Jump to content

Probleme motor TDI


johnyx
 Share

Postare recomandată

Deci la pompa tandem ai garnitura care trebuie schimbata daca ai norocul sa fie de la ea daca nu trebuie schimbata cu totul ca mai mergi asa si prajesti injectoarele, la tester nu ma intereseaza gr.13 ci gr.1 cantitatea de motorina injectata si gr.3 parca avansul sau torsion value. Iti scoate fum alb la prima pornire si miroase a motorina nearsa?

Deci la pompa tandem ai garnitura care trebuie schimbata daca ai norocul sa fie de la ea daca nu trebuie schimbata cu totul ca mai mergi asa si prajesti injectoarele, la tester nu ma intereseaza gr.13 ci gr.1 cantitatea de motorina injectata si gr.3 parca avansul sau torsion value. Iti scoate fum alb la prima pornire si miroase a motorina nearsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flopem

    39

  • pronet

    13

  • dado77

    11

  • jony77

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu da nici un semn la evacuare nici la pornire nici daca o tii constant...cel putin nu am boservat si simtit,dar maine chiar o sa verific la pornire sa vad daca se simte,vede ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan_radu84

Salut, am avut o problema similara la un seat leon cu motor 2.0 tdi.

Un an a durat pana am rezolvat.

Eu am cutie DSG si la mine se simteau vibratiile cel mai mult in vitza a 4-5-6 cand era sub 2000 de ture. Dupa ce trecea de 2000 ture parca nu se mai simteau. Dar cand se simteau parca mergea ceva in oval in loc de rotund

Am umblat un an pana sa o rezolv. 3 serviceuri diferite se se legau de volant, inclusiv reprezentanta. M-am gandit si eu la injectoare , la motorina dar pana la urma la mine au fost capetele de planetara din cutie.

Le.am schimbat pe ambele acum o saptamana si am deja in jur de 700km fara vibratii.

Un cap de planetara era uscat de tot,, nu mai avea vaselina deloc si i-a cazut o rola de la tripoda la demontare

Bine ca nu m-am apucat de schimbat volant.

La mine cand a ridicat-o pe elevator si a tras de planetara se auzea un cloncanit

Sper ii dai de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la minde din pacate sare din schema ca si in relantiu se simt vibratiile cand masina sta,dar cel mai evident este cand incepe sa urce in ture de la 1300-1400 pana putin dupa 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sosy ai incercat sa schimbi oringurile si suruburile la injectoare ca nu sunt scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fie de la oringuri si suruburi?ideia ii si ciudata,faci test,iti da valori ok iar dupa un timp valoriile cresc si atunci incepe sa tremure

in prima treapta cand ii dai parca nu trage urca in ture dar parca fara efect iar cand bagi a 2-a pare sa isi dea drumul dar cand trage inepe sa tremure pana in 2500 aprox...apoi daca tot treapta aia tii si urce mai sus in ture pare sa numai faca

la fel face si a 3-a si etc....

 

nu ii dau de cap nici cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa aproape 3 luni de stat nepornita, a luat-o la a doua cheie cu un fum alb spre albastru. De atunci (1 aug ac) a disparut bataia, e doar asa, cand isi aduce aminte si mai ales pe ciclu urban pe canicula.

Pornirea la rece o ia din a doua cheia (4-5 sec prima si a 2a la sfert) cu ceva fum albastru si alb cu acelasi balbait dar nu asa de intens.

In ciclu extern are un consum undeva la 9% pe o plaja de viteza 90-130kmh fara Climatronic dra parca si-a mai pierdut din vlaga; mixt se stabilizeaza la 12%.

Interesant este ca la drum lung nu se mai aude acea bataie si nici nu scoate fum negru sau alte culori cand ii dau talpa.

 

Desfacut capac culbutori, nu este de aici problema, sunt axele de titan pe role.

Urmeaza in Septembrie sa dau jos injectoarele si pompa pentru a le duce la verificat dar in prealabil voi face un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema!

Gazele de carter erau de la injectoare infundate si ne-etanse, cum s-a remediat:

1 Demontat injectoare si pompa - trimise la verificat, demontat, curatat, inlocuit toate 6 duze Bosch, centricubat pompa, inlocuit supapa in pompa, curatat pompa.

