Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

"Piesa electronica de la EGR este programata sa se defecteze la un nr de km prescrisi. "

Greu de crezut pt mine.

Asta ar insemna ca dai din km inapoi si dispare eroarea .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ar avea efect schimbarea km dar logic ar fi ca acel procesor deja are km ,,parcurși,, deci nu cred că-l influențează modificarea km în ECU. Până una alta v-am povestit ce am reușit să fac fără multe intervenții la ECU. Ce este adevărat munca multa a fost la dat si la pus EGR-ul pe mașină , acasă cu forțe proprii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- cred ca ai sters doar niste log-uri din controlor, cu timpul daca sesizeaza ca mecanic nu e ok poate revenii cu eroare

-asteptam evolutia in timp

-ca sa treaca timpul mai usor roaga juniorul sa ne faca  rezumatul operatiunilor, unii ditre noi poate inteleg ceva programare

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sursa...

Gestionarea electronică permite obţinerea unei rate de recirculare variabilă care poate fi cartografiată în funcţie de mai mulţi parametri. În anumite cazuri, va fi posibilă buclarea sistemului controlând poziţia reală a vanei EGR.

În cazul gestionării electronice a vanei E.G.R, anumite informaţii sunt esenţiale pentru calculator:

Sarcina:

Informează calculatorul de cererea de sarcină determinând comandarea E.G.R.-ului numai la sarcini joase şi interzice comanda vanei în deceleraţie (se evită emisiile de fum).

Viteza vehiculului:

Informează calculatorul despre viteza vehiculului pentru strategia E.G.R-ului; de exemplu dacă viteza vehiculului este nulă şi pedala acceleraţie ridicată sau viteza motorului la relanti, atunci E.G.R se va dezactiva; când viteza devine mai mare de 40km/h E.G.R. este din nou activată; aceasta pentru a evita ancrasarea supapelor.

Regimul motor:

La fel ca şi la informaţia viteză vehicul, utilă la strategia de comandă a vanei E.G.R.; în majoritatea cazurilor E.G.R.-ul nu mai este comandat peste 3000tr/min şi sub un regim de minim 800 tr/min pentru a evita calarea motorului.

Temperaturile apei, aerului şi motorinei:

Aceste informaţii servesc la strategia de comandă a E.G.R.-ului; de exemplu dacă temperatura apei de răcire este prea mică se limitează  rata de gaz reciclat, altfel s-ar limita creşterea temperaturii motorului; în plus la rece există mai puţin NOx.

Presiunea atmosferică:

Informează asupra altitudinii pentru activarea vanei; cu creşterea altitudinii oxigenul se rarefiază, temperatura de ardere scade, deci nu mi este utilă comandarea vanei.

Poziţia vanei:

La vanele E.G.R. electrice, poziţia vanei este controlată printr-un captor de tip potenţiometru care este integrat în aceasta. Acesta informează calculatorul de poziţia exactă a vanei, calculatorul determinând deschiderea reală precum şi funcţionarea vanei. În caz de defectare a acestui captor vana nu mai poate fi comandată.

 

NU vad ca ar fi putut rescrie!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi cer scuze daca m-am exprimat greșit dar am întrebat juniorul si mi-a explicat că a recalibrat acea electronica care sesizează mișcarea ghearei ce acționează tija EGR-ului. Eroarea este dată de G212.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi,  eu am inteles ca a scris partea electronica a EGR ului si nu ecu, asa ca nu prea suna a EGR off.

@fabiuta.

Tocmai am scris cine misca acea tija(daca a intervenit pe ECU suna cum a spus @Al Bundy a EGR off altfel...

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.12.2016 at 20:55, romytaxy a scris:

Pai eu am inteles ca a scris partea electronica a EGR ului si nu ecu, asa ca nu prea suna a EGR off.

Exact așa este. De partea electronica a EGR-ului s-a ocupat

 

On 17.12.2016 at 19:18, Al Bundy a scris:

EGR OFF ??

Nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-daca a modificat partea electronica din egr sa raporteze ca executa ce in cere ecu fara ca acest lucru sa se petreaca in realitate nu mai da eroare, dar asta nu te scuteste de probleme in viitor pentru ca e clar ca partea mecanica nu mai fuctioneaza ok

-e un mod de a face "EGR off"

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce "piesa" a rescris pe partea electonica a EGR??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un controlor , dar e deja de domeniul sf sa te loghezi pe el si sa mai ai si codul corect cu care sa il rescrii in mod normal e read only cred  ca deja ne pierdem timpul, nu mi se pare o solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 minutes ago, bob7 said:

-daca a modificat partea electronica din egr sa raporteze ca executa ce in cere ecu fara ca acest lucru sa se petreaca in realitate nu mai da eroare, dar asta nu te scuteste de probleme in viitor pentru ca e clar ca partea mecanica nu mai fuctioneaza ok

-e un mod de a face "EGR off"

Totul este perfect normal în funcționarea EGR-ului. Nu sunt de acord cu EGR off. Una din  problemele ce pot apare din nefuncționare EGR este funcționarea în parametri a DPF, lucru pe care l-am monitorizat timp de aproape o săptămână si e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-te rog intreaba juniorul ce a facut, e posibil sa dea din nou erori in scurt timp, e foarte putin probabil ca a putut modifica ceva la acel soft din controlor

- afirmatia ca vw le programeaza sa pice la un interval fix nu e reala au picat si la 60 k si la 120 k si la mai mult, (nici nu sunt facute de vw).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, romytaxy said:

Ce "piesa" a rescris pe partea electonica a EGR??

