Jump to content

Golf 6 Variant 1.6 TDI Trendline


bbogdanmircea

Postare recomandată

bbogdanmircea

Salutare,

 

Am cautat de la inceputul anului inlocuitor pentru Golful 4 Variant pe care inca il folosesc dar care din pacate nu mai este potrivit pentru normele de poluare din Germania (altfel as fi fost in stare sa-l inmatriculez aici) asadar am inceput sa caut pe mobile si autoscout masini prin zona de Vest a Germaniei, la inceput am cautat Ford Focus Turnier, Mondeo, Golf 6 Variant, Octavia Combi care sa se incadreze intr-un buget de pana la 9000 de euro, ca si criterii au fost kilometrii cat mai putini si obligatoriu climatronic, scaune incalzite .

Am fost cat pe-aici sa cumpar un Focus Turnier cu 140k km si 5700 de euro, dar m-am razgandit in ultima clipa.

Am mai vazut un Passat cu 1.6 TDI dar avea mici probleme cu maneta de viteze si am zis ca nu merita reparatia.

Mi-a placut si o Octavia 1.8 TSI dar era foarte murdara si neingrijita masina asa ca pana la urma am zis pas si la aceasta.

Usor usor tot vazand masini am observat ca cel putin in aceasta zona de vest a Germaniei e greu sa gasesti ceva ieftin in acest criterii, cele care se incadrau in pret aveau sau km multi peste 140k sau aratau foarte prost la interior, tapiterie uzata sau rupta, plastice zgariate sau vanzatorii erau destul de dubiosi ...

 

Long story short, intr-o seara de vineri am decis sa plec de la munca un pic mai devreme si sa vad un Golf 6 Variant Trendline, avea putini km si vanzatorul parea destul de ok din convorbirea telefonica.

Am ajuns cu chiu cu vai pe la 6 la autohaus din cauza aglomeratiei, si la prima inspectie vizuala masina mi-a lasat o impresie foarte buna, fara nici un defect vizibil la exterior cel putin atat cat ma pricep eu, culoarea destul de ok asemanatoare cu vechea masina, la interior iarasi impecabil de ingrijita masina .

Am dat si o cheie la motor sa vad cum toarce, nimic suspect, am vorbit un pic si cu vanzatorul care intr-adevar parea foarte ok si am spus ca il sun a doua zi sambata daca ma decid sa vin pentru un test-drive .

 

A doua zi dimineata, impreuna cu prietena am mers inapoi la autohaus, care e o reprez Hyundai la care lucreaza o familie intreaga adica tatal, copiii si ceva prieteni de familie (nemti toti), au pus nr rosii pe masina si am plecat la un test drive cu speranta ca o sa fie ok .

Am condus vreo 30 de minute, autostrada oras si mi-a placut cum trage motorul de 1.6 pe Golf, in rest masina s-a comportat super ok nimic suspect .

 

Asadar am ajuns inapoi, ne-am asezat la o cafea cu vanzatorul, si i-am spus ca masina a mers bine, dar are o mica problema, si anume in anunt apare ca are proiectoare de ceata si cotiera dar in realitate masina nu are asa ceva, si eu as vrea masina numaidecat cu cotiera .

A sunat la piese, si mi-a spus ca pretul cotierei este 320 de euro si poate sa o monteze el in acelasi pret al masinii .

Eu am zis ca daca lasa din pret banii astia, o sa montez eu cotiera si putem bate palma si am trecut la facut contractul .

 

Pentru asigurare am mers la HUK si am facut asigurarea obligatorie doar, cu dovezile de No Claim din RO pe 4 ani fara daune am primit SF4 categorie si am platit 400 euro pe 1 an . (48% reducere)

 

Urmatoarele zile am platit masina, inainte de a plati total masina am primit si actele masinii, HU si AU nou si am fost la Zulassung Stelle intr-o dimineata, si in 30 de minute aveam si numerele . (sa tot inmatriculezi masini in DE in ritmul asta)

 

Asadar in sfarsit alaltaieri am mers cu un coleg la autohaus si in sfarsit am plecat cu masina acasa :D , am primit si un set de cauciucuri de iarna cu tot cu jante cu ocazia asta .

 

Nu prea am avut timp de facut poze, dar o sa mai adaug usor usor cu timpul .

