Jump to content

Golf 6 Variant 1.6 TDI Trendline


bbogdanmircea

Postare recomandată

Dap. In loc de cele 2 "standard", se vor aprinde toate 3. Per total, nu e mare branza: e doar o chestie de "look" si de numar de lumeni . Si de ce nu, de salvat banii dati pe versiunea "highline" de plafoniera. Si de "bricolat" acel plastic extra cu cutter-ul. :P

Link către comentariu

Am un dremel mic, si mai bine, o rezolv si pe aia . Versiunea Highline mi se pare ca are mai multe butoane nu ? Dar mi se pare frectie atata timp cat becurile sunt unul langa altul si nu sunt directionale .

Adevarul ca au taiat ceva costuri la faza asta .

 

Dupa 15 km cu rotile de iarna, se simte diferenta, sunt mai zgomotoase si parca si steeringul e un pic mai greu .

Azi dimineata ploua si sunt 2.5 grade si umiditatea e criminala .

 

Ce am uitat sa mentionez e cat de multumit sunt de caldura in masina, cam dupa 5 min baga aer cald desi apa este rece, cred ca are ceva incalzire electrica .

Diferenta enorma fata de Golf 4, unde pana se incalzea motorul ma incalzeam doar de la incalzirea in scaune . Deci o mare bila alba !

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Da, are 2 butoane pentru a aprinde fiecare pasager separat lumina lui. Si da, de acord cu tine, e frectie la piciorul de lemn treaba asta.

 

Da, si a mea are o rezistenta electrica care atunci cand dai climatronicul pe "HI" ajuta la incalzire. Spre rusinea mea, am aflat de treaba asta doar acum cateva luni de zile, desi am masina de 2 ani+ si tremuram jumate de drum pana la lucru.  :lol:

Link către comentariu

Stii cum se spune, RTFM !

Eu nu dau clima pe high dar tot baga bine de tot si pe 22 de grade la cat o tin dupa 5 min. O sa incerc si pe HI sa vad daca e vreo diferenta .

Intrebare, tu ai cotiera pe spate la masina ta, si ai si trapa din aia ptr schiuri ? Ma tenteaza sa iau o bancheta cu cotiera si acea trapa, dar nu stiu cat de mare e deschiderea daca chiar e practica, sau mai bine suport de schiuri de pus deasupra .

Link către comentariu

De 180 de euro cred ca gasesc o cutie de pus pe acoperis in care sa incapa si schiuri si clapari si tot ... si eliberez si locul din masina .

Barele le am deja de la masina veche .

Link către comentariu

Stii cum se spune, RTFM !

Eu nu dau clima pe high dar tot baga bine de tot si pe 22 de grade la cat o tin dupa 5 min. O sa incerc si pe HI sa vad daca e vreo diferenta .

Intrebare, tu ai cotiera pe spate la masina ta, si ai si trapa din aia ptr schiuri ? Ma tenteaza sa iau o bancheta cu cotiera si acea trapa, dar nu stiu cat de mare e deschiderea daca chiar e practica, sau mai bine suport de schiuri de pus deasupra .

 

Personal, am folosit o singura data acea trapa, sa bag prin ea o mocheta de 2x2m rulata sul. :lol:  Estimez deschiderea ca fiind cam 20+cm pe vreo 35-40cm (o idee mai mica decat e cotiera banchetei spate).

Link către comentariu

Pune portbagaj deasupra.. Castigi mult la confort. E aiurea cu skiurile prin trapa aia. Iti separa portbagajul in 2 si te organizezi mai greu. Dupa excursie skiurile o sa fie murdare si daca nu le pui in husa fac si zgarieturi.

Link către comentariu

Asa ma gandeam si eu, o cutie de 190 cm deasupra si pot pune in ea si schiuri si alte chestii la nevoie . La Golf 4 incapea husa cu 2 perechi exact pe diagonala portbagajului pana in stanga de-asupra banchetei si n-am zgariat nimic, dar la asta e mai cocosata si nu cred ca mai incap asa .

Link către comentariu

Ma declar multumit de masina si posibilitatile ei de a cara lucruri . Cu bancheta rabatata si scaunul pasagerei la maxim in fata, au incaput niste tablii de 2 m de la un pat . Si a incaput si pasagera in fata cu genunchii in bord .Pe diagonala a incaput cam 2.20 .

