Jump to content

Golf 6 Variant 1.6 TDI Trendline


bbogdanmircea

Postare recomandată

bbogdanmircea

Tind sa te contrazic, am incercat azi dimineata si merge, trebuie sa dai oglinda pe R si cand bagi in retur se da in jos dar doar oglinda din dreapta .

Am citit si eu aseara si intr-adevar la inceput doar cele cu memorie la scaun aveau Mirror-Down, pentru ca se memora pozitia in controlerul de la scaun, dar mai tarziu au reusit sa memoreze pozitia in controlerul de la usa sau ceva de genul asadar se poate si fara.

Pare utila la parcari laterale functia ca sa nu botesti janta de bordura .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Nu merge, am incercat chiar acum. Am setat si usa sa fie cu oglinzi cu memorie, am fost si in centrala si am activat si acolo am pus pe R oglinda (am chiar si in ceasuri optiunea sa o bifez)... nu merge.

La fel la RNS am meniul bluetooth dar nu canta de pe telefon muzica, cred ca in modul am setat ceva gresit. Din pacate n-am in VAG meniul complet la coding pentru modulul meu premium (suporta A2DP). La mine e o invalmaseala de module, unele mai noi, altele mai vechi, cum a fost inundata nu mai are totul complet original pe masina :). Bine e si asa, sa mearga asta e important. In plus am citit mai bine cartea RNS-ului si sincer pentru un HDD si un compas in plus nu merita sa o mai schimb. Merge de rupe. 

Destul cu  :offtopic: , aici discutam de masina ta.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

Si a ajuns astazi si cotiera, abia astept sa desfac acasa cutia sa vad ce este in ea :D . e cam grea cred ca are cateva kg bune ...

Ca si idee, am facut o comparatie de pret ptr :

-surubul de la roata de rezerva

-tubulatura ptr cotiera

Intre ahw-shop.de si http://www.teile-profis.desi pe acest din urma ies cu 2 euro mai ieftin per total, am mai comandat de la ei si chiar a venit ce trebuia .

Aveti idee care e faza cu punctele bonus de la ahw-shop, adica merita sa cumperi mai multe de la ei gen ulei, filtre etc sau caut pe alte siteuri mai ieftin ?

Link către comentariu

Eu tot timpul am cautat pretul cel mai mic. Doar la ATEK24 am reusit sa negociez. De ce ai ramane fidel unui vanzator on-line?

Link către comentariu

Spor la munca si sa nu uiti de poze :P.

dydu, depinde de situatii, eu de exemplu raman fidel unei firme (am luat de la ei o gramada de piese incepand de prin 2010) tocmai pentru ca are preturi bune, piese originale si pentru ca m-au ajutat la nevoie cu un retur si cu banii inapoi (avand in vedere ca au fost expliciti in AGB ca daca se desface pachetul iar piesele prezinta urme de montare nu se mai accepta inapoi). Pretul de retur nu au fost bani de buzunar 470 de euro :D.

Link către comentariu

Poze cu noua cotiera . Commentul pe larg cand ajung la laptop ca e cam lung de scris de pe tel.

post-37536-14286959885166_thumb.jpg

post-37536-14286960023062_thumb.jpg

Link către comentariu

Super. Bravo :). Ai legat si conducta de aer? Acum intrebarea de baraj, are HVAC-ul gaura pregatita sau trebuie sa sapi? :)

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

In primul rand trebuie sa apreciez cat de bine a impachetat polonezul cotiera .

Cutia era asa grea pentru ca pe langa cotiera era pus de jur imprejur niste hartie cartonata ca sa nu se miste, plus ca a mai si invelit cotiera in ceva folie cauciucata ca s-o protejeze. Nici daca venea noua nu cred ca era asa bine impachetata, tre sa-i dau 5 stele pe ebay .

Cotiera s-a prezentat foarte bine, fara zgarieturi, fara pete, capacul textil are si ceva cusutura albastra pe margine asadar parea excelent .

Am desfacut-o sa vad cum arata pe dinauntru, am observat ca lipsesc suruburile care prind suportul de pahare din spate si inca vreo 2-3 de dedesubt, sunt suruburile clasice VW de interior T15, am gasit ceva asemanator printre suruburile mele asa ca no problem.

Teava ptr aer era inauntru, mufa de AUX IN arata perfect, ce mai totul excelent numai bun ptr montare .

Asadar am coborat la masina si in 5 minute consola aia mica era scoasa deja.

Am luat fericit cotiera s-o montez, cand colo, nu intra neam, din cauza ca "jaluzeaua" de la frana de mana si tubul de AC trebuie sa intre sub plasticul din continuare de la consola centrala ....

Ok zic, hai sa scot tubul de aer ca oricum momentan nu-mi trebuie, si scot si jaluzeaua poate reusesc sa bag carcasa cotierei si apoi sa bag tubul cumva ...