 

Deocamdata prioritatile ar fi :

 

-retrofit cotiera - arata destul de urat fara ea si imi cam lipseste

-retrofit roata de rezerva, masina a venit cu kit de pana :tuktuk: ptr DE o fi ok, dar nu ma risc sa merg cu asa ceva in RO, asta inseamna sa gasesc buretele ala in care sunt cheile mai mic care sa incapa in roata de rezerva . (poze mai jos cu imensitatea aia de burete)

 

Asadar recapitulare:

 

Golf 6 Variant 1.6 TDI Trendline 2011.09 Blau

110000 km

senzori de parcare fata spate

RNS 315

volan de piele si comenzi

climatronic si scaune incalzite

 

PS: 1. O sa tot fac comparatie intre Golf 4 si Golf 6 de-acum pentru ca o sa le conduc in paralel o perioada mai lunga sau mai scurta . Sper sa fie la fel de fiabil si bine construit ca si Golf 4 :D :beer:

post-37536-0-03623100-1428073611_thumb.j

post-37536-0-61821900-1428073627_thumb.j

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Super, sa o stapanesti sanatos, frumoasa. Acum ca tot e pastele aici fa-i si tu poze ca ai timp :P. Detaliate te rog :). Norocosule, ai garaj, abia astept sa gasesc un apt cu garaj sa cumparam unul sa pot sa-mi tin si eu masina la caldura.

Asteptam pozele ca sa putem sa-ti laudam masina.

 

PS: departe esti de mine, in coltul germaniei, trec pe la tine cand am sa ma duc in Amsterdam sa stam la o vorba :)

Link către comentariu
bbogdanmircea

Salut Aerofan si merci de urari !

 

N-a fost sa fie sa iau 1.8 TSI ca al tau, dar la kilometrii pe care i-am facut in ultimii 2 ani, adica vreo 60000 cred ca ies mai bine cu dieselul .

 

N-am prea avut ocazia sa-i fac poze, dar nah e un Golf Variant Trendline albastru si cam atat, nimic special .

O sa fac mai multe poze cu prima ocazie cand iese soarele si pe aici .

Tocmai ce am gasit si o cotiera pe ebay la 130 de euro, astept sa-mi ajunga saptamana viitoare si sa vad cum se monteaza,

oare sa o montez provizoriu doar cotiera fara sa conectez si la aerul conditionat din fata iesirile sau sa fac totul dintr-o lucrare ?

M-am documentat un pic si ca sa am si aer la gurile de ventilatie imi mai trebuie 1 sau 2 conducte care vin pe sub consola si pe langa maneta de viteze,

numai ca trebuie desfacuta toata consola centrala ca sa fac operatia asta, in schimb daca montez doar cotiera e mai simplu trebuie doar scos suportul de pahare de deasupra franei de mana si montata cotiera in locul ei .

Cel putin teoretic si din poze .

Cred ca astept sa vina cotiera si intre timp studiez si restul conectarii cum se face.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Pune totul daca vrei sa fie ca si originalul. Nu e greu de dat jos consola complet. Uite aici cum se desface la un G5, nu cred ca au schimbat prea multe la G6, macar ai o idee cam pe unde sa cauti suruburile :), Din ce vad pe net din poze suruburile de prindere intre consola si bord sunt probabil pe undeva pe langa comanda climei, deci trebuie sa dai jos ornamentul de la climatizare sa vezi pe unde sunt prinse. In schimb suruburile de la ornamentele consolei din lateral fata par a fi la fel ca la G5

Ai nevoie si de cele 2 conducte care se conecteaza la cutia instalatiei de climatizare. Spatiu ai sub consola.

 

In sfarsit inca un "nebun" ca mine ce desface masina in primele 2 saptamani de cand o are :P, si eu marti am luat masina si sambata desfaceam deja pe ea sa trag firele de la senzorul de nivel apa parbriz in ceasuri, plus prima gaura in vas sa montez senzorul :))

Link către comentariu
bbogdanmircea

Ok deci am gasit tot aici cel mai bun link ptr demontare http://vwforum.ro/topic/107888-golf-6-diy-montare-scaune-incalzite/?p=2258434 abia astept sa am timp sa ma apuc de treaba !

Oare ma descurc sa desprind panourile alea cu un card sau imi trebuie ceva tool mai special, stiu ca sunt niste chestii din plastic pentru desfacut ornamente ?

Link către comentariu

In primul rand sa va poarte sanatosi si in siguranta peste tot .

In al doilea rand, eu zic sa investesti cativa euro intr-un set de "unelte" pentru desfacut plasticuri. Avand in vedere ca suferi de acelasi "sindrom", iti vor folosi la urmatoarele retrofituri.

Link către comentariu
bbogdanmircea
dydu_kuf multumesc pentru urari .

