Jump to content

Consum ulei Golf VII benzina


beowulf100

Recommended Posts

Salut,

 

Scriu si eu despre o problema pe care am sesizat-o la al meu Golf VII.

 

La 17000 km este pentru a a treia oara cand mi se aprinde becul Check Oil Level, pana acum am mai completat de 3 ori, in total 1.5 L ulei a mancat.

 

Prima oara am completat, fara sa se aprinda becul, pe la 6000 Km, cu aproximativ 300-400 ml ulei, nivelul era destul de aproape de minim pe joja.

 

A doua oara s-a aprins becul pe la 12000 km, am completat cu 500 ml ulei.

 

A treia oara s-a aprins pe la 15000 km, am completat tot asa, aprox 400-500 ml ulei.

 

A patra oara s-a aprins ieri, la 17000 km, dupa un drum mai lung in afara, probabil ca voi completa cam tot 500 ml ulei.

 

Mi se pare cam cum sa manance 1.5 ulei in 17000 km, doar nu am revenit la vechile TDI-uri.

 

Ma asteptam, mai ales dupa primii 5000-7000 km ca completez undeva pana in un litru (motorul nou, pana se lasa, etc). Dar 1.5 L mi se pare cam mult.

 

Voi cum stati cu consumul de ulei. Este normal ce se intampla la a mea sau nu?

 

Nici nu stiu ce ar putea verifica prin service la ea.

 

Multumesc

Link to post
Share on other sites
  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • beowulf100

    36

  • CristiM

    7

  • mariusbtc

    7

  • vali zak

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Am tsi din 2014 cbza, rodaj facut ca la carte.   Uleiurile folosite doar castrol edge LL 5w30 titanium.   Intotdeauna forje a primit doar cu motorul cald, primul schimb la 13000, a

:)))  Decat sa il schimb prea tarziu, mai bine mai devreme,  30000 sau 2 ani mi sa parut enorm de lung termenul, daca asi conduce doar pe drumuri lungi, sigur ar fi fost lasat 15000km, asa la drumuri

Schimba uleiul la 15.000km maxim si ai sa vezi ca nu mai consuma. Consumul nu e de la masina, ci de la ulei, se altereaza si il consuma.

Posted Images

  • Administrator

La 15.000km nu ai facut un schimb ? De ce doar ai completat ?

Link to post
Share on other sites

Nu am facut schimb, revizia este la 30000 km, interval flexibil.

 

Am completat pt ca s-a aprins becul 

Link to post
Share on other sites

e totusi cam mult..inseamna ca in ritmul asta mai faci "un schimb" pana la 30k doar din completari..

btw, ai completat acelasi tip de ulei ?

Link to post
Share on other sites
megamotoreta

Nu este cam mult 30000 km pt un schimb de ulei? mai ales ca motorul e nou,in rodaj...

Link to post
Share on other sites

Am bagat acelasi ulei, sper cel putin.

Prima oara am cumparat de la reprezentanta 1l, dupa talon.

A doua oara din targ, dupa ce scrie in cartea masini.

Norma de revizie este long life, 30000km sau 2 ani. Uleiul e long life, inclusiv ce am completat, pe normele din carte

Link to post
Share on other sites

O fii norma de revizie long life,dar traim in romania si asta spune multe...eu sincer nu as depasii 15.000 km sau 1 an

Link to post
Share on other sites

Eu nu as cumpara sub nici o forma ulei din targ unde 99% sunt...de la orice alt magazin cu renume dar nu din TARG!!!

Link to post
Share on other sites

Daca il mananca pe ala chiar nu ai de ce sa te miri!

Link to post
Share on other sites

Mda, inteleg. Totusi, primul litru, mancat in aproape 16000 km a fost luat din reprezentanta

Link to post
Share on other sites

1,5l la 16000km ti se pare mult?

Ei bine nu este, in special pentru ca in acei 16k sunt inclusi si km de rodaj. Sfat ar fi sa schimbi totusi uleiul la 15k cu atat mai mult daca mergi mult in oras sau cu uleiul la temperaturi mari. Stiu cu intervalul variabil, cu uleiul longlife. Golful 6 la vremea lui venea tot la fel din Germania cu interval variabil implicit ulei LL si ceva senzor de calitate ulei (cel putin cazul meu cu masina luata noua de aici), doar ca dealerul considera ca nu se poate interval variabil in Ro. Acum dupa 4 ani se poate si la noi, desi nu s-a schimbat mai nimic.

Da poti sa il tii cat scrie acolo folosind LL, dar pe termen lung e mai benefic schimbul mai repede.

Edited by The_Ego
Link to post
Share on other sites

Am inteles, multumesc.

 

Ordinea ar fi :

1. Schimb de ulei la 15K (revizie)

2. Completare cu ulei din sursa de incredere (reprezentanta sau magazin serios)

 

Thx

Link to post
Share on other sites

Eu am cam 9000 de km si nu am completat nimic pana acum. (Car dupa mine 1l de ulei LL de cand am luat masina, ca citisem pe-aici ca ar fi nevoie la un moment dat.) Pe joja pare a fi la minim, dar cat timp nu cere masina nu pun.

Link to post
Share on other sites
Not_used_calin

@chatnoir2004

 

1. Legat de garantie - in principiu, stiu ca acest calculator de bord inregistreaza absolut tot ce se intampla cu masina ta, inclusiv acest "Check Oil Level" - de cate ori s-a aprins, de cate ori s-a stins. Sa nu ti puna la un moment dat intrebarea "La ce service autorizat ati completat cu ulei, astfel incat s-a stins senzorul?". Ai grija.

