Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

Mihai.

Mie mi ai spus cum sa fac/aranjez logul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce te intereseaza ?

 

in log iti apare suprapresiune - deci, in ceva timp trebuie data jos si curatata turbina/geometria, daca incepe sa intre in limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Ma numesc Flaviu, sunt membru nou si am nevoie foarte mare de ajutorul vostru.

Am un Golf 4 Variant , 1.9 tdi 90 cp ALH, an 2000. 

Problema e urmatoarea : la turatii mici pana la 1800 cand intra turbina masina e ca si moarta...foarte putina putere. Treaba asta e de multa vreme.

Ieri am luat de pe un alt motor ALH Galeria Evacuare, EGR si Turbo. Au fost curatate perfect de un mecanic-nota 10-si montate pe masina.

Am pus masina pe tester, totul lucra perfect - turbo, egr - dar la turatii mici e moarta...nu pleaca de pe loc (pana la 1800 rpm)

Tin sa precizez ca martorul ESP sta aprins in bord...o alta eroare - 18062 DTC memory of instrument cluster.

Rog ajutor.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers, sa ne uitam pe el si posteaza si valorile injectoarelor la cald. verifica cu mufa de la debitmetru scoasa si vezi cum trage.

 

eroarea de care vb, iti spune sa verifici erorile de pe ceasuri - din instrument cluster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema semnalata in pagina precedenta s-a rezolvat.

Aveam limp mode(overboost).

De vina era actuatorul care agata un pic tija in momentul in care vacuum-ul era eliberat.

Un ochi specializat a remarcat imediat problema spre deosebire de mine si alt mecanic nespecializat in turbine care am considerat ca sunt toate roz.

 

Mersi Florin pentru ajutor si sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...avand diferite probleme cu masina mi-am luat un vacuumetru si as vrea sa il pun la treaba...

post-14266-0-93400300-1397504929_thumb.j

Intrebarea mea este ce as putea verifica cu el si ce valori ar trebui sa am...

L-am pus deja pe circuitul actuatorului turbo si am aprox -650mbar...e ok?

post-14266-0-01901400-1397505033_thumb.j

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am si eu o problema mai ciudata.... la golf 4,  1.9 tdi 110 cp. Turbina nu imi intra numai in treapta a 2-a. Cineva mia spus sa curat EGR-ul.... l-am curatat la inceput cu surubelnita (~5 mm depunere). dat cu solutii, lubrifiat bucsele de la clapeta, am montato si am plecat la plimbare sa vad daca sunt imbunatatiri. Trage putin mai bine dar aceasi problema turbo intra doar in a 2-a. Cunoaste cineva problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema asemanatoare cu un golf 4 1.9 tdi axr din 2004 si as dori daca se poate sa ma ajutati cu niste sfaturi. De vreo saptamana masina nu mai trage dupa ce depasesc 100 sau 120 km/h, pur si simplu nu mai am pedala. Dupa ce face figura asta nu mai am acceleratie in nici o treapta, abia ating 2500 de turatii. Nu scoate fum negru, nu consuma mai mult, dar nu ma mai pot baza pe ea intr-o depasire. Daca opresc motorul pentru un minut isi revine, pana ajung iar in treptele 4-5. Am facut doua diagnoze  si singurele erori sunt de la EGR si senzorul de pe volant, insa cei care au facut diagnozele au spus ca problema e de la egr, ca daca era de la senzorul de pe volant se manifesta altfel.

Am desfacut egr-ul, l-am curatat desi clapeta se misca fara probleme si nu erau depuneri, am verificat toate furtunasele de la vacuum si cele de la turbina, intercooler si tot nu am gasit nimic. Nimeni nu-mi poate spune exact ce are masina. 

 

Astept parerile, sfaturile voastre:)

Modificat de eminemsku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

Iti multumesc si imi pare rau ca vad asa tarziu postul tau. Am fost deja astazi cu masina din nou la diagnoza si i-am facut si un log in mers, dar nu am stiut ca trebuie sa-l salvez. Ce am aflat:

-Debitmetrul baga 450 de mg la relanti in loc de valoarea normala de 200, iar in mers in treptele 3 si 4 cu 400 mg mai mult fata de normal;

-Turbina la fel, baga prea mult.

-in rest toti parametrii normali, egr, injectoare, etc.

 

Imi cer scuze pentru exprimare, insa nu prea le am cu mecanica si nici cu termenii specifici.

 

Ce mi-a spus nenea mecanicul: sa schimb MAF-ul si sunt 50% sanse sa se rezolve problema, iar daca nu se rezolva trebuie schimbata turbina. Deci, m-a bagat in boala. 