Am reusit sa prind carcasa cotierei destul de usor, dar jaluzeaua aia n-am reusit s-o bag si sub consola si sub maneta oricat m-am chinuit, si decat s-o rup am renuntat .

La fel si tubul ala de la AC .

Asa ca trebuie desfacuta toata consola centrala ca sa pun si alea 2 .

M-am apucat sa desfac plasticele de jos de la picioare, dar mi-am dat seama ca nu am nici timp nici rabdare sa stau sa desfac toata plasticaraia aia, si mai eram si nervos si de obicei se lasa cu chestii stricate sau rupte la nervi, asa ca am pus plasticul la loc, am prins carcasa de la cotiera, am pus mastile celelalte peste, si inafara de faptul ca daca te uiti de sus  se vede pe langa maneta de viteza, in rest totul e perfect :)

Ramane sa dau comanda de teava lipsa, sa iau si un tool de ala de desfacut plastice si intr-o seara sa iau la desfacut pe acolo toate mastile alea cu muuuult calm si sa termin treaba .

 

Ca un bun roman dupa ce am facut treaba mi-au ramas si piese :tuktuk: dar data viitoare le montez si pe alea .

 

@Aerofan

In fata pe sub scrumiera se gasesc conductele de AC ptr cotiera, la masinile fara cotiera sunt acoperite de niste dopuri de plastic, se scot acele dopuri, se monteaza piesa care trebuie s-o comand si in continuare cotiera cu conducta ei si gata o sa avem AC si in spate :P, nush ptr cine ca 99% din timp mergem doar 2 in masina .

Ba din ce-am vazut pe siteul de piese, se poate schimba si conducta din cotiera cu una mai speciala, plus inca un "robinet" in cotiera asemanator cu cel din torpedou si devine si cotiera racita .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Hmmm n-am mai scris de mult.

Am mai facut in jur de 600 de km, consumul mediu e 5.9 deocamdata de cand am luat masina .

 

Probabil trebuie sa-mi retrag cuvintele referitor la acea podea dubla din portbagaj, pana la urma m-am prins de o utilitate a ei, si anume daca ai o sacosa mare

de la cumparaturi poti sa o ridici sa stea in picioare si pui sacosa langa ea si nu mai trebuie ancorata ca sa se rastoarne .

 

De hartile navigatiei sunt un pic dezamagit, am observat ca lipsesc drumuri destul de marisoare, si cateodata ma scoate pe niste rute total dubios de lungi, asa ca

o sa folosesc cred tot telefonul pe post de navigatie si vedem de un upgrade la ceva cu harti mai actualizate mai incolo.

 

Ieri am mai facut ordine prin masina cat de cat, si am descoperit un lucru foarte util, si anume sertare sub ambele scaune fata, un lucru foarte bun deoarece am o gramada de lucruri pe care imi place sa le car dupa mine prin masina asadar orice spatiu de depozitare este binevenit !

 

Am facut si presiunea la roti, erau umflate la 2.5 cand pe capac la rezervor scrie 2.2 ptr 2 persoane, asa ca le-am dat jos la 2.2 pentru ca mi se pareau cam dure cauciucurile la trecerea peste denivelari .

 

Ma pregatesc pentru o vacanta in Ro de 1 Mai, atunci o sa vad un consum si comportamentul la drum lung .

Link către comentariu

Yuhuu ieri a venit si conducta de aer din fata si surubul de la rezerva plus ceva surubele mici lipsa .

Asa ca pe la 18 m-am apucat de treaba .

Prima oara am scos ornamentele de la navigatie si de la climatronic, incredibil cat de greu sunt de scos fara scule de plastic, am tras de ele de ziceam ca o sa se rupa in orice clipa dar pana la urma au iesit .

Dupa asta am scos ornamentul de la maneta de viteze, care iese destul de usor, apoi desfacut suruburi si mufe de la scrumiera care iarasi mi-au dat putina bataie de cap .

Dupa asta partea superioara a consolei centrale, tot asa trebuie tras in spate destul de tare dupa ce se desfac suruburile de langa climatronic.

Dupa asta am scos cotiera, la asta deja aveam experienta si a mers usor .

Partea de jos a consolei centrale e prinsa in 3 suruburi, dar e destul de greu de scos, noroc ca e foarte flexibila, eu am scos-o indoind-o spre dreapta ca sa treaca de frana de mana .

Tubul de aer din fata l-am fixat foarte usor, se scot 2 capace care astupau tevile din fata si se baga tubul peste .

De aici inca a inceput chinuiala .

Cred ca am gresit eu ceva la ordinea de montaj, cert e ca montarea cotierei, a jaluelei de pe frana de mana si a consolei centralei impreuna este foarte dificila .