Am mai facut cateva poze asa la repezeala .

 

post-37536-0-22575500-1428234115_thumb.j

 

post-37536-0-77120400-1428234147_thumb.j

 

post-37536-0-90883700-1428234157_thumb.j

 

post-37536-0-21165400-1428234169_thumb.j

 

post-37536-0-19060700-1428234207_thumb.j

 

post-37536-0-40531700-1428234243_thumb.j

 

post-37536-0-92258200-1428234261_thumb.j

 

Si o poza cu fundul garajului :P ptr Aerofan . Bine ca am bagat cu spatele Golful ca e cam ingust si ar fi fost f greu cu fata de manevrat.

 

post-37536-0-41798400-1428234291_thumb.j

 

De-acum astept cotiera si suportul ptr rezerva .

 

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie! Ai catutat masina ceva timp dar ai reusit sa-ti  iei o masina corecta. Cat a costat?

Link către comentariu

I-ar sta bine la masina mea acolo in fundul garajului :) chiar daca ar trebui sa pun o platforma sa sar peste tine sa ies :P. Frumos, frumos Golful. Ai de toate pe el inclusiv spalator faruri deci si senzor de nivel apa in borcan, senzori lumina ploaie, tempomat, daca ai si oglinzi rabataile pre multe nu mai ai ce sa pui pe ea, eventual ii faci un soft sa fii linistit ca nu mai e puturoasa si ala esti. 

 

Me like  :icon_thumright:

 

LE: n-ai zis ce motor ai pe ea 90 sau 105?

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
bbogdanmircea

Salut, astept o decodare de VIN pe forum sa vad ce am pe ea. Intr-adevar am fost si eu surprins de dotarile puse pe acest Trendline . Am tot ce ai zis tu mai sus, ce mi-ar placea ar fi niste leduri la interior si pe la picioare poate ma ajuti tu cu vreun furnizor din DE de leduri ok .

Sg chestii care le-as mai pune dar nush cat de usor e sunt : becurile de sub parasolare ptr machiaj la copiloata si o priza de 12 V in portbagaj, dar daca nu e tras cablaj ptr ea cam nasol .

In rest imi place cum a fost configurata .

Link către comentariu

Pai poti sa pui leduri peste tot iar pentru o lumina excelenta in portbagaj 2 benzi LED legate la becurile de la portbagaj.

post-19648-0-99225200-1428318173_thumb.jpost-19648-0-08681300-1428318199_thumb.j

Eu am luat de la astia si sunt multumit de ele. La parasolare n-ai cabluri trase daca nu ai lampi, trebuie sa tragi tu separat de la lumina interioara, nici eu n-am dar nu ma deranjeaza. Regula noua in masina, nu se mai machiaza nimeni in timp ce calatorim :)).

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
bbogdanmircea

Muale multumesc ! Aerofan fac un necesar si o sa dau si eu o comanda de niste leduri, astea interioare trebuie sa fie din alea cu rezistente sau merg si din cele normale ?

Referitor la motor, e cel de 105 CP fara Bluemotion, e ok ptr masina asta nu simt deocamdata nevoia de mai mult, mai lasam ca sa fie loc si de upgrade pe viitor, asa daca saream direct la 140 sau 170 cp deja urmatoarea masina trebuia sa fie de curse ...

Ma enerveaza calculatorul ca tot imi indica sa o subturez la greu, wtf frate la 80 la ora sa bag a 5-a ?

Cred ca doar asa poti sa atingi consumul ala de 4 l/100 km din datele masinii, deocamdata la stilul meu pe drumuri scurte inca n-am scazut sub 5.9-6 .

Astept cu nerabdare un drum spre Romania sa vad cat ia pe tempomat la 1600 km de autostrada, daca ia tot 6.2 o vand si pastrez Golful 4 :P .

 

P.S.: Ieri am incercat din nou cu telefonul si de data asta a mers, afiseaza Agenda, Semnal Retea etc in bord, destul de draguta integrarea n-am ce zice mai ales pentru anul 2011/2012.

Si merge si Bluetooth Audio, placut surprins de cum se aud melodiile de pe telefon, nu prea sunt eu mare specialist dar e foarte bine pentru gusturile mele,

am descoperit detalii din melodii pe care nu le auzi niciodata cand asculti pe casti din telefon.

Cred ca o sa cumpar totusi un SD de vreo 8 GB sa fie acolo in RNS pentru drumurile lungi sau cand ma plictisesc de radiourile nemtesti si olandeze.

