Jump to content

Golf 6 Variant 1.6 TDI Trendline


bbogdanmircea

Postare recomandată

placute frana probleme

Dupa cum se poate vedea mai sus, mi-am luat placute Brembo si scula ptr rotit pistonul si m-am apucat sambata de treaba in garajelul meu de 2.5 m latime !!!!

Cam stramta treaba nu prea este decat vreo 50-60 cm intre masina si perete cand masina e la maxim spre dreapta, am reusit sa gases un punct langa bratul longitudinal care tine roata unde sa ridic masina si am pus masina pe suport .

Apoi am desfacut etrierul, totul parea ok pe acolo, dat afara placutele arse, gresat, impins pistonasul si pus totul la loc, etrierul glisa foarte usor deci nush de la ce s-au ars placutele .

Apoi am trecut la partea dreapta, aici spatiul si m mic deoarece a trebuit sa las m mult spatiu in stg ca sa ma strecor cumva afara din masina, dar am reusit sa ridic masina si sa dau roata jos, din pacate m-am blocat la surubul de jos de la etrier pe care n-am putut sa-l desfac cu fixa de 13, iar tubulara nu incape din cauza furtunului de la frana .

Mi-a si scapat cheia de cateva ori pe el ... :((

Asadar am pus roata la loc si deocamdata merg asa, cu Brembo pe stanga si Bosch pe dreapta, frana tine acolo n-a mai scartait la franare dimineata .

Mi-a adus azi dim un coleg o inelara de 13, dar nush daca o sa reusesc sincer, o sa incerc sa desfac culisa ptr ca merge cheie de 19 si poate am mai multa forta asa ...

Link către comentariu

Odiseea placutelor de frana s-a terminat, le-am si testat astazi cand era sa intru peste un TIR intr-un giratoriu :P

Si ptr ca ma apropii vertiginos de 150k, am decis sa iau un bidon de Liqui Moly de pe amazon si un filtru de ulei si sa ma prezint la ATU ptr un schimb de ulei la 15 euro, la asta nu ma mai bag singur ... cel putin de data asta . To be continued .

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ca un bun proprietar de agregat am zis sa nu merg totusi 30K cu uleiul, si daca tot aproape am ajuns de 150K am decis sa fac o rezervare ptr schimb de ulei la ATU, facut rezervare la 19.99 euro .

Cumparat Liqui Moly 4200 de pe amazon, luat si un filtru MANN si mers sambata dimineata la ATU ,

Si aici vine una din partile cele mai enervante ptr mine in DE, sunt o gramada de chestii super faine in tara asta sa n-o luati in nume de rau, dar chestia asta ma enerveaza la culme .

Ajung acolo arat rezervarea online, la care omuletul imi zice ok, o sa va coste 45 de euro schimbul !!!!

Deci tu faci rezervare online la 19.99 cu uleiul tau, dar ei nu-ti spun ca iti baga pe gat filtrul de ulei de la ei, plus inca ceva serviciu ptr reciclare ulei si ajungi la 45 !

Am inghitit galusca si le-am spus ok, dar ca as prefera totusi sa foloseasca filtrul meu .

Asadar am predat cheile, si m-am mai uitat din cand in cand ce face mecanicul pe la masina, desi era un frig cam nasol afara nu prea de stat si tras cu ochiul .

Un lucru bun, desi auzisem de la alt coleg ca ATU extrag uleiul cu pompa, am vazut ca a urcat masina pe elevator si a dat scutul jos, deci cred ca a scurs uleiul pe la buson .

A doua parte buna, pana la urma a acceptat mecanicul sa foloseasca filtrul meu MANN, al lor era Hengst ! si mi-a redus pana la urma pretul filtrului asa ca am ajuns doar la 35 euro din aia 19.99 !

Masina merge bine, n-am avut timp sa ma uit mai atent pe dedesubt sa vad daca n-a uitat vreun surub pe la scut sau ceva .

Am verificat compartimentul motor dupa schimb, erau patat un pic cu ulei prin zona filtrului dupa schimb dar cam atat .

Bidonul gol de la ulei mi l-a dat inapoi, ce pot sa sper e ca chiar au pus uleiul pe care l-am dat .

Sper ca urmatorul schimb sa-l fac eu peste 1 an, dar am oarecare frica sa ma bag sub masina. si cu pompa sa il trag iarasi nu imi place . Poate ajung totusi la anul la vara acasa si acolo am garaj si canal . 

