Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

daca tot ai luat limp si dupa curatare trebuie facut un log neaparat...ideea e,ca daca ai citit,exista acel actuator al turbinei care are un reglaj extrem de fin...daca ai overboost (suprapresiune in turbo) poti avaria turbina...du-te la respectivul care are tester si daca nu stie sa faca log,da PM unuia dintre noi ca sa obtii un nr de tel si il ghidam noi in VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, daca nu stie sa faca log.... nici sa-l interpreteze.... atunci sa mergi la cineva care stie - e cel mai bine asa.... altfel, nu rezolvi nimic - parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce face acel LOG, sunt cam necunoscator! Si la mine am patit sa pierd din putere si sa nu mai accelereze, dar eu am oprit si am pornit iar si a mers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conectezi un cablu de diagnoza la laptop si masina, apoi pe canalul engine la measuring blocks selectezi canalele 3,10,11 si apesi butonul "LOG" ca sa-ti salveze intr-un fisier excel datele motorului pe acele canale. Ce faci tu dupa ce dai log, calci blana acceleratia de la 2000 pana la 4000 de ture intreapta 3 de viteza, dupa care opresti inregistrarea si il postezi aici :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cred ca nu am mers corespunzator ,am avut numai benzinare inainte ,o sa caut pe forum despre exploatare corecta ,cat despre EGR :tuktuk: nu am avut grija sper sa nu se intample nimic, am sa merg la cineva la tester si o sa-l pun sa faca ceea ce mi-ati spus voi si o sa postez rezultatul

Modificat de costelskoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am si eu urmatoarea problema la un golf 4 1.9tdi 90cp: nu imi mai trage masina, pe liber se tureaza cat cuprinde atunci cand e in sarcina nu trage deloc,ca un SDI sau mai slab si nici nu se tureaza cum ar trebui.Am facut o diagnoza si a dat eroare la senzorul de presiune la intercoler si la debitmetru. Debitmetrul l-am schimbat dar degeaba, trebuie sa spun ca am schimbat si ciuperca de sub turbo ce actioneaza variabilul si am mai astupat legatura EGR cu turbo.

Va rog sa imi dati cateva sfaturi.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi si fa un log in mers - cu VCDS-ul - sa ne uitam pe el. DUpa aia, vedem ce e de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema de cateva zile la masina din semnatura.

Dupa ce sta oprita cam de pe o zi pe alta dimineata pana ce nu se incalzeste putin motorul turbina nu imi intra deloc, ca si cum ar fi in limp pana se incalzeste putin motorul, dupa care totul merge normal, doar cam primii 2 km ii fac in felul asta dupa care isi revine, un log in mers nu prea as avea cum sa ii fac deoarece motorul trebuie sa fie cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut o diagnoza si un log in mers ? daca nu, trebuie facuta si posteaza rezultatul lor, aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!si golful meu din semnatura lua limp pe la 110 km/h si la fel nu tragea motorul bine..am dus-o la mai multi ,,specialisti",care m-au trimis in toate partile si nu imi rezolvau nimic si in plus imi luau si bani pentru diagnoza,in fine,pana la urma am hoatarat sa duc turbina la cluj sa imi regleze ceva la ea pentru ca era presiunea prea mare in ea,dar nu aveam cine sa mi-o dea jos,eu neavand scule,am sunat un coleg si m-a trimis la un prieten de al lui,mecanic,iar acesta s-a oferit sa mi-o repare el..insa nu m-a lasat sa vad ce lucreaza acolo,deci nu stiu exact ce a facut,insa din cate mi-a zis aveam ceva ,,vale" indoite pe acolo(sper ca ma exprim corect) si inca ceva piese schimbate de el..toata distractia a costat 500 de lei,insa merita,fiindca acum masinuta mea,,zboara" ca sa zic asamerge normal,consuma normal e totul ok..se poate sa imi fi luat limp numai din cauza turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil,aveai "pale" indoite care se datoreaza in general dezechilibrarii axului...asdar poti considera ca ti-a facut o reconditionare la turbo care costa in general 900-1100 RON (depinde unde o faci),asa ca poti considera OK pretul manoperei.LIMP luai garantat din cauza palelor strambe care probabil generau Negative deviation,adica presiunea generata de turbo era mai mica decat cerea ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca la banii aia, mai mult ca sigur nu a fost vb de o reconditionare ci de o inlocuire (sau curatare) a geometriei variabile.... vanele - le mai zic unii ... - din cauza asta iti lua limp - facea suprapresiune (implicit positive deviation ca eroare stocata) - banuiesc ca asta a reiesit din loguri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, "vale"=pale/vane...:))nu stim exact ce a avut stramb...vanele nu cred ca se pot indoi,nu???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai pale indoite - uzate, ciupite, nu ai suprapresiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salu colegi. Acum 6 luni aveam presiune foarte mare in turbo si imi intra in limp. Tija actuatorului nu facea toata cursa din cauza paletilor foarte murdari. M-am hotarat sa o dau jos si sa o curat. Am constat ca am un joc in ax stanga dreapta dar nu foarte mic. Totul a mers foarte bine dupa aceea, presiune foarte buna, mers foarte frumos timp de 4 luni. Acum iau iar limp-mode. Din ce cauza se poate murdarii asa repede. Schimbul de ulei il fac la 9000-10000 km si in legatura cu mersul, stiu sa merg cu un turbo. Sa fie din cauza ax-ului? Multumesc anticipat. !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect sefu,am citit din nou cu atentie postul d_tika17 si am observat ca a spus ca avea positive deviation.scuzele mele :D

