Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

se gaseste si separat.... cata un pic - vezi si pe Okazii vindea cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am luat acuator vacumatic pentru turbina garrett la 300 lei de aici www.reconditionari-turbine.ro 0762.788.726

stiu ca aveau si pentru turbina kkk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema: am un golf 4 1.9 tdi ALH 90 cp cutie automata din 2001 si de multe ori nu trage, nu are putere, se tureaza pana in 3000 de ture dar nu trage si nu creste viteza. daca opresc motorul si il pornesc atunci merge mai bine, dar nu cum ar trebui. eu am facut cateva loguri in mers (sper ca sunt ok) pe care o sa le postez si va rog sa ma ajutati cei care stiti sa le cititi. va multumesc anticipat

Log-Log.txt

LOG-01-003-010-01.txt

LOG-01-003-010-011 333.txt

LOG-01-003-010-011 2222.txt

Log-11111111111111111.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate vad cred ca nu iti merge debitmetrul.

daca mergi cu mufa de debitmetru scoasa nu iti trage mai binisor ?

daca ai posibilitate ia de la un prieten un debitmetru si fa o proba.

turbina merge bine nu are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

precizez ca am inlocuit debitmetru nou bosch original am scos si mufa de la debitmetru si merge mai rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ... am si eu o intrebare daca nu deranjez pe nimeni :D . Tocmai mi`am luat si eu un Golf 4 , 1.9 TDI ALH si sunt foarte multumit de el ... am avut si eu o problema asemanatoare cu limp mode din ce am citit pe forumuri ( a tras motorul super bine si dintr-o data a inceput sa nu mai traga delloc , a 2 a zii si-a revenit ) si m`am decis sa o pun pe un tester si am avut doar urmatoarea eroare care desigur nu stiu ce inseamna , am citit pe forumuri dar nu am inteles nimic :)

- 17958 - charge pressure control deviation

Ma intereseaza doar daca e de rau si daca nu cat ma costa sa repar , ce anume trebuie reparat , etc.

 

Multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca intai asta

post-572-0-65068000-1373311376_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As incerca dar problema e ca am fost la cineva care mi`a facut testul , eu nu am cablul respectiv :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inteles

In poza ai descrierea posibilelor probleme la eroarea ta. Adica ce sa verifici si in ce ordine.

Nu trebuie sa ai cablu pentru a putea verifica, curata  ........

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua, am o problema la un Golf IV TDI, 115 cp. Nu imi mai "intra" turbo , adica simt ca nu mai trage motorul.

Cand pornesc masina, se simte cand accelereaz un suierat, adica faptul ca intra turbo. Daca plec de pe loc si duc masina in ture , simt dupa 1-2 km ca masina nu mai tage (da inapoi) si nu mai intra in ture, chiar cu pedala la fund. Daca opresc masina, si o turez pe loc simt ca nu se mai aude suierat acela, cum ca ar intra turbo. Daca iau contactul, stau cateva sec si pornesc din nou masina, se simte ca intra din nou turbo si la fel in catva km il pierd :-( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Cred ca acesta este topicul potrivit problemei mele daca nu imi cer scuze. Am o bora din 2001 1.9 ajm de 116 cp. Am avut probleme cu debitmetru de aer, adica nu mai tragea defel masina, l-am schimbat dar am pus unul de pe un pasat de 131 cp pt ca il avea deja un prieten. Intradevar o diferenta majora la tractiune, insa cand ajunge la 120-130 km/h are o pauza, parca nu mai trage asa bine, si dupa km mai multi, adica daca-i cald bine motoru imi intra in limp mode. daca ma poate ajuta cineva cu pareri sau indicatii...Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si un log in mers pt prima oara in viata si sper ca l-am facut bine ca eu nu inteleg nimic. La scanare normala cu vag com nu mi-a mai aparut nici o eroare.


Wednesday,31,July,2013,12:44:50                           038 906 019 CJ,,1.9l R4 EDC 0000SG  1045,                                                             ,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011                         ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP ,TIME,820-900,230-420,230-420,10-95%,TIME,850-1050,sensor -f96-,2000-2200,100%,TIME,2850-3150,2000-2150,2000-2200,40-95%         Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %               ,0.00,3150,850.0,695.8,4.8,0.40,705.6,999.6,1825.8,55.7,0.80,3297,1938.0,1805.4,61.8                   ,1.20,3339,675.0,588.0,4.8,1.60,548.8,999.6,1479.0,43.1,2.00,3423,1581.0,1438.2,58.2                   ,2.41,3444,700.0,543.9,4.8,2.83,607.6,999.6,1570.8,47.8,3.23,3549,1764.6,1723.8,60.2                   ,3.64,3612,845.0,686.0,4.8,4.04,705.6,999.6,1897.2,61.2,4.44,3738,2050.2,1968.6,63.0                   ,4.84,3801,850.0,744.8,4.8,5.24,725.2,999.6,2019.6,67.5,5.64,3927,2009.4,1978.8,61.4                   ,6.04,3969,850.0,612.5,4.8,6.44,539.0,999.6,1530.0,42.4,6.84,3948,1224.0,1407.6,53.0                  
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marisvasi

dupa log nu este bun debitmetrul . turbina nici ea nu prea baga presiunea necesara dar cred ca tot de la debitmetru se trage

