Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Dar care sunt simptomele ca trebuie schimbat neaparat?Momentan masina merge ok,din punctul meu de verede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai intra in limp mode..ti se aprinde aceea siguranta..si daca e asa..si nu il schimbi si mergi asa cu el..o sa se duca su dpf.ul..filtru de particule..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca inca nu am limp mode(am ajuns la 160 dar nu a intrat in limp mode,s-a comportat ok.).

Daca nu am eroare in bord se poate duce filtrul de particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai cautat putin pe net si am dat de o practica,si anume anularea egr-ului.Este o solutie de luat in calcul daca egr-ul este pe duca sau e mai ok sa continui cu schimbarea lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rugam sa faci un efort si sa cauti cateva pagini mai in urma. S-a scris deja de mai multe ori.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - si modificarea softului ECU, pentru a scoate aceste componente.

Recomand sa iti schimbi EGR-ul - decizia finala este a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua!

În luna iunie a acestui an am avut prima întâmplare cu EGR-ul dar, după ce am oprit motorul şi l-am repornit a funcţionat fără probleme. Atunci nu ştiam ce o să mă aştepte! Toată vara am circulat cu maşina. Am parcurs mii de kilometrii în concediu fără să am vreo problemă! La întoarcere din concediu, după ce s-a schimbat vremea, mai précis s-a răcit, a reapărut problema. În fiecare dimineaţă, la pornirea motorului, intră pe eroare. Pentru că nu ştiam care este cauza am fost la cineva care mi-a citit eroarea şi mi-a spus că este de la EGR. Între timp, am curăţat conducta care vine de la blocul motor la supapa de admisie şi care era obturată. Am fost la mecanici care mi-au demontat şi conducta din spate, cea dintre blocul motor şi EGR, să vadă dacă şi aceasta este obturată. Din fericire aceasta era curată! Nu s-au băgat să demonteze EGR-ul spunându-mi că nu are rost să-l înlocuim căci s-ar putea ca eroarea  să nu fie de la EGR ci de la alte componente care dau eroare în el. Mi-au spus că o să sune pe altcineva care a mai lucrat cu Volkswagen să întrebe de la ce altceva ar putea fi problema. Dar să vă spun cum se manifestă la mine! Dimineaţa la pornire intră pe eroare şi abia pot merge cu maşina dar, şi aici este marele mister, după ce temperatura uleiului ajunge la de 90 de grade C, dacă opresc motorul şi-l repornesc nu mai dă nici o eroare. Din acest moment motorul funcţionează perfect, fără întreruperi şi fără erori, până la destinaţie. Dacă a mai avut cineva o problemă asemănătoare poate să-mi spună şi mie cum a rezolvat-o? Mie, cel puţin, mi se pare că este vorba de un contact imperfect. Vă mulţumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. posteaza eroarea exacta, asa cum este ea stocata

2..... s-ar putea sa necesite inlocuirea EGR-ului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primu rand tre sa  pui un tester.Vcds.. sa vedem exact ce erori iți da. ..din ce  an e masina ? vezi ca dacă o ai dupa 2010 egr..nu se curata ci se înlocuiește . .

ȘI dacă e de la egr și mai mergi asa cu ea o sa ai probleme cu dpf.ul

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 cr.... nu are altfel de EGR, decat modelul care se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am o poza cu codul de eroare, dar ce spuneti de faptul ca functioneaza perfect dupa ce ajunge uleiul la 90 de grade?! DPF-ul isi face regenerarea normal (cred!). Din cand in cand, timp de 15 - 20 de minute se tureaza singura si isi face regenerarea. Din cate am inteles eroare pe EGR poate sa dea si electrovalva de presiune a EGR-ului (...pe care am schimbat-o...!) dar si alte componente (care ar fi acelea?). Zilele acestea o sa duc masina la service si o sa va tin la current. Sper sa o rezolv!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Se pare ca intampin si eu aceeasi problema cu EGR-ul. Q inceput cu martorul de spirala care se aprindea intermitent urmand apoi sa apara si cel de check engine. Acum vad ca au disparut ambele dar sunt convins ca doar temporar. am verificat si cu OBD si am primit codul de eroare: P0403 Exhaust Gas Recirculation "A" Control Circuit.

Acum intrebarea mea este sa optez pentru un EGR(+ racitor) de la Elstock sau unul OEM ? Diferenta de pret este destul de mare. Din pacate am doar aceste 2 variante pentru codul meu de masina.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! 

