Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Saptamana trecuta iar imi intra in limp mode, dar de data asta dupa scanare am avut negative deviation.

Furtunele au fost in regula in schimb actuatorul a fost de vina, nu mai tinea presiunea (ca sa ma exprim pe romaneste)

L-am inlocuit cu unul luat de la colegul hazin (multumesc inca o data) si acum masina merge normal, trage bine, si motorul toarce frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salutare.Am avut si eu parte de limp mode cand am luat masina.eroarea era tot positive deviation dar nu imi aparea intermitent la eroarea de jos..am mers cu ea mai turata si vad ca acum nu mai face..vedem pe viitor.ideea e ca limp nu luam decat in treapta 5 sau 6.Ceea ce ma ingrijoreaza e ca se aude un suierat ciudat cand schimb viteza,asa cum se aude un aspirator scos din priza.exact acelasi sunet se mai aude cand opresc motorul dar doar cand am mers mult cu el.Am facut 3 log.uri si colegii de pe forum spun ca e in regula tot.Doar suieratul acela ma sperie.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca in sfarsit auzi turbina lucrand...daca mergi subturat cu ea,murdaresti turbina...si un alt argument este ca auzi asta dupa ce mergi mult cu masina-se curata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut din nou...azi am reusit sa remediez problema turbinei...am schimbat supapa de presiune turbo...cea veche era ruginitia si implicit sparta.Dp schimbare a fost un adevarat chin urmat de 8 log-uri in mers pana am reusit reglarea ei.La inceput baga prea multa presiune si masina la 120 km/h intra in limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut ..buna seara ..la toti utilizatorii !!!!!!!!.....as vrea sa va intreb cate ceva ...am un golf 4..1.9 tdi..150cp.....problema masinii este ca:...de ex mai mult dimineata la rece nu trage aproape deloc !!!..dupa vreo 5 min isi revine si merge f bine.....!!!!dupa care cateodata cand trag tare de ea de ex in autostrada dupa 140...160 km/h.....parca intra intr un gol asa...si nu mai trage deloc....poate gasesc niste raspunsuri la dumneavoastra!!!!!!!......ah..si ink ceva ....ce tre sa bifez ca sa vad knd primesc rasp inapoi???...va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea te-ai zbatut sa citesti regulamentul, incearca sa nu mai folosesti limbaj de messenger si fara atatea semne de exclamare, pare ca ulrii la colegi, revenind la problema ta, posibil sa iti fie geometria variabila blocata sau la cald sa isi dea drumul- semn ca trebuie curatata.

Modificat de misulikkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am o problema cu G4 2001 90 cp alh si aceea ca dupa pornire masina merge ok, pana ajung in treapta 4-5 la drum lung daca trec de 120km/h adica la 2800 ture spre 3000 imi moare puterea si nu mai am zvacul necesar la revenirea in treapta 4 pentru o depasire de ex. dar dupa repornire masina merge ok pana iarasi ajung la aceste numere. nu depistez cu VAG-ul  nici o problema nu stiu ce trebuie sa fac. i.am schimbat intercooler-ul, senzorul de presiune de la intercooler, si tot asa se comporta. multumesc pentru viitoare informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers, sa ne uitam peste el - VAG-ul spune el.... dar nu singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema cu plafonarea motorului la 3000 rot/min in treapta 4 si 5. Masina e G4, 1,9 tdi , ALH.