 

Referitor la portbagaj, mie parca mi se pare ca e mai mic ca la Golf 4, si care e faza cu podeaua aia dubla ? Daca o deschizi e ca naiba ca pui lucrurile in gaura parca, daca o inchizi parca se micsoreaza prea mult portbagajul . Cred ca ideea ar fi sa tii ceva lucruri pe sub ea, dar pe mine nu ma convinge deocamdata sincer sa fiu .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Sa te poarte sanatos, si fara probleme.

 

Ma amuza atitudinea ta fata de modelul g6, il compari mereu cu golf 4 (ceea ce nu mi se pare normal), ca doar nu e aceasi masina, si ai o lacuna intre (golf 5).

 

 

Imi aminteste de patania de acum 2 saptamani, a venit un unchi de-al meu de la Baia Mare la Bucuresti sa-si ridice noul golf 7 (de la firma la care lucreaza- farmaceutice). Ne-am urcat amandoi in masina dupa ce am inspectat-o temeinic, si au inceput injuraturile si nemutumirile. Ba ca butoanele de pe usa de ce nu sunt la fel pozitionate? ca rcd-ul de ce are touch si ecran asa de mic? ca de ce ii afiseaza doar asa putine posturi radio si nu 6 asa cum avea el la golf 6, si lista poate continua. 

 

Lasa-o naibii, scapa odata de golful 4, si te obisnuiesti rapid cu noua masina.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Pe interior din cate stiu eu nu ai monitorizare bec ars, cel putin la mine asa e, deci nu ai nevoie de leduri cu rezistenta. 105 e OK, merge perfect. Legat de "subturare" e relativ ce spui, acolo ai defapt inceputul de cuplu si de aceea-ti spune in bord sa bagi a 5-a la 80 la ora sa ai consumul cel mai optim. Insa grija cu accelerarile pentru ca ai volant cu masa dubla. Daca vrei sa pleci tare de la 80 la ora nu accelera in a 5-a ca pe langa ca pleci incet fortezi si volant si apoi trebuie sa o schimbi. E mai ciudata volant dubla, probabil ai avut-o si pe golful 4.

 

Acum spune-mi si mie cum ai facut sa mearga bluetooth streamingul ca am si eu un RNS 310 cu modul bluetooth separat si nu am gasit in meniu streamingul desi scrie la specificatiile bluetooth ca merge.

Link către comentariu

Pe interior din cate stiu eu nu ai monitorizare bec ars, cel putin la mine asa e, deci nu ai nevoie de leduri cu rezistenta..

 

Nu iti apare eroare in bord, dar cu VCDS-ul, pe centrala electrica, iti apare... Cel putin asa e la mine, la becurile de la picioare, alte leduri nu am pus in interior...

Link către comentariu

La mine nici in centrala electrica nu apare.

 

Acum m-am uitat mai bine si scrie la aia la LED-uri:  Inklusive CanBus Control. deci LED-urile au rezistenta inclusa. Sorry, my fault :D. Habar n-am avut ce am comandat.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
bbogdanmircea
Eu cred cam am RNS 315 ... nu bag mana in foc dar asa ar parea dupa meniuri, am pe undeva o poza cu meniul ala ascuns care zice versiunea
softului, dar cred ca se poate si la tine atata timp cat schimbi modulul de bluetooth cu ceva premium cu A2P sau ceva de genul . 
Eu zic ca e printre cele mai bune upgradeuri de pe masina asta, te scuteste de multe belele, mufe aux in si alte chestii, doar dai drumul la bluetooth pe telefon cand intrii in masina si ai telefon in bord si muzica de pe el in boxe !
 
Am mai sapat si eu aseara pe internet despre leduri si intr-adevar:
-tot ce este interior inafara de cele de la picioare sunt pe circuit normal fara eroare de bec ars, asadar se pot inlocui cu leduri banale
-cele de la picioare ar cam trebui leduri cu rezistente deci probabil ca n-o sa le schimb, ptr ca ma enerveaza conceptul de led care consuma cat un bec incandescent si da lumina cat un led normal
-la fel si la exterior mai ales cele de la numere am inteles ca is cu cantec ... dar cred ca n-o sa umblu la exterior deocamdata
 
Cu priza de 12V din portbagaj n-am gasit nimic pe net pana acum, o sa mai caut cine stie poate e ascunsa pe undeva desi nu cred, si tare ma tem ca la Golf 6 Variant n-au mai tras cablajul cu mufa pana in portbagaj ceea ce suge grav ... 

versiune RNS

post-37536-14283927364184_thumb.jpg

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Eu cred cam am RNS 315 ... nu bag mana in foc dar asa ar parea dupa meniuri, am pe undeva o poza cu meniul ala ascuns care zice versiunea

softului, dar cred ca se poate si la tine atata timp cat schimbi modulul de bluetooth cu ceva premium cu A2P sau ceva de genul . 
Eu zic ca e printre cele mai bune upgradeuri de pe masina asta, te scuteste de multe belele, mufe aux in si alte chestii, doar dai drumul la bluetooth pe telefon cand intrii in masina si ai telefon in bord si muzica de pe el in boxe !