A atașat partea electronica a EGR-ului la o altă placa electronica si după calibrare Am văzut personal pe laptop oscilarea tensiunii  între 0 si 5 volti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu ne ai spus ce eroare aveai??

Pe 5 V lucreaza cam tot ce este actuator/senzor!!

Esti evaziv si ne lasi sa ne "batem intre noi cu presupuneri". Roaga baiatul sa ti spuna ca, a legat X la XX si a modificat XXX in controler/piesa/etc.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, bob7 said:

-te rog intreaba juniorul ce a facut, e posibil sa dea din nou erori in scurt timp, e foarte putin probabil ca a putut modifica ceva la acel soft din controlor

- afirmatia ca vw le programeaza sa pice la un interval fix nu e reala au picat si la 60 k si la 120 k si la mai mult, (nici nu sunt facute de vw).

 

Odată ce el a reușit să pună pe picioare acea placa electronica care îmi ținea mașină în limp mode  fără să am alte erori pe EGR e oarecum clar că a ,,picat ,, la un termen prestabili si culmea un amic mă sună cu aceeași eroare zilele astea si are doar 185 000 ,Passat 2011 luat din ro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet CARE e eroarea/nici la asta nu vrei sa ne raspunzi!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti topicul o sa vezi ca nu pica la 185000 , la mine a tinut 120 000 la altii 60000...etc

Te rugam insistent sa il rogi pe junior sa ne explice cum sa legat la controlor si ce a facut 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 cayc a cazut la 80 mii km ,a fost inlocuit pe garantie .

Cei de la vw au gresit programarea ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minutes ago, romytaxy said:

Tot nu ne ai spus ce eroare aveai??

Pe 5 V lucreaza cam tot ce este actuator/senzor!!

Esti evaziv si ne lasi sa ne "batem intre noi cu presupuneri". Roaga baiatul sa ti spuna ca, a legat X la XX si a modificat XXX in controler/piesa/etc.

Am spus că am văzut la junior  placa electronica lucrând în acesti parametri pe care inainte nu îi aveam si  eroarea îmi spunea low signal potentiometru. A lucrat cu boot kit de la Infineon. Restul e munca lui.

1 minute ago, fabiuta16v said:

Am spus că am văzut la junior  placa electronica lucrând în acesti parametri pe care inainte nu îi aveam si  eroarea îmi spunea low signal potentiometru. A lucrat cu boot kit de la Infineon. Restul e munca lui.

Sper să-mi aduc aminte și codul de eroare. E ceva timp de când nu apare si sincer nu-mi doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minutes ago, EEXCALADE said:

1.6 cayc a cazut la 80 mii km ,a fost inlocuit pe garantie .

Cei de la vw au gresit programarea ???

Părerea mea:

16 minutes ago, EEXCALADE said:

1.6 cayc a cazut la 80 mii km ,a fost inlocuit pe garantie .

Cei de la vw au gresit programarea ???

Părerea mea este că nu s-ar putea ,,pregăti,, toate la același nr de km . Ar fi prea mare coincidenta si lumea ar intra la idei. Îți aduc aminte că la mine nu a picat intr-o zi. Timp de vreo două - trei săptămâni îmi afișa eroarea până intr-o zi când nu se mai putea șterge și gata, limp mode.

28 minutes ago, romytaxy said:

Repet CARE e eroarea/nici la asta nu vrei sa ne raspunzi!!

Cum îmi aduc aminte codul îl afișez dar credeam că la felul cum îmi merge masina acum nu-mi doresc să apară. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni intelegeti ca EGR nu are procesor si nu face nimic de capul lui .

E doar o clapeta miscate de un motor si care are si un senzor de pozitie . Intr-adevar exista un driver ptr controlul clapetei, unele EGR primesc comanda pe CAN nu cred ca e cazul la VW .

Dar tot controlul EGR se face din ECU acolo se calculeaza pozitia in functie de celelalte sisteme si modurile de functionare ale motorului .

Oricum nu-mi pot da seama cum ar fi putut fi pacalit ECU ul din electronica EGR, poate a fost reparat doar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de aceea am postat peincipiul de functionare a EGR!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!