2. Din ce am obsevat eu la mine, acel senzor se aprinde cand pe joja nivelul indicat este sub 3/4 din intervalul de variatie. Deci, calculatorul isi ia megamasuri pentru ca tu sa nu ajungi sa mergi cu masina , cu uleiul apropare de minim sau Doamne-Fereste sub minim. Iti recomand sa completezi putin cate putin pana ce ajunge pe joja la nivelul maxim, astfel incat sa ai un punct de referinta clar in ceea ce priveste consumurile ulterioare de ulei. Ca idee, mie mi-a intrat jumatate de litru de ulei de la jumatate pana la maxim pe joja, motor de 2.0.

3. Ai fortat-o in primi 2000-4000 km? Ture multe? E cam anormal consumul asta de ulei.

Link to post
Share on other sites

@not_used_calin

 

1. Atat timp cat scrie in cartea masinii ca pot completa uleiul, nu vad de ce ar comenta. Binenteles, este ok daca am respectat normele din carte in privinta uleiului cu care am completat. SI am pastrat factura din reprezentanta cand am cumparat uleiul. Stiu ca in general se leaga de orice fleac cand e vorba de garantie.

2. Asa voi proceda, thx

3. In primii 1500 km chiar am respectat regimul de mers ca la carte si 95% i-am facut in afara, doua drumuri buc-cta pe autostrada plus ceva drum prin bv. De la 1500 incolo, am crescut progresiv regimul si tot pe drumuri in afara, nu prea am hartuit-o prin oras. Primii 4000km au fost facuti 75% in afara si respectand indicatiile din carte.

Link to post
Share on other sites
Not_used_calin

Eu in locul tau, as fi mers de fiecare data cu ea in reprezentanta, astfel incat sa se consemneze si sa ai si probe - la o adica - cum ca ai consum marit de ulei. Poate fi din N cauze, de la asezare proasta cuzineti pe unul din pistoane, pana la strangere insuficienta buson ulei baie. Asta dc zici ca ai mers cu ea ca la carte in perioada de rodaj (max.3500 ture, max. 110 km/h, max. 2 pers + bagaj, fara accelerari la podea). Mie mi se pare mult rau 1.5 l , la un motor in care nu cred ca intra mai mult de 3 l, cu tot cu filtru.

 

PS. Cand mi-a dat "Check Oil Level" am tinut legatura cu reprezentatnta si tot ce am facut, am facut cu stirea lor. Li s-a parut si lor ciudat, dar pana la urma s-au convins ca mi-au pus ulei insuficient la schimb.

Link to post
Share on other sites

Am inteles. O sa fac o programare cat mai repede la reprezentanta

Link to post
Share on other sites

In nici un caz nu este ok. Eu am aproape 10.000 km cu masina si uleiul este inca intre limitele de pe joja. Nu am completat niciodata de cand am masina.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mi-a aparut si mie mai devreme fix cand eram pe autostrada, acum in mare trafic....cam prost momentul pt mine atat financiar deoarece vine Pastele + ca ma gandesc ca va fi si destul de aglomerat pe la Porche in perioada asta....

Acelasi motor de 1.2 tsi il am si ru, cum ai procedat pana la urma? (Pt initiatorul topicului intreb)

Si daca ar fi sa mai merg "asa" si sa completez totusi eu cu ce fel de tip de ulei mai exact ca sa cumpar si eu 1 L...multumesc!

post-15783-14283387409623_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Nu am ajuns inca cu ea la porsche pe motiv de lipsa de timp. Dupa paste o programez, oricum nu am drumuri prin afara in perioada asta.

Uleiul l-am luat ghidandu-ma dupa primul litru de ulei luat de la reprezentanta si norma din cartea masinii.

Castrol edge performance, parca, cu norma din carte

Link to post
Share on other sites

Si uleiul de unde l-ai luat? Tot din targ? La reprezentanta de curiozitate cat a costat litrul respectiv?

Link to post
Share on other sites

Ok, vad ca nu mai posteaza nimeni - l-am luat de la autokarma cu 50 ron (cam mult pt 1 litru) si o sa completez eu max 500ml , la 20.000 km vreau sa ii fac revizia (am interval regulat)...este bun ce am luat, in caz contrar ma pot duce sa il schimb. Multumesc!

post-15783-14284060365682_thumb.jpgpost-15783-14284060420324_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Salut,

Din asta am luat si eu, am inca bidonul in portbagaj. Norma este cea trecuta in carte, 504-00 pentru motoare pe benzina, cu interval de service flexibil (longlife)

Edited by chatnoir2004
Link to post
Share on other sites
Not_used_calin

Ma intrebam la un moment dat de ce anume atata disperare pe calculatorul asta sa ne anunte cand a scazut uleiul, cand e la minim, sa ne trimita de urgenta in service cand e sub nivel.

Raspunsul cred ca sta in faptul ca toate motoarele din generatia asta sunt cu turbina (fie benzina, fie motorina), iar turbina este unsa ultima. N-ai ulei suficient sau uleiul este prost - uzezi prematur turbina, o vei auzi fluierand...a paguba...

Personal cred ca e o problema de marketing si de ingrosat randurile clientilor in service acest interval variabil de pana la 30.000 km!!!

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept