Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

Mai exact:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 

            P1557 - 35-10 -  -  - Intermittent


Multumesc


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suprapresiune - cel mai probabil, geometrie murdara. Jos turbina si curatata/inlocuita geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. sfat. .... asa o sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

acele furtune de vacum cedeaza dupa 9-10 ani, cred ca este normala aceasta uzura..., primul cedeaza cel care intra in EGR din electrovalva,..nu ii mai stiu codul (cred ca asta e H0906627) asa am patit si eu , iar EGR de la gaze nearse se infunda clapeta si supapa EGR nu mai lucreaza (tot de la uzura) in 80% din cazuri intra ulei prin EGR in turbina ceea ce face masina sa intre in auto protectie ca sa nu distrugeti turbina...

Eu am curatat EGR cu un spray special de depuneri,.. gaze nearse..(o sa va uimiti ce gasiti acolo) am verificat daca am vacum si am pus mastic la imbinare EGR ca sa nu mai scape ulei …pierdeam mult ulei…acum merge masina de rupe:)

sper sa va fi dat macar o idee sa rez problema, drum bun si fara incidente!

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cum ii zice la spray-ul ala ? :) Eu am folosit la curatarea clapetei spray de curatat carburatorul "Carburetor Cleaner" ... sau ceva de genul scria pe el :)

Mi se pare cel mai tare spray de curatat calamina. EGR-ul nu l-am curatat ca nu am mai avut spray, dar acum 2 ani cand am facut asta, EGR-ul avea calamina pe pereti cam 5 mm....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In legatura cu turbina si cu limp mode-ul.. Am si eu probleme cu turbina, joc in ax, geometrie blocata, actuator distrus complet.. Am demontat-o si acum intentionez sa imi cumpar alta. Masina are un motor de 1.9 TDI 110cp ASV. Intrebarea mea este cum imi pota da seama daca turbina pe care urmeasa sa o cumpar este de asv sau de alh? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut.

De ce sa cumperi alta?poti sa o reconditionezi(tot kitul nou)pe a ta,si eu spun ca esti mai castigat.

Ia legatura cu unii din colegii nostri care se ocupa de asa ceva.

Una second nu prea prezinta garantia ca e ok si dupa o perioada de timp,in schimb una reconditionata da.

Duminica placuta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romytaxy... turbina mea este cam gata de zile.. cum spuneam si mai sus, are joc in ax, geometrie blocata, actuatorul nu mai am ce face cu el plus ca am incercat sa o desfac dar nu iti spun cat m-am chinui sa desfac suruburile alea erau forte ruginite, am dat si cu wd40 din plin si tot imi aluneca la propriu cheia pe surub.. am improvizat eu ceva pe acolo si am reusit sa le desfac, am dat jos capacul de la partea compresoare, am scos suruburile si de la partea cealalta (evacuare) si cand sa ridic, corpul turbinei pauza... intepenit acolo ca nu stiu ce... :| sa o reconditionez in starea in care este acum e cam greu si cred ca m-ar ajunge mai scump avand in vedere la cate "bube" are. mai bine iau una SH e in jur de 200 E..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot cu banii astia o reconditionezi.

Te ai chinuit pt.ca nu ai avut sculele/experienta necesara.

De aceia eu spun sa lasam fiecare sa faca ceia ce stie mai bine.

Zi frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 4 1.9 tdi auy 115 cai, cutie automata tiptronic 5 trepte, problema este urmatoare in turatii mici nu trage neam pana nu ajunge sa intre turbina, cat baga presiune turbina este ok. Mentionez k am umblat la actuatorul de la geometrie k imi dadea eroare de presiune si imi iesea turbo, dar oricum nu tragea nici inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Fa un log in mers si posteaza-l aici, nue prea indicat sa umbli la acel filet, mai ales daca e reglat din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura imi da limp din cauza suprapresiunii.

Din cate inteleg eu din log-ul atasat cand pedala e la maxim presiunea generata de turbina e la valoarea maxima pe care o poate genera 2570.4 mbar.

Ca urmare safe mode ->Limp mode.

