Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Felicitari.

.. si Sarbatori Fericite!

Multe se pot rezolva asa.

Pe forumurile din afara sint multi care le repara. Dar la noi se pare ca unora nu le e pe plac ca omu sa isi repare egr. Pierd clienti .. si manopera schimbarii e avantajoasa pt ei.

Sa vezi cati i sa iti sara in cap. Deja ai unu.

Ia sa vedem reactii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne poți spune care a fost defectul găsit?

Doar trasee distruse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari Florian si multumim pentru postare!

Si eu am schimbat EGR-ul ca apoi sa aflu ca putea fi reparat. (in cazul meu. In alte multe cazuri nu se pot repara).

Sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era nici un traseu vizibil distrus. Primul defect a fost traseul dintre OUT si C7 care arata cam 300 ohm in loc de 0 (traseu oxidat). Al doilea defect era un contact imperfect la pinii motorului (sunt doar infipti si in timp contactele oxideaza) si nu reusea de fiecare data cand il alimentam cu 12V sa deschida complet supapa si sa dea voltajul maxim aproape de 4V, se oprea pe la 3V. Dupa cositorire pini motor si refacere traseu a fost ok.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@florilar1 ar fi bun si un tabel cu valorile de rezistivitate corecte. Felicitari pt munca depusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate EGR-ul este montat pe masina si nu mai pot masura rezistivitatea traseelor. Cand voi mai avea ocazia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut noroc.

P0403 ,P0407

La 3-4 buc am facut ca tine ,refacut lipituri, inlocuit rulment,gresat,curatat impecabil ...aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE - Sunt sigur ca nu ai masurat  tensiunile livrate de EGR catre ECU pe pinul 5 in cele 2 pozitii. Daca ele se incadreaza in valorile pe care le-am mentionat nu are cum sa-ti mai apara eroare de semnal (doar daca mai sunt probleme de cabluri intre ECU si EGR). Am ajutat 3 prieteni cu EGR-uri care aveau P0403,P0407 prin refacerea diferitelor trasee si cositorire motor, le-am masurat tensiunile pe iesire dupa cum am mentionat mai sus si nu sunt probleme. Deci am fost de 3x norocos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am masurat .

Am refacut toate lipiturile, inlocuit rulmentul,.....dupa doua zile de munca le-am dat pe toate la gunoi ,am pus egr nou ,OE ,si  dupa 2 ani .....totul perfect ,nu exista probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt pasionat de electronica si de aceea m-am incapatanat sa le repar partea electronica. La partea mecanica m-a ajutat unul dintre cei 3 beneficiari ai reparatiilor (curatat, schimbat rulment, etc). Primul EGR reparat are acum 65.000 km. Ultimul reparat este un "nedefectabil" cu DQ in coada care avea doar 40.000 km cand a dat eroare si care are acum are 3000 km de la reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari !! Asta inseamna sa repari ceva, nu inlocuitul de piese... aia stie orice "destept". Tot p0407 la egr am avut si eu, care nu de mult l am inlocuit cu unul fabricat de hitachi. Daca nu duce mult, il repar cel vechi si il pun inapoi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai timp sa-l bricolezi acum in izolare, nu se stie niciodata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 31.03.2020 at 21:32, powershot a scris:

Chiar .. @fabiuta16.. poti sa impartasesti putin din cum se face aceasta calibrare?

Așa se face calibrarea, explicat impecabil! ? 

https://jestineyong.com/exhaust-gas-recirculation-egr-system-hack-on-1-6tdi-engines/  

Ar mai fi o soluție. Una mai comodă: Se lipește (cu o soluție f. buna pt lipit, care lipește f bine) o bucata de plastic sau altceva (eu am lipit o bucată de plumb pt echilibrat roți),  între sectorul de roată dințată și teșitura de pe carcasă , teșitură care pare a fi opritorul sectorului de roată dințată, deși acest opritor nu e atins deloc, niciodată, de fapt... Grosimea bucății de plastic se află din mai multe încercări: se montează la loc motorașul și se citește în VCDS tensiunea și poziția EGR-ului. Dacă e prea mare tensiunea citită (egr puțin deschis), se mai taie din plastic sau se lipește altul mai subțire și invers, daca e prea mică tensiunea (egr într-o poziție cu minus) se pune un plastic mai gros. Tensiunea, cu contactul pus , motorul oprit, ar trebui să fie cât mai apropiată de 0,71V, iar poziția egr-ului cat mai apropiata de 0, ideal 0. O să pun si o poză unde marchez locul de montare al plasticului respectiv. Nu am o poză cu adaosul pus de mine acolo, pentru că am fost foarte pe fugă atunci cand am făcut operațiunea asta la MIG-ul ? meu și nu m-am gândit să mai fac și poze... ?  Implică un risc această a doua metodă: dacă valoarea inițială e prea mult sub zero, punând un adaos prea gros de plastic, există riscul ca în VCDS să aveți valori ideale, dar de fapt,  valva EGR să fie deja deschisă din cauza adaosului prea gros. Așadar, chestia asta merge daca nu e mult sub 0 poziția inițială a EGR-ului (sau tensiunea mult sub 0,71V.

