Jump to content

Probleme motor TDI


johnyx

Recommended Posts

Am un audi a6 Quatro . In timpul unei depasiri am accelerat in viteza a 4-a pana pe la 4000 ture si am schimbat viteza a 5-a. Dintr-o eroare (tampenie) schimbatorul a ajuns in viteza a 3-a dupa catre motorul s-a oprit. Noroc ca din sens opus nu venea nici o masina. Am incercat sa-l repornesc dar nu am reusit. Rampa de motorina nu este dezamorsata, iar cu VAG-ul am citit ceva de genul Start injection failed, si inca cateva erori mai putin semnificative. Din pacate erorile au fost resetate fara a fii salvate in ideea ca poate va porni motorul si nu le retin cu exactitate si pe celelalte. Ceva sugestii??

Link to post
Share on other sites
  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flopem

    39

  • pronet

    13

  • dado77

    11

  • jony77

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa nu mai incerci sa il pornesti si "contact service". Probabil este ceva la electronica din moment ce nu mai vrea sa porneasca injectoarele sau ceva cu pistoanele. Uite aici un caz asemanator - sper ca la tine nu e asa grav.

Link to post
Share on other sites

verifica sa nu fie sarita de la punct. sper sa nu fie dar mai bine verifica si dupa aceea mai dai la automat :angry:

Link to post
Share on other sites
verifica sa nu fie sarita de la punct. sper sa nu fie dar mai bine verifica si dupa aceea mai dai la automat :)

este sarita de pe punct cureaua pompei de injectie- volant pompei a ,,luat-o inainte"

Distributia OK- avansul injectiei prost. fuliile pompei si axei de culbutori au marcaje , la fel si cureaua. O sugestie despre modul cum se aliniaza?

Link to post
Share on other sites

Salut tuturor !

Am un Audi A6 2.5 TDI 2000 de un timp aud un tacanit in zona motorului si nu pot sa-mi dau seama din ce parte provine. Am urmarit numeroase discutii pe forum despre aceasta problema . Ideea este ca am pus masina pe un VAG si mi s-a spus ca un injector nu ar functiona in parametrii normali . Este posibil ca aceste batai sa apara din aceasta cauza?

Unii spuneau pe forum ca ar fi tachetii, altii axul came. Tin sa precizez ca proprietarul care a avut masina inainte a schimbat pompa de injectie. Sau cel putin asa crede el. Poate sa fie pompa? Nu stiu daca avansul este reglat . Ideea este ca daca cineva a mai dat de beleaua asta poate ma ajuta si pe mine. Bataia aceasta se aude la relatiu iar cand se face trecerea din treptele mici de viteza 1, 2 motorul este zgomotos ca mai apoi cand trece de 50 km/ h nu mai este asa de zgomotos sau cel putin nu-l mai aud eu. Distributia e noua.

Link to post
Share on other sites

daca zgomotul este mai pronuntat cand motorul este rece sau cand uleiul devine mai uzat este de la culbutori. Se schimba culbutorii uzati si daca este nevoie (si de obicei este) axele cu came. Se intampla la toate motoarele 2,5 TDI peste 200 000 KM.Oricum, mai poti merge asa fara grija.

Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu, este cam acelasi lucru ca si la distributie - sper sa nu ma insel-. Munca cam aproximativ de multa (trebuie data fata jos: "Lock carrier service position").

Nu stiu daca nu trebuie date jos si capacele ce la culbutori ca sa se alinieze totul.

Oricum, sigur e ceva ce nu se poate face in parcarea din spatele blocului si trebuie mers la un service unde au mai facut si/sau care se pricep.

Edited by CypN
Link to post
Share on other sites
daca zgomotul este mai pronuntat cand motorul este rece sau cand uleiul devine mai uzat este de la culbutori. Se schimba culbutorii uzati si daca este nevoie (si de obicei este) axele cu came. Se intampla la toate motoarele 2,5 TDI peste 200 000 KM.Oricum, mai poti merge asa fara grija.

Nu stiu ce sa zic si de unde sa ma apuc . Ideea este ca la mecanici te duci nu se pricep si te fura de te indoaie.

Treaba este ca motorul este zgomotos . As crede ca e si pompa de injectie . Nu ma pricep . Mi se pare ca se forteaza motorul ca sa se alimenteze si de aceea face galagia asta.Dupa ce trec de 50 km/ h nu se mai agita asa de tare gagiul . In depasiri nu ma lasa si isi face bine treaba, mananca pamantul. Pe de alta parte e zgomotos si la relantiu. Nu stiu ce sa cred.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

tachetii + axele cu came. si eu sunt in aceeasi situatie de mai bine de 30.000 km. merg si acum fara prb

Link to post
Share on other sites

Cu un stetoscop iti vei da usor seama daca sunt tacheti sau e vroba de pompa de injectie. Eu am fost in situatia sa am un tachet spart si am circulat cu el 20 000 km fara sa il inlocuiesc. Normal ca nu e bine, normal ca suna. Chestia e ca daca se sparge un tachet, incepe sa iti disctruga si axul, deci atunci clar trebuie inlocuit si ala..

the sooner the better...

asa, daca e tachet, vezi ca unul va suna mai tare decat altii. iti vei da seama singur daca desfaci capacul la axul cu came.

Link to post
Share on other sites

Va multumesc pentru sfaturi. Ideea este ca am o ureche la ascultat motoare dezastru. este zgomotos motorul dar inclin sa cred ca ar fi ceva pe partea de alimentare .Cand plec cu masina de pe loc pana trece de 50 km se agita ca sa traga sau cel putin asa cred eu apoi trage bine nu mai e problem. Mi se pare ca nu se alimenteaza corespunzator. Poate sa fie asta problema? Am sa caut un mechanic sa desfacem capacul si sa vedem daca bat tachetii .Oricum va rog daca mai aveti si alte sfaturi de unde ar putea fi problema va rog sa nu ezitati.

