Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

poti sa faci dar daca crapa ECU in timp ce se face update reprezentanta nu raspunde pentru asta.

inainte de update trebuie sa semnezi  ca nu ai facut remapare si daca ai facut iti asumi toata responsabilitatea in cazul in care ecu devine nefunctional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o nuanta, inainte de update se completeaza formularul respectiv dar se precizeaza si in ODIS inainte de up-date ca motorul are tuning, asta probabil tocmai sa impiedice eventuarea blocare a ECU.

In informarile de service se mai precizeaza ca in anumite cazuri nu se pierde garantia daca motorul are modificari soft, dar probabil ca se accepta modificari doar de la anumiti tuneri si doar pentru anumite masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rescriere de soft nu crapa ecu ci doar se pierde softul scris!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

enormal sa vrea sa ii sperie, politica firmei pana la urma.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca ar avea rost informarea si cerinta de setarea corecta a ODIS (informare ca este soft tuning) pentru ca nu intotdeauna se rescrie tot ECU, pot sa fie rescrise doar anumite portiuni de memorie si atunci suma de control la sfarsit ar putea sa nu coincida cu cea asteptata de fabrica.

Se stie ca dupa un tuning software se incearca prin diverse metode ca suma de control sa ramana aceeasi pe ECU (lucru imposibil pentru ca s-au modificat parametrii).

Cu alte cuvinte, fabrica cere in mod corect sa declari daca ai tuning, pentru a stii ce hash/checksum compara.

Garantia, daca o mai ai sau nu, este alta poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Este posibil ca eroarea sa apara doar la mers bara la bara ? Prima data mi-a aparut acum o saptamana dupa o jumatate de ora de mers (ca melcul) prin oras . La plecare dupa doua ore (de stat in parcare) a disparut si pana azi nu a mai aparut. Azi am fost 90 km pe dn si am venit pe A2 (deci viteza corespunzatoare ) , dupa intrarea in Buc circulatia a fost aproape bara la bara si a aparut din nou eroarea P0403. Cand am ajuns acasa si butonam la Torque dupa vreo 10 minute de mers la ralanti clipeala spiralei a disparut si OBD-ul nu a mai gasit nici o eroare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa schimb EGR-ul la un pret decent, la un Ad Garage in Bucuresti.

Piesa de origine (OEM) a fost 1600 RON iar manopera 250 RON. Garantie manopera 3 luni, garantie piesa 24 luni.

Sunat dimineata la ora 8:00, programat pentru ora 09:00, demontat montat si plecat in service pana la ora 13:00.

 

Dupa schimbarea EGR-ului si un drum de 15 minute prin Bucuresti, problema pare rezolvata. Au disparuti si acele mici trepidatii ale motorului care credeam pana acum ca sunt ceva normal.

 

Ca idee masina are 170.000 KM, iar EGR-ul cu probleme este din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a se defecta egr-ul(adica sa apara eroare pe vcds)aveai trepidatii cand facea regenerarea?Mie doar atunci imi trepideaza considerabil,destul de deranjant dar alte probleme nu am momentan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.12.2016 at 8:33 AM, Cristiansen 28 said:

Salutare baieti, 

am si eu o problema cu egr-ul la g6 1,6 tdi. Mi se aprinde martorul egr (spirala) cam la o saptamana in general lunea dimineata, si nu se mai tureaza. Daca opresc motorul, isi revine ca si cum nu ar fi nimic si nu mai apare nicio eroare pe vag.Cand mi s-a aprins a doua oara eroarea aceasta imi dădea.

P.S am mai schimbat egr-ul la 40.000 km pe garantie, in prezent am 167500 km

 

pareri??

image.jpeg

Aceeasi problema am avut-o si eu dar a ,, lucrat " juniorul pe ea si am scapat de cheltuieli. Poate fi repusa in functiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

de pe 17 decembrie cand mergeam spre porc sa-l tai am inceput sa am ceva probleme cu masina, cea din semnatura.(144.000  km dintre care 134.000 km mersi afara - Franta)

in timp ce mergeam a inceput sa palpaie martorul de bujii/preincalzire si am primit eroarea check engine : service now! ,am observat in acelasi timp si o scadere a puterii motorului, simteam cum apas pedala si nu mai trage ,afara erau erau -8 grade . Am oprit masina, am oprit motorul cateva secunde si am pornit din nou la drum. pana la destinatie nu s-a mai aprins.

