Jump to content

Consum ulei Golf VII benzina


beowulf100
 Share

Postare recomandată

La 1.5 tsi in manual service uleiul este: 

Engine with filter(s)4.3 litres

Optiuni ulei motor

Clasificare ulei: OEM - VW 508.00Vascozitate ulei:

SAE - 0W-20

Interval temperatura:

Alte informatii: All temperatures

(ar fi ok sa ma contrazici, dar nu cred)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kata133 usor cu panica :)) poate sa consume nu inseamna ca o sa si consume. Fraza asta e trecuta sa fie ei acoperiti legal in caz de ceva si o gasesti la toti producatorii. 

Tu la 1.5 tsi cu filtru de particule ai nevoie de norma 508.00 care e aparuta recent si nu o gasesti peste tot. Ai grija ce cumperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, vali zak a scris:

Asta se poate verifica dimineata inainte de prima pornire daca masina e parcata pe plan drept sau dupa o ora,doua stationare la mall-de obicei parcarile sunt pe drept in mall-uri.

Eu zic sa verificati in cartea masinii si cum se verifica uleiul. 

Din ce stiu eu, de ceva timp, uleiul nu se mai verifica "la rece" ci "la cald": dupa ce motorul ajunge la temperatura de functionare, se opreste, se asteapta cateva minute si apoi se verifica nivelul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi ce e gresit in a verifica uleiul la rece? Eu fac asta de cand conduc si nu am avut probleme. Sa opresc motorul cald si sa verific uleiul la 5 minute cum spune cartea am incercat, prin 2005 cand au inceput ei cu chestia asta si de fiecare data nivelul era la 3/4 intre semne desi la rece era la nivel maxim.Asta ar insemna ca la cald sa adaug 1/4 din nivel, la rece insemnand ca am peste nivel. Cu toate astea la schimb 4,5 l cat torn pentru AXR ajung fix la semn dupa ce o pornesc sa ia filtrul ulei si se linisteste 30 minute.A doua zi la rece tot acolo e nu mai sus. E exact ce spuneam mai devreme, ne incurcam in amanunte inutile desi chestiile clare, de baza sunt inca de actualitate .

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile mai moderne, nu se mai pune joja si se verifica doar electronic.

Si la Golf 7 se poate citi nivelul si electronic cu interfata, poate ar fi interesant de comparat la rece/cald etc

A se observa in poza ca nivelul de ulei la care se declanseaza avertizari este dat la nivel de sutime de milimetri...

 

oil1.PNG

oil2.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vali zak Diferenta este ca la cald o parte din ulei este "imprastiat" prin motor, pe cand la rece este tot in baia de ulei, deci verificand la rece de fapt nivelul este mai mic decat crezi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si asa, unul care tine nivelul la maxim la rece va avea la cald 3/4,preferabil fata de cei care nu verifica si completeaza doar cand sunt avertizati de martor care banuiesc ca se aprinde la nivel minim. Totusi daca completez la cald o sa am peste nivel la rece, diferenta aia de ulei cred ca dauneaza in timp, undeva o sa iasa, pe la semeringuri, turbina etc.  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, AndreiZi a scris:

La 1.5 tsi in manual service uleiul este: 

Engine with filter(s)4.3 litres

Optiuni ulei motor

Clasificare ulei: OEM - VW 508.00Vascozitate ulei:

SAE - 0W-20

Interval temperatura:

Alte informatii: All temperatures

(ar fi ok sa ma contrazici, dar nu cred)

Nu am manual de service. Daca te referi la acea carte in care erau trecute reviziile. Acum, totul se tine electronic. La ei. Am doar manual de utilizare, in care nu apare 508 pentru nicio motorizare.

Am reusit sa atasez o fotografie. E greu, pentru ca sunt acceptate atasamente de max 1MB.

20200229_165548.jpg

Modificat de kata133
Greseli ortografie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum prima norma e pentru benzinare - 504, norma pe care o indeplineste 5w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite sa nu spuneti ca, ''fa asa, fa ca mine, da cum este..." ... in concluzie da, cel de 96 kw este mai ''saracut'' construit fata de cel de 110kw (cu toate ca au probleme grave la partea de soft... efectul cangur va persista pe viata pana va inlocuii injectoarele si ecu... alta discutie) lipsa ungerii corespunzatoare cu ulei neconform creste temperatura si scade presiunea din ansamblu unde intervine uzura ca factor principal, daca consuma ulei exagerat motorul este pe duca, daca ciupeste ~200g/10kkm la max 15kkm este bine sa-l inlocuiesti indiferent de motorizare.