Initial am pus la loc consola, apoi carcasa cotierei si tubul de aer din cotiera si am incercat sa bag jaluzeaua dar n-am reusit.

Apoi am incercat cotiera si jaluzeaua apoi sa bag consola centrala dar nu mai aveam loc de jaluzea .

Asadar varianta care a mers ptr mine a fost sa montez cotiera si tubul de aer din ea, apoi cu ceva chinuiala am reusit sa bag consola centrala si dup-aia iarasi cu mare chinuiala am reusit sa bag si jaluzeaua aia blestemata. Acum

ca ma gandesc as zice ca varianta corecta ar fi consola centrala, apoi cotiera si tubul din ea, si apoi jaluzea dar pe loc nu-ti vin idei asa de multe dupa ce te chinui de nu mai poti .

Dupa asta am facut o proba sa vad ca vine aer  in spate, si usor usor am reasamblat totul la loc .

 

Pe la 8 am incheiat de pus toate ornamentele la loc, dar cand dau o cheie vad in bord ca apare Airbag Error ! Wtf !

Am dat fuga sus si mi-am luat laptopul, cautat pe unde e mufa de OBD (sub bord stanga langa maneta de deschis capota) si dat rapid o scanare .

Mi-a gasit ceva erori la primul scan, din fericire eroarea era de la becul de Airbag Off care e sub climatronic, pe care l-am tinut deconectat mai mult timp si se pare ca are diagnoza pe el, deci am sters-o si n-au mai fost probleme .

Am mai curatat ceva erori prin module, ceva cu geamul soferului fara setari si o eroare intermitenta la telefon, pana n-a mai ramas nici o eroare .

 

N-am prea facut poze ca mi s-a terminat bateria de la telefon, dar foarte util tutorialul de pe vwforum cu scaunele incalzite .

Link către comentariu

Pozele erau de vis sa vedem cum e desfacuta Masina :P. Dar in rest e OK :).

Pana la urma ai facut si cotiera refrigerata sau nu? Sa vezi la vara ce o sa-ti para rau daca nu ai facut-o si parca vad ca deschizi iar sa adaptezi acolo :)

Link către comentariu

o poza tot am facut

Nush daca e cotiera ok sa fie racita cred ca trebuie taiata sau ceva la interior ... e torpedoul refrigerat pentru o sticla de apa ar trebui sa fie destul . Deja am prea multe piese ramase sa mai scap de ele intai .

post-37536-14297998193372_thumb.jpg

Link către comentariu

Ieri am profitat de o bucata buna de autostrada fara speed limit si am testat viteza maxima .

Am reusit sa ajung la 185 pe GPS, vreo 195 in bord destul de greu, mai mult de atat nush daca merge sau daca merge probabil ca ii ia foarte mult .

E ok cam in jur de 190 cred ca e si viteza maxima teoretica pentru puterea asta .

Se poate merge pe autostrada cu 150-155 pe GPS in regim mai alert fara un disconfort exagerat adica nu vajaie extraordinar de tare .

Link către comentariu

Aici scrie ca maxim e 189 la ora, nu scrie daca pe ceasuri sau pe GPS :). E OK, nu e mare diferenta pana la 200, adica chiar daca ai avea 200 viteza maxima nu o simti. Poate daca ai avea o cutie in 6 care are alte rapoarte ai ajunge si mai sus cu ceva dar mai mult de maxim 200 nu ajungi ca nu trage mai mult de atat, plus ca ai si combi deci alta greutate, alta aerodinamica, multe constante si variabile :).

Link către comentariu

Sambata am facut un trip de 600 de km, din care vreo 400 prin Olanda, unde se merge foarte inceeeeet pe autostrada, chiar plictisitor de incet as putea spune, la un moment dat mergeam pe 4 benzi si limita de viteza era 100 la ora .

Asadar la mers pe tempomat cu viteze din astea pana la maxim 130, n-am reusit sa scot decat un dezamagitor 5.1 l/100 km .

Zic dezamagitor pentru ca pe un alt topic sunt colegi care se lauda cu consumuri sub 5 la aceleasi viteze pe benzinar 1.4 TSI .

O sa mai studiez chestia cu consumul, dar intr-adevar momentan este destul de marisor, mediu este in jur de 5.9-6 de cand am luat masina, e drept ca drumul pana la munca este de doar 15 km si nu prea apuca sa ajunga la regim de consum .

Cam atat deocamdata, inca ma mai gandesc cu care Golf sa merg acasa de 1 Mai .

Link către comentariu

Zic dezamagitor pentru ca pe un alt topic sunt colegi care se lauda cu consumuri sub 5 la aceleasi viteze pe benzinar 1.4 TSI .

