ia cheia a2-a, sa i-o dea lu' nenea pilot in seara aia, sa o aduca in Grecia. M-am intalnit cu pilotu' la aeroport a2-a zi dimineata si am avut cheie la masina! 

Riscam sa pierd cel putin 2 zile de concediu, stres, alti bani etc...

 

De atunci plec de fiecare data cu ambele chei de la masina in concediu, nu se stie ce poti sa patesti, pierzi una, se deterioreaza etc! ❤️  Luati-va ambele chei cu voi! 

Pana la urma mi-a "reparat" cheia un baietas d-asta electronist, se deteriorase acea placa de baza de la apa sarata, ruginise, a facut ceva "lipituri" pe contacte, a schimbat bateria, nu mai stiu ce a facut p-acolo si a mers ulterior. 

 

Asta e de povestit nepotilor, am scapat "eftin" dar cu o sperietura pe care nu o s-o uit prea curand! :)) 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   1 membru

    • grp
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!