Loc adăugare adaos.jpg

Modificat de FabAleSko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FabAleSko are dreptate: Modificarile mecanice (distantier) sau electronice (divizor rezistiv) pentru a obtine valori electrice in limitele acceptate >0,7V si <4,3V (la majoritatea EGR-urilor valorile sunt >0,9V si <4,1 V) pot duce la modificarea debitului real de gaze recirculate (adica pentru aceeasi valoare electrica supapa EGR va fi mecanic mai inchisa sau mai deschisa) fata de cel memorat in ECU si este posibil ca dupa reparatie sa apara o eroare de debit de aer (dar este de debit si nu de limite electrice). Aceasta eroare de debit a fost inlaturata de "incapatanatii reparatiilor" folosind VCDS - "Resetting of learned values of average quantity adaptation" . Eroare de debit mai poate apare si la schimbarea placutei electronice de la un EGR la altul cu aceeasi rezolvare VCDS ca mai sus (citire tot de la "incapatanatii reparatiilor"). Eu inca nu am patit-o dar este plauzibil. Ramane de testat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aș zice ca doar la metoda distanțierului e posibil să apară acele modificari  ale debitului de gaze recirculate, pe cand la metoda electronică nu cred să apară modificări a debitului real de gaze recirculate, pentru că se lucrează strict pe partea electronică, iar partea mecanică ramâne închisă. Prin această metodă nu facem altceva decât să compensăm electronic diverse uzuri mecanice. Practic se aliniază din nou valorile eronate citite de senzorul magnetic, cu poziția reală a valvei EGR, soluție care aș zice că nu e una durabilă, deoarece undeva există o uzură (posibil rulmentul) care va avansa și o să se ajungă din nou la neconcordanțe ale poziției reale a valvei, raportate la valorile citite de senzor. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc cateva cazuri care au facut km buni cu egr eftine... cele mai eftine.. achizitionate de pe China.

Cred ca tine si de noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai "eftin" EGR e cel peticit de om, acasă, pe genunchi... ???  Și ține o grămadă! ?‍♂️?

Modificat de FabAleSko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norocul nu trebuie să intre în această privință. Diferența trebuie să o facă producătorul egr-ului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/14/2020 at 11:42 PM, powershot said:

Cunosc cateva cazuri care au facut km buni cu egr eftine... cele mai eftine.. achizitionate de pe China.

Cred ca tine si de noroc.

Ce pret aveau? mai ieftine decat cel de la Hitachi? Care are 5 ani garantie si include in pret si ceva garnituri? 

egrHitachi3.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe china gasesti si cu 350-400 de lei :) mai dai 50 transport si ala e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o problema legata de EGR. Initial mi-a aparut in bord martorul de semnalizare prin octombrie 2019. Am curatat egr si am schimbat valva egr. A fost ok pana prin februarie cand la un drum de 100 de km mi s-a aprins iar martorul in bord. La tester mi-a dat aceeasi eroare doar ca functioneaza intermitent. Uneori daca opresc motorul pentru cateva minute isi revine. Alteori daca dau cu spray de contacte in priza valvei egr isi revine... insa dupa cateva zile/ o saptamana - doua, imi reapare martorul aprins in bord. Bineinteles ca de fiecare data motorul intra in limp mod. Motorul este un 1.6 tdi CAYC (105 CP) din 2011(vw jetta) iar egr-ul este in fata motorului.

E posibil sa aiba legatura si cu convertorul de presiune turbocompresor?

Imi poate spune cineva daca este defect electric (cablajul), electronic sau de alta natura?

Merci anticipat!

 

Actual.jpeg

Initial.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvarea fiind curatarea cu inlocuirea ansamblului EGR cod: 710861D, boala la toate CAYC... la 235kkm sa faca figuri esti norocos, sunt altele care sau schimbat si la 80kkm

boala lor.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect.

Conf cartii service la mine a rezistat 65k km. Original sch in Germania. Softul dieselgate.. si v.o 20000km de Ro l.au nenorocit.

Parerea mea e ca e bine curatat preventiv.. adica facuta putina "fizioterapie" cu mecanismul de actionare al supapei care se incarca cu zgura si motorasul il actioneaza greu. In timp pica rulmentul.. daca nu se intervine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu arata asa EGR-ul. Si e fata motorului.

EGR 1.jpg

EGR.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!