Am facut log-ul in treapta a 3 , cu pedala la podea, intre 2000 si 4000. Mentionez ca abia a reusit sa ajunga la 4000 (de la 3500)

 

 

Saturday,09,March,2013,10:42:06:46862
VCDS Version: Release 10.6.0
Data version: 20100630
 
                Address 01: Engine  (038 906 012 FB)
 
10:41:42 Group 001
  903 /min  RPM 
  4.8 mg/str  Inj. Quantity 
  1.760 V  Voltage 
  83.7°C  Temperature 
 
10:41:42 Group 010
  285.0 mg/str  Mass Air / Rev. 
  989.4 mbar  Absolute Pres. 
  989.4 mbar  Absolute Pres. 
  0.0 %  Load 
 
10:41:42 Group 011
  903 /min  RPM 
  999.6 mbar  Absolute Pres. 
  989.4 mbar  Absolute Pres. 
  92.4 %  Duty Cycle 
 
Am postat si log-ul cu erorile. In general imi aparea prima eroare. Azi mi-a aparut doar a 2-a , dupa ce am sterg erorile si am facut si primul log in treapta a 3-a.
 
 
Saturday,09,March,2013,10:48:56:46862
VCDS Version: Release 10.6.0
Data version: 20100630
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 
        P1557 - 35-10 -  -  - Intermittent
 
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to Plus 
        P1155 - 35-00 -  - 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa si cel care ti.a facut log-ul ce a zis ca ar trebui schimbat senzorul sau ce? ca nu mai inteleg nimik daca afli vreo rezolvare la problema asta anunta.ne si pe noi. ma chiniu de mult sa aflu un raspuns multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare sa fie dus senzorul G71, sau cablajul catre el si turbina e infundata (trebuie data jos turbina si curatata geometria variabila, refacuta planeitatea discului pe care aluneca vanele).

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda am inteles am sa fac si eu testul in mers sa vad daca imi da tot la fel si am sa ma ocup sa remediez problema! problema este ca nu gasesc pe nimeni in  iasi care sa se ocupe de turbine si sa se priceapa! mulumesc pentru raspunsuri!

Modificat de Alex2.10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testetele cu Vag-com le-am fc eu. Un amic mecanic mi-a zis de refacut geometria, dar tinand cont de pretul manoperei, tot speram sa fie totusi un furtun.

Am citit intr-un post anterior ca cineva, dupa schimbarea senzorului nu a mai avut pb... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa caut in Iasi pe cineva sa fac un test si dupa aia te mai informez eu ce am rezolvat orikum tre sa curat si turbina ca n.a fost curatata niciodata. te voi contacta si.ti spun ce am rezolvat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna la toata lumea, am o problema cu G4 2001 115 cp AJM  si poate ma ajuta cineva cu interpretarea unui unui log G3,G10,G11 dupa o eroare: 17964 - charge pressure control negative deviation 

si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie
 
distractia a inceput cand am detectat o eroare senzor g62: pornire greoaie, fum albastru, mers sacadat treaptele 1,2, relantiu discontinuu si toate la rece. l-am schimbat dupa indelungi sapaturi in citirea tuturor topicurilor legate de acest fenomen, mentionez ca eroarea citita de vag-com nu era permanenta ci doar cand si cand, am comandat senzor pe original si l-am inlocuit. o data cu inlocuirea G62 toate au disparut din cele mai sus mentionate dupa care am parcat peste noapte dupa circa 5KM  de mers in probe fara sa fortez.
in urmatoarea zi la un drum mai lung de circa 100km si exploatat la maxim in treptele superioare atunci cand depaseam 
3000R/m intra in limpMode, luam contactul si isi revenea, talpa in continuare si la fel limpMode si tot asa...

pana ce sa  intervin la g62 nu am avut problemele astea!
mai recent situatia a devenit si mai nasoala pentru-ca din cei 115CP au mai ramas doar cativa de parca s-a transformat 
intr-un SDI, turbina nu o mai aud cand intra la 2000R/m acel fluierat specific masinilor din grupul VAG, ce sa zic...un SDI.
cu toate ca a devenit un SDI limpMod-ul nu a disparut.
cand am desfacut senzorul G62 ma cam incomoda vacuumul de servo si am observat un joc major la acea reductie
care iese din pompa tandem, am mai schimbat doar furtumasele scurte de vacuum dintre N75,N18 unul cate unul
[dat jos inlocuit si urmatorul nu cred ca am inversat ceva]
 
dupa toate astea relatate mai sus atasez un log facut in mers treapta 3 asa cum se face si poate ma ajuta cineva la interpretarea
lui si dupa una doua pareri ma apuc de desfacut: poate pe la turbina, MAF...