Dupa ce am taiat porcul  si l-am urcat in masina am plecat spre casa , pe drum, dupa o perioada s-a aprins din nou acel martor, din nou, oprit masina, oprit motorul...a disparut. Am vb cu un amic si mi-a zis ca sa merg cu ea mai turata ceea ce am si facut, am mers in jur de 3000-3200 de ture si nu s-a mai aprins martorul.

Ieri in drum spre mama soacra a inceput din nou sa palpaie si sa nu mai am putere . Dupa oprirea si pornirea motorului eroarea disparea, pana cand nu a mai disparut si a ramas aprins si martorul de catalizator. cand am ajuns la destinatie cand puneam contactul martorul de catalizator (check engine) ramanea aprins  si daca porneam masina pornea si martorul de bujii/preincalzire  - am aici o filmare cum se comporta : http://sendvid.com/r737hzlx

avand manualul in franceza nu prea am inteles , asa ca am rugat un coleg cu vw golf si carte in romana sa-mi trimita explicatiile. in romana scrie catalizator defect la martorul respectiv.

Fiind duminica nu am avut unde sa ma duc la service, asa ca m-am dus lunea trecuta sa o pun pe un tester...

Cand am plecat de acasa a ramas aprins martorul de catalizator (check engine) , martorul de bujii/preincalzire s-a aprins cand apa a ajuns la 90 grade, exact inainte sa ajung la service.

Au pus un VCDS pe ea si au gasit un mesaj de eroare pe engine...l-au sters inainte sa apuc sa-l notez/fotografiez.si tipul mi-a zis ca daca scade puterea motorului si palpaie martorul de bujii/preincalzire atunci defectul este actuatorul turbinei.

Cat timp a pus-o pe tester ( cu masina oprita si apoi cu masina pornita) doar martorul de catalizator a fost aprins ,  martorul de bujii/preincalzire nu a fost aprins si mi-a zis ca nu poate sa vada ce eroare da ala ca nu s-a memorat. Intre timp m-am mai documentat si am gasit pe forum thread-ul asta despre EGR.

Problema a reaparut asa ca am sunat la reprezentanta pentru o programare, PBN aveau loc pentru diagnoza abia pe 5 ianuarie PBV pe 3 ianuarie, asa ca am sunat si la Brady. M-au programat pentru astazi dimineata si dupa diagnoza mi-au zis ca trebuie inlocuit EGR. Toata distractia costa la Brady 2700 lei ( piese + manopera) si dureaza aproximativ 8 ore.

abia saptamana viitoare merg sa schimbe EGR-ul..vedem dupa.

Modificat de refe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste pagina asta si mai salvezi niste bani ! numa vreo 3-4 posturi mai sus !

sunt destui baieti in Bucuresti [first class] care te rezolvau rapid cu diagnoza ,eu nu m as mai complica cu reprezentante ,programari etc etc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

pana la urma toata operatia o sa ma coste 2140 lei ,  am uitat ca am un voucher de 30% reducere dat de vw pentru piese originale

am vorbit cu cei de la Brady si au zis ca scad 30% din pretul pieselor, total piese cu manopera 2140 lei

Cu ocazia asta m-au instiintat ca masina face parte din scandalul diselgate si ca ar fi necesara resoftarea ECU pentru remedierea problemei, doar dupa ce se rezolva problema cu EGR-ul. Mi-au zis ca actiunea de remediere a problemei a inceput in Romania pentru motoarele TDI de 1.6 pe la jumatatea lui decembrie. Trebuie sa semnez ca sunt de acord /sau nu sunt de acord cu operatia , daca sunt de acord ei nu sunt raspunzatori pentru eventuala prajire a ECU, daca i-am facut chip tuning. Eu nu am facut chip tuning, dar nu sunt primul proprietar. Intrebarea este , se poate vedea daca s-a facut chip tuning /remapare la o masina? Cat costa verificare asta? cei de la Brady mi-au zis ca nu se poate verifica, dar tind sa nu ii cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am un CAYC la care trebuie sa-mi schimb EGR-ul.

la reprezentanta VW din oras mi-au cerut 2500 lei sau 700 lei manopera cu piesa mea.

