Jump to content

Probleme motor TDI


johnyx
 Share

Postare recomandată

Multzam....ma gandeam ca e prea stramta :)) sa incerc sa-i dau un aditiv de curatare...dar asa mai bine nu ii pun.

Revin maine cu testul scanat

Merici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flopem

    39

  • pronet

    13

  • dado77

    11

  • jony77

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

+ e prea multa

+ inseamna injector infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, eu ma refeream ca el picura, in loc sa pulverizeze - de aia am spus ca e prea multa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu are cum sa fie infundat si sa si curga prea multa motorina nu?...logic....daca picura inseamna ca curge mai putina decat atuunci cand pulverizeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu testele scanate......rog pe cine poate sa dea putin cu parerea! ...in special la testul pe cei 4 cilindri cat si la temperaturi!

Merci

Revin cu testele scanate......rog pe cine poate sa dea putin cu parerea! ...in special la testul pe cei 4 cilindri cat si la temperaturi!

Merci

post-15984-0-70374600-1339396182_thumb.j

post-15984-0-12923300-1339396190_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe cineva cu vag com sa-ti faca o testare. Gasesti aici colegi din zona ta. Nu stiu ce test a folost acea persoana ca sa imi dau seama de corectiile injectoarelor. Din ce vad acolo valorile maxime sunt pana la 10. Ce fel de unitati sunt alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca valorile maxime sunt pana la 10 in cazul asta ce se vede la CIL4 e cat se poate de in grafic nu?

Sesisez mai nou ca dimineata incepe sa imi si moara motorul:( cand stau la stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza a fost facuta cu KTS (Bosch). Din pacate acest tester este multimarca si nu ajunge nici macar la nivelul VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti vorbi pe romaneste te rog?:) sunt si neavizati ca mine p-aci si mi-as dori sa inteleg ceva:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat ca daca am oringurile de la injectoare uzate face motorul DILUTIE...adica intra motorina in ulei? Spun asta deoarece am verificat uleiul si parca e mai mult si mai subtire. Posibil de acolo?..sper sa nu fie ceva mai grav!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, motorina scapata pe langa garnituri ajunge in baia de ulei.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce nu vrei sa te duci sa faci o scanare ca lumea pana sa te apuci de chimbat ceva la masina. Asa putem vedea valorile injectoarelor si sa-ti dam un sfat pertinent. Daca vrei sa asculti sfaturile noastre bine, daca nu, asta e - fiecare decide pe buzunarul sau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o sa fac dar inca nu am apucat....va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei te pot ajuta cu numarul de tel. al unui baiat din Cluj care are VCDS, asta daca nu stii pe altcineva la cine sa apelezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar te rog,m-ar ajuta un contact.

Asta era si problema mea....nu rea stiam pe nimeni unde sa ma duc.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu problema cu tremuratul motorului.

Am facut test la domnul mai sus recomandat.

Mi-a spus ca injectoarele sunt in parametrii si ca e defecta clapeta de acceleratie.cca 800 ron

Imi poate confirma cineva daca zona incercuita din poza e clapeta de acceleratie?....sum conducta de fier pe furtunul gros de cauciuc!

Deasupra ei e clapeta EGR .

Cum pot verifica functionarea ei?

Interesant e ca am desfacut-o s-o curat putin si cand am montat-o am uitat sa ii pun mufa de contact si motorul se accelera foarte bine si asa! Cum se explica asta si cum as putea-o verifica?

post-15984-0-37503300-1341342883_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta nu da tremurat la motor. Scoti furtunul de sub ea. opresti motorul, clapeta trebuie sa se inchida cand iei contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos furtunul si clapeta e intredeschisa....la accelerare ramane tot intredeschisa.....la oprirea motorului ramane tot asa. Nu face nici o miscare!!! E defecta?

Totusi cum de se accelereaza motorul?..daca e decefta,chiar si cu mufa scoasa de pe ea?