Asteptand prin ATU m-am mai uitat la una alta, si am observat si niste cauciucuri de iarna noi, intr-adevar ale mele la 4 mm sunt aproape de momentul schimbarii, dar o sa fac treaba asta la anul.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Si am revenit si in DE dupa 2 sapt de distractie si zapada in RO !

La multi ani tuturor forumistilor !

Masina am gasit-o bine a stat in parcare 2 sapt afara si chiar a pornit, de data asta am parcat la easyparkshuttle si nu mi-a disparut nimic deci thumbs up ptr ei !

Cand am ajuns acasa am gasit pliculet de la VW cu rechemarea Dieselgate, sa merg sa ma programez in service ptr resoftare bla bla, o sa dureze 1.5 ore sau mai mult, si daca am vandut masina sau nu o mai am sa-i anunt la cine e . Cam atat .

A mai trecut cineva prin asta ? Banuiesc ca tre sa ma duc la ceva reprezentanta VW si sa fac programare sa las masina ? Din pacate am nevoie de masina zilnic ptr mers la munca, asa ca o sa incerc pe o sambata dimineata, dar nu inainte de a face un scan . 

Habar n-am daca este vreun termen ca sa ma duc, banuiesc ca daca nu merg primesc iarasi scrisoare si tot asa ...

Voi ati fost, care e comportamentul masinii dupa "reparatie" ?

Link către comentariu

vroiam sa iti spun ca e topic pt asta dar cand l-am gasit am vazut ca ai scris si acolo :)

Link către comentariu

Eu am avut recall pentru airbag pasager, dar la mine era trecut clar data limita, iar in caz de neprezentare puteau sa-mi suspende/anuleze dreptul de circulatie. Era totul trecut in scrisoare.

Poti face programare pentru dupa servici, sau anunti la servici ca ajungi mai tarziu sau pleci mai devreme. Sambata, greu de crezut ca lucreaza reprezentantele.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Va rog frumos sa pastrati discutiile on-topic.

Este ultimul avertisment.

Multumesc.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Facut TUV azi la ATU aici, nici o problema, 84 de euro a costat, pana in 03.2019 nu mai am treaba !

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
bbogdanmircea

Am făcut și eu un consum bun mergând super sub turat .

Link către comentariu
  • 1 month later...
bbogdanmircea

IMG_20170506_155829840.thumb.jpg.797a38d8eecb36a6b9fe056c599cc050.jpg

Zi plină azi :

1. Am combinat o camera endoscopică cu sprayul din poză și astfel am reușit să stropesc exact pe evaporator . Sper să nu mai miroasă pe AC . Foarte faină camera mai ales că merge și pe telefon .

2. Schimbat cauciucurile de iarnă, a fost ultimul lor sezon de asta le-am ținut așa de târziu . 

Link către comentariu

Testat de mine: dupa ce folosesti clima inainte de a ajunge la destinatie, opresti compresorul si lasi ventilatia pornita. Pana ajungi / te opresti se ususca evaporatorul si nu ramane ud. Atunci nu mai ai nevoie de solutii de curatare. Eu o singura data am folosit solutii de curatare la Golf 4 si si aia preventiv. In rest folosesc clima si inainte de destinatie o las doar pe ventilatie si nu am probleme cu mirosurile. Problema cu mirosul este din cauza ca ramane ud si in timp se fac bacterii sau mucegai si de aia miroase. Sau poate s-a infundat scurgerea si ramane apa. Verifica si daca curge apa sub masina cand folosesti clima.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Adevărat că e o bună metodă preventivă dar dacă a apucat să se formeze acel miros e greu să scapi de el .

A curs tot lichidul din spray prin scurgere .

Am rămas surprins cât de mult lichid am pulverizat din sprayul de la Liqui Moly, cred că am ținut apăsat vreun sfert de oră până s-a golit .

Sper să își facă efectul dacă nu rămâne să aplec soluția cu bactericid și umidificator .

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
bbogdanmircea
Publicat (modificat)

Tot miroase a acru dupa ce inchid AC, va trebui sa incerc ceva mai puternic .

Am facut un trip pana la Strasbourg in weekendul prelungit, f f fain orasul recomand .

Cu ocazia asta am luat o piatra sau altceva in parbriz pe autostrada, nu s-a crapat dar am o ciobitura foarte mare, de vreo 2 cm lungime doar pe sticla exterioara .

