Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

Cu riscul de a parea paranoic,acum dupa ce am reglat tija la actuator (bine dupa parerea mea),am impresia ca nu mai trage masina ca inainte,la genul ca nu are forta...e posibil sa mi se para si din cauza ca aveam overboost inainte???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune un log, sa ne uitam pe el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:sly: ... asta fu gluma, nu ?

ataseaza fisierul rezultat.... ca altfel nu intelegem nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea.motorul meu nu mai trage.i-am schimbat de la segmenti si toate draciile uzate din chiulasa+reparatie turbina curatare egr si admisie+schimbat pompa vacum si nu mai trage nici ca inaite de reparatie :tuktuk: nu prea am idee ce ar putea fi,am inlocuit si debitmetru si n75 si nimic va rog astept ceva pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus log...dar nici un raspuns...ma dispera,trage ca solenza 1.9...turbo se aude ca inainte dar nu are puterea pe care o avea si am observat ca a crescut si consumul cu cel putin 1l/100km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

injectoare

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici in fabrica nu sunt mai aproape de 0 ca valoare cum sunt ale mele...aveam overboost,dar acum l-am reglat si se simte o imbunatatire in acceleratie,si aseara mi s-a mai spus si de switch-ul de la pedala de ambreiaj pe care l-am desfacut azi si are intradevar,lamela de contact rupta.o sa il repar cand ajung acasa de la munca sa vedem cum se comporta atunci,dar eu eram curios acum sa imi spuna cineva daca sunt OK valorile din log-ul postat mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful meu din semnatura incepuse iar sa nu mai traga cum trebuie (la cateva saptamani dupa ce am facut asta)

Dupa o turare peste 3000rpm, intr-o depasire, a intrat in limp.

Am oprit motorul, am repornit si apoi a mers normal, tragea bine.

Dupa o perioada, iar limp, iar opresc si isi revine.

Ieri am mers vreo 80 km, fara sa intre in limp si am turat-o destul, max 3500rpm, tragea bine si vit. a 3-a si a 4-a

si a 5-a pe autostrada se tura frumos, avand copilul in masina nu am mers mai mult de 140 km/h.

Pun si eu 3 logo-uri facute cu ajutorul colegului hazin, pe 17nov.

Cand am facut log-urile respective nu a intrat in limp.

Ce parere aveti de aceste log-uri ?

Ca eroare, vag com arata: Charge Pressure Control: Positive Deviation

Am citit postarile lui laur_vw si cred ca am aceeasi problema.

Sa fie de la actuator (eu am masina din 2009 luata sh si eu nu am umblat la turbo)

Sau N75 ?

Sau e nevoie de o curatare a turbinei ?

Sorry pt post mai lung :D

primul log.xls

al doilea log.xls

al treilea log.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul log - ai suprapresiune - de aici si eroarea - poate sa fie cauzata de o geometrie murdara. In celelalte loguri, pare totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am facut log-urile a mers normal, fara limp.

Se poate sa-si fi revenit singura ? Sa se fi curatat geometria aia, incat acum merge mai bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa schimbi mai sus, o perioda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, asa am sa fac.

Schimb la minim 3000rmp si la mers constant minim 2500rpm e bine pt ALH-ul de 90cp?

Modificat de bad69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, asa am sa fac.

Schimb la minim 3000rmp si la mers constant minim 2500rpm e bine pt ALH-ul de 90cp?

ALH are cuplu maxim intre ~2800-3200 RPM,ideea e ca acum,ca sa cureti putin turbo,trebuie sa fii putin violent cu masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai facut nici un reglaj asupra masinii intre logul 1 si logurile 2 si 3,printr-o logica empirica putem sa deducem ca ai avut tubo murdar deoarece atunci cand faci log o chinui=> ca la primul log s-a curatat si log 2 si 3 au iesit perfecte.concluzie,mai chinuie masina o vreme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a facut nimic la masina intre log-uri si nici dupa. Logurile s-au facut unul dupa altul la intervale de cateva minute. Multumiri din partea mea si a colegului bad69 pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o situatie mai bizara cu golful din dotare. Aseara pe cand ma intorceam acasa aud niste pocnete din spate ca si cum as fi facut pana. Ma dau jos, ma uit la roti, nimic. Bubuiala se auzea din toba si era insotita de un fum gros de culoare albastru cred, era noapte si nu se distingea prea bine.