Am verificat cu mecanicul urmatoarele:

-Outpout test cu Vag com, tija actuatorului se misca usor si nu agata

-pompa de vacuum legata la actuator,nu am pierdere de presiune

-pompa de vacuum legata pe futunul de vacuum de la iesirea din N75,la fel nu se pierde vacuum

 

Acum din ce inteleg eu "instalatia" de vacuum nu mai lucreaza fin si da vacuum catre actuator la valoarea maxima.Inteleg bine?

Daca da,ce piesa ar fi defecta si creeaza comportamentul asta 

log_overboost.xls

Modificat de mihai.1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu umblam, dar a avut un impact masina si s-a spart supapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai - incearca intai sa dai jos turbina, desfacuta si curatat/inlocuit geometria.

 

deluxesoft - cu ajutorul log-urilor in mers facute cu VCDS-ul, vei vedea cand si cum face presiune. In functie de rezultat se regleaza tija actuatorului. Se repeta de cateva ori procedura, pana lucreaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Flrorin,sa inteleg ca N75 este exclus sa fie defecta si problema la mine e din geometrie?

Alt fenomen pe care il observ e ca la mers normal presiunea este tot timpul mai mare cu 200-300mbar decat se cere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand face suprapresiune, de obicei nu e de la N75 - oricum, electrovalva se poate verifica usor - alimentand-o cu 12v, vezi cum lucreaza.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am si eu un VW Bora 1.6 16V AZD cu 105 Cp si am probleme cu ea de cand am cumparat-o (recent). In primul rand am observat ca nu trage mai deloc. In treapta 1 si a 2-a merge destul de bine zic eu dar in treptele superioare cu pedala la pamant abia se simte ca accelereaza. La o panta relativ mica nu urca mai mult de 70-80 km/h indiferent in ce treapta de viteza ma aflu. Am dus-o si pana in 4500rpm, degeaba. Imi mai apare in mers si martorul EPC in bord cateodata dar se stinge dupa ce o pornesc din nou.Nu mai zic si de consum care cred ca este peste 13l.

 

Am bagat-o pe tester si mi-a aratat:

Oxygen (lambda) Sensor heating, B1 S2

P1118 -35-00- Open Circuit

Oxygen (lambda) Sensor heating, B1 S2

P1105 -35-00- Short to plus

Linear O2 Sensor; Pump Curent

P1178 -35-10- Open Circuit- Intermittent

 

Ok, bun. Baiatu care mi-a facut scanare mi-a zis ca e de la a doua sonda lambda dupa catalizator. bun am schimbat-o (intradevar era rupt senzorul in galerie). Am sters eroarea si nici o diferenta. La consum nu am mai testat-o inca dar tot la fel trage.

M-am uitat mai bine la motor si am observat ca din valva EGR lipsea un furtun (de vacuum probabil). Imi poate spune cineva unde trebuie conectat furtunul de vacuum care iese din EGR si daca influienteaza puterea motorului lipsa de vacuum?

post-133599-0-19977900-1395913669_thumb.post-133599-0-46015900-1395913669_thumb.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul de la egr (poza 2) nu se conecteaza nicaieri.

Acolo vine un filtru de aer mic ca sa nu intre mizerie in EGR.

La poza 1 nu prea inteleg.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

 

Am si eu o intrebare..sper sa nu gresesc topicul....am un vw golf 4 1.9 TDI 131 cp( (96 kW)...si doresc sa imi pun un powerbox...vreau sa stiu dezavantaje,avantaje,care este cel mai bun,cu ce probleme m-as intalni...multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai posteaza logurile direct nu prin"fisierul meu"eu unul nici nu am cont nici nu il pot deschide pe tel.

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monday;31;March;2014;15:52:09:32264;VCDS Version: Release 11.11.3;Data version: 20120401;;;;;;;;;
038 906 019 AR;;1.9l R4 EDC 0000AG  1304;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;
;Group A:;'003;;;;Group B:;'010;;;;Group C:;'011;;;
;;Engine speed;MAF (specified);MAF (actual);EGR duty cycle;;MAF;Atmos. pressure;Intake air press.;Throttle;;Engine speed;Spec. intake press.;Actual intake press.;D.cycle MAP
;TIME;820-900;230-420;230-420;10-95%;TIME;850-1050;sensor -f96-;2000-2200;100%;TIME;2850-3150;2000-2150;2000-2200;40-95%
Marker;STAMP; /min; mg/str; mg/str; %;STAMP; mg/str; mbar; mbar; %;STAMP; /min; mbar; mbar; %
;0.01;2331;850.0;700.7;04.08.2014;0.36;779.1;979.2;1815.6;75.7;0.72;2520;2213.4;2009.4;60.6
;01.07.2014;2625;850.0;867.3;04.08.2014;01.01.1943;882.0;979.2;2244.0;100.0;01.01.1980;2835;2172.6;2295.0;67.7
;01.02.2017;2940;850.0;877.1;04.08.2014;01.02.1951;872.2;979.2;2335.8;100.0;01.02.1988;3129;2131.8;2335.8;73.7
;01.03.2024;3213;850.0;842.8;04.08.2014;01.03.1957;828.1;979.2;2315.4;100.0;01.03.1991;3381;2101.2;2305.2;77.3
;01.04.2026;3465;850.0;798.7;04.08.2014;01.04.1962;784.0;979.2;2274.6;100.0;01.04.1998;3612;2091.0;2254.2;80.1
;01.05.1934;3696;850.0;754.6;04.08.2014;01.05.1970;739.9;979.2;2203.2;100.0;06.06.2014;3822;2091.0;2182.8;80.5
;01.06.1942;3885;850.0;715.4;04.08.2014;01.06.1978;705.6;979.2;2152.2;100.0;01.07.2014;4032;2091.0;2131.8;80.9
;01.07.1947;4074;850.0;686.0;04.08.2014;01.07.1985;676.2;979.2;2101.2;100.0;01.08.2022;4200;2070.6;2080.8;80.9
  
al doilea
 
Monday,31,March,2014,15:50:37:32264,VCDS Version: Release 11.11.3,Data version: 20120401
038 906 019 AR,,1.9l R4 EDC 0000AG  1304,
 
,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP
,TIME,820-900,230-420,230-420,10-95%,TIME,850-1050,sensor -f96-,2000-2200,100%,TIME,2850-3150,2000-2150,2000-2200,40-95%
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.01,1848,230.0,441.0,84.5,0.36,445.9,979.2,1040.4,13.3,0.72,1827,2070.6,1060.8,19.9
,1.08,1869,850.0,524.3,4.8,1.44,568.4,979.2,1234.2,100.0,1.80,1974,2295.0,1336.2,19.9
,2.16,2058,850.0,695.8,4.8,2.52,769.3,979.2,1672.8,100.0,2.88,2226,2244.0,1846.2,49.8
,3.24,2352,850.0,867.3,4.8,3.60,901.6,979.2,2131.8,100.0,3.96,2562,2203.2,2233.8,62.6
,4.32,2667,850.0,931.0,4.8,4.68,926.1,979.2,2325.6,100.0,5.04,2877,2162.4,2335.8,68.5
,5.40,2982,850.0,901.6,4.8,5.76,882.0,979.2,2315.4,100.0,6.12,3171,2121.6,2305.2,72.9
,6.48,3255,850.0,847.7,4.8,6.84,828.1,979.2,2274.6,100.0,7.20,3423,2101.2,2254.2,76.1
,7.56,3486,850.0,798.7,4.8,7.92,788.9,979.2,2223.6,100.0,8.28,3633,2091.0,2193.0,76.9
,8.64,3675,850.0,759.5,4.8,9.00,749.7,979.2,2152.2,63.9,9.36,3801,1938.0,2121.6,82.9
,9.72,3864,850.0,715.4,4.8,10.08,705.6,979.2,2060.4,68.6,10.44,3969,2060.4,2070.6,78.9
,10.80,4032,850.0,700.7,4.8,11.16,686.0,979.2,2060.4,100.0,11.50,4137,2080.8,2050.2,77.3
,11.85,4179,850.0,671.3,4.8,12.20,666.4,979.2,2029.8,62.0,12.54,4242,1489.2,1999.2,94.4
 
 
Al treilea
 
Monday,31,March,2014,15:48:57:32264,VCDS Version: Release 11.11.3,Data version: 20120401
038 906 019 AR,,1.9l R4 EDC 0000AG  1304,
 