 

Ai RNS310, exact aceeasi unitate o aveam si eu pe masina cand am cumparat-o din Germania, acelasi P/N.

 

S-o stapanesti sanatos si fara evenimente! :)

Modificat de Edy E
Link către comentariu
bbogdanmircea

Vesti bune, a venit buretele din roata de rezerva, se potriveste dar nu perfect, in sensul ca surubul ala de plastic care tine rezerva sau buretele pe loc este prea lung, asa ca l-am scos si fara el buretele bine perfect si fundul compartimentului 

de peste roata de rezerva sta ok .

Am vazut ca este surub mai scurt pentru roata de rezerva normal si mai lung ptr kit de pana, sa vad cat costa dar deja nu se mai merita, sau il tai surubul cat sa intre in burete la fix, sau mai adancesc gaura din 

burete doar sa permita, sa nu ajunga surubul pana in cric .

Fac diseara niste poze exact poate foloseste si altora, pe mine m-a costat 18 euro buretele gol de pe ebay .

Acum ma intreb ce sa fac cu buretele ala imens, plus compresorul si butelcuta cu lipici sau ce-o fi ... le-as scoate la vanzare, sau sa le pastrez doar pentru Germania ?

Asteptam cotiera, nu dau comanda de tubulatura aia care leaga cotiera de bord ptr aer conditionat pana nu vad cum se prezinta cotiera, daca are tubulatura inclusa .

Link către comentariu

Felicitari si de la mine pentru noul Golf achizitionat...e bine ca ai ramas fidel marcii si modelului si sper sa te poarte sanatos macar tot atatia km cat Golful 4. Am urmarit cu interes toate posturile tale din ultima perioada despre achizita unei masini. Daca nu e secret, ne poti spune cat a costat Golful 6 :) ?

 

Cum se simte pe autostrada cu masina incarcata motorul de 1.6 TDI fata de 1.9 TDI de la Golf 4? Probabil inca nu ai avut ocazia la un asemenea test...dar asteptam o descriere amanuntita a primului drum spre Ro cu Golful 6 :) 

Link către comentariu
bbogdanmircea

Laurentiu M multumesc!

Chiar astazi m-am gandit la ce ai spus de 1.6 TDI pe autostrada, doar 2 oameni in masina am ajuns fara probleme la 170 (in zona fara limitare), consumul era 9 instantaneu la viteza asta dar n-am mers prea mult pentru ca am ajuns de iesirea spre casa . A 5-a e setata destul de lung, cred ca la 160 aveam 3000 rpm deci daca esti grabit poti sa mergi si cu 160 la nevoie .

Greu de spus diferenta fata de 1.9 TDI, mai ales ca al meu mergea cam prost in ultima vreme si nu prea mergeam cu viteza mai mult la conservare ptr ca vroiam sa ma tina pana iau noua masina si inca un drum in tara ... dar asta e alta poveste ... updatam si topicul celalalt in curand nu-l abandonam chiar asa .

 

Haha am descoperit sertarul din portbagaj cel din podea dinspre scaunele din spate, ala chiar e fain de depozitat truse de scule, bureti, carpe, si alte chestii utile prin masina , parca sunt un pic mai multumit de portbagaj :D .

In continuare foarte multumit de cum se aude muzica in masina, azi am facut si primul plin ptr spritmonitor ca am lasat-o pe rosu dar spre suprinderea mea au intrat doar 49,8 litri . Am citit ca rezervorul ar fi de 55 litri, curios ca arata range vreo 40 km cu cei 5 litri ramasi in rezervor ...

 

P.S.: Am vazut prin setari ca e bifat Mirror Down, ar trebui sa se dea oglinda in jos cand dau cu spatele ? Nu face asa ceva, cum setez pozitia la mers inapoi ?

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Daca scaunul pasager nu e scaun electric cu memorie nu merge sa se dea jos oglinda. Si eu am incercat la Skoda si nu am reusit.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!