Nu am constatat nici o diferenta de putere si mi-am continuat drumul.

Azi dimineata cand am pornit-o nu mai scotea fum deloc si mergea normal.

E posibil sa se fi stricat ceva la turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor ! Vreau sa incep prin a va spune ca am un golf 1.9 tdi (ALH) . Nu am avut nici-o data probleme cu turbina decat cea clasica dp 120 km/h se bloca . De curand turbina a fost "inchisa" ca sa zic asa prin legarea cu sarma a tijei din spatele EGR-ului....am mers asa o perioada si dp o accelerare mai puternica masina a pierdut de tot din putere...acum abia se misca...am scos improvizatia respectiva dar degeaba masina nu si-a revenit si nici nu da semne sa isi revina nici daca merg cu ea turata ! stie cineva care ar putea fi problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam aia e marea problema cu turbina - geometria blocata, fa un log si posteaza

Modificat de misulikkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor , sunt nou pe aici , daca ar putea cineva sa ma ajute . Am o skoda octavia 1,9 tdi 110 cp din '98 o am de vreo 4 luni si de ceva timp imi face probleme , adica : la 120km/h ii taie puterea mai ales atunci cand vreau sa fac o depasire si o calc mai rau , am pus-o pe 2 testere de fiecare data ceva diferit ; furtun spart la interculer (am verificat ,nimic), actuator turbina gripat (verificat ,functiona perfect ) , am citit ceva pe aici de "limpe mode" cred ca asa face si la mine ,daca o opresc (i-au contactul si-l pun) si o pornesc isi revine , am verificat toate furtunasele de vaccum sunt bune nu da ulei pe nicaieri, ce credeti ca ar putea fi sau ce as putea face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si dupa ce ai verificat furtunele si actuatorul pneumatic,ai facut inca un log sa vezi ce valori ai???sau macar spune ce eroare iti gasea pe VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa puna eroarea - si un log, daca se poate.... abia asa ne putem pronunta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am rezolvat problema , am desfacut de la turbo inclusiv, toata tubulatura de admisie +intercolerul , EGR-ul si galeria de admisie . Am gasit intr-adevar turbina era putin blocata la '' geometrie '' asa am inteles ca se numeste (clapetele acelea) , putin ulei in intercoler dar nu foarte mult , in schimb EGR-ul si galeria de admisie erau foarte imbacsite , la EGR mai era orificiul de 2,5 cm diametrul la galerie la fel , am curatat toate astea, procedeu ce a durat ore intregi cu tot felul de substante , in fine le-am adus aproape de adevar , le-am montat si am facut proba , la prima tura mi-a intrat in "limpe mode" la 140km/h , a doua oara la 160km/h , nu am mai incercat ca nu imi permitea drumul , in linie dreapta drumul are doar 1,2 km, dar sper sa nu-mi mai faca in nici-un fel .Intrebarea este: de unde s-a acumulat atata mizerie acolo si ulei ? mentionez ca turbo nu pierde ulei ,nu are joc deloc la ax si se invarte ca si cum ar merge fest in bucse . Un "log" nu pot sa-i fac ca nu am cu ce, singurul tester este la 50km distanta si cred ca detinatorul nu prea stie " d'astea". Vreau sa precizez ca ma pricep putin la mecanica lucrez pe asta(http://www.youtube.com/watch?v=5I1hmh8CXiQ) , la masini m-am bagat mai putin.Multumesc!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a imbacsit ca nu ai exploatat corespunzator, ulei ( dupa ce mergi cu ea las-o putin sa se raceasca, altfel uleiul se evapora si se depune pe tubulatura si in principiu pe tot traseul turbo ) , mers subturat si de alea, apropo, cand ai desfacut egr-ul oare ai avut grija sa nu ajunga substanta de curatare la garnitura de la pastila de sus ?, daca a ajuns o sa inceapa sa curga pe viitor . Pentru exploatare, cauta pe forum, sigur gasesti cum se merge Corect.

Modificat de misulikkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!