 

 Ar putea fi asta cauza? Astept opinii, pareri, din partea celor mai experimentati.

Modificat de eminemsku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

Debitmetrul trebuie sa masoare 450mg/str la relantiu ,si cu un log in BS 003 se verifica daca functioneaza bine EGRul (250ON-450OFF) .Cu un log in BS 011 verifici turbo (950-1150mBar) .In mers ,la peste 3000rpm trebuie ca debitmetrul sa citeasca valori peste 900mg/str .Daca spui ca turboul tau baga mult mai multa presiune decat cea ceruta ,cu siguranta nu trebuie schimbat ; cel mult curatat ,dar trebuie controlata si instalatia de vacuum si actuatorii .

 

Parerea mea ,dupa cele relatate de tine ,schimba mecanicul .

 

Daca nu te pricepi dar nici nu ai vrea sa fii "jecmanit" in serviceuri ,citeste topicul indicat de mine si mai cauta in aria "Golf4", "Tehnic", "TDI forum" si ai sa gasesti destule topic-uri despre turbo ,egr si debitmetru .

 

PS: cauta in aria "Prestari servicii" ,poate o fi vreun coleg mai capabil in zona ta ,sa te ajute .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La turbo aveam 1130. e ok? Multumesc mult pentru sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

intre valoarea min si max ar trebui sa fie aprox 180mBar .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. am si yo o problema cu jetta 1.9 tdi cand sunt in treapta 3 sau 4 si accelerez mai mult (3500 - 4000 ture ) sa schimb in urmatoarea treapta dupa ce am schimbat treapta si accelerez se taie puterea motorului si nu mai ia viteza. Am pus  testerul si a dat erroarea

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 021 KH    HW: 03G 906 021 KH
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  8984  
   Revision: --H02---    Serial number: VWZ7Z0F4484711
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 6FE6564A07F5

3 Faults Found:
000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
               P0234 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 8
                    Mileage: 210830 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 10:47:17

             Freeze Frame:
                    RPM: 2646 /min
                    Speed: 94.0 km/h
                    Load: 64.7 %
                    Voltage: 14.44 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Absolute Pres.: 1907.4 mbar
                    Absolute Pres.: 2458.2 mbar

 

va rog daca stie cineva ce ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

limp mode ,probleme la turbo sau "comanda" lui ,citeste mai multe in topicurile indicate de mine in postarile anterioare .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update: Am curatat prima parte a EGR-ului pt ca pe a 2-a nu am reusit sa o scot, si masina a mers mai bn, chiar am depasit cu 20 km viteza maxima pe care o atingeam inainte. Cu toate acestea, in treapta a 5-a turata in 3500 s-a aprins martorul egr si a intrat in limp mode. Sa fie egr-ul de vina pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

fa un log in mers, cu VCDS-ul, sa ne uitam pe el - abia dupa aceea putem sa ne pronuntam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva din Iasi dispus sa ma ajute cu un log (VCDS)? Contra cost, bineinteles:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu golful. Era sparta membrana EGR. O solutie provizorie este sa puneti un surub in furtunasul de vacuum ce vine pe ciuperca egr. Consuma mai mult dar masina merge ca inainte. Sper sa fie de folos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! AM si eu o problema,turbo intra la 3000 rot/ min,tin sa mentionez ca turbo a fost schimbat,miezul nou,geometria variabila curatata,functioneaza usor,furtunele de vaccum sun schimbate,nu am pierderi de vaccum,la intrarea in acctuator am 0.8 atm.Acctuatorul a fost schimbat,reglat dupa cel vechi! Va rog daca se poate HELP! opinii,pareri,MULTUMESC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul nu se regleaza dupa cel vechi, fa log in mers si apoi, in functie de ce iese, lungesti sau scurtezi tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explica-mi ce inseamna LOG asta,in ce consta? MS 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

este o procedura care se efectueaza cu vcds-ul pentru a vedea anumiti parametrii.

 

ca sa reglezi actuatorul se fac mai multe loguri succesive, pana valorile din log corespund. 

 

procedura

 

Main screen >>> select control module >>> 01 - Engine >>> Measuring blocks (meas.blocks) >>>
Pe prima linie selectezi: group 003.
Pe a doua linie selectezi: group 010.
Pe a treia linie selectezi: group 011.
Apoi >>> Log.

Alegi calea unde vrei sa-ti salveze log-ul.

 

log-ul se face in mers, treapta 3, acceleratia WOT de la 2000 la 4000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!