Am un Golf 6, 1.6 TDI Bluemotion, fabricatie 09 2011, adus din Olanda. O frumusete de masina, prima mea masina. Editie highline cu tot ce vrei pe ea in afara de fiabilitate, de care nemtii au cam uitat in ultimii ani, se pare. Nu am apucat sa ma bucur de masinuta nici macar o luna, ca s-a si suparat pe mine. Problema des intalnita, spirala aprinsa intermitent si limp mode. Mi-am cumparat si VAG COM, iar in VCDS imi arata eroarea 7462 -EGR VALVE(N18) - malfunction, intermittent, not confirmed. Adevarat ce zice, ca nu imi apare mereu eroarea, are momente si momente. Ideea e ca am citit topicul asta si am observat ca sunt 2 modele de EGR-uri: unele cu tot cu racitor, care se afla in spatele motorului si tre' sa demontezi juma' de masina sa le schimbi si costa de-ti dai palme, iar altele separate de racitor, care se afla in fata motorului si sunt si mai ieftin si mai usor de schimbat. Am vazut ca, la un moment dat, a existat o discutie contradictorie intre membrii forumului, cum ca la codul asta de motor(CAYC) EGR-ul e montat in spatele motorului. Eu il am in fata, cred. As vrea sa lamuresc problema asta cu voi si sa va intreb cam cat m-ar costa sa-l schimb, original, cu tot cu manopera. Sau poate exista si posibilitatea curatarii acestuia... Atasez si niste poze.

https://postimg.org/image/3xukci2zx/

https://postimg.org/image/g024lma4h/

Modificat de Recor
Greseala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu il ai in fata - in fata ai clapeta.

si la tine (ca la toate modelel CR), este in spatele motorului, jos... si este cel cu racitor - deci, varianta mai scumpa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel din pozele tale nu e EGR, este clapeta de shut-of, daca vezi e pusa in fata galeriei de admisie.

Egr-ul tau e cu tot cu racitor in spatele motorului, nu exista nici un motor 1.6 tdi model year dupa 2010 cu egr in fata.

egr in fata are 2.0 de generatia veche.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista niciun 1.6 sau 2.0 tdi CR - cu egr-ul in fata.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 CR din 2009 are EGR in fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

Recor, asa face la inceput, o sa se stinga martorii de prin bord, dupa o vreme se aprind tot mai des , te apuca nervii si il schimbi , pe original am gasit la 1500 ron + manopera.

La motor de 2L , nu cred ca e diferenta mare de pret la 1.6 , tot in spate e cu racitor cu tot , nu merge curatat , poate te-a lasat electronica de pe motoras si e capsulat ,

oare se gaseste motorasul separat ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, F l o r i n said:

Nu exista niciun 1.6 sau 2.0 tdi CR - cu egr-ul in fata.....

la golf 6 2.0 tdi CR de 110 cai cel cu cutie in 5 trepte are EGR in fata la fel si 2.0tdi CAGA  CR tot in fata dar nu il gasim pe golf 6.

generatia noua sunt toate cu egr in spate cu racitor atasat.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAGA e la Audi... si acestea au motorul montat invers, nu transversal - ca la G6 - normal ca la acestea difera amplasarea diverselor componente.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si eu ce am zis ca nu e pe golf 6 dar e CR .

tu ai precizat clar ca nu exista egr in fata la CR

exista, ti-am spus si eu si @Al Bundy respect nivelul tau de cunostinte dar de data asta trebuie sa te citez "nimeni nu sa nascut invatat" cand nu sti ceva studiezi.

la golf 6 2.0 tdi CR 110 cp din 2009 egr e montat in fata separat de racitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu am zis altceva, doar ca eu am zis ca discutam despre VW... aria pe care suntem aici - de aceea am specificat ca nu exista (deci exemplul cu motorul de Audi, nu are ce cauta aici) - sincer, nu am verificat pentru ce zici tu (cel de 110cp) voi verifica si revin cu precizari.

In rest, te rog sa nu-mi dai mie lectii despre viata, nu e cazul.....

L.E. - cand te referi la Golf 6 110 cp, motor CBDC ?.... Am verificat in Elsa si pare ca are aceelasi EGR. Daca ai altceva, pune aici sa vedem cum arata..... Legat de pozitia acestuia, mare importanta nu este, important este ca e tot modelul scump - asta il interesa pe colegul nostru

EGR.jpg

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da la colegul nostru cu 1.6 TDI e modelul "scump" cu racitor in spate

La 2.0 tdi CBDC 81kw ma refer  si are supapa egr in fata si racitorul separat cel din poza ta.

cod piesa de exemplu poate fi :03L131501K  (sunt multe revizii)

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!