Jump to content

Audi A7 sportback quattro TDI


Bebeee

Postare recomandată

Mersi. Masina sta in garaj si are folie Llumar ceramica fata-spate. Ma rezum la condus  :icon_thumleft:

 

Legat de culanta si adus piesele aftermarket nu ma pot pronunta pentru ca nu stiu.

 

Ar trebuie sa profit de vremea inca frumoasa si sa ii fac pregatirea de iarna, sealant/ceara. Dar cand ma gandesc cat trebuie sa frec  :tuktuk:

Am activat din Vag Com inchiderea hayonul din cheie. Default e programat ca doar deschiderea sa se poata face din cheie.

Link către comentariu

Culanta se mai aplica si in cazul in care aduci anumite piese tu? Mie metrotehnica imi accepta uleiul meu, nici nu intreaba de factura sau alte acte la el. Apare in sistem revizie cu ulei MOTUL.

 

Daca uleiul respecta normele stabilite de producator pentru masina ta atunci nu este nici o problema. Oricum la Metrotehnica am observat ca iti trec uleiul si normele pe factura. Eu pun Valvoline si ei folosesc Mobile1 care e ok dar am preferintele mele. La fel si la piese.

Link către comentariu

Unde ai intrat sa faci setarea pentru inchiderea hayonului? Si eu vreau sa-i fac dar unde am intrebat nu stie nimeni :)

Merge cu Vag Com sau doar VCDS?

Link către comentariu

Cu VagCom merge.

Close your boot remotely using your key fob (and retain the opening feature)

Go to Module 46 (cent convenience), coding, long coding helper and ensure byte two, bit two is ticked it says "Comfort operation: Remote control active".

Then got to module 6D (Trunk Electrics), security access and enter security code "12345". Then still in Module 6D, click adaptation, channel and there are 4 options in there (among others) called "Activation using rear lid opening button in remote key - Touch function for closing". Select all four of those options, one at a time, and change the value to ACTIVE and press do it. Thats it. You still open your boot as normal - press and hold the middle button on the fob, but to close it, you can now just click the button on the remote (not a press and hold) and the boot will close and beep to warn you. Love this mod!

Sa urmezi pasii cu atentie, nici eu n-am reusit din prima :)

Link către comentariu

Nu :-) are si Casco si tot ce ii trebuie :-) m-as mai intoarce la asa ceva peste vreo 20 ani :lol: acum la 29 vreau sa baraie si sa faca poc poc evacuarea :lol:

 

 

se poate si din 3.0 TDI sa ,,baraie si sa faca poc,,   :icon_bounce:

Link către comentariu

Il stiu pe de rost :lol: deja am vazut downpipe cu dpf off de la mai multe firme.. degeaba, ajung la 310 cai si dupa? Tot 4500 rpm raman pt joaca. .:R + soft = 370 cai si dupa vine reteta clasica :lol:

Link către comentariu

Vad ca intre timp masina respectiva (pare aceiasi) a ajuns la 420 CP.

 

 

Dar un Golf R poate fi urcat mai sus si cu mai putine modificari. Insa va fi in dezavantaj la confort, spatiu si consum.

 

Greu de spus ce as alege ... poate un S5 (varianta V6T) pentru ca sistemul 4x4 este mai performant decat la Golf R ori Audi A5/A7 3.0 TDI. :D

Modificat de volvol
Link către comentariu

+ limitarea data de cutia S-tronic.. astea de pe youtube cam toate sunt manuale. Un kit de ambreiaje ce rezista la 800 nm am vazut cu aprox 3000 euro. Dar cat rezista defapt? Cine le monteaza? E complicat.. confortul absolut al masinii e dat in special de insonorizare care e de top. La 200 kmh e super silent. In schomb pe drumuri rele e aproape la fel de bumpy ca si Cupra stock. Masina mea are suspensie clasica arcuri + telescoape, in varianta S-line (-2 cm) fata de stoc. Special nu am vrut cu suspensie pe aer pentru lipsa fiabilitatii..

Masina e de wk, fun si concediu, nu prea conteaza consumul.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
  • 3 months later...

Vad ca ai reusit sa vinzi a7-ele si i-ai gasit deja si inlocuitar. De ce ai vrut sa o schimbi? Si cum e mini-ul in comparatie?

Link către comentariu

M-as mai intoarce la A7 peste vreo 10 ani. Nu o consideram o masina neaparat potrivita pentru varsta mea. A fost mai mult un moft. Punctul 2, a ajuns la 150k km, km multi dpmdv.

Mini-ul e altceva, nu se compara din punct de vedere comfort, mai ales ca am ales varianta cea mai hardcore (John Cooper Works).  Dar imi place, e o masina aproape noua cu 18.000 km si cu toate optiunile bifate. Este singurul Countryman JCW manual inmatriculat in tara. O masina configurata similar e 49.500E.. merge relativ tare si e 4x4. E o masina fun de care te atasezi in alt fel. E genul de masina ca si fostul Leon Cupra, la care, daca vrei, toti timpul poti face/schimba ceva. De la 220 hp de fabrica poti ajunge relativ usor la 300 hp. Si pe 1400 kg sunt suficienti :-) 

Multa lume a spus si va spune ca la pretul platit pt Mini si-ar fi luat A8, S-classe, seria 7, X5, etc. dar fiecare cu mentalitatea lui :-)

Eu am fost interesat doar de Mini JCW vs. 7R si pentru mine a castigat Mini-ul :-)

20160106_134325.jpg

Modificat de Bebeee
Se poate inchide. Multumesc
Link către comentariu
  • Laurentiu_LWR a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!