La oprire motorul mi se cam scutura....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta are si rolul de a regla cantitatea de aer pe care o absoarbe motorul.acolo este un sistem de roti dintate care se uzeaza.este esentiala in functionarea in parametrii a motorului.nu s-a ars nici o siguranta electrica ?ai incercat sa misti clapeta?da ansamblu jos si incearca sa o deblochezi,poate s-a gripat si ai noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat jos furtunul,clapeta

-se misca cu mana clapeta ,se simte ansamblul de roti deoarece opune o mica forta elastica

-am spalat cu sprey

-am verificat mufele contactele

Nimic insa,clapeta este moarta,nu face nici o miscare de la sine. As da-o jos sa vad poate se poate desface motorasul desi eu am vazut ca e capsulat.

Totusi daca asta e clapeta de acceleratie si daca e DEFECTA cine imi explica totusi de ce am acceleratie si dece imi trage motorul?! Ce rol are clapeta asta atunci si cum se accelereaza motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu confunda clapeta asta cu una de la o masina pe benzina,la diesel asta numai cu motorul rece face reglajul de aer.si mai are rolul la oprire motor sa obtureze de tot aerul pentru a nu da trepidatii.poti incerca sa pui contactul si sa vezi daca face vreo miscare.apoi iei contactul si atunci ar trebui sa inchida clapeta de tot pentru citeva secunde .la mine,la o alta masina ce am avut, se manifesta consum excesiv si trepidatii la oprire motor,trepidatii usoare dar numai cu motorul rece.sigurante ai verificat?cablajul catre clapeta ai verificat?cablajul se poate reteza de la vibratii,deci mare atentie,urmareste traseul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si cu contact pus si fara,si turat si fara turat si oprit si repornit dar degeaba clapeta e moarta.

in plus de asta am:

-consum mai mare

-hacaieli in special dimineata pana ajunge la temperatura optima

-scuturat motor la oprire

E clar ca clapeta nu lucreaza:

-pot verifica cablajul, motorasul ei, angrenajul ei

Referitor la siguranta?...are ceva siguranta separata undeva?...sau la care siguranta se face referire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lamurit:

Am desfacut clapeta: partea de angrenaj e perfecta,motorasul functioneaza perfect insa partea de electronica e varza. Sunt niste cipuri acolo si nu am ce sa fac.

Am ramas uimit deoarece clapeta era capsulata cu garnitura iar in interior era plin FULL cu un lichid negru subtire ca uleiul ars. Asa pun ei din fabrica pentru lubrifiere oare sau mi-a intrat mie ceva dracie! Nu imi pare ca a facut bine contactelor si motorului acea mazga!

Acum ca am lamurit defectiunea si anume CLEPATE ADMISIE:

Se poate ca asta sa fie problema mea cu simptom de mers in 3 sau de sacadat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,ti-am zis si la mine la fel mergea,clapeta nu lucreaza si este in strinsa legatura cu amestecul care se face..carburantul este putin si aer mult,si de aici mersu tremurat,de aici si impresia de nealimentare.uleiul a intrat acolo pe la axul de la clapeta.de aici a pornit totul si a facut scurt la electronica.parerea mea e ca pina nu rezolvi partea cu clapeta,nu poti stabili un defect.daca injectoarele arata ok,filtrele sunt schimbate,ar mai ramine oringurile la injectoare, pompa tandem.ar putea fi multe.motorul este cu 2 axe cu came?apropo citi km are masina?

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

110 000 km are masina 2.0 tdi din 2007 model BRE

- nu stiu cate axe cu came are....nu ma gandesc la uzura lor deoarece defectul asta cu tremurat nu este constant ci aleator...este si cand merge bine dar mai rar! daca era defect sau uzura de la came ma gandesc ca mergea defect constant.

- cat despre ciorba care mi-a intrat in corpul clapetei- o banuiesc si eu ca mi-a facut tot scurt pe acolo! Nu imi explic de unde atata zeama sau de ce se produce ea.

rezolv cu cpaleta noua....oare tre adaptata?

O sa mai ramana apoi cum zici tu - oringurile /ca pompa tandem nu demult am rezolvat-o si aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!