 

In mers imi raman aprinse slab ledurile din plafoniera fata, probabil trebuie sa iau CANBUS .

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Mda din pacate vesti nu atat de bune .  :dry:

Tocmai am luat masina de la Handler-ul de la care am cumparat-o, cand am luat-o am dat si 300 de euro pe garantie MultiPart Garantie, pe care nu o recomand ptr ca e de tot rahatul, daca ai vreo problema trebuie sa mergi la Handler-ul de unde ai luat-o ceea ce nu e tocmai ok .

Din pacate am observat ca am o mica scurgere langa injectorul 3, prima oara prin vara am dus-o si eram convins ca sunt furtunasele de retur de la injectoare, am lasat masina o zi acolo, mi-a spus ca a reparat-o dar nu mi-a dat nici o hartie nimic.

Acum vreo luna m-am uitat din nou si am vazut ca e balta langa injector, am mai citit pe net si am intrebat si pe forum si am vazut ca este o problema cu garnitura de la capacul axului cu came si semeringurile din jurul injectoarelor , scapa ulei pe langa ele .

Alaltaieri am dus masina din nou, azi dimineata am luat-o din nou, inafara de masina la schimb nu am platit nimic .

 

Ce mi se pare suspect este ca in Garantie scrie ca handlerul trebuie sa sune la garantie si ei sa aprobe reparatia, si dupa 100000 de km si eu ar trebui sa platesc 40% din costul parca . Pana acum nu am platit nimic si nici n-am primit nici o hartie cu ce piese s-au schimbat . Handlerul desi nu e turc sau dubios, era destul de nervos de fiecare data cand duceam masina .

 

Si alta chestie care imi da de banuit daca chiar au facut ceva la masina, este ca daca ar fi schimbat garniturile alea trebuie scoase toate injectoarele, si ptr asta ar trebui sa scoata bornele de la baterie, ori asta inseamna sa se reseteze TRIP COMPUTERUL din bord, ori la mine nu e resetat .

 

Mai merg cateva zile cu ea si ma uit din nou sa vad daca a mai curs ulei pe acolo, sincer nu stiu ce as mai putea face, cei de la garantie imi zic ca nu pot merge la alt service iar asta nu face nimic, iar garantia expira in aprilie la anul, banuiesc ca trage de timp sa expire garantia si sa o repar eu dup-aia .

 

Nu as vrea sa fiu pesimist, sa speram ca chiar au rezolvat, am facut niste poze la injectoare inainte sa duc masina, o sa ma uit si sa compar daca se cunoaste ca au umblat ceva pe acolo sau e exact la fel .

 

As putea sa incerc sa-l dau in judecata, dar la cat costa avocatii pe aici cred ca mai degraba o repar in RO si asta e . Se pare ca se dau tepe si in Germania .

 

Nah macar in rest masina merge ok, se aduna cam 2 seringi mari de ulei langa injectoare la cateva luni, am venit pe Autobahn fara limita cu 180 pe GPS ca eram nervos (si grabit) !  :blah:

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Curat si uscat

La 3 zile de la reparatie am verificat si e foarte curat si uscat langa injectoare, da Doamne sa ramana asa .

Am reusit sa activez TPMS din coding si sa mearga si resetarea din BC+ .

Ma dispera ca imi cere pinul de la SIM cand conectez telefonul din meniul masinii, daca dau Pair din Meniul telefonului nu-mi cere, aveti idee care o fi smecheria ?

post-37536-14469191687326_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am o dilema, in bord imi apare service in vreo 400 km pentru ca masina are cam 122k ...

Insa la motor am prins un cartonas pe care scrie ca a fost schimbat uleiul la 110k in februarie anul acesta, probabil cand a intrat in autohausul de unde am

luat-o eu .

Acum nu stiu ce sa fac, sa mai schimb odata uleiul acum, sau sa resetez avertizarea de service si sa setez in asa fel incat sa ma avertizeze la 125k sa zicem ?

Oare sunt si alte operatiuni importante care se fac la 120k inafara de schimb ulei ?

Link către comentariu

Lichid de frana din 2 in 2 ani.

 

Bujii din 60 in 60 000km. 

 

Ulei recomandat sa-l schimbi la 10-12.000km mai ales daca e Cacastrol sau alte uleiuri "sintetice" care defapt n-au nici o treaba cu sinteticul (si da stiu ca esti pe 5w30 DPF longlife dar cu toate astea nu l-as tine mult).  4 litri de ulei si un filtru de ulei sa-l schimbi la 10-12.000km te costa 50 euro.

 

 

Daca le faci in Ro, nu strica sa faci si o verificare generala, gen vizual la distributie/curele/ concentratie antigel/ baterie, burdufe, scurgeri etc.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Tocmai ca nu sunt in RO, deci cam costa .
Probabil resetez ptr 130k si o sa fac revizia in RO la vara cand ajung . Aici ma ajunge o gramada si un schimb de ulei doar .

Ma mai gandesc .

Totusi in Germania cat este intervalul la motorul meu, 30k intre schimburi cumva ?

Din ce am vazut pe cartonas, uleiul pus ultima oara nu e Castrol, e alta firma parca Quartz sau ceva de genul, 5W30 bineinteles .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

In Germania se schimba uleiul o data la 30.000 km. Cred ca la 15.000 ajunge daca schimbi. Daca pana acum s-a schimbat tot la 30.000 mai rezista. Trebuia schimbat la 120.000 dar se pare ca l-au schimbat mai repede. Daca rezisti sa schimbi la 125.000 schimba atunci. Daca esti in Germania poti schimba acolo. Nu costa enorm. Iei uleiul eventual de la AHW si mergi la un ATU si ti-l schimba repede. Daca lucrezi in Germania nu cred ca te mai uiti la 10 € in plus fata de cat te-ar costa in Romania.

Link către comentariu

Pai aici imi arata la inspektion cand caut ca ar costa 270 de euro la 120000 . Dar ce ii face de banii astia ? Daca schimba toate filtrele eventual bujii si lichid de frana as intelege dar tot e scump . In RO cred ca fac si distributia si revizia de banii astia .

Link către comentariu

Cred ca trebuie sa pierzi obiceiul asta prost cand compari preturile din alta tara cu preturile din Ro. Salariile de acolo nu sunt salariile din Ro. In Africa ti-ar face schimb de ulei cu 1 dolar.

 

Daca nu ai de gand sa tii masina o infinitate (5-10 ani) atunci nici nu-ti mai bate capul prea mult cu ce ulei folosesti si cand faci schimbul, schimba-l la 30 000km si gata.

Modificat de deenman
Link către comentariu

O data la 60.000 km se schimba/verifica:

- ulei si filtru la cutia DSG

- schimb filtru praf si polen

- bujii la masinile pe benzina

 

Probabil ca schimbul de ulei, filtru ulei, filtru polen. 

- filtru de polen 12,90 € la AHW (17,90 € cu carbon activ)
- filtru ulei 8,90 € la AHW
- 5 l ulei original VW 5W30 - 76,90 € la AHW
- filtru de aer 17,90 € la AHW
- filtru motorina 30,90 € la AHW
 
Filtrul de polen poti sa il schimbi si tu. La fel si cel de aer.

Link către comentariu

Deci piesele sunt la acelasi pret ca in RO . Manopera face diferenta de vreo 150 de euro .

Filtrul de polen l-am schimbat eu acu vreo 2 luni, asadar o sa adaptez urmatorul interval la 125000 si mai merg asa .

Link către comentariu

De ce nu-ti comanzi online o canistra de ulei si un filtru ce marca vrei tu? Cauti un hobbywerksttat in apropiere de tine si ai rezolvat mai multe probleme deodata.

 

Nu cumva la 120tkm tre sa schimbi distributia, fltrul de motorina si placute/discuri?

Link către comentariu

La 1.6 TDI se schimba distributia la 200k km din ce stiu eu .

Posibil placute, bujii si lichid de frana daca sunt uzate .

Din pacate nu prea le am cu mecanica, mai mult as strica decat as repara daca m-as apuca sa fac eu schimbul de ulei .

Se rezolva in Romania la vara, totusi e Long Life si nu merg cu masina in conditii grele deci ar trebui sa duca fara probleme 15k .

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!