 

Sa fim totusi seriosi... Tu chiar ii crezi? ;)

Link către comentariu
  • 1 month later...
bbogdanmircea
Sa mai fac si eu un mic update ...

Am ajuns pe la 114k km, weekendul trecut am facut o calatorie pana in Belgia ocazie cu care am facut 200 de km in vreo 4 ore jumatate.

Am prins si o ploaie foarte violenta, a dat si cu ceva gheata dar nu destul de mare incat sa lase urme pe vopsea sau parbriz, dar m-a facut sa ma gandesc macar la un Teilkasko.

La intoarcere pe ploaie si umiditate maxima am avut o pb care m-a pus pe ganduri, climatronicul nu reusea sa dezabureasca interiorul decat daca dadeam si pe AC !

Mi se pare straniu, pentru ca de obicei nu e necesar AC ca sa dezabureasca, adica daca nu ai AC la masina sa inteleg ca nu poti dezaburi daca e foarte umed afara ?

O sa mai investighez treaba asta, e foarte dubios pentru ca chiar si cu geamul deschis tot se aburea parbrizul imediat .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Este normal sa nu dezaburesca corespunzator fara AC, nu stiu exact sa-ti explic de ce insa la toate masinile cu care am mers am patit asta intr-o masura mai mica sau mai mare!

Link către comentariu
bbogdanmircea

Eu inteleg ca e mult mai usor cu AC, dar ar trebui sa dezabureasca si fara nu ?

Ceva e dubios anyway, o sa desfac filtrul de polen de sub torpedou sa vad cum arata, ideea ca la un moment dat ploua atat de tare prin Belgia incat au inceput sa dea pe dinafara canalizarile si a trecut o masina pe contrasens si mi-a aruncat o gramada de apa pe parbriz de nu mai vedeam efectiv nimic, poate o fi ajuns apa la fitrul de polen si de asta sa se fi aburit in asa hal, n-am intalnit la nici o masina sa deschizi geamul si sa nu se dezabureasca deloc, pana la urma sunt atatea masini fara AC si nu cred ca au probleme cu dezaburirea toate .

Ceva se intampla, o sa ma uit pe topic de climatronic sa vad daca e posibil sa fie vreo clapeta blocata pe recirculare, asta ar explica cumva aburirea excesiva fara AC.


Ah da si am uitat sa spun ca am luat o camera intr-un satuc la limitare de 30 la ora, era o tipa in fata care a mers cu 20 chiar si in zona de 50 de se facuse coada in spatele ei de masini, culmea ca a tras pe dreapta exact dupa ce a inceput zona de 30 ... normal ca am calcat un pic acceleratia so zbang blitzul in freza imediat ... sper sa nu fi avut peste 60 ... ca am pus-o .

 

Numai eu am noroace de astea ... astept plicul cu nerabdare .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Nu e nimic dubios. :) Cand e multa umezeala afara, nu prea se poate altfel. Doar cu AC. Printre altele, usuca aerul.

 

De aceea climatronicul porneste automat compresorul in momentul in care doresti dezaburire.

Link către comentariu

Posibil ca in curand sa cumparam un Golf 6, 1,6 Tdi.  Din descrierea ta, motorul pare suficient pt greutatea golfului. Din punctul de vedere al felului in care este facut, pare golf 6 cel putin la fel de trainic si fiabil precum golf 4 ? Dupa o citire sumara a opiniilor de pe forum, masinile de dupa 2008-2010, par a fii facute cu mai putin simt de raspundere (apararitia ruginii la masini relativ noi de exemplu). Primul lucru care mi-a sarit in ochi la G6 a fost materialul in care este infasurat acumulatorul, inlocuind carcasa de plastic.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Salut Newby, in primul despre motor, mai am si eu momente cand regret ca n-am gasit unul de 2.0 TDI, cred ca cel mai bine e sa conduci ambele si apoi poti sa spui daca iti ajunge 1.6 sau nu. Din fericire pentru mine momentele alea nu sunt asa de dese, si in 90% din cazuri mi-e destul 1.6 

Din punctul de vedere in care este facut, avand in vedere ca m-am uitat si la Ford Focus, Mondeo, Octavia tot din 2010-2011 pot spune ca Golf inca isi pastreaza calitatea, da acoperitoarea aia de la baterie nu-mi place nici mie, m-a enervat ca n-are rezerva dar sunt si alte chestii faine pe care le-am descoperit si care acum imi plac .

Mi-am dorit mult si Focus pentru ca as fi gasit in jur de 6000-6500 motor si dotari asemanatoare dar pur si simplu m-au dezamagit cum sunt proiectate plasticele alea interioare si cum arata dupa 2-3 ani de utilizare.

E doar o opinie personala promit ca daca ma dezamageste Golful imi iau Focus  break :P

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
bbogdanmircea

690883.png

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!