Jump to content

Probleme motor TDI


johnyx
 Share

Postare recomandată

pai uleiul ala vine de la turbina care intra cu presiune peste tot.rezolvi cu o clapeta noua,nu trebuie nici o adaptare,ar trebui sa te interesezi unde este siguranta de la clapeta,la golf 4 de exemplu este in legatura si cu ventilatoarele,roaga-l pe al bundy ca el este documentat ,sa iti zica unde e siguranta.eu unu nu cred ca sunt km reali la masina,datr poate ca stii si tu asta.a mea are 220000 si este totul ca din fabrica.nu avea voie la km aia sa se duca clapeta.poate gasesti la dezmembrari una buna cu un pret bun.apoi mai vb de mersu ala trepidat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flopem

    39

  • pronet

    13

  • dado77

    11

  • jony77

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

km sunt reali ca am masina de noua de la reprezentanta ......din pacate numai de circulat in oras are parte! Sau poate am prinsun stoc mai naspa ca desi am grijit-o sunt cam nemultumit de ea.

- am gasit o clapeta la dezmembrari.

Nu stie cineva un cod de CLAPETA ADMISIE pt A6 BRE 2.0 D 2007 ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un audi a 6 de 2.0 din 2006, trebuie sa schimb cadrul motor dar e cam greu de gasit pt motor de 2.0, majoritatea celor de la dezmembrari spun ca se potriveste si cel de la 2.7 si 3.0 .daca ma poate ajuta cineva ... multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima patanie- sper sa fie the last!

Dupa lungi sapaturi am constatat ca a clapeta de admisie DEFECTA- cea dinaintea clapetei de EGR ( a nu se confunda) Mi-a ramas blocata pe deschis.

Desi imi era aprins senzorul CHECK si SPIRALA BUJIE clipocea am mers cateva zile asa pana sa imi soseasca clapeta comandata - masina mergea ok.

Astazi insa la un moment dat s-a aprins si senzorul ca tre sa ii fac regenerare la DPF ...a mers ce a mers si de-odata a inceput sa nu mai traga chiar daca o acceleram.

Acuma:

1 ori s-a infundat DPF deoarece din cauza ca aveam clapeta de acceleratie defecta nu s-a putut initia regenerarea

2 ori s-a setat ceva program service de deplasare in siguranta cu viteza redusa -desi nu scrie nimic pe bord.

Inca nu mi-a sosot clapeta dar daca soseste imi zicea cineva de la AUDI ca chiar daca o montez(tre sa sterg parametrii si erorile setate ) si sa ii dau coordonate noi!

Ce pareri aveti?,nu stiu ce sa fac!

Oare daca montez clapeta noua dispar sau nu senzorii aprinsi?

Oare daca montez clapeta noua o sa pot initia t=regenerarea pe strada sau tre sa o pun iar pe platforma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba clapeta, verifica apoi ce grad de incarcare ai la DPF si vezi ce erori mai ai stocate pe Engine. Regenerarea se poate face si fortat, cu ajutorul VCDS (dar numai in mers pentru ca masina este PD).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 o sa schimb clapeta

2 o sa scanez de erori si o sa sterg tot ce era stocat cu vechea clapeta

3 am sa incerc o regenerare cu VCDS....in mers dar ce inseamna PD?

Sper sa nu ia foc..la Audi mi s-a spus ca in cazul in care vreau regenerare automata ma expun pe raspunderea mea riscului de a lua foc masina....slabe sanse dar se poate intampla!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PD=pompe duse (

, 2, la CR - common rail se poate face si in stationare functie de gradul de incarcare). Daca monitorizezi atent parametrii de temperatura nu ai cum sa iei foc. Eu am facut regenerare la filtru incarcat 100,6% si nu a luat foc, dar eram atent la blocurile de masura. De luat foc poate sa ia, chiar cei de la ross tech avertizeaza despre acest lucru - nu am auzit insa de asemenea cazuri.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat clapeta de admisie defecta, am sters erorile stocate si am reusit sa ii fac si regenerare DPF in mers cu VCDS pana la zero incarcare.

Masina nu mai are erori,merge bine si ralantiul este sesizabil mai fix. Acum sta foarte fain la 800 rpm.

Din pacate nu am scapat de acea mica bataie sau tocaneala ce seamana cu mersul in 3 dar mai fin,sau cu o masina de spalat care nu e centrata bine.

Ce am facut:

-schimbat corp EGR

-schimbat corp admisie

-schimbat ulei/filtre ulei/aer

-verificat injectoare - in parametrii ok

-schimbat garnitura pompa tandem......aveam o scurgere

-schimbat distributie acum 30000km

Nu stiu ce altceva ar mai putea fi....sau ce sa-i mai fac.

Am si facut o serie de teste ieri de trei ori dupa trei drumuri dar nu imi apare absolut nici o eroare.

Ma gandesc s-o las asa....poate asa e motorul 2.0 si am eu urechea prea fina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum motorul de 2.0 are trepidatii,mai sunt si exceptii dar mai rare,unii au rezolvat din soft.dar in rest ea trage bine si merge bine nu?consumul e ok?si a mea are aceleasi trepidatii usoare,deci..relax.bine ca ai rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge bine,trage bine,are consum foarte bun....dar are niste hacaieli in special dimineata la rece pana ajunge la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine CLAR e vorba de un soi de bataie fina in motor.....dugudugudugudugu.....care nu cred ca prvine din oaresce defect mecanic ca(supape,volant etc) deoarece nu se aude constant ci aleator.....