86 BRB fa un log in mers pe measuring blocks-canalele 3/10/11 si posteaza-l aici ca sa ne dam seama de ce...eventual ce eroare iti da pe VCDS..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroareea este positive deviation si o sa fac un log in mers si sigur o sa fie iar murdara, dar sunt curios de ce se murdareste asa repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul separator ulei a fost schimbat?

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroareea este positive deviation si o sa fac un log in mers si sigur o sa fie iar murdara, dar sunt curios de ce se murdareste asa repede.

ce inseamna repede ? ... daca a fost doar curatata, e posibil sa se repete treaba. De aceea, mai recomandat este sa se inlocuiasca geometria, cu una noua - nu e scumpa. Si atunci tine treaba.

Nu merge subturat, nu ii da talpa sub 2000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,exact..aveam positive deviation..incepea sa,,fluiere"turbina imediat dupa ce porneam masina,la relanti,deci cred ca era prea mare presiunea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salu colegi. Acum 6 luni aveam presiune foarte mare in turbo si imi intra in limp. Tija actuatorului nu facea toata cursa din cauza paletilor foarte murdari. M-am hotarat sa o dau jos si sa o curat. Am constat ca am un joc in ax stanga dreapta dar nu foarte mic. Totul a mers foarte bine dupa aceea, presiune foarte buna, mers foarte frumos timp de 4 luni. Acum iau iar limp-mode. Din ce cauza se poate murdarii asa repede. Schimbul de ulei il fac la 9000-10000 km si in legatura cu mersul, stiu sa merg cu un turbo. Sa fie din cauza ax-ului? Multumesc anticipat. !!!

Daca ai joc axial la axul din turbina este foarte normal sa se incarce destul de repede si sa se blocheze din nou.

Datorita jocului, scapa ulei in evacuare care cand se intalneste cu gazele fierbinti se depune pe geometrie.

Rezolva problema jocului axial si scapi de problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...masina mea cred ca e mai speciala...

A mai patit cineva sa ia Limp in treapta 1...doar prima data dupa pornire?

Am patit acum cand am plecat...in treapta 1...s-a simtit asa o cadere de putere...am dat a 2-a si nimic...apasam acc si nimic...am tras pe dreapta..am oprit/repornit si am plecat fara nici o problema...

nu este prima data cand patesc...la fel in treapta 1 dar de obicei dupa caderea de putere urmeaza un tremurat al motorului...si la fel isi revine dupa ce opresc/repornesc...

Deci aleatoriu...prima plecare dupa loc...treapta 1...turatia cam 1900/2000...acolo se intampla acea cadere de putere si este urmata de o trenurare a motorului si mai nou apesi acceleratia si nimic....si se rezolva cu oprit/repornit motor :(

Cauze? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza cred ca trebuie verificat acuatorul care comanda geometria variabila, geometria, furtunele de vacum.

Si dupa aceaa ai putea sa ai un raspuns mai clar.

Eventual si un tester si postat codul de eroare...

Pot fi mai multe de aceea trebuie sa o iei la rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtune vacuum verificate de mai multe ori...actuator schimbat in iulie/august...geometria multi au spus ca se misca lin... :(

erori am tot scanat-o si nu sunt erori...log in mers nu se vede nimic deoarece face doar in treapta 1 si numai din cand in cand la prima pornire pe zi...

teoria o stiu si eu :)

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!