2. Curatat galerie admisie, intercooler.

3. Demontat catalizator, inlocuit cu teava, deci cat free!

4. Turbina nu a necesitat curatare, se prezinta foarte bine

5. Curatat epurator gaze, nu era infundat dar daca tot am desfacut juma' de motor...

6. Inlocuit bujii

 

Montarea injectoarelor, aici e un mic dichis: injectoarele au o saiba de foc pentru a etansa camera de ardere. Aceasta se inlocuieste si se curata de calamina locul unde intra injectorul, e un fel de scula de samfrenat care se baga in locasul injectorului. Dupa care se monteaza totul la loc.

 

Motorul merge, trage bine!

Problem solved!

 

Pentru cei care au scurgeri de ulei in cantitati foarte mici pe la O-ringul de la injector de pe capacul culbutori, acestea apar in urma ne-etanseitatii dintre injector si camera de ardere. Procedeul sau remedierea nu consta in alt capac culbutori ci in curatarea locului unde intra injectorul plus o saiba de foc noua... asa a inceput la mine, cu aceste scurgeri!

 

Cost distractie = @4.000lei

Modificat de Skywalker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceeași problema o am și eu, motor Blb cu trepidații la 1800-2000rpm. Fără erori, valori în parametri, totul ok dar mașina nu merge bine. Am schimbat ulei/filtre, distribuție, O-ring-uri și șuruburi, testat cu un Injector de pe mașina unui prieten și tot degeaba. Urmează, probabil, sa o vând că nu mai rezist

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut problema timp de un an si tot asa se manifesta

pana la urma am reusit sa o rezolv prin schimbarea capetelor de planetara din cutie 

erau varza ambele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xcars problema ta am inteles de la altii ca ar fi din injectoare probleme cu oringurile si suruburile dar daca le-ai schimbat f.bine ar mai o problema la scaunele din chiulasa unde vin injectoarele in cel mai nefericit caz sau cel mai simplu ar putea fi EGR trebuie schimbat verifica cu unul din dezmembrari sau de la vreun coleg cu aceeasi masina. Eu am probleme numai la relantiu cu tremuratul dar i-am dat de cap reducand trmuratul peste 50/suta schimband tampon motor dreapta si ma pregatesc sa schimb si tampoanele la suport motor ptr.ca sunt varza si abia se vedeau ca sunt terminate noroc cu un mecanic bun, iar tamponul dreapta nu era scurs era decat obosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul e ok, l-am demontat și curățat (deși nu avea depuneri, dar dacă tot era dat jos), după care am făcut teste și cu el obturat. Nici o diferență. Scaunele de la injectoare arătau bine, dar ma mai gândesc ca dacă era de aici ar fi trebuit sa se manifeste mai pregnant la ture înalte și în sarcina...dar la mine dacă merg turat, nu face nimic. Mai aștept sugestii, poate ii dau de capăt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai putea fi ca de la motoarele astea trebuie sa le iei pri eliminare turbina care poate sa agate sau are joc axul si posteaza un login cu grup 13 ;1;2;3.sa putem vedea cantitatea injectata,avansul , egr recirculare gaze.Sunt multe care trebuie luate la mana si verificate.Trebuie rabdare multa, bani,si fara stres ca-i dai de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

 Am un Audi A6  BRE Cod Motor. In relanti trepideaza motorul . In sarcina merge foarte bine , trage consuma putin. Ati mai intalnit asemenea simtom ?? Daca da ce ati schimbat. Am citit multe pe forum....

 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o simtomam porneste usor, clapeta egr lucraza bine, Am mai citit pe forumuri ca ar fi suportul motor (hidrolagar) , altu a mai schimbat fulia de pe arborele cotit.

 

  Interesan este ca e o trepidare usoara dar totusi enervanta cand stai la semafor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu am schimbat tampon motor dreapta si sa diminuat cu peste 50 la suta am mai dus si relantiul la 840 si am redus cu mult trepidatia mai am ffffputin dar mai am si mai trebuie sa schimb si cel pe stanga cu senzor.De retinut ca tamponul dreapta nu era curs sau rupt era un pic mai moale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema foarte enervanta cu mersul tremurat sau sacadat,sau neregulat.