Uite si fisa tehnica la 1.5 TSI EA211 ce ulei specifica.... cartile traduse in romana sunt pistol cu apa random.

https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=117

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ati avut experiente/probleme cu consumul de ulei si pe motorul de 1.2 TSI (masina in cauza e un Golf 7 din 2015) ?

Dupa aprox. 3000 km parcursi de la ultima revizie, mi s-a aprins avertizarea de Check oil level, intr-adevar era spre minim, am completat 500 ml. Adevarul e ca nici nu am verificat la revizie daca au pus ulei in cantitatea corespunzatoare, asa ca ramane sa monitorizez de acum cat anume consuma. Insa m-ar fi interesat daca motorul in sine poate sa consume atat de mult ulei sau posibil sa fie alta cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Niken cati km ai? a mea are aproape 200k si turbina scapa ulei(am scos tubulatura care iese pe partea cu presiune din turbo si ulei la gat). nu cat sa se aprinda check oil de la schimb la schimb dar aproape de asta. am noua turbuna, astept un kit de garnituri de montaj sa o schimb.

posibil sa fi patit cu ai zis tu. sa nu fi completat in service cu ulei din graba. inca nu te alarma. verifica nivelul de ulei dupa 1000 km. daca se tine, e o mica greseala la service. daca nu inseamna ca pierde/il arde cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 112k kilometri masina, am luat-o de la autorulate radacini la 109k, cand i-am facut si revizia tot la ei. O sa monitorizez sa vad, daca in continuare consuma revin catre ei si cer un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

@Niken

Ce ai facut pana la urma cu consumul de ulei? La mine a ajuns la 1l/3000Km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil la mine nu a fost o problema, ci o revizie facuta prost si anume prea putin ulei adaugat in service. Dupa ce am completat eu acei 500 ml am mai parcurs inca aprox 8000 km si nu a mai scazut nivelul pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit de curand un articol in care un inginer care lucreaza la fabrica din Cehia unde se fac motoarele generatiei EA 211 spunea foarte clar ca motoarele astea sunt concepute special sa aiba un consum minim de ulei, au facut asta pentru a reduce consumul de combustibil. Ei considera ca daca de la schimb la schimb completam un litru totul e normal. In cazul meu 1,4 CZDA purtata 80%in Bucuresti si un drum afara in ture serioase a consumat in 4000km cam 250 ml, mi se pare normal si ok.Atentie mare de unde cumparati uleiul, conteaza foarte mult calitatea lui.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Dragoș Pahonțu
On 1/6/2019 at 9:54 PM, Ebi said:

Martorul care s-a aprins nu este de presiune ulei ca ar fi tragic. Este martor de nivel de ulei.

Nu poti trage o concluzie corecta dintr-o experienta unica. Scrie si in carte ca masina poate consuma ulei mai mult in primii 5000 Km. Nu poti trage concluzia ca uleiul nu rezista, doar daca patesti la fel inca odata macar.

Unde scrie în carte că poate consuma mai mult în primii kilometri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capitolul

Engine oil consumption

Engine oil consumption can vary from engine to engine and can change during the working life of an engine.
The vehicle may consume up to 1.0 litre of engine oil per 2,000 km, depending on how you drive and the conditions in which the car is used.

In new vehicles, consumption is likely to be higher for the first 5,000 km. The engine oil level must therefore be checked at regular intervals, preferably when refuelling and before long journeys.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragoș Pahonțu
On 2/11/2017 at 12:01 PM, mihai.onu94 said:

@beowulf100 Ai reusit sa rezolvi problema? 

La mine după 3,000km a consumat circa ~150ml. Nu știu cu ce ulei vine din fabrică fiindcă mașina este specificația pentru Rusia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Întrebare,de unde cumpărați ulei original vw 0W 20?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie la MK 8  la 11.000 mi s-a activat alerta de "low oil" si la PBN mi-au dat Castrol 508.00 0w20. Nici vorba de "original" si mi-au spus ca asta pun si la revizie. Am observat ca pot sa cumpar cu 30% mai ieftin de la orice magazin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara online, e mai ieftin. Daca ai nevoie de completare poti pune orice ulei respecta norma 508. Eu folosesc Mobil1, nu e nicio diferenta fata de original si e mult mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!