Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

floro, din log nu ar rezulta nimic in neregula, ti anulat EGR-ul?

Nu ai nici un fel de eroare la scanare pe engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 marius 

nu am nici o eroare pe motor . EGR-ul e functional .

ceea ce mi se pare ciudat e consumul la relantiu 0,2L/h , desi in mers  IQ cerut = IQ dat si nu face nici un pic de fum in nici o situatie (doar daca scot mufa la MAF si atunci nu mai trage chiar deloc )

s-o duc oare la cineva sa se uite in soft ?

multumesc celor care s-au uitat pe log-ul meu si mai astept pareri sau intrebari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In print screenul atasat de tine, egr-ul nu e functional, de aia intreb. Posibil sa o fi tinut mult la relanti, atunci mai decupleaza ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uraaaa ! Am facut masina !!! :D

Am schimbat debitmetrul si nu-mi vine sa cred cat de legata e. Odata cu apasarea acceleratiei se duce de mi-e frica sa mai tin mana pe volan :)

A disparut si intarzierea aceea grea pana in 2000 RPM. Acum acul turometrului se ridica odata cu apasarea usoara a pedalei de acceleratie. Inainte masina se tura mai repede dar nu avea putere deloc. Nu mai vorbesc cand in trafic, de ex. cand trebuia sa intalnesc o caruta, ajungeam sa schimb in viteza 1 si ca sa o depasesc abia treceam pe langa ea ca sa ii pot da a-2-a :(

 

Acum cred ca mai mult ca sigur ca si consumul va scadea :) Toata afacerea marca BOSCH - 350 RON cu piesa la schimb :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine parca a crescut cu vreun litru consumul, sa fie tot de la debitmetru? Unde este localizat si daca se poate curata...

E normal sa creasca usor viteza pana la 165, apoi sa urce mai greut pana la 180? Stiam ca duce 190, dar eu am cauciucuri de 15", poate de aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate incerca o clatire a lui, cu alcool izopropilic.... nu e sigur ca da rezultate.

 

debitmetrul - se afla pe cotul de admisie a aerului, care intra in carcasa filtrului de aer - are o mufa in el.

 

Fa un log in mers si o sa vezi daca e de la debitmetru sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, musai dau comanda saptamana viitoare de un scanner. Mufa o stiam, dar credeam ca e altceva :D.

Merci frumos de ajutor!

Sent from my E-Boda Impresspeed E300 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am o problema cu masina mea un golf 4 tdi 1.9 cod motor axr, care are urmatoele simptome:

In momentul in care merg constant cu motorul turat in 2500 ture si accelerez brusc sau usor are momente in care se tureaza in 3000- 3200 ture fara sa se simta la demaraj apoi revine in 2500 ture si se accelereaza perfect. Tin sa mentionez ca face asta numai atuni cant este in functiune turbina. Am fost la service cu ea ca initial am crezut ca este o problema de ambreiaj care l-am scimbat in urma cu aproximativ 15000 km in urma si nu este de la el, asa a spus mecanicul. Pe tester vag com nu a aratat nicio defectiune.

Ce pot face?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ion Pirvulescu

Acum ca am unpic de timp sa dau si eu cu parerea dupa cele patite de mine .

In urma curatiri turbinei ce intra in limpmode am descoperit supapa vacum praf schimbat cu una sh,dupa un timp cu vas 5054a detectat debitmetru defect precizez nu neaparat iti da eroarea dar mergi pe canalul respectiv si citesti valoarea reala in timp ce merge motorul la mine era 530 si ar fi trebuit sa aive cam 260 maxim deci defect bun la insistentele unui prieten ce se ocupa de vreo 20 ani numa de service auto straine am luat unu nou nu sh,desi nu erea mare diferenta de la 200 lei sh la 300 nou .

Deatunci masina trage bine nu mai scoate fum negru deloc si la insistente am inteles ca viata debitmetrelor ar fi pan in 6 ani asa o fi .

Argumentele aduse de prieten si de muti alti sustinand opinia acestora deci nu neaparat turbina este devina debitmetrele la disele este o problema si in geneal cam cu vas 5054a am dat de probleme ce cu vag comu nu este cam slabut inceaca o diagnoza cu vas 5054 nu cu vag com am avut acu 1 an si eu unu am renuntat la el acum fac diagnoze doar cu vas 5054a etc nu ca nar fi bune dar si reprezentanta lucra tot cu vas  parerea mea debitmetru daca iti scoate fum negru la accelerari bruste insemnnd motorina ne arsa.

Sper sa fi fost de ajutor cuiva.



Apropo nu rcomand curatarea debitmetrului deoarece in 99% nu da rezultate in mod sigur nu merge cu stramp de la nevastamea nu gandesc nemti asa si nici sh la debitmetre deoarece cicas conumabile finnd mai mult parte electronica si tind sa cred ca asa si este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parvulescule, nu stiu cati au inteles din ce ai scris tu aici. Ai recitit postarea ta ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ion Pirvulescu

Eventual daca ai nelamuriri spune si iti zic ce crezi ca nu ai inteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrii ca dracu', nu se intelege mai nimic. Ai auzit de ortografie/punctuatie? Se invata la ciclul primar. De clasele I-IV este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ion Pirvulescu

Bine ma doctor docent ce esti tu ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu asemenea atitudine, nici nu ma astept sa-ti raspunda cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Conteaza si CUM scrii, nu doar CE transmiti.

LE: lucrez in invatamant.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ion Pirvulescu

Nu mai am de inpartasit nimic cu asemenea fenomene banui ca esti din capital si voi stiti tot  asa ca dada viitoare nu va mai intrebati dece un om ce doreste sa dea anumite lamuriri nu mai scrii chiar de el stie soluti problemei tale asa suntem noi din fire romani sa criticam punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Invata sa te exprimi corect. Felul in care comunici arata nivelul IQ-ului.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare tuturor.

Am si eu aceeasi problema cu masina - nu mai trage, limp mode. Am un golf 4 variant 1.9 tdi 74 kw din 2004.Din cand in cand isi mai revine si iar trage iar dupa un timp iar intra in limp mode si abia vrea sa se accelereze cu pedala apasata la podea. Am mers cu ea la scanare  iar erorile aparute sunt cele din fisierul atasat. Va rog daca puteti sa dati o parere pertinenta despre ele ca nu stiu de unde sa incep.

Am incercat cu mecanicul sa scoatem mufa de la debitmetru sa merg fara el si intra la fel in limp  mode. La fel am incercat sa scoatem mufa de la piesa aceea din'naintea valvei EGR (cea cu clapeta canal admisie cred - scuze nu prea ma pricep) crezand ca ramane cumva blocata la turatii mai mari dar la fel, fara ea conectata masina intra in limp mode.

Valva EGR am schimbat-o anul trecut pt ca imi dadea defect pe ea deci e noua si nu cred sa faca probleme...

Sa fie cumva de vina supapa asta N75 de langa turbina? Mecanicul spunea ca erorile sunt oarecum interconectate si ca o piesa stricata le poate da pe toate celelalte peste cap.

Astept pareri pls.

Multumesc.

post-28992-0-47717200-1369694839_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost şterse erorile şi au rămas în continuare tot cele din fişier?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Mecanicul, trebuia sa iti faca un log in mers - si atunci se vedea daca e problema de debitmetru, turbina/vacuum - .... nu sa mearga prin eliminare.

 

Sterge erorile si fa un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, erorile au fost sterse si ulterior au aparut tot aceleasi. A sters erorile, am facut un log in mers masina trage ce trage, valorile la debitmetru, turbina sunt aceleasi ca cele standard iar atunci cand masina intra in limp mode de exemplu la turbina val standard trebuie sa fie in jur de 2000 iar la mine apar pe la 1400.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

posteaza log-ul sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa mai fac unul cum il prind pe mecanic. Acum e plecat la Brasov si il gasesc abia luni. Problema este ca se prabusesc toate valorile la logul in mers... zici ca nu am vacum deloc. O sa revin cat de curand cu un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

trebuie sa vedem din ce cauza se intampla asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am patit-o si eu ca tine tot la fel citiva km tragea bine dupa aceea nu mai tragea la mine a fost din senzorul de presiune admisie.L-am gasit defect dupa log,l-am schimbat si acum merge foarte bine.Incearca si un amestec de ulei 2Tin motorina,eu de cind il folosesc nu am mai luat nici un limp mode,bafta la rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!