Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

valva "fuel shutoff solenoid"  e legata la masa si + din ECU

releul de bujii  (comanda) e alimentat cu + din "109" iar comanda o ia prin - din ECU 

N75 la fel ca releul de bujii

N239  idem 

 

ceea ce nu inteleg ,de ce MAF-ul si N18 nu au eroare ,deoarece au aceeasi alimentare ca cele de mai sus  :tuktuk: . undeva in cablaj este o conexiune care divide cablul ce vine din "109" si-l imparte la toti consumatorii descrisi mai inainte .poate acea conexiune s-a slabit/oxidat . ar mai fi rigleta aceea de sub bord de unde se alimenteaza toata instalatia ,ce poate avea contacte imperfecte .

 

eu am dat varianta cu releul deoarece e cea mai rapida verificare ,apoi mai sunt vreo 2 sigurante responsabile de acesti consumatori .daca nici asa ,atunci treci la desfacut instalatia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ti-am zis, lipiturile din releu sunt facute de cam un an ... iar din ce am citit, daca nu functioneaza releul cum trebuie, intrerupe complet alimentarea ECU -> se opreste motorul ... deci de acolo nu e.

 

O sa iau schema din autodata si o sa trec la verificarea conexiunilor ... nu de alta, dar m-am saturat sa opresc si sa pornesc motorul in mers.

 

 

LE: m-am uitat pe schema in autodata, iar cele trei valve, N18, N239, N75 si MAF-ul primesc minusul (cred) din ECU, iar plusul din siguranta 34. Aceasta siguranta alimenteaza si "fuel injection timing solenoid". Cum ai zis si tu, de ce nu am eroare si pe MAF?

 

post-56805-0-65211900-1411841126_thumb.p

 

Daca era problema din siguranta 34, aveam eroare si pe MAF si pe N18 si pe "fuel injection timing solenoid". Ma gandesc ca e din ECU ... ceva lipituri imperfecte in mufa, pt ca problema a aparut o data cu micsorarea temperaturilor de afara.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Cateodata, in ultimul timp din ce in ce mai des tot iau limp mode (masina din semnatura), dar nu are nicio legatura cu regimul de mers. Merg linistit si deodata nu mai trage, repornesc si isi revine.

 

Erorile de pe engine sunt:

 

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster 
            P1654 - 35-10 -  - Intermittent
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109) 
            P1538 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52) 
            P1619 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) 
            P1549 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239) 
            P3105 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
 
N239 e scos din mufa, iar DTC-ul e de la senzorul de ulei cred.
 
Am umblat pe la mufe, le-am curatat ... dar nimic, acelasi comportament. Cateodata ma trezesc si cu ESP-ul aprins in bord, dar nicio eroare pe ABS.

 

NU vreau sa te sperii, dar cred ca te paste schimbarea ECU-lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai de ce sa ma sperii, si eu ma indreptam spre ecu. Daca era vreo 1000-2000 lei un ECU, era o problema ... dar cum le gasesti pe toate drumurile la preturi de @200 lei, e ok.

 

E posibil totusi sa fie ceva probleme cu lipiturile de la mufa de pe placa din ECU, tinand cont ca problema a aparut dupa lasarea frigului?

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, Florin. Daca as fi cautat cel mai probabil as fi gasit, dar lenea asta.. :)

Astazi am pus diagnoza pe masina si am:

 

P1557 - Charge pressure control - positive deviation.

 

Am avut 3 tentative de "log in mers" (pe care le atasez)..sper ca sunt ok si cineva le poate interpreta. Nu am apucat sa incerc si in treapta a 4-a, ci doar in a 3-a, cand de fiecare data a intrat in limp mode in jurul a 3700 RPM.

 

Multumesc, again! :)

 

N-am mai reusit sa fac log-uri corecte si am trecut direct la demontarea si curatarea turbinei. Dupa o curatare meticuloasa s-a rezolvat problema si totul functioneaza normal :)

 

Multumes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai de ce sa ma sperii, si eu ma indreptam spre ecu. Daca era vreo 1000-2000 lei un ECU, era o problema ... dar cum le gasesti pe toate drumurile la preturi de @200 lei, e ok.

 

E posibil totusi sa fie ceva probleme cu lipiturile de la mufa de pe placa din ECU, tinand cont ca problema a aparut dupa lasarea frigului?

 

nu prea, dar poti incerca.....

 

 

Multumesc frumos, Florin. Daca as fi cautat cel mai probabil as fi gasit, dar lenea asta.. :)

Astazi am pus diagnoza pe masina si am:

 

P1557 - Charge pressure control - positive deviation.

 

Am avut 3 tentative de "log in mers" (pe care le atasez)..sper ca sunt ok si cineva le poate interpreta. Nu am apucat sa incerc si in treapta a 4-a, ci doar in a 3-a, cand de fiecare data a intrat in limp mode in jurul a 3700 RPM.

 

Multumesc, again! :)

 

N-am mai reusit sa fac log-uri corecte si am trecut direct la demontarea si curatarea turbinei. Dupa o curatare meticuloasa s-a rezolvat problema si totul functioneaza normal :)

 

Multumes.

 

 

Eroarea stocata, spre asta ducea.... acum, cand ai timp, sa faci un log in mers sa vedem daca valorile sunt in grafic - daca nu mai iei limp, sunt in grafic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata erau 4-5 grade si incontinuu mi-a facut probleme, am facut drumul Vaslui-Iasi in Limp Mode. Dupa ce s-a mai incalzit afara, nu au mai fost probleme. Deci tind sa cred ca problema vine de la niste lipituri reci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil.... sau electrovalva cu probleme, cablaj....altfel, ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am desfacut ECU, am refacut toate lipiturile care puteau fi refacute. O saptamana nu am avut probleme, sa vedem pe parcurs daca mai face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai gasit lipituri reci pe acolo.... e posibil sa scapi de belele... vedem in timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare !in craiova imi recomanda si mie pe cineva ca poate face un log in la masina din semnatura ? multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in aria prestari servicii sau vezi cand sunt intalniri ale forumului, la voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura si nu intra in limp mode doar ca urca greu in turatii in treptele 4-5 si viteza maxima este 160 km/h ,precizec ca recent mecanici au gasit tija de la actuator scapata si nu actiona turbo,azi am fost si le-am zis de log in mers si habar nu aveam asta fiind la mitubishi reprezentanta ..ma poate ajuta cineva ?cel putin cu o idee pana ajung la cineva sa-mi faca log 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, cum putem sa te ajutam.... sa-l regleze macar la ochi. Din ce zici tu, banuiesc ca nu au VCDS ca sa iti faca log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu mai avea  putere, cu pedala la blana abia atingea 100 km/h. Am pus VAG si a rezultat: 

 
Address 01: Engine       Labels: 038-906-018-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 018 ED
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  2155
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 06403  
                      VCID: 5CBDE5D4CC3098E
1 Fault Found:
 
17958 - Charge Pressure 
            P1550 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent 
 
Am citit acest topic si alte doua referitoare la motoare ALH si LOG-uri in mers si m-am pus pe treaba. Am curatat EGR si verificat actuatorul (tine vacum) inlocuit furtunul de vacum care era cam imbatranit, verificat actuatorul turbinei (tine vacum) si am verficat miscarea tijei cu ajutorul unui furtun prin creare de vacum (cam 20 de cicluri), verificat electrovalva N75 conform procedurii aratata in topic [aici am ceva dubii in sensul ca nu tine vacum 100% la 2 din 10 incercari ( valva tinuta ca pe masina)], etansat cu poxilina stutul de iesire din pompa de vacum ( se misca si uneori tragea aer). Dupa toate acestea am fact LOG in mers (4 cicluri). Pe la 4000 rpm motorul intra in limp mod. Consider ca masina trage bine acum ajungand lejer la 160-170 km/h cu rezerva de acceleratie. Doresc o parere avizata asupra valorilor inregistrate pentu ca ele difera mult de ce am vazut eu in LOG-urile afisate de alti useri in topic.

LOG- 1,9 tdi -ALH.xls

Modificat de nedelea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu stiu unde sa postez, dar sper ca nu gresesc mult :D

azi am desfacut mai multe componente ale motorului(faruri, baterie etc) si am descoperit ca inaintea filtrului de aer, in spatele farului stang mai exista o sita care la mine era infundata in proportie de 90% ceea ce cred eu ca conduce la pierderea unor cai putere si a unui consum mai crescut de carburant. sper sa fie folositor pt cei necunoscatori ca mine. langa acea sita mai exista o clapeta actionata cu un arc cam puternic si in cazul in care zic eu acea sita se infunda total se deschide aceasta clapeta. daca gresesc va rog sa ma corectati, eu asta am intuit. atasez poze

 

"https://imageshack.com/i/iqLNt3o5j"
"https://imageshack.com/i/ipV5Ers4j"

Modificat de andreisergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La octavia 2 oare este asa ceva, de la rezonator pana la carcasa filtrului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de rezonator nu am auzit....dar acea sita, da, este pana in carcasa filtrului de aer. am tot cautat aici pe forum dar nu am gasit alte detalii, chiar n-as crede ca sunt primul care am descoperit acest chichit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fostul Chevy Aveo 1,4 16v veam inainte de carcasa filtrului o cutie, oarecum similara cu ce e in fata la octavia. Se numea rezonator. Daca era dat jos, motorul se auzea ceva mai tare. De aia presupuneam ca acea carcasa se numeste rezonator, cu toate ca nu e decat un cot de vreo 5 cm diametru (poate mai gros un pic) si nu prea cred sa aiba vreo sita. O sa investighez cand/daca se mai incalzeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

daca ai gasit lipituri reci pe acolo.... e posibil sa scapi de belele... vedem in timp

 
Am refacut lipiturile, dar odata cu lasarea frigului, problemele au reaparut. Inainte dupa ce mergeam un pic cu ea, reporneam si isi revenea .. acum nu isi revine deloc. Trage pana la 1800 rpm, dupa asta, nimic.
 
 

 undeva in cablaj este o conexiune care divide cablul ce vine din "109" si-l imparte la toti consumatorii descrisi mai inainte .poate acea conexiune s-a slabit/oxidat . 

 

 

Schema din autodata spune ca firul care iese din 109 se duce direct la releul de bujii si in 3 sigurante, una din sigurante alimentand cele 3 electrovalve (N75, N18, N239). Daca s-ar fi slabit inainte de sigurante, aveam eroare pe toate valvele plus releul de bujii, iar daca se slabea dupa, aveam eroare ori pe valve, ori pe releu.

 

La ce as mai putea sa ma uit? Ca imi da mari batai de cap ...

 

LE: am gasit problema, chiar aici pe forum. http://vwforum.ro/topic/90645-interpretare-scanare-vag-com/

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

LE: am gasit problema, chiar aici pe forum.

 

Am refacut lipiturile pinilor integratului 30403, iar acum merge totul corect. Sa speram ca o sa tina. Daca nu, dau comanda de alt integrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema cu Golful. Weekendul trecut am fost la Sibiu si totul a decurs normal, tragea bine si nu am avut probleme. Aseara in schimb, am plecat sa imi fac cumparaturile si ciudat, masina nu mai tragea deloc. Mergea ca un diesel simplu nu ca un TDI. No, amu ce sa fac? Limp mode iti taie turbina de tot?

Scanare nu am apucat sa ii fac, deseara urmand sa fac asta + sambata un log in mers. Ati mai patit asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine - fa scanarea si logul, sa ne uitam pe el.

 

verifica furtunasele de vacuum si actuatorul turbinei.... vezi daca lucreaza ... nu cumva ti-a sarit vreunul... sau actuatorul cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!