Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

OT: Voucherele nu sunt transmisibile. Pe ele se trece seria de sasiu a masinii care a trecut prin update si nu se pot utiliza decat la acea masina. Fiecare voucher are o serie unica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12seven12 verifica si circuitul de gaze de la ieșire din Egr până la intrare in galerie aspirație. Te poate înșela eroarea și nu trebuie schimbat EGR-ul. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca merg cu ea in conditiile in care eroarea nu a mai aparut si nici spirala si limp mode nu s-a manifestat tot o sa termin dpf-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, 12seven12 said:

Pai daca merg cu ea in conditiile in care eroarea nu a mai aparut si nici spirala si limp mode nu s-a manifestat tot o sa termin dpf-ul?

Nu se întâmplă nimic . Semnalizarea pe DPF apare la 30 mg . Oricum trebuie sa mergi cu ea ceva mai turata sau sa pui aditiv în motorina pentru o ardere mai completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turat cu ea mers,singura problema este ca merg 90% oras si stiu ca este urat pt dpf.Deci sa inteleg ca pot merge linistit pana la spirala,implicit limp mode?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă să aditivezi motorina pe care o ai și dacă poți fa-ti o secventa de curățire DPF acum când nu ai semnalizări de spirala.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vw euro 5 egr e o problema cel putin la 1,6tdi cr se defecteaza destul de des. Nu stiu daca scoaterea acestuia este benefica deoarece daca gazele nu mai trec prin el este posibila o infundare mai rapida a dpf.ului reinlocuirea acestuia este o solutie mai buna. La 2,0 se defecteaza mai rar de aceea varianta cea mai buna gama VAG este 2,0 140cp.

De asemenea daca mergi cu el asa exista posibilitatea daca e blocat pe inchis sa ti se duca gazele in motor neracite si sa faca motorul bum. Nu stiu daca la tine dar la altele in faza de egr blocat iti aprinde martorul nu te lasa sa treci de 1500rpm si cum urci la 1500 motorul merge prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR blocat pe deschis = motorul nu porneste sau porneste si merge foarte rau .NU face nici un "bum" .

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca mergi cu el asa face bum la asta m.am referit si porneste dar iti pune motorul in avarie iti aprinde sarma si martor motor si ai un prag de turatie de care nu poti sa treci si motorul merge prost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@12seven12 Schimba egr, restul sunt detalii pe care le poti ignora.

@Arl 150 Nu exista varianta "mai buna"la vw cu 2.0 TDI poate te documentezi aici 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, EEXCALADE said:

Momentan problema lui este EGR-ul nu DPF-ul .

Ai dreptate, un Egr curat menține un DPF curat dar problema este  la modul de abordare a problemei colegului.  În problema lui nu e neapărat să fie defect EGR-ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut cam 130km dupa resetarea erorii si nu s-a mai aprins nimic.

Eu vreau sa imi raspundeti,daca doriti,la o intrebare clara.

Pot sa mai circul cu ea pana imi apare spirala si limp mode sau e ceva urgent?Intreb ca nu am bani imediat si un ragaz imi era ok,dar nu cu riscul de a afecta masina.

Ps:Un coleg care a facut operatiunea la PB recent,care este pretul recent per total?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana cand reapar erorile poti merge linistit cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@12seven12 Operatiunea de schimb EGR cu manopera inclusa si folosind cele doua vouchere primite in urma update-ului de soft, a fost 1670 lei la Darius Motors in Ploiesti (cred ca acum o luna de zile).

Ca idee, numai EGR-ul, ca piesa noua, il gasesti pe piata la minimum 1500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@12seven12 poti sa mergi cu ea daca nu ai nicio eroare inseamna ca a ramas egr in urma sau ceva gen si dupa ce ai sters erorile cu vag.ul sau alt tester si si.a revenit.

Referitor la motoare euro5 dintre toate diesel 2,0 140cp mi se par cele mai reusite  1,6 probleme pe egr 2,0 110 egr si dpf iar 2,0 170 trage de rupe dar au bube pe injectoare si cel mai des in mers injectorul baga prea multa motorina in capul pistonului si motorul se avariaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

golf 6 , 2.0 - 140 cp, cazut egr 164k , ....... poate pica mai rar la 2.0..... consumabile se pare, 2000 cu tot cu manopera (1500 egr)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Arl 150 egr la 1.6 si 2.0 CR dupa dupa 2010 sunt identice cu racitor inclus. design identic probleme identice.  la motoarele 2.0 cu injectie BOSCH apare suplimentar problema pompei de inalta presiune, (cosmar financiar) cum ti se pare "mai reusit" 2.0?

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

OFF T... problema "cu span la pompa" am inteles ca apare pana la 2010 inclusiv si probabil cu 300k la bord , dupa nu am mai auzit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa imi iau 1,6 pt un impozit mai mic si pt ca "are un consum mai mic" si sa se defecteze egr la 80,000km si sa ma rog de ea pe strada prefer un 2,0 am vazut si la 300,000 fara probleme cu acelas egr depinde si de modul de exploatare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu 2.0....si ghici...tocmai s-a dus EGR...la 106000 km. Merg cu ea aproape zilnic si pe afara, nu rulez doar in oras. Eroarea e P0403. Acum caut piesa. Am primit oferte de la magazine si cu EGR reconditionat. Diferenta e de 200 de lei. Nu stiu cine le cumpara. Mie imi este frica si de piesele noi (oare cat rezista), apoi de unele reconditionate. Aftermarket am gasit pe la 1300, OEM 1800. Service-ul VW mi-a facut o oferta in care pretul piesei este 1585 ron, restul pana la aproape 2700 alte maruntisuri si manopera. Mai am un magazin de unde iau maine o oferta si pe urma decid calea care o voi urma. Probabil nu ma duc la reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul nou ,in conditiile de trafic din RO, o sa  tina 50-100 mii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu, la partea cu 2.0tdi. Am 226mii km si EGR original din fabrica, modelul cu racitor separat.

80% din timp merg in regim de drum national 100-110 la ora, il curat constant, la fiecare 4...5 luni si doar o singura data am avut eroare...care dupa curatare a disparut.

Am observat ca o curatare periodica ii prelungeste simtitor perioada de viata. Cu medii cunostinte mecanice se poate face acest lucru in regie proprie, acasa. Eu asa procedez, dureaza 20..30 min.

In momentul cand se va strica, am sa-l anulez definitiv. fizic si din soft.

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!