Jump to content

(P) Michelin Cross climate - inovatie sau nu ?


voinea
 Share

Postare recomandată

Pana la urma am renuntat la crossclimate si merg pe dedicate din cauza ca peste tot unde am sunat sa le comand nu stiau sa imi spuna daca au sau nu protectie la janta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Pacat ca ai renuntat - sunt de senzatie la mine la bv pe mazga asta de sare si dupa ceata pot sa zic eu unul ca sunt aproape ca cele de iarna low - mediu ( k...ber / h..kook ) Iar daca ai si 4x4 chiar nu simti ca sunt pt. 2 anotimpuri.

Eu unul le recomand - sper sa nu se toceasca repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Prima impresie pe zapada/mazga/temperaturi cu adevarat scazute: performante peste o anvelopa all season (compar cu michelin din echiparea duster) dar sub o anvelopa dedicata de iarna. Insa pe asfalt ud si temperaturi scazute sunt extrem de bune. Nu am absolut nicio emotie cu ele. Deci, pentru mersul prin orase, iarna, foarte bune. Daca insa dai de ceva conditii de iarna mai grele e recomandat sa parchezi ca alfel ajungi la stirile de la ora 19.00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update dupa ce ieri am facut un drum de Pitesti-Bucuresti si retur in conditii serioase de iarna, pe viscol:

 

M-au surprins placut aceste anvelope desi am plecat la drum cu emotii. La viteze de autostrada nu am avut absolut nicio problema in a controla masina, niciun moment nu am simtit ca sunt depasite de situatie. 

 

Unde dau ele rateu este tocmai in oras, pe mazga, unde foarte greu gasesc aderenta. 

 

Pana acum all good, cum s-ar spune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu in oras azi am mers 30km dimineata. S-au comportat bine. Nu stiu de ce dar si eu am avut emotii. Parca ma asteptam sa nu faca treaba dar o fac. Sunt similare la comportament cu TS850 de pe GTI (mergam cu Sportsvan-ul azi dimineata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai fi serios... Ts 850 sunt cele mai bune anvelope de iarna!

Poate sunt la fel la rulaj cu viteza mica, pe uscat. Or fi ele bune, dar nici chiar asa :-)

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Te cred. Eu nu am mers cu ele pe zapada de iarna trecuta :P . Sunt pe GTI dar nu am avut chef sa-l scot pe el azi si am furat nevestei masina. In schimb ele sunt pe masina de la inceput de noiembrie si pe iarna uscata se comporta excelent TS850. Dar aici este topic despre CrossClimate :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ce spune Dragos: am emotii mai mari in oras cu ele decat pe drumurile externe. Ciudat totusi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa stii ca in oras e beleaua cu gheata de sub zapada, in afara parca nu e asa sticloasa, unde mergi si constant alta treaba.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Crossclimate-urile mele au cunoscut o negresa :(

post-1-0-47700200-1452182099_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Excelent! Nu le reprosez nimic. Am mers prin zapada de 10-15cm unde am observat cateva masini ce se luptau pentru aderenta. Eu (avand totusi DSG deci nu control de ambreiaj) m-am simtit in siguranta si am plecat de pe loc fara probleme.

Am avut ocazia sa merg si in afara Bucurestiului pe un drum unde fusese doar dimineata bagat un plug dar la ora 16 cand am fost eu deja mai venise zapada. Erau sleauri de la alte masini ce au mers pe acolo. Excelent a fost comportamentul. La un moment cand am ajuns la destiantie a trebuit sa intorc. Am bagat spatele spre o gramada de zapada virgina si am intors de unde venisem. Nu a fost nici un efort sa plec de pe loc. Deci din partea mea chiar se comporta bine in zapada. Pe lapovita se simt ok dar evident nu fortez ca degeaba ai anvelope bune daca vrei sa indoi legile fizicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la tine sunt OK, inseamna ca pe Corsa nevestii vor merge foarte bine avand in vedere ca nu prea iese din Bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul suprem il consider pe gheata. Zilele trecute a nins, s-a depus, apoi a fost lapovita/ploaie si au fost -10 grade noaptea. Noi mergeam pe drum de sonda cu loganul firmei (2015) si la 15 km /h la denivelari si o gheata ca nu poti sa te tii pe picioare, loganul fugea de fata si de spate in toate directiile, si am mers asa mult. Anvelopele nu sunt michelin xclimate, asa ca sunt oarecum offtopic, insa asta astept de la utilizatori sa-mi zica, cum se descurca in cele mai nasoale conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman: cred ca orice anvelopa ai avea pe gheata nu vor face fata, doar daca au spike-uri. my 2 cents