 

vivaldi90

verifica la turbina acuatorul vacumatic daca e blocat sau gemetriea la turbina blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost cu masina la un mecanic si s-a uitat putin la ea. El a spus ca e din turbo baiu mai mult ca sigur, dar maine ii pin debitmetru de pe un golf 4 de 116 cp de la un prieten si daca face la fel ce ma sfatuiti sa fac sa schimb turbo sau sa-l duc la curatat?

Daca stie cineva un specialist in turbo il rog sa-mi spuna unde sa-l gasesc. revin maine cu coment.

Modificat de marisvasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca face la fel cu un debitmetru bun si pe acelasi cod ! atunci mergi spre verificare furtune vacuum, acuator vacuumatic turbo si dupa aceea curatare turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin bucuros ca am rezolvat problema. Solutia a fost debitmetru nou bosh. Multumesc celor care m-au ajutat, numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

Am si eu o problema cu Golfuletul meu 1.9 TDI ALH.

 

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
            P1556 - 35-10 - - - Intermittent
 

Atasez si logul facut in mers in Engine group 3, 10, 11.

 

Multumesc de orice sfat.

 

 

LOG-01-003-010-011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa rezolvat problema  :salut:  Initial am schimbat debitmetru de aer si N75 dupa care am vrut sa dau turbo jos cand am gasit problema :

post-91956-0-30849300-1375988300_thumb.j

Modificat de vivaldi90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite asa mecanici buni avem in tara... Pun omul sa schimbe piesele dupa ureche, iar piesa defecta...

 

Bine ca ai rezolvat. Dupa cum arata, are cateva sute de mii de km actuatorul ala, zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daaaa. Nu au chef sa se bage pe sub masini nici cand sunt pe elevator. Asa am avut si eu problema cu "trasu" la a mea si dupa 4 zile de stat in service, turbina era buna, actuatorul bun, furtunasele de la vacuum bune, numai debitmetrul mi-a facut figuri. Debitmetru BOSCH cumparat la 350 RON, reconditionat de "fabrica" cumparat cu piesa defecta la schimb.

7 zile m-a tinut dupa care a cedat. Nu de tot, dar nu mai are puterea care a avut-o in acele 7 zile.

 

Mi-a schimbat mecanicul doar senzorul din capsula debitmetrului, cu unu SH care il avea pe acolo. Se simte diferenta, e mai bun ca al meu reconditionat, dar nefiind nou, nu are nici puterea de 100% cum o aveam in cele 7 zile. Vorbeam eu de intarzierea aceea la apasarea pedalei de acceleratie brusc din a-1-a in a-2a si apoi in a 3-a. Acum nu o mai am aproape deloc. E legata masina. Nu am decat sa imi cumpar un debitmetru  BOSCH la 600-700 RON cat e si sa termin cum problema mea de care am tras cateva luni bune.

 

Pe cel reconditionat scria BOSCH (in relief) pe plasticul carcasei lui, iar pe eticheta lipita scrie Made in Germany sau Germany.. .direct :)

Pe cati am intrebat mi-au zis ca fabrica nu reconditioneaza debitmetrele stricate, ci alte firme "chinezarii" fac lucrul asta :(

 

Eu nu inteleg de ce firmele de piese auto vand toate prostiile si cer si piesa defacta la schimb :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...... si cer si piesa defacta la schimb :(

 Ca să aibă ce recondiţiona :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cine ma pot duce sa regleze actuatorul? Are perioade cand nu trage deloc si mi s-a zis ca trebuie reglat actuatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in aria prestari servicii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu a mea masina. De ceva timp nu mai trage deloc, nu mai are nici un pic de vlaga. Nu stiu sigur sau mi se pare mie ca nu mai intra turbo. Cu toate ca sunt cu pedala la fund urca foarte greu in turatie si nu are nici un pic de demaraj. Inainte de la 2800rmp pana la 4500 te lipea de scaun acum zici ca sta pe loc, urca foarte greu. O alta chestie, in timpul accelerarii imi da o data in nas si nu mai trage deloc, sunt cu pedala la fund si abea urca (un ex. de la 120 la 140 ajunge in 10-15 sec). Mi-a facut faza asta si in depasiri si nu e prea bine :D. Care ar fi problema.? Cineva m-a sfatuit sa ma duc sa-i curat egr, admisia si turbina. Cica asta ar fi problema avand in vedere ca tata cand merge nu trece de 2000 rpm.  Masina este un golf 4 1.9tdi asv 81kw din 2001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 e cel mai probabil trebuie sa cureti turbina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!