,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP
,TIME,820-900,230-420,230-420,10-95%,TIME,850-1050,sensor -f96-,2000-2200,100%,TIME,2850-3150,2000-2150,2000-2200,40-95%
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.36,2310,760.0,681.1,4.8,0.72,744.8,979.2,1621.8,53.7,0.01,2268,1570.8,1570.8,47.8
,1.44,2562,810.0,852.6,4.8,1.80,872.2,979.2,2029.8,69.8,1.08,2478,2152.2,1774.8,47.0
,2.52,2877,850.0,896.7,4.8,2.88,891.8,979.2,2203.2,100.0,2.16,2772,2162.4,2091.0,57.4
,3.58,3171,850.0,862.4,4.8,3.94,847.7,979.2,2193.0,100.0,3.22,3087,2131.8,2223.6,62.2
,4.66,3423,850.0,813.4,4.8,5.02,793.8,979.2,2131.8,100.0,4.30,3339,2111.4,2172.6,63.8
,5.74,3654,850.0,769.3,4.8,6.10,754.6,979.2,2080.8,100.0,5.38,3591,2091.0,2121.6,63.4
,6.82,3864,850.0,725.2,4.8,7.18,720.3,979.2,2040.0,80.0,6.46,3801,2091.0,2060.4,62.2
,7.90,3990,850.0,700.7,4.8,8.26,656.6,979.2,1876.8,31.8,7.54,3969,2091.0,2029.8,61.0
,8.98,4032,850.0,627.2,4.8,9.34,622.3,979.2,1805.4,22.4,8.62,4032,1458.6,1836.0,75.7
,10.06,4011,850.0,563.5,4.8,10.42,568.4,979.2,1611.6,23.5,9.70,4011,1377.0,1723.8,80.1
 
 
Fisierele sunt prea mici pentru a le incarca

 

Modificat de d3luxsoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt ok nici asa.

Nu am posibilitatea pe tel.sa le aranjez.

Cauta pe aici cum se aranjeaza in xcel si posteaza le,daca nu fa o poza/print screen dupa ce le ai aranjat si posteaza.

Chiar imi pare rau dar..nu te pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune rezultatele intr-un fisier .txt da save,schimba-i extensia din .txt in .csv si deschide-l cu Excel si o sa mearga.

 

 

Monday,31,March,2014,15:50:37:32264,VCDS Version: Release 11.11.3,Data version: 20120401
038 906 019 AR,,1.9l R4 EDC 0000AG  1304,
 
,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP
,TIME,820-900,230-420,230-420,10-95%,TIME,850-1050,sensor -f96-,2000-2200,100%,TIME,2850-3150,2000-2150,2000-2200,40-95%
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.01,1848,230.0,441.0,84.5,0.36,445.9,979.2,1040.4,13.3,0.72,1827,2070.6,1060.8,19.9
,1.08,1869,850.0,524.3,4.8,1.44,568.4,979.2,1234.2,100.0,1.80,1974,2295.0,1336.2,19.9
,2.16,2058,850.0,695.8,4.8,2.52,769.3,979.2,1672.8,100.0,2.88,2226,2244.0,1846.2,49.8
,3.24,2352,850.0,867.3,4.8,3.60,901.6,979.2,2131.8,100.0,3.96,2562,2203.2,2233.8,62.6
,4.32,2667,850.0,931.0,4.8,4.68,926.1,979.2,2325.6,100.0,5.04,2877,2162.4,2335.8,68.5
,5.40,2982,850.0,901.6,4.8,5.76,882.0,979.2,2315.4,100.0,6.12,3171,2121.6,2305.2,72.9
,6.48,3255,850.0,847.7,4.8,6.84,828.1,979.2,2274.6,100.0,7.20,3423,2101.2,2254.2,76.1
,7.56,3486,850.0,798.7,4.8,7.92,788.9,979.2,2223.6,100.0,8.28,3633,2091.0,2193.0,76.9
,8.64,3675,850.0,759.5,4.8,9.00,749.7,979.2,2152.2,63.9,9.36,3801,1938.0,2121.6,82.9
,9.72,3864,850.0,715.4,4.8,10.08,705.6,979.2,2060.4,68.6,10.44,3969,2060.4,2070.6,78.9
,10.80,4032,850.0,700.7,4.8,11.16,686.0,979.2,2060.4,100.0,11.50,4137,2080.8,2050.2,77.3
,11.85,4179,850.0,671.3,4.8,12.20,666.4,979.2,2029.8,62.0,12.54,4242,1489.2,1999.2,94.4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!