Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

Salut, va multumesc pentru sfat. S-au adunat mai multi mecanici si au gasit un senzor turbo charger defect  (cred ca este pe langa intercooler langa  farul din dreapta al masinii), l-au schimbat si acum am vacum mult mai bun si pe EGR, pe supapa N75 (lucreaza  la accelerare) si la cele 3 electrovalve de langa EGR (am crezut ca sunt duse si alea dar au vacum). Dupa ce am schimbat senzorul acela au disparut si erorile acelea 4 pe care le-am pus la postul trecut. Dar tot in limp mode este masina si tot nu trage. Nici alte erori nu au mai aparut deocamdata dar ma astept sa reapara. Am mai incercat sa fac un log in mers dar nu cu vag-ul pt ca nu era prezent cel care avea programul si va atasez pozele cu presiunea pe turbo. Mecanicii spun ca nu cred a e dus turbo pt ca ar trebui sa iasa gaze de esapament mai negre iar turbo se aude ca descarca. Presiunea pe furtunul care intra in partea de la clapeta de accelerare langa EGR este destul de mica atunci cand accelerez. Mecanicii au luat la control toate furtunele si firele la partea electrica si totul pare ok. Totusi mi s-a parut dubios la valva N75 se parea ca a fost umblat si ca surubul inferior al tijei actuatorului nu mai este chiar la semn - se poate sa fie si asta dereglat (cum se regleaza corect?)

Poate totusi ar trebui sa o duc la reprezentanta ca sigur au mai intalnit asemenea cazuri. Voi ce sfaturi imi dati?

post-28992-0-86687700-1370030734_thumb.j

post-28992-0-71555700-1370030745_thumb.j

post-28992-0-14801100-1370030755_thumb.j

Modificat de takashita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna. am revenit in scris (ca de citit , citesc), la fel de trist ca prima data. am fost la curatat cu turbina. mi-a facut-o folosibila. dar , dupa 3-4 luni , timp in care am facut cateva mii de km , problema a reaparut. e la fel ca inainte. asta ma face sa ma gandesc ca e GATA turbina lui baiatu'

äcum caut resemnat o alta , si tot pe acest super-forum am gasit sfaturi ca e f bine sa ma indrept catre una noua , KKK. sa -mi urmez instinctul?? ms mult tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.am si eu o bora 1.9 tdi 115 cp.nu sunt multumit de cum trage.am facut un tester pe loc si in mers si nu aveam erori dar turbina mergea inainte.am schimbat n75 si valorile sau modificat in bine,erau aproape egale. dar tot parca nu trage calumea. nu se simte foarte tare acest lucru dar eu imi dau seama ca cv nu este ok. in treapta 1 si 2 merge bine dar celelalte viteze cand i dau blana la 3000 rot 3500 parca are putina scapare.ce poate fi? va rog care ma puteti ajuta.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă log în mers pe grupurile 3, 10, 11 şi postează-l aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu problema mea. De vina a fost calculatorul de bord. L-am schimbat cu unul secondhand si masina merge din nou. De o saptamana nu imi mai da nici o eroare si se pare ca totul merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calculatorul de bord.... este in ceasuri - cel care iti afiseaza consumul, durata, km parcursi, etc....

 

ECU = calculatorul motor (sa-i zicem asa) - cred ca asta l-ai schimbat, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai foarte mare dreptate, Florin. E vorba de ECU. Mea culpa.

L-am schimbat si totul este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am fost din nou la service cu masina..si am schimbat debimetru de aer...masina merge de numa...asta era baiu...dar, am mers ceva bucata de drum pe autostrada si eram in viteza 5 180kmh si dintr o data masina a intrat in limp mode...mai tare de 120 nu mergea...am mers din nou la service si mi a facut un tester...scria positive deviation...mecanicul mi a zis ca numai geometria variabila mai poate fi..daca ma puteti ajuta ...ms


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este positive deviation aia inseamna. Iti e infundata turbina, trebuie data jos, desfacuta si curatata geomoetria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florintop2005

salutare. am o problema la un golf 4, 1,9, tdi, ALH,

pe A2, dupa 100  km parcursi,  am observat ca masina nu mai trece de 3000 turatii, asta doar in treapta 5, viteza maxima fiind 140 km. posibil sa fi intrat in  limp mode?

ce ma sfatuiti sa fac? 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima faza sa faci o scanare .

pot fi multe ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florintop2005

am fost si am facut o scanare. A rezultat ca este crestere presiune de alimentare (suprapresiune). Mecanicul a umblat putin la tija care intra in turbina (A APASAT O) si a sters eroarea.