Am vollkasko de la HUK dar nu am idee daca pot apela la ei sa imi schimbe parbrizul si cat m-ar costa ... tocmai ce am facut HU si AU si nush daca o sa mai tin masina inca 2 ani depinde cat costa si daca nu se crapa mai rau nu o sa fac nimic .

La intoarcere am avut si eu  un consum de diesel in sfarsit, 5.1 cu clima pornita si zone frecvente cu no speed limit .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Daca inca miroase atunci trebuie sa mai insisti cu curatatul. Parbrizul poti sa-l schimbi pe casco fara stres, trebuie numai sa participi si tu cu cat ai declarat ca participi cand ai facut polita. Insa daca nu este in campul vizual nu ti-l schimba ci doar ti-l repara, reparatia e gratis si e suportata de firma de asigurari.
Eu scoteam un 3,8 - 4,2 :P . Daca sunt in stare sa scot media de 6,3 cu motorul de 1.8 unde scrie in carte ca ia mediu 7. In afara zice 5,6.... inca n-am reusit dar daca ma stresez putin cred ca scot si atat sau mai putin :)) 

Link către comentariu
bbogdanmircea

Am Teilkasko cu SB 150 si Vollkasko cu SB1000 .

Adica tre sa dau 150 sau 1000 ca sa mi-l repare ?

M-am uitat m atent azi, nu e crapat e mai mult o izbitura si s-a creat in interior acea urma destul de mare .

O sa sun la asigurator sa intreb, n-as da bani sincer .

eu am 3.9/4.5 highway combined imposibil de atins ptr mine cel putin

Link către comentariu

150 tre sa achitu tu, dar intrebarea e daca nu-ti creste anul viitor asigurarea, ca nici ei nu lucreaza in pierdere.

Chiar eram curios daca mai persista mirosul la AC.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
bbogdanmircea

Si am fost pana in frumoasa Italia cu masina in weekendul lung .

Frumoasa ca si tara, nu ptr condus, autostrazile cu plata si aglomeratia mi-au scos peri albi ... dar la mare a fost frumos :P ... zona 5 Terre e f frumoasa si interesanta de condus mai ales noaptea pe drumurile alea prin padure, am constatat ca masina mea sta f bine pe curbe, din pacate lagul de la 1.6 TDI e mult prea mare ptr un condus sportiv pe serpentine, pana facea boost turbina la iesire dintr-un ac de par deja ajungem in urmatoarea curba si deja trebuia sa franez si tot asa ... 

In ultima zi exact inainte de plecarea spre DE am constatat ca roata din stanga e moale, am masurat presiunea si mai avea 1 bar in ea, scapa ea inainte cam 0.2-0.3 odata la 1 luna dar nici chiar asa, asa ca am pus rezerva si m-am intors asa in DE . Aglomeratie nebuna la intoarcere, recomand drumul care trece peste tunelul de la St. Gottard unde era coada de vreo 5 km si asteptare de 1.5 ore, foarte foarte frumos drumul, as zice mai tare decat Transfagarasan ... apoi iarasi aglomeratie prin Elvetia si Germania, am facut pana la urma 14 ore pana acasa ...

Ieri am fost la un werkstatt cu roata aia, avea ditamai cuiul infipt in ea, souvenir din Italia, mi-a pus un snur si sper sa tina .

Trebuie sa mai evalues masina dupa ce o duc la o spalare sa vad ce alte urme au mai ramas din Italia :D .

Link către comentariu
  • 2 months later...

Am cochetat cu ideea de All Season, dar pana la urma am cedat si am luat 4 bucati Barum Polaris 3, sper Made in RO, la vreo 47 oiro bucata + 40 montare si echilibrare azi .

O sa le montez mai incolo prin octomvrie . In rest nimic de raportat .

Link către comentariu
  • 1 month later...

Sambata a fost zi dedicata masinii .

Mai intai am fost la ATU si am schimbat uleiul dupa 20k km, 32 oiro manopera cu uleiul si filtrul meu, au bagat in pret si busonul .

S-au miscat destul de repede, sper ca chiar l-au schimbat ... ca n-am stat cu ochii pe ei .

Dup-aia am mers si i-am tras o spalare la masina, cu accent pe roti, si apoi in parcarea din spate m-am apucat de schimbat rotile de iarna .