Link to post
Share on other sites

Salut,

Nu stiu daca asta este problema dar iti descriu cum a fost la mine.

la un moment dat cand porneam masina se auzea un altfel de tacanit , parca nu mergea rotund.

Am rezolvat-o schimband bujiile incandescente(2 din ele erau complet terminate).

Repet, nu stiu daca la tine este la fel.

Link to post
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu la un passat 2.5 tdi cutie tiptronic am desfacut capacul de la axele cu came si sunt uzate. masina parca nici nu prea trage. iar consumul e de 15-20% in oras. A TA CAT CONSUMA?

Link to post
Share on other sites

zaxas, nu stiu care e legatura intre bujiile incandescente si tacanitul.

moby007, poti sa ai cat vrei tu de uzate axele cu came, consumul nu va fi foarte mare. La mine era o cama scufundata in tachet, supapa se deschidea foarte putin. O evacuare. Cati km are masina?

Link to post
Share on other sites

Masina are 200.000 km. Imi poate recomanda cineva un mecanic serios in apropiere de Deva - Hunedoara?

Link to post
Share on other sites

Tocmai ce mi-am luat un A6 de 2.0 TDI 140CP din Germania, fabricat in martie 2007, mor dupa el, ca au si aparut unele probleme. Uneori la semafor, cand masina se opreste de tot, turatia motorului sta normal la 900 rot/min dupa care la cateva secunde creste la 1000 rot/min si ramane acolo. Simptomele astea sunt neregulate, apar din cand in cand. Ma intreb care este cauza acestei cresteri de turatie si ce pot face in acest sens?!?

De asemenea, va intreb daca se poate monta un TV tunner pe ecranul navigatiei care este in varianta mica (doar cu sageti, fara harta) si daca pot schimba eventual navigatia cumva (adica sa se faca prin GPS, cu harta, cu renuntarea la CD-urile cu harti diferite pentru fiecare tara ).

Apelez la voi cu toata increderea si stiu ca sfaturile voastre sunt unele profesioniste... :lol:

Va multumesc anticipat!

O seara placuta in continuare!

Link to post
Share on other sites

Ti-ar prinde bine o scanare cu VAG-COM-ul. Pentru ca nu ai completat locatia, arunca un ochi aici si vezi cine e din orasul tau si te poate ajuta.

Link to post
Share on other sites

cresterea turatie este datorata defectarii senzorului de temperatura, deci inlocuindul se va rezolva problema

Link to post
Share on other sites

Da, merci mult baieti, asa m-am gandit si eu... Cred ca o sa merg sa inlocuiesc senzorul ala de temperatura... Si ceva legat de TV tunner, cred ca nicio sansa, nu? Merci inca o data, Alexandru

Link to post
Share on other sites
Am un audi a6 Quatro . In timpul unei depasiri am accelerat in viteza a 4-a pana pe la 4000 ture si am schimbat viteza a 5-a. Dintr-o eroare (tampenie) schimbatorul a ajuns in viteza a 3-a dupa catre motorul s-a oprit. Noroc ca din sens opus nu venea nici o masina. Am incercat sa-l repornesc dar nu am reusit. Rampa de motorina nu este dezamorsata, iar cu VAG-ul am citit ceva de genul Start injection failed, si inca cateva erori mai putin semnificative. Din pacate erorile au fost resetate fara a fii salvate in ideea ca poate va porni motorul si nu le retin cu exactitate si pe celelalte. Ceva sugestii??

Se poate face si in spatele blocului - nu necesita datul fetei jos - se demonteaza aparatoarea dreapta sus de la blocul de curele , se detensioneaza rola intinzatoare a curelei pompei de injectie (cheie tubulara 22 si imbus ), se repozitioneaza cureaua , se reantinde rola intinzator pana la alinierea celor 2 marcaje(deci nu e nevoie de reglaj dinamometric)

Eu am avut pompa de injectie blocata mecanic (s-a rupt ceva in corpul pompei)si din cauza asta a sarit cureaua, si toata operatia de demontare -remontare a pompei s-a facut fara demontarea fetei. Bineanteles ca in situatia ca ar exista posibilitatea sa fie sarita de pe pozitie cureaua de distributie.trebuie verificata alinierea axelor de culbutori cu axul motor . Nici aceasta operatie nu necesita demontarea fetei , ci verificarea alinierii unor repere din capul axelor de culbutori si a pozitionarii axului motor pe punct cu ajutorul unei tije de blocaj ce se introduce intr-un locas special din blocul motor(lateral dreapta sub motor la nivelul axei motor)

Link to post
Share on other sites

ce cod e motorul?BLB?

aceste motoare de 2 l tdi au nevoie de up-date de soft

verifica la reprezentanta

Link to post
Share on other sites

Acum o intrebare de incepator, unde este scris codul motorului??? Merci pt intelegere... :angry:

Link to post
Share on other sites

Codul motorului este BRE, luat din "Service plan"-ul masinii. Oare trebuie acel up-date pt soft???

Link to post
Share on other sites

la BLB si BRE exista niste informari legate de up-date si de valva de cut-off care este controlate de un motoras - si de aici poate fi problema .mergi la reprezentanta si in functie de codul de defect se afla ce e cu ea.daca nu te rezolva da-mi codul de defect si seria de caroserie....aia cu wauzzz4f...

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept