Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Va multumesc de raspuns. Aveti dreptate, m-am documentat si eu mai bine dupa ce am postat. M-am grabit in afirmatii, deh... entuziasmul de a scapa mai ieftin. Voi reveni cu detalii dupa schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

03L131501G clapeta egr pentru CBAA, CBAB, CBDC, CBBB, montata in fata.

ce ai verificat tu Florine in ELSA  este racitorul de gaze de la egr.

3 hours ago, F l o r i n said:

dar nu am zis altceva, doar ca eu am zis ca discutam despre VW... aria pe care suntem aici - de aceea am specificat ca nu exista (deci exemplul cu motorul de Audi, nu are ce cauta aici) - sincer, nu am verificat pentru ce zici tu (cel de 110cp) voi verifica si revin cu precizari.

In rest, te rog sa nu-mi dai mie lectii despre viata, nu e cazul.....

L.E. - cand te referi la Golf 6 110 cp, motor CBDC ?.... Am verificat in Elsa si pare ca are aceelasi EGR. Daca ai altceva, pune aici sa vedem cum arata..... Legat de pozitia acestuia, mare importanta nu este, important este ca e tot modelul scump - asta il interesa pe colegul nostru

EGR.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce toti vorbiti ca nu se poate curata un egr de 1.6 sau 2.0 CR...?daca motorasul care actioneaza tija e bun si tija in forma de secera lucreaza bine nu vad dc.nu poate sa fie curatat...un mers subturat sau gresit infunda egr...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr nu se curata la acest tip de motor..e cu tot cu  racitor  ! Oricum ai merge egr o să  cada la un nr de km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

cristi cris, pai  motorasul, tija sau rotile alea dintate de plastic se duc  si nu mai ai ce face cu egr-ul ,

al meu era fff curat , fara depuneri si a picat motorasul, deci nu a fost fortat de eventualele depuneri din interior , nu aveam ce curata la el, era fara uzura

si la cat e de munca la el (daca e in spatele motorului).....

 

Modificat de golf 6-2.0 103kw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, MariusPD a scris:

Egr nu se curata la acest tip de motor..e cu tot cu  racitor  ! Oricum ai merge egr o să  cada la un nr de km. 

De cazut o sa cada odata si odata....eu am desfacut un egr si l-am si curatat.avea tija in forma de " secera"blocata...dupa ce l-am spalat cu solventi inclusiv racitorul a functionat fara pb.pacat k nu am poze cu egr inainte de curatare.racitorul mi-a luat o ora sa il curat asa incarcat era de funingine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, golf 6-2.0 103kw a scris:

cristi cris, pai  motorasul, tija sau rotile alea dintate de plastic se duc  si nu mai ai ce face cu egr-ul ,

al meu era fff curat , fara depuneri si a picat motorasul, deci nu a fost fortat de eventualele depuneri din inte , nu aveam ce curata

si la cat e de munca la el (daca e in spatele motorului).....

 

Daca sunt duse rotitele de plastic si rotitza de la tija egr e dus...chiar nu ai ce face cu el.egr meu e ca nou la partile alea doar ca avea tija care functiona f.greu.daca toate piesele sunt bune nu vad dc.nu merge incercat o curatare.exista o firma la Harghita care curata egr cu ultrasunete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu, acum multa lume are CNC, acele rotite care sunt de plastic nu se pot face din metal sau un material mai rezistent si inlocui ?

Sau nu se pot scoate este totul capsat si neservisabil ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

se pare ca oricum pica, cum am zis si mai sus , la mine a picat motorasul, era curat egr fara depuneri,  deci ......

il schimbi si daca mai duce 150k cat a dus si ala vechi ...... schimbi masina

poti sa il cureti , preventiv, asta in cazul in care te pricepi ai elevator, scule etc

daca mergi la mecanic si iti ia  4-500 manopera, il duci la curatat iti mai ia si acolo ceva,

il pui pe masina si in 3-4 luni pica electronica de pe el....... te-ai scos

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este...risti sa cada in scurt timp si tot la unul nou ajungi.multi km fara reparatii va doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am postat cu ceva timp in urma, cerandu-va sfatul un legatura cu o problema legata de EGR.

Postez acum, dupa ce am rezolvat-o, in speranta ca voi ajuta pe cineva care intampina aceiasi problema.

Simptome: mi se aprindea martorul spirala in bord, iar motorul nu se tura mai mult de 2500 rot/min, deci intra in "limp mode". Eroarea data de VCDS era urmatoarea: 7462 - EGR Valve (N18), P0403 00 [096] - Malfunction - intermitent.

Chiar daca toata lumea imi recomanda inlocuirea EGR-ului, am zis sa incerc sa descopar singur problema. Dupa ce am rascolit tot internetul si m-am documentat, am decis sa testez valva N18 (cod OEM: 1K0 906 283 A), prin demontarea ei de pe masina si aplicarea unui curent de 9v la contactele acesteia, in timp ce suflam pe cele 2 orificii. Am descoperit ca aceasta era blocata, asa ca am comandat una si am inlocuit-o, iar problema a disparut. Masina functioneaza foarte bine, iar testerul nu imi mai arata eroarea. 

Cost electrovalva (valva n18, EGR solenoid): 110 lei comandata de pe ebay.

Costul unui EGR nou plus manopera: apx. 2000 lei. 2016_12_04_17_35_21.png20161128_195945.jpg20161204_174500.jpg

Trageti voi concluziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CAYC ,N18 e partea electrica de la egr,ce ai schimbat tu acolo e solenoidul de la bypass-ul racitorului de gaze

Blue = vacuum control line for exhaust gas recirculation.

Grey = breather line from air filter housing.

Green = vacuum control line for turbocharger.

Red = vacuum supply line for vacuum pump.

A21-10421.png

3 - Exhaust gas recirculation cooler changeover valve -N345-

6 - Charge pressure control solenoid valve -N75-

 


A26-10816.png

Assembly overview - exhaust gas recirculation

11 - Exhaust gas recirculation cooler

q  With integrated exhaust gas recirculation valve -N18- with exhaust gas recirculation potentiometer -G212-.

 

Scoate mufa la piesa inlocuita si o sa vezi ca da eroare  cooler changeover valve -N345-

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic, asa o fi. Dar cum de functioneaza ok acum? Isi face regenerarea cum trebuie, nu imi mai apare eroarea... 

Valva asa era denumita pe mai multe site-uri, inclusiv pe site-uri de piese auto, cu tutoriale de reparatii etc. 

Modificat de Recor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rabdare ca apare mai devreme sau mai tarziu.

Nu te stresa ,e ceva normal, la  99% din cayc-urile care ruleaza in RO  cad egr-urile.

Pui unul nou si o mai duci aprox 50-100 mii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) nu rabdarea e problema cand se strica ceva. Eu sunt multumit ca merge ok acum si sper sa mai tina asa. Apropo, de unde sunt schemele alea asa de misto? M-ai putea ajuta cu o schema a panourilor de sigurante ale CAYC-ului? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Documentatiile sunt din manualul de reparatie elsawin ,il gasesti pe net 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/4/2016 at 5:46 PM, Recor said:

Simptome: mi se aprindea martorul spirala in bord, iar motorul nu se tura mai mult de 2500 rot/min, deci intra in "limp mode". Eroarea data de VCDS era urmatoarea: 7462 - EGR Valve (N18), P0403 00 [096] - Malfunction - intermitent.

Chiar inainte de postul tau cu intrebarea am scris de N18 si putin mai sus ai si durata de viata unei valve non-oem/

 

On 12/4/2016 at 6:00 PM, EEXCALADE said:

La CAYC ,N18 e partea electrica de la egr,ce ai schimbat tu acolo e solenoidul de la bypass-ul racitorului de gaze

Daca la CAYC valva N18 este integrata in EGR si omu a avut eroare pentru N18 si a schimbat -N345- asta nu inseamna ca a rezolvat problema si ca eroare afisata nu era cea corecta?Sunt nou in "lumea diesel" si VW dar la BMW de ex scenariu de mai sus este des intalnit.

Eu am CFFB si am avut aceasi problema si de ambele ori am putut confirma fizic defectul valvei N18....foarte clar la cea non-oem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea

de cateva zile mi-a aparut in bord erorile din atasament , mentionez ca senzorul de presiune diferential al DPF-ului l-am schimbat dar eroare i-mi tot apare.:

 7347 Diesel Particle Filtre- Differential Pressure sensor

 P245300 {237} Implausible Signal

 

7346  Diesel Particle Filtre- Differential Pressure sensor

 P245300 {237} Implausible Signal

 

 

Poate sa i-mi spuna cineva daca s-a mai confruntat cu astfel de probleme si care ar fi rezolvarea lor?

Va multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzorul de presiune diferentiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/28/2015 at 7:33 PM, flr1122 said:

Fratii mei de suferinta, EGR-UL POATE FI RECONDITIONAT/REPARAT in cele mai multe cazuri. Am postat acum cateva zile faptul ca am gasit pe cineva pe internet care face aceasta operatiune. Bineinteles ca am fost sceptic, dar am zis sa merg la risc si am castigat. Masina functioneaza perfect, martorul s-a stins si nu a mai aparut. A disparut si trepidatia pe care o aveam la pornire. Cine vrea detalii sa-mi lase un PM ca sa nu se considere reclama. La EGR se pot defecta urmatoarele: vanele (de inalta si joasa presine), motorasul sau se pot bloca tijele de comutare. Eu cu un cost de 300 lei am rezolvat problema. Am deja 450 km de la reconditionare si totul e ok. A scazut consumul si masina are din nou vlaga. 

Salut!

Eu sunt noul proprietar al masinii lui Florin (l-am stalk-uit pe vwforum :) ).

Masina are acum 167 mii km si nu a mai avut probleme cu EGR - nici un martor in bord, nici o eroare pe tester, nu pierdut putere. Eu o am de un an si vreo 2 luni de la 150 mii km.

Ca rezumat, am pe masina un EGR care a fost schimbat la 112 mii km, reconditionat la 143 mii km iar la 167 mii km nu are inca probleme.

Mers 30% urban - 70% extraurban tot timpul in 2000 de ture si schimbat la 2400 ture. Motorina Rompetrol efix ( cea de 51) iar fiecare al treilea cu omv maxxmotion (cea cu 0 biodizel).

 

Modificat de dft_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Script, tu ai avut aceeasi problema si ai schimbat aceeasi electrovalva pe care am schimbat-o si eu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am  un GOLF CAYC 1,6  si din ce in ce mai des imi aparea eroarea de potentiometru egr signal low   (G212) pina intr-o zi cand a ramas afisata permanent pe bord si nu se mai stergea . Pe linga toate astea motorul sta in limp mod dar si filtru de particole incepe sa acumuleze. la 30 g si deja afiseaza pe bord. Am dat jos egr l-am studiat ,am sunat la toti mecanici de vw  inclusiv pe FLORIN (senior) pentru electronica de linga motoras si nimic. Toata lumea ma incuraja sa-mi cumpar alt egr, undeva 1500 ron pe original si 1100 sau 1300 pe producator. In cele din urma mi-am pus juniorul la treaba care se invarte in zona IT  si am studiat problema. Mentionez ca am EGR comun cu racitor.

CONCLUZIA :

Piesa electronica de la EGR este programata sa se defecteze la un nr de km prescrisi. Am la masina deja 220 000 adusa din Germania si chiar ma gandeam cum de nu am probleme cu EGR si iata ca a sosit timpul. Munca juniorului nu a fost in zadar reusind in cele din urma sa rescrie procesorul din placa si uite asa am EGR  nou curatat si bun de pus la munca. Acum am caldura recuperata in parametri si in plus un motoras Egr care functioneaza liber . Pot considera ca avem o victorie in acest domeniu in care EGR se schimba pe banda rulanta 

5_egr_motor_VW_1.6_TDI.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant ceea ce zici. Daca ar fi asa, ar fi o mare problema pentru VAG. Ai putea sa ne ajuti si pe noi in cazul in care am avea aceeasi problema, cu mai multe detalii? Cum se face exact? Eu momentan mi-am rezolvat singur o problema legata de EGR, dar daca ar aparea alta, mi-ar fi de mare folos experienta ta. Mie si multor altora.

Modificat de Recor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca acest lucru se intampla pe toate marcile de masini si este o strategie buna daca ne gandim la vanzarile de piese. Imi spunea un mecanic ca pe reperul EGR- uri sunt foarte mari stocurile. Industria auto urmareste aceste rulaje. In legatura cu rezolvarea facuta pe placa electronica , este  de domeniul IT dupa cum am precizat iar eu sunt novice. Oricum recompensa a fost una pe masura tinind cont ca ar fi trebuit sa scap de 1500 ron.

 

 

On 10.11.2016 at 13:05, golf 6-2.0 103kw a scris:

cristi cris, pai  motorasul, tija sau rotile alea dintate de plastic se duc  si nu mai ai ce face cu egr-ul ,

al meu era fff curat , fara depuneri si a picat motorasul, deci nu a fost fortat de eventualele depuneri din interior , nu aveam ce curata la el, era fara uzura

si la cat e de munca la el (daca e in spatele motorului).....

 

daca era numai motorasul se putea repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!