Numai ca atunci cand am ridicat fata pe cric, am avut o surpriza, scutul de plastic atarna in partea dreapta spate :(

Asa ca am urcat masina pe cric cat am putut de sus, am pus un suport de ala metalic de 2 tone, dat roata jos si m-am bagat un pic sa vad care e treaba .

Initial am crezut ca au uitat sa puna unul din suruburile de la scut, dar uitandu-ma mai bine am constata ca surubul s-a rupt in jugul de aluminiu :( .

Din pacate nu am nici scule nici curaj sa ma bag de tot sub masina chiar si cu suporti, asa ca am gasit o solutie deocamdata, am prins un ties de plastic printr-o gaura din acea piesa de aluminiu si am reusit sa strang scutul la fel de bine ca si cum ar fi fost strans de surub . 

Urat din partea lor ca nu mi-au spus ce s-a intamplat, probabil as fi platit doar sa scoata surubul ala rupt de acolo si sa faca o treaba calumea ... probabil o sa ramana asa pana ajung in RO, sau gasesc pe cineva cu garaj si canal ca asa ma tem sa ma bag .

Si oricum cred ca e greu de scos, de obicei surub de fier in aluminiu se cam sudeaza deci probabil trebuie scos cu bormasina sau o scula speciala .

O sa mai supraveghez situatia, daca cedeaza o sa merg la ceva garaj ieftineala sau inapoi la cei de la ATU .

In rest schimbarea caucicurilor a mers bine, placutele pe fata mai au vreo 4-5 mm de carne si discurile un pic de buza la 168k ... probabil ar trebui schimbate la 200 k.

Ah da Barum-urile sunt Made in DE ... curios .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
  • 2 months later...

Nimic nou referitor la masina, am ajuns la 174k km, nu stiu daca sa fac distributia anul acesta sau sa o las pana la 210 k, care ar insemna anul viitor, trebuie sa fac si o comparatie de preturi aici si acasa sa vad cum ar fi mai convenabil .

Ieri am fost la ADAC Basis Training, destul de interesant dar mai mult pentru incepatori as zice, l-am ales ca si cadou ptr ca i-am facut cuiva asigurare la ADAC, dureaza toata ziua de la 8 la 17, dar mai mult timp este pierdut cu explicatii tehnice decat cu manevrele propriu-zise care se fac cu masina proprie .

Partea asta Basis tine mai mult de franari de urgenta pe uscat umed si pe pista aia care simuleaza gheata, pot sa spun ca am testat ABS-ul din plin macar, pentru mine personal nu a fost nimic nou, majoritatea manevrelor le cunosteam, as recomanda pentru soferi cu experienta Intensiv Training, cred ca e un pic mai avansat .

O singura chestie care m-a frapat, a intrebat cineva la un moment daca ai un set de cauciucuri mai bune si altele mai uzate unde sa le pui alea bune, ghici care a fost raspunsul ? Intotdeauna pe spate alea mai bune ! Pentru ca spatele da stabilitatea masinii si ne-a si demonstrat ! Eu le pun pe fata tot timpul alea mai bune pe principiul sa am tractiunea cea mai buna, daca as avea tractiune spate le-as pune pe spate .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Normal ca intotdeauna pe spate cauciucurile mai bune, este scris peste tot acest aspect, recomandat si de producatori. Nu e vreo surpriza. Fata oricum o controlezi mai usor decat spatele. Daca masina pleaca de spate este mult mai greu de redresat.

Link către comentariu

Bun, asta e clar dar eu ma gandeam din perspectiva, am 2 cauciucuri de iarna cu 3 mm profil si 2 cu 5 profil, daca am de urcat o panta cu zapada ma intereseaza sa le am bune alea pe fata, degeaba am stabilitate daca patinez ... 

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Normal ar fi sa le pui pe cele mai bune pe spate pentru siguranta, dar, mai mult ca sigur ca fiecare dintre noi schimba anvelopele de pe spate cu cele de pe fata la un anumit interval de timp, tocmai pentru a le consuma uniform, ceea ce inseamna ca cele mai consumate ajung inevitabil pe puntea spate.

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
  • 2 months later...

Trecut azi pe cauciucuri de vara .

Am observat că plăcuțele față sunt roase rău de tot cred că mai au vreo 3 mm de material .

Discurile le-am măsurat și au 20 mm deci 1 mm până la limită .

Să schimb doar plăcuțele sau și discurile ?

Să le schimb singur sau să merg la ATU ?

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!