Mi a recomandat sa merg  asa cu ea si daca mai intra in limp mode sa revin sa probam un senzor (cred ca actuator). Sper sa fie OK. Voi reveni cu date noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.O mica problema am si eu.Azi masina a intrat in limp mode iar martorii ESP si EPC au ramas aprinsi, dupa ce la spalatorie am dat odata cu jetul de apa peste motor.Acelasi lucru mi s-a intamplat pe o ploaie torentiala pe autostrada dupa 5 ore de condus continuu cu capota intredeschisa :tuktuk: ( am uitat s-o inchid).Apa a patruns in compartmentul motor, masina nemaiaccelerand peste 120 la ora.La o oprire si repornire a motorului, martorii s-au stins.Care ar fi problema? La ce senzor a patruns apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si aflii sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Salutare...povestea este cam asa...

Mergeam linistit pe autostrada...pilotul setat la 140km/h...am franat pana pe la 90km/h ca depasea unu cu 100km/h...am trecut de ala si i-am dat revenire...nimic spectaculos...

De la 90 a urcat pana la 130...unde am simtit cum a luat limp...am tras pe dreapta...si m-am apucat de verificari...si nimic dubios...totul la locul lor

Am plecat ...masina si-a revenit...toate bune si frumoase...am mai facut sa zic 450km de atunci si masina a mers perfect...inclusiv cu mult peste limita legala...iar limp-ul nu a mai aparut...

Eroarea stocata este

P17965 Charge pressure control - Pozitive deviation

P1557-35-00

Suspectez actuatorul reglat prost...geometria merge usor...daca tragi cu gura aer pe furtunasul care duce la el....se vede cum se misca usor...

Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot acolo e problema actuator sau geometrie, poate sa mearga usor dc in sarcina nu deschide maxim, faci un log sa vezi cum stai cu presiunea si iti dai seama unde e problema, actuatorul nu se deregleaza, dc pana acum a mers ok lasa-l asa, fa un log si vedem de unde se trage

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

tocmai...ca actuatorul a fost schimbat acum cateva luni...si reglajul...am impresia ca nu a fost facut tocmai bine...chiar daca a fost facut de un profesionist...

Nu am vazut dupa ce s-a pus actuatorul sa se faca vre-un log in mers sa vada daca l-a pus bine...daca lucreaza bine cum l-a pus...l-a pus si gata...

treapta3

post-14266-0-76545600-1372604921_thumb.j

treapta4

post-14266-0-78387700-1372604919_thumb.j

Uite niste loguri facute recent dupa operatiune

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari.am avut si eu o problema cu turbo si am inceput sa caut pe net tot felul de remedi.am inceput prin a schimba furtunasele de la vacum care erau cam praf.si ce sa vezi?o pornit turbo.dar dupa 5 km masina s-a oprit in mers.a facut un cârâit inainte de asta.tin sa mentionez ca nu a mers turbo niciodata de cand am masina(o luna).ce credeti ca poate fi?multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat bine inainte.... verifica turbina sa nu ai alte suprize...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca sunt in anglia si am sunat la service si au venit si am dus-o la service.si acum nu stiu la ce sa ma astept.in caz ca a crapat turbina,se poate sa se fi dus si motorul?cand am inlocuit furtunul de la vacum care era spart,s-a auzit un troncanit de o secunda cand am pornit-o,ca si cum s-ar invarti ceva in gol,da pentru un timp foarte scurt.si acelasi sunet l-a facut si inainte sa se opreasca.acuma astept sa se apuce de ea sa vad ce poate fi.sper doar sa nu fie ceva mai grav decat turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de spus, dupa descriere.... trebuie sa demontezi, sa vezi jocul axului turbinei, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles.astept acum sa imi dea un telefon cei de la service cu o veste buna.multumesc oricum :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci tocmai m-au sunat de la service si mi-au spus ca ei cred ca e o problema la injectoare.ca sa le dea jos si sa le trimita sa le testeze costa 210 lire.un sfat bun de la cineva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, greu de dat sfaturi.... pe banii tai. Nu ai decat sa mergi pe mana lor... sau a altcuiva care ti-o poate repara. Poate sa fie si de la injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costi Neacsu

salut! Am un golf IV 1.9 ALH din 2003. nu mai trage. am fost la service si este stricat actuatorul de actionare turbina.

Am inteles ca separat nu se gaseste. Cine ma indruma cum sa rezolv problema aceasta? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!