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce raspuns ai vrea sa obtii de la niste anvelope all-season, daca nici de la cele dedicate de iarna nu sunt asteptari mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

cum zice pronet, fara anvelope clutabile (pe care se pot monta tinte) nu faci nimic pe strat perfect de gheta. Anvelopa trebuoie sa se prinda cumva iar ploaie si apoi -10grade nu face decat un patinoar perfect unde cum ai zis nici o guma normala de iarna sau om cu bocanci nu reuseste sa mearga drept...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce s-au făcut suficiente teste in urma cărora s-a ajuns la concluzia ca nici o data o anvelopa all season nu o sa fie mai buna decat una dedicata anotimpului, de ce tot discutam?Multe pagini au fost scrise, dar concluzia cred ca e clara: iarna merg cu GHETE , vara merg cu SANDALE !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu acum am niste Michelin de iarna, dar sunt seconduri aduse din Germania. Au carne pe ele bine bine, si cand am prins acum 3 ani gheata sticla la un semafor printre blocuri unde nu prea se circula, am plecat doar impins. Apoi la alt semafor dupa ce practic oprisem, am simtit cum se "scurge" masina intr-o parte, eram pe o platforma de gheata. In rest m-am bagat peste tot in zapada si n-am avut nicio problema. Asadar pe mine ma intereseaza doar comportamentul pe zapada, ca pentru situatii extreme ai nevoie de lanturi, nisip, lopata si daca te duce buzunaru niste material special de topit gheata rapid, banuiesc ca exista pe la marile magazine.

 

Plus de asta ma intereseaza mai degraba comportamentul pe timp de vara, pentru ca sincer eu iarna ies cu masina foarte rar, o data la 2 saptamani iar atunci merg precaut. Vara in schimb circul mai des, cu viteze mai mari, toamna si primavara prinzi mereu ploi. Cred ca aceste anvelope pentru mine isi vor face treaba perfect.

 

M-am tot saturat de tipii care o tot dau ca dedicatele sunt miezu. Da voi ce faceti frate ca la F1? Cand da un val de caldura in miez de iarna si ai 7-8-9-10 grade ce cauciuc e mai bun ala dedicat sau ala all season? Dar in martie daca ai temperaturi de 15 grade, schimbi pe cele de vara? Si daca te trezesti cu ninsoare la final de martie sau chiar in aprilie cum a mai fost?

 

Sincer exagerati cand va puneti gaj viata in niste cauciucuri, sau chiar in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii ca mai exista oameni care fac delegatii si depind de masina pt deplasari in tara, in orice conditii meteo? Marti la ora 7 am pornit din Faurei spre Braila, ningea puternic, cod de ninsoare, gheata,utilajele de dezapezire nu au facut nimic. Am intrat cu 65km putin cu roata dreapta pe niste zapada de pe margine ca sa evitam un tir, si a inceput distractia, masina facea stanga dreapta, dar am redresat-o.

 

Masina evident, are all season-uri insa nu-s xclimate, sunt altceva. Daca accelerez mai tare pe zapada, imi intra esp-ul, la 15km pe ora pe ghetus se duce 2-3 m in fata la franare usoara. Anvelopele sunt la jumatatea vietii.uzurii sa intelegi ca nu merg cu anvelope uzate (sunt produse in 2014 all season probabil sunt ceva |Debica ca masina a fost luata noua in 2014 decembrie). 

 

Cu anvelope de iarna Nokian, si cu o masina mai grea decat loganul de 1100kg, nu se intampla fenomenul prezentat mai sus. Cand ne-am intors din Braila spre Faurei marti pe la ora 10:30, la podul de la Ianca, 6 politisti au inchis drumul nationat Buzau-Braila, asta ca sa pricepi ce inseamna conditii de iarna, nu 10 cm de zapada in Bucuresti. Unii oameni depind de masina si circula mai mult de 5 -10km pe zi in conditii vitrege, si trebuie sa fi pregatit pentru ce e mai rau. Este destul o singura data sa inghete o noapte si sa fii tu cu anvelopele tale SH prin oras, sa derapezi si sa produci un accident.  Eu inca nu sunt convins ca sunt anvelopele potrivite pentru clima din Romania, poate merg pentru oras si cand e vreme urata si vrei sa faci drum lung sa-l amani.

 

Ca sa impaci si vara si iarna cu un singur set de anvelope trebuie sa sacrifici din performantele anvelopei, si asta nu necesita argumente. Uite niste diferente, aviz oamenilor care circual si vara cu anvelope de iarna:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci fara niciun temei presupui ca eu cu Michelin Alpin sunt pericol public ca le-am luat la mana a doua si circul ocazional prin oras, si poate o singura data iarna ies din localitate, in schimb tu cu no-name-urile tale all season tot second esti ok sa circuli zilnic. Mai ramane sa vrei sa ne masuram carnea (de pe cauciuc) ca sa demonstram care-i mai barbat!

 

Eu urmaresc acest topic nu ca sa ma conving sa nu cumpar Michelin Cross Climate, ci din contra vreau sa ma conving ca sunt exact ceea ce am eu nevoie. Altii poate au nevoie de altceva. Apoi vad ca o dai cu anvelope dedicate Nokian. De ce nu ti-ai luat Nokian noi daca te gandesti asa de mult la siguranta celorlalti. Daca aveai bani de spart, in secunda 2 aruncai cauciucurile alea all season si luai dedicate de care doreai tu. Din ce stiu cele mai multe accidente se fac din cauza vitezei, daca ai tu alta statistica te rog sa share-uiesti un link! Ai incheiat cu un clip care ofera o concluzie contradictorie cu ceea ce faci tu (mersul cu all season in conditii meteo grele)

 

In caz ca nu ti-ai dat seama este un topic destinat cauciucurilor Michelin Cross Climate nu celor dedicate de iarna sau de vara. Se pare ca nu ai inteles nimic din ce s-a discutat aici. Noi incercam sa aflam de la colegii care au testat Michelin Cross Climate daca sunt o alternativa buna pentru soferii care nu depind zilnic de masina, adica pentru "pensionaru" de rand care daca azi ninge masiv merge la magazinul de langa casa, nu se aventureaza pana la hipermarket. E chiar asa de greu sa pricepeti ca nu toti au nevoie de cauciucuri dedicate?

 

Si cand in toiul iernii prinzi temperaturi de 15 grade presupun ca mergi cu anvelopele de iarna? Sau faci ca in clipul postat de tine, intri la boxe si pui repede pe cele de vara. Maine in Timisoara vor fi 13 grade, ce fac schimb si pun pe cele de vara ca sa merg pana la Mall?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi incercam sa aflam de la colegii care au testat Michelin Cross Climate daca sunt o alternativa buna pentru soferii care nu depind zilnic de masina, adica pentru "pensionaru" de rand care daca azi ninge masiv merge la magazinul de langa casa, nu se aventureaza pana la hipermarket" inchei citatul. Crossclimate-urile sunt foarte bune, asta reiese si din teste, si din parerile utilizatorilor de pe forum si aici si in alte tari. Sunt solutia ideeala pentru ce ai tu nevoie. Sunt compromisul ideal pentru oamenii care nu folosesc intensiv masina si nu depind de ea in fiecare zi (iarna).

 

Sa-ti raspund scurt, eu vorbeam de masina de firma, cu anvelope all-season, dar am si masina mea aici, echipata cu nokian wr d3 cumparate de noi in 2014 cand au iesit pe piata. 

 

Nu pot sa compar crossclimate-urile cu anvelopele allseason de pe masina de servici, pentru ca nu am testat inca crossclimate-urile ca sa ma pronunt. Si inca ceva, in comportamentul unei anvelope fie ea pt orice anotimp, un impact puternic il are masina pe care sunt puse, un logan dupa cum am specificat, in conditii de zapada si iarna pierde mult mai usor aderenta, decat o masina mai grea cu vreo 150-200kg. Bafta la condus.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-146764-0-07484800-1452431182_thumb.

 

Folosesc anvelopele astea de aproape 10000km, am mers cu 180 km fara pb cu ele, s-au comportat bine pe ploaie, pe asfalt incins, am apucat sa le testez si pe zapada sau asfalt inghetat, pot spune ca sunt multumit de alegerea facuta.

Nu am observat nicio diferenta la consum, oricum nu am nicio sansa, am talpa grea plus ca mi-am tras si soft de inca vreo 39 de cai deci nu se pune problema de economie de consum. Totusi am incercat sa vad daca este marketing sau nu treaba asta cu Energy Saver, cred ca-i doar marketing. Silentioase sunt, chiar mai silentioase ca cele de vara pe care le-am avut.

Pt mine si masina mea sunt potrivite.

Modificat de coco__stancu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am pus și eu pe mașină Miclelin cross climate 195/65/65. Primele impresii pe asfalt ud la +4°C sunt foarte pozitive. Sunt foarte mulțumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Revin şi eu în completarea impresiilor postate anterior, după ce am avut posibilitatea să merg şi pe drumuri acoperite cu zăpadă cu aceste Michelin Cross climate. 

Principala idee e că nu mă aşteptam să se comporte aşa bine pe carosabil acoperit complet cu zăpadă. Când au apărut ninsorile, săptămânile trecute, am zis că trebuie să merg să testez Cross climate-urile pe zăpadă şi am parcurs cateva sute de km atât în oraş, cât şi in afară în primele momente după ce s-a aşternut ninsoarea iar autorităţile locale ori CNADNR-ul nu reuşiseră încă să cureţe partea carosabilă.
Anvelopele se comportă exact ca cele de iarnă pt. o circulaţie normală, fără nicio diferenţă. ESP-ul nu a intrat în funcţiune absolut deloc, indiferent că era pantă sau rampă, plecat de pe loc, viraje etc. În câteva sensuri giratorii unde intenţionat am accelerat să văd când rup aderenţa (lucru firesc, ce se întâmplă şi cu cele de iarnă) am reuşit să pornesc ESP-ul, în rest nu am simţit nicio diferenţă faţă de iernile trecute când aveam echipată maşina cu anvelope dedicate de iarnă. Pe carosabil acoperit parţial cu zăpadă, după ce e curăţat de utilajele pt dezăpezire anvelopele se comportă exemplar. 
În concluzie, pentru o utilizare normală, anvelopele sunt fără cusur şi nu veţi avea niciun fel de probleme indiferent de anotimp. Baftă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!