Nu stiu ce sa mai zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat clapeta de admisie defecta, am sters erorile stocate si am reusit sa ii fac si regenerare DPF in mers cu VCDS pana la zero incarcare.

Masina nu mai are erori,merge bine si ralantiul este sesizabil mai fix. Acum sta foarte fain la 800 rpm.

Din pacate nu am scapat de acea mica bataie sau tocaneala ce seamana cu mersul in 3 dar mai fin,sau cu o masina de spalat care nu e centrata bine.

Ce am facut:

-schimbat corp EGR

-schimbat corp admisie

-schimbat ulei/filtre ulei/aer

-verificat injectoare - in parametrii ok

-schimbat garnitura pompa tandem......aveam o scurgere

-schimbat distributie acum 30000km

Nu stiu ce altceva ar mai putea fi....sau ce sa-i mai fac.

Am si facut o serie de teste ieri de trei ori dupa trei drumuri dar nu imi apare absolut nici o eroare.

Ma gandesc s-o las asa....poate asa e motorul 2.0 si am eu urechea prea fina!

Incearca oringurile si suruburile de la injectoare.(multi au rezolvat prin schimbarea lor.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu e de la oringuri....nu e doar trepidat e insotit de o bataie fina.

Am constatat ca daca o pun pe N (neutru) se aude mai tare si bolbaie mai tare ca si pe D (am cutie automata)

Sa fie de la volant?

Cum as putea face o verificare mai profunda a ei?..ceva metoda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
georgianlaurentiu50

Salutare ! As dori sa achizitionez un Audi A6 140cp tdi ! cat consuma , ce probleme are? Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
georgianlaurentiu50

Salutare ! As dori sa achizitionez un Audi A4 140cp tdi ! cat consuma , ce probleme are? Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Cine imi poate spune cam care sunt principalele 5 probleme pentru un mers dneregulat la un 2.0 TDI?

Imi merge neregulat la ralanti si chiar la 1000 -1100 ture.

In turatie mai mare nu se prea simte.

Daca turatia normala e 800rpm la ralantii.....atunci cand imi merge neregulat in scade turatia sub 800....nu creste peste 800.Parca ar da in nas.

De asemenea e ca si cum ar merge in 3 pistoane....sau ca si cum ar bate ceva desi problema e aleatoare nu constanta.

Am facut test de injectoare dar sunt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Am un suport de motor de pe partea dreapta rupt.

 

-Este acesta un motiv pentru care motorul tremura ca si cum ar merge in 3 pistoane sau nu are legatura?

- Este acesta un motiv pentru care la fiecare franare aud o bataie metalica undeva in zona cutiei de viteze sau sub consola centrala.....undeva in spatele motorului? Poate da motorul in ceva sau in caroserie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e sigur sursa tuturor zgomotelor,mai ales ca ai diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul este "Da" la ambele intrebari. Schimba-i toate tampoanele de la motor si cutie, chiar daca unele "ar mai merge". Fostului meu Passat B5 i-am rupt suportii de aluminiu ce fixau cutia dupa ce am lovit cu voiosie un bolovan cu roata din stanga si in ziua urmatoare mi se deplasa cutia in fata la franare si intra greu in viteza. M-am prins repede ca e ceva in neregula si am dus-o batraneste la service pt constatare. Ambii suporti ai cutiei erau rupti, iar dintre cele 4 tampoane ale motorului si cutie, doar unul singur era in stare "buna", un altul uzat binisor, doua fiind uzate cu desavarsire. Este putin probabil sa ai suportii cutiei rupti (daca nu ai trosnit-o pe drumurile patriei), tocmai din acest motiv, i-am gasit doar OEM. Tampoanele se gasesc usor aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa o sa fac...o sa schimb suportul/sau tamponul ce-o fi.

Sunt convins ca sunetul la franare de acolo provine. Se deplaseaza motorul cu cutia in fatza si loveste in caroserie sau in ceva.

 

Trepidatul insa mi s-a spus ca s-ar putea sa fie de la volant defecta,mai ales ca am ceva caraituri la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, daca tot ii ridici motorul si cutia, nu ar strica sa vezi in ce stadiu se afla volantul si kit-ul de ambreiaj... si eventual schimba-i uleiul din cutie. Totul este sa dispui de banii necesari, dar scapi de batai de cap ulterior si stii ca ai aranjat-o din acest pct. de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e adevarat....cred ca asa voi face

oricum trebuie reconditionat electromotorul si am sa verific si starea volantei sau a coroanei

am cutie multitronica automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

in legatura cu mersul in 3. cam acelas lucru am avut si eu dar a fost de la instalatia electrica din motor,cuplele de la injectoare nu imi faceu contact la pistonul 1 si de acolo datul in nas aleator si zgomote in motor cind nu facea contact bine dar eu am un AVB din 2003 motor PD,oricum pe forum sa discutat pe acest subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Nu am vazut niciun topic deschis despre acest model/tip de motor.

Sunt pe cale de a achizitiona acest model si vroiam sa aud si parerile voastre pro si contra :)

Daca o sa ziceti sa o iau quattro - de ce?

Are cineva acest model?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!