LOG-01-003-010-011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O verificare amănunţită a întregului sistem nu strică, mai ales că maşina are totuşi o vârstă.

Dar înainte de toate cred că debitmetrul este dus. După cum se vede indiferent de turaţie el indică aceleaşi valori în jur de 500 (dacă-l scoţi şi faci log în mers o să vezi că îţi apare o valoare în jur de 550), ba chiar scade la turaţia maximă.

Probabil când era defect G62 era injectată cam multă motorină şi mai compensa lipsa de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand, verifica daca iti ajunge vacuum la actuatorul turbinei si daca acesta lucreaza - deocamdata tu nu ai deloc presiune pe turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin si cu o rezolvare

sistemului vacuum defectuos: furtume nelalocul lor...

ex: furtumul vacuum de la actuatorul turbine era pe N75 dar nu la locul lui, ci in locul celui care merge  la N239... valva unisens

 

atasez loc efectuat dupa remediere

 

acum tind sa cred ca presiune pe turbina este prea mare!

TRP 3 01-003-010-011.zipsi parera unui coleg nu ar strica

 

merci

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut .. sunt nou pe acest forum .. am cautat un thread cu erori dar din pacate nu am vazut , prin urmare sa va zic si eu problema mea ... sunt posesor al unui vw bora 1.6 16V benzina .. .. in timp ce merg la un moment dat mi se aprinde martoru EPC si cel de ESP .. si pierde si din putere ..am oprit motoru am luat contactu si dupa ce am pus iar contactu a disparut .. am fost la un testar de 3 ori la aceelasi baiat .. dar mi-a spus ca nu ii apare nici o eroare .. pana aseara cand a zis ca este eroarea cu nr 1314 dar nu a stiut exact ce este .. prin urmare m-am gandit sa apelez la voi poate ma lamuriti si pe mine ..

 

Multumesc anticipat !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar evidenta.

 

Eroarea asta iti apare cand sunt probleme de comunicatie cu ECU, sunt multe erori stocate.....sau ECU a fost recent resoftat

 

Altfel, mai asteapta si mai fa un test - poate la alta persoana.... vezi si tu.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am avut si eu o problema astazi cu masina din semnatura. Motorul nu mai tragea si plus ca in bord mi s-a aprins becul ESP. Am pus testerul si am avut urmatoarele erori : 17564 - Manifold Pressure Sensor (G71) 

            P1156 - 35-10 - Open/Short to Ground - Intermittent
17569 - Unlicensed Version. Not all DTCs 
            P1161 - 35-00 - 
 
Am cautat pe Google imagini cu senzorul G71 pt ca nu stiam care este si l-am identificat ca fiind intre EGR si intercooler. Problema era de aici: mufa era iesita de la locul ei. Dupa ce am curatat putin cu spray de contact am introdus mufa inapoi si am resetat erorile. Problema rezolvata.    
 
Modificat de topaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da - e vb de G71 si G72 - care sunt in aceelasi senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul ala poate sa afecteze modul de tragere al motorului ? Adica masina se tureaza, turbina intra, dar forta nu are cum trebuie. Sa zic asa ca trage cam 80% :(

De execumplu de la 140 km/h in sus, nu stiu in cat timp as ajunge pana la 160 km/h :( Greu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Daca ai probleme cu acel senzor si masina are ESP se va aprinde martorul ESP in bord...am probat la 2 masini un senzor bulit si la ambele s-a aprins...

MAP-MASS AIR PRESURE

IAT-INTAKE AIR TEMPERATURE

Este un senzor 2in1...ca la promotii :)

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!