Simptome:

- merge tremurat ca si cum ar merge in 3 dar nu se simte chiar asa tare(mai degraba ca si cum ar prinde goluri de aer in motorina)

- porneste fara probleme si la rece si la cald

- in general la cald tremura mai tare ca la rece

- se simte atat la ralanti cat si la accelerare pana prin 2000/2500 ture - dupaia cred ca nu se mai simte.

- nu se simte scadere in forta

- cel mai important: imi face fazele astea aleator....este cand merge bine,este cand il apuca tremurici. Asta ma face sa cred ca nu e un defect mecanic ca de ex(came,supape etc)care daca ar fi defecte banuiesc ca ar da o trepidatie constanta.

Obs:

-EGR e schimbat cu unul nou si nu are mai mult de cca 1000km

-injectoarele nu stiu daca sunt defecte deoarece este si cand merge bine(daca ar defect fi ar merge tremurat constant banuiesc)

si nici nu scoate fum albastru sau negru ca si atunci cand sunt duse( imi iese fum curat ca lacrima)

Cine ma ajuta cu un indiciu,o idee de unde sa pornesc etc.

Dau o bere buna alui mai mare mecanic care ma lumineaza ca imi pierd toti nervii!

Multumesc

pana la urma ce ai rezolvat?ce a fost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare,

Stiu ca nu s-a mai discutat de mult timp pe acest topic....dar m-am gandit sa-l reactivez eu cu problema mea :)

Situatia se prezinta astfel:

->Masina dupa ce sta nepornita mai mult timp(6-8 ore) intrerupe in treapta 1 de viteza in intervalul 1400-2000rpm si scoate fum care miroase destul de intepator. Dupa parcurgerea unui km masina merge normal.

->La masina i-a fost facuta revizia in urma cu 1500km.

-> Pe diagnoza singura problema ar fi ca pe injectorul 4 am valori la relanti de +0,75, iar pe celalalte 3 am val cuprinse intre -0,25 si -0.35

->Masina porneste la sfert, nu trepideaza, nu-i oscileaza turometrul.

Credeti ca ar fi necesar schimbarea acestui injector?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am vazut ca picura de sub masca ce acopera motorul si cand am desfacut am vazut ca furtunul era bine frecat si cu o gaurica mica mica de tot ( eu am facut mai larga gaura cu o surubelnita).

Ma poate cineva ajuta cu o schema tur retur pt conductele de alimentare pana la filtru de motorina... as vrea sa il/ le schimb dar numai la o conducta am observat ca are sub scaunu pasagerului un furtunas mic de cauciuc cu colier, cealalalta conducta nu am vazut sa aiba, cea ce cred ca este intreaga pana in spate la rezervor... astept rsp ... multunesc frumos

IMG-20170326-WA0011.jpg

IMG-20170326-WA0010.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am eu conducta respectiva. Daca se potriveste cu cea de pe passat ti-o dau fara probleme.

 

Edit. Ca schema: Daca e cnducta de retur duce sub masina pana intr-un racitor de motorina. 

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .. ms foarte mult  de conducta dar eu nu sunt in tara... lucrez.in strainatate si am intrat pe acest forum dupa ajutor deoarece ma.descurc mai greu cu limba pe aici.. si singurul ajutor ce il am aicea este un elevator ce il am in depozit/garaj ..  cine ma poate ajuta si cu o schema ar fi ultra usor pt mine de schimbat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hello,

un prieten cu a6 2.7 tdi din 2007 ,are o problema cu masina.

O are de vreo 2 ani si pana acum mergea ok,doar ca in ultima perioada,in timp ce mergea pe autostrada,isi pierdea din putere si se aprindea becul de la bujii.S-a decis sa ii faca chiptuning + anulare filtru de particule.Dupa ce a facut aceasta operatiune a mai mers vreo 1000 km si dupa care nu a mai circulat cu ea timp de 2 saptamani.Zilele astea a vrut sa o porneasca si nu mai vrea deloc!Porneste doar cu spray la sfert.

Dupa ce a facut o scanare a rezultat flaps bank 2 blocat si ceva cu dtc memory Abs.Au fost deconectate ambele clapete si s-a incerccat pornirea,dar fara succes.Nu vrea sa porneasca deloc fara spray.Atunci cand da la automat,pompa de motorina face o presiune de 288 mbari.

Ce am putea verifica? sau care ar fi cauza?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!