10% din valoarea masinii nu le dau pt asa ceva, asa ca prefer sa o iau in ultima instanta de pe ebay, prin linkul postat cu amabilitat,e sau sa caut un EGR SH, pe la dezmembrari.

La ce sa ma uit cu atentie la ansamblul EGR SH cand il cumpar? Evident codul, dar cum imi dau seama de uzura lui sau starea tehnica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr sh nu merita cauta nou la un pret cat mai bun (nu cumpara meat&doria) sau daca nu vrei sa investesti in masina il anulezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.  Renunt la varianta SH.

Prin trecerea pe direct - renuntare la catalizator, EGR si DPF precum si resoftarea aferenta - inteleg ca nu mai trec ITP-ul legal, dar ma intereseaza daca masina va scoate fum.

Acum, chiar daca are 300k la bord, e curata in emisii vizibile.

Care ar fi un pret corect pt toata manopera la trecerea pe direct? ploiesti-bucuresti

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are rost sa ii faci asa ceva, daca nu urmaresti aport putere, stage2, etc. Cumpara-i EGR nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat. Am discutat cu un prieten si mi-a mai zis de o posibilitate:

Sa anulez doar EGR-ul din soft, mecanic sa las masina asa cum e. DPF-ul va functiona la fel, probabil voi pierde putin la consum si putere dar apoi, daca nu-mi place comportamentul masinii, pot inlocui oricand EGR-ul.

Ce credeti despre varianta asta? Se accelereaza uzura altor subansambluri ale masinii?

Multumesc.

 

Modificat de sang
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, sang said:

Mersi de sfat. Am discutat cu un prieten si mi-a mai zis de o posibilitate:

Sa anulez doar EGR-ul din soft, mecanic sa las masina asa cum e. DPF-ul va functiona la fel, probabil voi pierde putin la consum si putere dar apoi, daca nu-mi place comportamentul masinii, pot inlocui oricand EGR-ul.

Ce credeti despre varianta asta? Se accelereaza uzura altor subansambluri ale masinii?

Multumesc.

 

din pacate, prietenul tau nu stie ca la modelul tau, acestea functioneaza impreuna, pentru a putea efectua regenerarea DPF-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sang

ai doua solutii ..viabile.

1. daca are 300 k o vinzi asa cum e.

2. daca insisti sa o tii cumperi EGR nou OEM asa cum te-au sfatuit toti aici.

restul nu sunt solutii

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu EGR-ul la Tess in Brasov si m-a costat 2000 de lei. Am beneficiat si de o reducere de 30% din pretul pieselor, asta pentru ca masina este 1.6 TDI (CAYC), motorul cu softul problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a beneficia de reducerea de 30% a pieselor ce trebuie sa fac?

Exista o informare oficiala VW/Skoda care precizeaza acest lucru?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rind sa cumperi piesele de la reprezentanta iar apoi motorul sa faca parte din lotul "Dieselgate".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Am un Golf 6 2011, 1.6 TDI, motor CAYC.

Cu VCDS s-a citit urmatoarea eroare:

Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 MN    HW: 03L 907 425 C
  Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H43 8892
           Software Coding: 08114016032401080000
            Work Shop Code: WSC 01357 011 00200
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023MN 003004 (VW36)
                       ROD: EV_ECM16TDI02103L997557B.rod
                      VCID: FEF9BBF461294FB23B-80AA
1 Fault Found:

7343 - EGR Sensor 2 
          P0407 00 [032] - Signal too Low
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 65166 km
                    Date: 2017.01.04
                    Time: 10:36:05

                    Engine speed: 2123.50 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 61 km/h
                    Coolant temperature: 70 °C
                    Intake air temperature: 0 °C
                    Ambient air pressure: 970 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.344 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    EGR solenoid valve: actual value-ANG_EGRV[0]: -1.129 %
                    EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve: activation-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
                    High pressure EGR actuator: activation-PWM_HBR_EGRV[0]: -23.212 %
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val-V_EGRV[0]: 0.684 V
                    EGR valve: offset closed-V_EGRV_BOL[0]: 0.713 V
                    EGR valve: offset open-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
                    Actuator for high pressure EGR: status-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 14

Este de schimbat EGR-ul sau este alta problema?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!